Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He meiden, weer even een berichtje van mij.

Allereerst bedankt voor de lieve berichtjes :) Tot nu toe doet het me echt goed! Zondagavond een heerlijke avond gehad. Samen naar de stad geweest, lekker gegeten en daarna filmpje in de bios. Nog wat gedronken in de stad. Was echt fijn, gaan we vakar doen! Ik mis jullie wel heel erg dus ik lees soms wel even mee hoor meiden! Ik ben veel te benieuwd hoe het met jullie gaat!

@ moppie, wat een vreemd avondje heb je gehad! Ik hoop ook dat je cyclus snel weer op gang komt. Hoe voel je je verder?

@ zwitsal, hoe gaat het met jou meid? Nog steeds heel positief of ook erg bang?

@ Bereke, dat gaat de goede kant uit! Helemaal super :D

@ BEG, jij gaat ook best snel zeg! En een dikke vette tweede streep... wat wil je nog meer :)

@ Amy, overtijd zie ik. Hoe gaat het?

Ik las net nog het succesverhaal van Helena. Ze heeft hier ook een tijd meegeschreven. Ze kreeg eind december een hele slechte zaaduitslag. Eigenlijk praktisch dezelfde uitslag als mijn man. En nu is ze gewoon zwanger!!! Dat geeft me toch wel hoop... wonderen bestaan echt.

Morgen de HSG. Ben nog niet zenuwachtig, maar wel blij als ik er vanaf ben. Daarna is het pas echt mogelijk om me niet zoveel bezig te houden met zwanger worden.

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Succes morgen Sas!!
    Enne...hier zit de eerste clomidpil er weer in!!
    xxxxxxxxxxx

3. bereke

bereke Niet meer actief

Saskia, wonderen bestaan zeker! Ik duim voor jullie! Heel erg zelfs! En veel succes morgen!

Brabantse, heel veel succes meid! Ik duim!!!

Veel gaan ze donderdag nog niet kunnen zien. Maar hopelijk toch al iets zodat ik wat gerustgesteld ben. En 3/2 zouden ze toch al wel veel moeten kunnen zien! Duimen jullie!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Sas, succes morgen!!!

@Zwitsal, roosvicee was voor bereke, reclame 'komt wel goed schatjuhhh'

5. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb er niet opgereageerd omdat ik het niet echt snapte. In België kennen we dit drankje namelijk niet. Ik weet wel dat mijn metekindje dit drinkt. Dus ik dacht: wel lief dat BEG voor me proost met een glaasje fruitsap ;) ...

6. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Sas, nee hoor ben gewoon vet ongesteld:( Ben een beetje cyclus moe en bang voor alle onderzoeken en dus uitslagen, heb het echt even gehad.

Sas meis, jij heel veel succes morgen, dat je het maar snel achter de rug kan hebben, denk aan je!

Dikke knuffelx

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hihi :D

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ja schaam schaam!

Amy, dikke knuffel!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik deel je gevoel meid! Je hebt er helemaal niks aan maar dan ben je in ieder geval niet alleen je rot aan het voelen lieverd!
    Als er iets is, dan heb je mijn mailadres hè! Omdat ik hier nu minder ben enzo...
    dat geldt voor iedereen hier want voor jullie heb ik altijd tijd!!!

10. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    sas en wij voor jou he!! je hebt onze mail ook he
    dikke knuff meiden

11. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Dikke knuf en werkse allemaal!!
    xxxxxxxxx

12. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Dikke kus meisjes!

13. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel Sas voor je lieve reactie, soms is het toch wel echt fijn steun hier te vinden:) Ik heb vannacht weer zo lang wakker gelegen en liggen piekeren. Volgende week hebben wij de samenlevingstest en daar zie ik echt een beetje tegen op, krijg al kriebels als ik er aan denk..

Maar veel belangrijkere vraag dan mijn ego berichtje, hoe is het bij jou gegaan vandaag?! Of moet je nog?!

Xxx

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Even snel ego vanaf mijn werk:
    HSG was perfect, eileiders supermooi open :D
    Ik vond het echt super meevallen, ben niet voor niks meteen terug gegaan naar het werk.
    En dat terwijl ze het bij mij 3x hebben moeten doen omdat het ballonnetje niet wilde blijven zitten. Dat is een nieuwe methode die minder pijnlijk is. Van het balonnetje voelde ik ook echt bijna niks. Net toen de contrastvloeistof werd ingespoten schoot het balonnetje eruit. De foto was niet helemaal duidelijk dus nog een keer opnieuw. Maar na veel gefrot bleef het balonnetje niet zitten. Toen maar op de oude manier met 2 klemmen op de baarmoedermond. Nou... dat voelde ik wel. Heel heftige menstruatiekrampen maar ik vond het wel te doen. Het is snel voorbij en zodra de klemmen eraf zijn, gaan de krampen weg. Van de contrastvloeistof voelde ik bijna niks, het voelde een beetje koud aan in mijn buik. En nu af en toe een beetje zeurderig gevoel ik en vloei, maar dat is dan ook echt alles.
    Echt meiden, ik vond het super meevallen.

En nog belangrijker: de gyn was heel erg tevreden. Het komt er op neer dat mannetje verminderd vruchtbaar is, maar ik super vruchtbaar. Ik zei nog: "nu maar hopen op het wonder" en toen zei de gyn: "Zo'n wonder is dat niet. Ik sluit een spontane zwangerschap zeker niet uit."
    Toch wel positief. Ik heb echt een fijne gyn. Altijd als ik daar naar buiten loop, heb ik weer moed en zie ik het weer zitten!

15. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @saskia1984 fijn dat het je allemaal is meegevallen.. ik zag dat jullie nu een tussen pauze nemen en wie weet raak je idd spontaan zwanger.. succes

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je Leentjuh! Inderdaad even een pauze... en ook op aanraden van de gyn. Die wilde graag ook dat we nog een half jaar zelf proberen omdat alles er eigenlijk goed uit ziet, behalve het zaad. Maar ook met deze hoeveelheid zaad kun je zwanger worden, de kans is alleen kleiner en het duurt langer.

Hoe is het met jou?

17. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland

met mij gaat het wel oke, morgen nog 1 pilletje provera slikken dan kijken wanneer mijn duivels komen, dan kan ik eindelijk beginnen met clomid ik vind die kuur provera zoo lang duren... maar goed we wachten af dat doen we tenslotte al 14 maanden maar 2010 wordt ons jaar

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Maar dat afwachten is alles behalve leuk *zucht* We wachten al zo lang hè, iedere maand langer is gewoon k..!
    Ik hoop ook dat je duivels snel komen, dan kun je tenminste aan de clomid. Weer een stapje verder...

19. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland

dat is het juist dan zijn we weer een stapje verder:) dus laat die duivels maar komen, en wie weet stel dat ik weer aan de provera moet zou ik is vragen of het niet 5 dagen mag 2 pilletjes per dag dan duurt dat wachten niet zolang je weet dat je nu verder mag/kan en dan eerst nog die 10dagen provera slikken maarja dat hebben we ook weer overleefd morgen al dag 10 haha

20. bereke

bereke Niet meer actief

Amy, alvast heel veel succes toegewenst voor de samenlevingstest! Mijn duimen draaien!

Sas, fijn dat alles zo goed gegaan is! En dat je gyn letterlijk zei dat een spontane zwangerschap er gewoon inzit! Je bent nu extra vruchtbaar dus het ziet er toch goed uit! Ik ga duimen!

Leentjuh, hopelijk word je geduld niet te lang meer beproefd! Dat wachten is toch zo rot hé!

Deel Deze Pagina