Sas, fijn dat je je wat beter voelt! Lekker ontspannen avondje gehad? Amy, gek dat je cyclus zo anders is. Ik heb het al vaak gezegd maar ons lijf zou een gebruiksaanwijzing moeten hebben soms... BEG, die misselijkheid is goed hé meis! Da's een heel duidelijk teken dat het goed zit, toch?! Ik heb al een paar vlagen gehad van me niet super voelen. Het was niet misselijk zijn maar zo'n "niet lekker" gevoel ineens. Moppie, verlies je nog steeds bloed? Hoe gaat het met je? En met je ventje? Hcg was mooi gestegen maar ze gaven wel aan dat het nog echt afwachten is ivm bloedverlies. Nu maandag terug bloed laten trekken. En ik hoop dat het bloedverlies gaat verdwijnen. Was vandaag iets minder volgens mij maar wel nog steeds rood .
nee nu nog bruin alleen en klein beetje nog eigelijk verder gaat het wel oke nu we hebben een knop omgezet en we gaan voor de iui we weten nu dat het wel kan ik hoop dat jou bloed verlies nu eindelijk gaat stoppen en dat je lekker kan gaan genieten
Dank je! En da's misschien idd de juiste houding. Je lichaam kan het wel dus als het nu zo gelukt is moet het al helemaal gaan lukken met de iui! Als ik het neerschrijf klinkt het zo stom maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel! Ik duim ontzettend hard!
je kan wel zeggen het klikt zo raar nu ik het zo opschrijf maar zo zeggen wij het ook mijn mannetje denkt de 1x is het gelijk raak dat praat ik hem wel uit z'n hoofd anders word de klap ook weer zo groot maar we kunnen het zo dus met iui zekerweten en dan sluit ik ook weer aan in de roze polonaise !!
Mooie HCG-waardes Bereke! Maar ik kan me voorstellen dat het afwachten is en dat je nog heel onzeker bent. Ik hoop echt dat het bloed snel stopt. Hier begon de avond op zich best goed. Heerlijk uitgebreid gedoucht. Scrubje, maskertje voor het gezicht, voor de haartjes. Echt even tijd voor mezelf. Voelde me ook meteen beter daarna. Vervolgens bij mijn moeder gaan eten. Mijn vader en manlief waren samen naar een beurs en het liep uit. Mijn vader en manlief hebben samen een eigen bedrijf, vandaar. Toen ze thuiskwamen zijn we bij mijn ouders blijven plakken. Mannetje had best wel wat biertjes gedronken op de beurs en aangezien hij zich niet aan zijn goede voornemen heeft gehouden, heb ik ook wat alcohol tot mij genomen. Mijn moeder had nog een fles sangria van 2 liter. Even vast een voorproefje op de zomer. Was heerlijk zeg! Maar nu voel ik me een beetje schuldig en ik baal eigenlijk het meeste van mijn man. Ik wil hem niks verbieden, maar ik snap hem niet. Eerst wil hij er alles aan doen en drinkt geen druppel meer. Dat vond ik wel een beetje overdreven, maar wel heel lief. En nu ineens drinkt hij sinds de feestdagen weer regelmatig. Vorige week flink gedronken en nu weer... Het is echt niet dat ik boos ben omdat hij drinkt, maar zijn houding irriteert me een beetje. Dus ik heb dat net voorzichtig gezegd, maar dat viel verkeerd. Nu is hij boos naar bed gegaan en ik kan niet slapen *zucht* Daar ging het heerlijke avondje Weer ruzie... pffff! Ik word er zo moe van, letterlijk en figuurlijk. Ik wil echt weer terug naar mijn oude ik. De ik die zich nergens zorgen om maakte en altijd plezier had, ook als het even tegen zat. Ik ken mezelf niet meer...
Hele dikke knuf Sas. Anders vandaag een goed gesprek hebben met z'n 2? Waarschijnlijk dat ie zo doet, omdat hem ook iets dwars zit. @all, hier weer klaarwakker, nadat ik om 10 uur naar bed ging...
Inderdaad waarschijnlijk een soort van afreageren Saskia. Probeer vandaag maar eens rustig en goed te babbelen! Het is ook al een heavy periode geweest hé! BEG, amai jij was er wel heel vroeg bij! Ben je al aan het oefenen voor over een paar maanden ?
Hahaha, ja kan niet meer uitslapen, ben om kwart voor 6 weer even in bed gaan liggen en toen tot half 10 geslapen.
Ik moet steeds rond 21u30 - 22u nog een bolletje opsteken. En vlak daarna ga ik slapen. Om 5u op voor terug een bolletje en terug het bed in tot ik op moet voor te gaan werken. Maar kan dan niet goed meer in slaap geraken. En ben wel moe maar niet zo moe als ik normaal zou zijn. Heel gek.
Ik ben 's avonds ook moe maar anders moe dan normaal. Kan het niet beschrijven. Voel je voor de rest nog iets BEG?
's ochtends krampen slaap normaal gesproken op mijn buik, maar dat slaapt nu niet meer lekker, door pijnlijke boobies, die dus ook al behoorlijk gegroeid zijn hihi en ben vaak misselijk, maar nog niet hoeven te kotsen gelukkig ow en ga zo maar voor nieuwe gympies kijken, want die van mij zitten nu al krap bij de tenen
Ja dat is die test. Ja maar ik bedoel de ene maakt het vlugger aan dan de andere. En dat wil helemaal niks zeggen eigenlijk.