Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Heb je stolsels verloren moppie? Hoe ver was je eigenlijk? Is wel raar ja. Kan je er ook geen antwoord opgeven eigenlijk...
    Misschien voelt je hondje inderdaad iets aan. Fijn dat je veel steun hebt aan je ventje en hondje! Dikke knuffel!

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    dat was 4 week en 5 dagen ik heb 1 stollingkje verloren met veel rood
    nu is het weer bruin maar helemaal geen krampjes ofzo ?
    ja ze voelen het goed aan als je ergens mee zit zo lief

hoe gaat ie met jou heb je al ergens last van:)

3. bereke

bereke Niet meer actief

Misschien toch een met een dokter bellen ofzo? Ik weet het eigenlijk niet?

Beetje vage klachten al. Maar nog niks superoverduidelijk...

4. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    hey moppie, hoe is het meiss? ben je er helemaal zeker van dat het geen tussentijdse bloeding was?

hey amy, begrijp je 100% hoor!Ik denk dat we onszelf daar allemaal op betrappen op tijd en stond. Het is menselijk he en zo lief dat je dat hier zet want het is voor iedereen enorm herkenbaar

hey bereke, wat een gedoe meid.Je reactie is helemaal niet overdreven..je wil gewoon geen bloed/bruinverlies omdat dat niet in het plaatje past. Je HCG was goed, dat is een goed teken maar ik begrijp zo goed dat dat je niet geruststelt, been there..
    Ik zou elke keer naar het zh bellen als je een vraag hebt, regelmatig bloed laten nemen om de evolutie te zien en zo ben je al geruster he..

het BEG, hoe is het nu met jou?

Hoe is het met de rest hier?

Hier alles ok. Veel gedoe op de nieuwe werklocatie. Ben savonds bekaf en weet niet of het te maken heeft met de zwangerschap of de nieuwe werkplek. Vaak mottig, meestal vanaf de late namiddag. Ik krijg nog steeds amper eten binnen. Raar een pak friet zou ik elke dag kunnen eten maar als ik denk aan een boterham moet ik kokhalzen. IK zal maar denken dat het een goed teken is en dat het nog erger kan zijn. voorlopig blijf ik van de porseleinen pot gespaard.
    Maar die echo is zoooo ver weg, ik zou elke week een echo wil om gerust te zijn. 10 feb is eeeeeeeeuwen weg.

dikke knuff lieve meiden

5. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    ik weet het niet ik heb echt veel bloed verloren alleen geen krampen gehad
    van het zhuis mocht ik geen test meer doen en donderd wel zeggen dat ik posit test heb gehad

6. bereke

bereke Niet meer actief

Kik, het begint toch al op te schieten bij jou hé! Ik duim dat de dagen vliegen en je vlug met je echo kan komen showen!

Moppie, waarom mocht je geen test meer doen? Je kan toch nog eens bellen om te melden dat je het raar vindt en wat zij denken? Of anders afwachten. Ik kan je geen zinnige raad geven...

7. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    moppie, ik vind dat heel raar, zodra ik bij men vorige zwangerschap bloed verloor moest ik onmiddellijk naar de gyn komen voor een echo. Daar kon ie onmiddellijk zien hoe het met het vruchtje was. Ik veronderstel dat hij in een ander geval(bij mij was het nog niet meegekomen) kan hij dan zien of het er nog zit.
    Desnoods kunnen ze ook bloed trekken om HCG te bepalen.
    Een test ben je niets meer, igv mk test je ook nog een vette streep(had ik ook toen het vruchtje zelfs al anderhalve week niet groeiden)
    Gyn zei dat urinetest enkel test of er HCG is maar niets over de kwaliteit/kwantiteit.
    Meiss, ik zou een echo of bloedafnamen eisen hoor, ik begrijp eerlijk gezegd hun uitleg helemaal niet wat moet je daar nu mee??

bereke, ja voor mij kunnen die eerste weken niet snel genoeg gaan.
    Misschien al goed dat het zo een gedoe is op het werk, ben ik daar vooral meer bezig. Ben hier alweer op men dagelijkse mars aan het knabbelen. Klaat me wat gaan omdat ik toch weinig anders binnenkrijg maar ik zal er toch geen gewoonte van moeten maken anders kun je me over enkele maanden al rollen..

dikke knuff

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai lieve meiden
    Zo ik kan eindelijk weer op de site.. Zat er vanmiddag helemaal klaar voor en toen was er storing/onderhoud!
    @Moppie jeetje een vmk! Wat kl*te zeg! Dikke knuffel, hoop dat je alles een beetje een plekje kan geven!
    @Bereke nogmaals gefeliciteerd meid!!!!
    @Sas en Amy hoe is het lieverds? De dipjes weer een beetje voorbij
    @ego heb vandaag een bekeuring gekregen, mn auto startte niet, mn fles wasverzachter (van 2 liter!) was gevallen en heel mn douche vloer dus blauw!! Kortom echt een rot dag gehad!
    Ik ga zo maar lekker slapen dan is het snel morgen en begint er misschien een leukere dag!
    Verder geen nieuws/kwaaltjes etc. Zal wel weer de duivels op bezoek krijgen!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Oh nonja, wat een rotdag! Hopelijk morgen beter! En wanneer is je NOD?

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ moppie, toch in de gaten houden meid! Je kunt wel bloeden, maar misschien komt je vruchtje niet af. Net zoals bij Kik toen. Als het bloeden te lang duurt, even aan de bel trekken hoor. Dikke knuf!

@ Bereke, mooie banner! Hoe is het met het bloedverlies vandaag?

@ Nonja, pfff inderdaad een rotdag zeg :( Hoe gaat het verder met jou? Ben je het zelf proberen al beu of heb je nog het volste vertrouwen?

@ all, ik ben ziek. Sinds dinsdag eigenlijk al maar woensdag was het pas echt erg. Ik voel me vandaag weer een beetje beter, maar nog niet goed genoeg om ook maar iets uit te voeren. Ik heb 2 dagen alleen maar in bed gelegen en sinds vanmiddag lig ik op de bank.
    Verder is al die tijd niet goed voor mij, ik denk veel te veel na :( Maar de rust is dan wel weer goed, want ik heb enorm veel geslapen de laatste dagen en dat had ik dan wel weer nodig.
    Verder ben ik blij als ik volgende week die HSG heb, weer een stapje verder. Ik ga denk ik toch maar even vragen wat onze kansen nu eigenlijk zijn op een natuurlijke bevruchting want ik lees eigenlijk alleen maar dat het met deze zaadkwaliteit zo goed als 0% is. Maar ja... we hadden wel een positieve samenlevingstest...
    Ik heb een heel dubbel gevoel erover. Ik wil graag een half jaartje rust, maar ik weet dat ik dat toch niet kan. Ik weet nu al dat ik toch blijf rekenen, blijf klussen op de vruchtbare dagen, blijf hopen en er kortom 24/7 mee bezig blijf zijn. Ik weet dus eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Het duurt allemaal zo lang en het einde is nog lange niet in zicht :(

11. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Bereke mn NOD is 20 januari. Staat je goed hoor die banner!!!
    @Sas nou ik ben het wel een beetje beu aan het worden. Maar we blijven nog maar even zelf proberen. Na de bruiloft wel weer de arts opzoeken. Beterschap meissie en niet teveel malen he! Als je echt geen vertrouwen meer hebt in de eigen klusrondes zou ik gewoon de arts weer bellen! xx

12. bereke

bereke Niet meer actief

Sas, ik treed Nonja bij. Als het niet meer gaat, terug de arts contacteren!
    En veel beterschap! Verzorg jezelf maar goed!

Nonja, krijg je alles geregeld voor de trouw?

Heel de dag veel minder bloedverlies gehad maar net weer rood :( .

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je lieverd!
    Ik denk dat ik aan de gyn alvast een doorverwijzing vraag voor het IVF centrum in de buurt hier. Die voeren ook de IUI's uit. Misschien kunnen we vast op gesprek gaan daar en testen ze daar het zaad nog een keertje ofzo. Ik wacht eerst die HSG maar eens af en als ik straks weer wat om handen heb en ik ben aan het werk dan pieker ik ook een stuk minder hihi!

Ik kan me voorstellen dat je het wachten beu bent, hier hetzelfde. Die onzekerheid blijft killing. Hoe lang gaat het nog duren pfff :(
    Jullie eerst maar eens genieten van de grote dag en hopelijk van tevoren nog een wonder! Zo niet, dan zie je daarna weer verder.

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik vind dat Bereke nu niet meer mag bloeden! Ze heeft al genoeg moeten doorstaan! Nu is het genoeg, die onzekerheid is niet eerlijk.
    Kom op Bereke-beeb!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Saskia, da's geen slecht idee. Dat vermijdt ook een beetje de gigalange wachttijden die er soms zijn volgens mij. En als het niet nodig is, bel je het gewoon af :) !

En bedankt lieverd!

16. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey ladies,

Bereke wat grrrrrrrrr irritant dat je nu weer bloedverlies had, hoe is het nu?

Saskia, beterschap! Knap je al wat op? Ik kan mij voorstellen dat je baalt van het wachten; ergens hoop ik hetzelfde bericht te krijgen (dat ik nog 6 maanden zelf moet proberen) maar als ik jou en Nonja zo lees is dat ook niet alles....

Hier gaat tie goed, ik heb alleen deze ronde zo'n rare cylcus: normaal een cylcus van 28 dagen en deze maand verloor ik direct bloed (geen aanloop) met 22 dagen, natuurlijk ging er een stemmetje door mijn hoofd met 'innestelingsbloeding' maar dat zou nu al teveel bloedverlies zijn geweest; ik snap het niet 12 rondes van 28 dagen en nu ineens een ronde van 22 dagen en ik kon mijn ei ook al niet vinden; strange. In ieder geval vanmiddag naar het ziekenhuis om bloed te prikken dus 'let the party begin'.

Fijn daggie!

Knuffels moi x

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hmm Amy, das wel gek. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vmk misschien?

Ik voel me stukken beter. Nog wat verkouden, maar niet meer zo grieperig.
    Ik ga straks lekker even uitgebreid douchen, gezichtsmaskertje, scrubje, haarmaskertje... mezelf even verwennen. Ik voel me zo verlept na een paar dagen bed en pyjama. Ik word daar geestelijk ook niet helemaal vrolijk van. Ik zit eraan te denken om vanavond met manlief een filmpje te huren en het even heel gezellig te maken. Ik heb behoefte aan andere dingen dan denken aan zwanger worden. Ik begin er echt genoeg van te krijgen. Ik zit er zelfs aan te denken om dat half jaar als echte pauze te gebruiken. Ik denk alleen niet dat ik dat kan en toch blijf rekenen, hopen enzovoorts...

Bereke, hoe is het lieverd?

18. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Sas! Aan een vmk had ik nog niet gedacht; het gekke is dat ik een soort van blij ben dat mijn lichaam voor het eerst eens iets anders doe dan ik verwacht, waar je al niet blij van kan worden he...:)

Heel herkenbaar dat je denkt aan een echte pauze, ik heb er ook aan gedacht, zeker met het oog op het huwelijk en een huwelijksreis die ik graag zou doorbrengen op een ver oord... Wanneer ik nou zou weten dat alles goed is en ik ooit echt wel kinderen krijg zou ik het doen; maar ja, afgelopen jaar heeft mij geleerd dat je het niet kan plannen en dus weten. Klinkt goed meis, jouw avondje, lekker van genieten en even heerlijk quality time samen vieren. Ik ben hetzelfde van plan, heb net een lekker receptje voorbereid, ik ga heerlijk genieten van het weekend en voor vriendjelief thuiskomt spring ik nog snel even in bad! Geniet ervan Sas!

Liefs

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey Kik,

Hier nog een die zo ongelooflijk moe is. Vandaar dat ik even niet zoveel online ben hier. Ben dagelijks wel een paar keer goed misselijk, gelukkig nog niet echt een onderonsje met de pot gehad hihi. Hier de eerste afspraak op 27 jan met de gyn!

Heb met de FA afgesproken dat ik alle medicijnen bij me hou, tot ik echt voorbij de 13 weken zit. En ze dan daarna bij haar inlever, ipv bij de apotheek.

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik was de vorige ook maar 4wk en 4 dagen toen het misging, en mocht ook pas anderhalve week later langs komen, omdat het nog te vroeg was om uberhaupt iets te zien.

Ik verloor toen echt veel stolsels en als laatst een soort blaasje waar vocht in zat. En daarna hield het bloeden al snel op.

Maar iig dikke knuf voor moppie.

Deel Deze Pagina