Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    sas je hebt gelijk neem maar lekker rust en neem de tijd om jezelf weer te worden een hele dikke knuff hier gaat ie wel weer oké alle hormonen zijn nu wel weer weg heb vanmorgen nog een testje gedaan die was weer negati dikke knuff voor iedereen !

2. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    hey sas, neem je tijd maar meiss! wat positief is is dat jullie alles er eens uitgegooid hebben en zoo lang gebabbeld wow!
    Ik wens jullie veel romantiek en leuke verzetjes, geniet van het komende halfjaar rust en dan met volle moed er terug tegenaan!

het moppie, dikke knuff voor je meid!
    xxx

3. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sas. veel sterkte, hopelijk ben je snel weer je vrolijke zelf.
    Sterkte voor jullie allebei.
    xxxxxxxx

4. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Sas, wat goed van jullie joh om zo lang te praten en beslissingen te nemen. Ik kan mij voorstellen dat alles nu teveel is en een goeie relatie is zoveel belangrijker dan zwanger willen worden. Ik hoop dat je echt de tijd en rust kan vinden voor jezelf en elkaar!

Dikke knuffels!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Sas, ik treed de rest bij. Het is héél goed dat jullie eens goed gepraat hebben en je relatie komt op de eerste plaats! Dus probeer het beste te maken van dit halfjaar, te genieten van elkaar en het echt los te laten! Dikke knuffel en kom je daarna wel terug gezellig meekletsen?

Moppie, wel goed van die blanco test. Hopelijk word je vlug ongi nu. Kan je het allemaal een beetje geplaatst krijgen?

6. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    ik heb nu toch net mijn ongi gehad ? Of zie ik dat verkeerd ? Ik heb nu giga last van de rug en buik heb net een oxicepan genomen dus ga zo lekker op bed en hoop dat ik nu een beetje door kan slapen

7. bereke

bereke Niet meer actief

Ja eigenlijk wel maar ik bedoel dat ik hoop dat je niet te lang moet wachten op een eventueel volgende ongi. Liefst komt die 9 maanden niet natuurlijk ;) ! Maar als hij dan toch zou moeten komen, dat hij dan maar niet op zich laat wachten. Maar goed, dat zijn zorgen voor later! Ik had er eigenlijk niet over moeten beginnen. Was best dom van me! Dus sorry meid! En hopelijk kan je wat slapen!

8. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    nee maakt niet uit hi ik begreep het verkeerd ja tuurlijk als ik weer ongi moet worden dan hoop ik dat mijn cycl ook gelijk weer beetje oké is dikke knuff slaap lekker voor straks

9. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik hoop dat je cyclus net als de mijne weer snel op gang komt Moppie!
    xxxxxxxxx

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoop dat jullie snel (weer) op roze mogen en dat dan ook blijven!!!

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Zou tof zijn!! ;)
    xxxxxx

12. bereke

bereke Niet meer actief

Ja iedereen hier op roze! En dan verkassen we samen naar een ander deel van het topic! Daar teken ik direct voor!

Hier gisteren en vandaag bloedvrij! Morgen krijg ik weer resultaten. Ik hoop dat de bloedname een flink hoog hcg toont en het bloedverlies gewoon echt weg blijft! Spannend.

13. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hey super dat je vandaag geen verlies hebt

nou lekker avondje hier had wedstr volleybal
    eerst kwam er 1 vertellen dat ze 8 weken zwanger is super voor haar ze had 2 maand geleden een mk gehad
    een andere team genoot had een mk gehad met 11 week hoorden we ook vanavond
    en toen nog een team genoot had op de weg naar de wedst een ongeluk gehad
    en we hebben gewonnen met 2-1
    dat was mijn avondje wel goed en slecht nieuws wat elkaar zo aanvult
    toen er nog ff over gehad dat ik een vmk heb gehad ze vonden het belachelijk dat ik niet in het zhuis moest komen maar daar staat het zhuis dus bekend om nou ook erg fijn om te horen bha volgens mij bel ik dan de volgende keer gewoon maar met de ha of vk ofzo neeee dat hoeft ook niet want de volgende keer gaat het goed lekker zie best een beetje op tegen donderd

sorry dames maar dit heb ik weer van me afgeschreven en nu ga ik maar lekker op bed morgen weer een lange dag
    morgen avond ga ik ff lekker naar duitsland naar de zonnestudio
    ben wel even wat warmte en rust nodig

dikke knuff voor iedereen
    op naar de rose club!!!

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @moppie, bah wat een rare avond dan
    maar het is wel zo dat zodra je vertelt dat je een mk heb gehad,
    dat je ineens van anderen dat ook hoort,
    je voelt je dan een stuk minder alleen, had ik ten minste dan

en dr komt geen volgende keer! Want die blijft dan lekker plakken!!!

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Nog even een ego bericht erachter aan hihi.
    Vanochtend weer eventjes getest, beide streepjes zijn even donker!!!

Nu stop ik wel met die kv testen, alleen einde van de week nog een CB met indicator voor de 3+ hihi.

Dikke knuf voor iedereen!!!

16. bereke

bereke Niet meer actief

Moppie wat een bewogen avond! En idd, volgende keer gaat het gewoon goed gaan! Dat moet gewoon!

BEG, is verslavend hé die testen. Maar ook gevaarlijk als je urine een keertje wat verdund is en de test lichter uitslaat. Dus ik ga het ook niet meer doen denk ik.

Hier de bloedresultaten gehad van gisteren. Hcg is weer goed gestegen! En vandaag derde dag zonder bloed! Oh god laat dit aub verder gaan zo!!!!

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    komt helemaal goed!

*schenkt een heeeeeeeeeeel groot glas roosvicee in*

18. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @Bereke: dat klinkt echt supergoed hoor meid! Wanneer hebben jullie de eerste echo?

@BEG: goed hoor zoveel drinken, ik drink me hier ook een ongeluk aan water. Ik had zoveel op dat ik doorzichtige urine had. Daar is moeders voor moeders wat minder blij mee denk ik ;)

19. bereke

bereke Niet meer actief

Donderdag krijg ik een echo en dan normaal terug 3/2. Spannend! Ben toch nog wat bang hoor...

Zwitsal, hoe gaat het met je?

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Kunnen ze zo snel al genoeg zien Bereke? T hartje gaat toch pas rond 6 weken kloppen? Wel leuk hoor!!
    xxxxxxxxx

Deel Deze Pagina