Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Pamsie, je hebt er nu waarschijnlijk geen boodschap aan maar ik zeg het toch ;) : veel vrouwen hebben al gedacht dat ze niet zwanger waren omdat ze dezelfde kwaaltjes hadden als altijd en bleken toch zwanger! Dus ik duim heel hard! Die wachtweken zijn killing hé!

Hier is het echt wel slecht weer. Bah! Nu maar even mezelf naar de strijkplank slepen...

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai lieve meiden!!
    Ik ben weer terug van 2 weekjes Frankrijk. Hebben heerlijk genoten daar, lekker weer, eten en tijd genoeg om te klussen hihi!
    Heb net alles bij gelezen, maar ben de helft alweer vergeten sorry!
    Bereke:las net dat je afspraak bij de gyn een week verplaatst is. Heb zo aan je gedacht de 31e. Balen zeg! Hoop zo voor je op goed nieuws de 7e. Ga wederom voor je duimen meid!
    Saskia: van jouw ook geen goede berichten hier las ik. Gelukkig dat de uitslag helemaal goed was! Wat zal je in de rats gezeten hebben! Dikke knuf!
    Pamsie: hoi! even kort voor jou: ben Manon 27 jaar en vanaf sept bezig voor een 1e kindje. Gaat niet zo snel als ik gehoopt had. Willen indien deze ronde weer rood is een stap maken naar de HA. Eerste stapje MMM. Succes met de wachtweken, maak jezelf niet te gek. Zoals Bereke al zei.. ongikwaaltjes zijn vaak genoeg hetzelfde als zwangerschapskwaaltjes. Ik duim voor je, alles kan nog!
    Lonit: wauw!! lekker naar de sportschool, you go girl! Eerste paar keren zijn altijd killing, vooral daarna met al die spierpijn. Als je maar vaak genoeg gaat dan train je het eruit!
    Ego: heb me de afgelopen weken nergens mee bezig gehouden. Alleen maar met bruin worden hahaha :D!! Weet niet precies wanneer mn eitje is geweest, heb ook bijna geen vruchtbaar slijm gehad zoals normaal. Misschien komt het door de warme temperatuur. We hebben in ieder geval genoeg geklust en gaan voor de zekerheid nog even door. Heb me stiekem wel steeds voor gehouden dat het in de vakantie tijd zou moeten gebeuren. Hoop dat het waar is!
    Andere meisjes: dikke knuffel voor jullie!

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @nonja hoi, welkom terug ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. ik weet niet of je alles terug gelezen hebt wij zitten sinds mei in de mmm ik blijk pcos te hebben. ik denk dat ik mezelf daarom nu zo gek maar deze maand hebben we medicatie gehad en we hebben nu voor het eerst sinds oktober 2008 een kans om zwanger te worden. ik ben er voor je als je de mmm in moet. als je ergens mee zit of iets wilt weten kan je me een pm sturen.

@bereke, ik weet het ik moet mezelf niet zo gek maken.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Nonja, klinkt alsof je een zalige vakantie gehad hebt meid! Fijn dat je er zo van genoten hebt! En wie weet volgt er nog een leuke verrassing! Ik duim heel erg hard voor je!

Pamsie, jezelf gek maken da's een "kwaaltje" waar wij allemaal last van hebben als de NOD nadert denk ik ;) . Hoop zo voor je dat de medicatie effect heeft gehad!

Nu effe iets voor het werk doen en dan maar gaan genieten van mijn zondag!

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @bereke gelijk heb je weekend is altijd zo voorbij.... helaas.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heeey die Nonja! Wat gezellig dat je er weer bent en wat heerlijk dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad. Ik hoop dat al dat klussen ook meteen zn vruchten af heeft geworpen ;)

@ Lonit, wat goed dat je bent gaan sporten meid! Alleen die spierpijn hè hahaha, verschrikkelijk! Maar ach dan weet je wel dat je goed hebt gesport :)

@ Pamsie, je weet maar nooit meid! Ik hoop dat het gewoon raak is. Mijn duimen draaien voor je!

Ik heb ook helemaal geen vruchtbaar slijm gehad, echt helemaal niks. Volgens mij heb ik gewoon nog steeds geen eisprong gehad, maarja... maak me er even niet druk om. We hebben ons voorgenomen gewoon een paar maanden er niet mee bezig te zijn. En ik moet zeggen dat we gisteren gewoon lekker ontspannen gevreeën hebben zonder met kindjes maken in het hoofd te zitten en dat was echt heel fijn :D
    We hebben ook echt een heerlijk weekend gehad. Vrijdag lekker lang getafeld en geborreld bij de Italiaan met zn tweetjes. Gisterenavond naar de kermis geweest en manlief heeft een hele mooie grote beer gewonnen met darten voor de toekomstige babykamer :)
    En vandaag met mijn nichtje van 5 gaan zwemmen bij centerparcs. Was ook helemaal super. Het is zo'n schatje! Ik geloof dat we wel 50 keer van de glijbaan zijn geweest.
    Realiseerde me wel dat we nu nog echt moeten genieten van de tijd met zn tweeën, want straks met zo'n kleintje ben je altijd papa en mama en heb je niet zoveel tijd meer voor elkaar. Ook heerlijk natuurlijk en kijk daar echt naar uit, maar zolang het nog niet is genieten we nog even van deze tijd. Beter dan dat depri gevoel wat ik de afgelopen weken had :)

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    dank je saskia ik duim ook :p vandaag heel was ik heel misselijk dus ik heb me halve wegen de dag ziek gemeld op het werk helaas zegt het nog niks het kan ook een bijwerking zijn van de clomid.

en misschien heb je wel helemaal gelijk als je er minder aan denkt dat je dan toch wat meer ontspant dat is missn toch beter dan depri zijn.
    ach meiden onze tijd komt nog wel.
    hoe lang duurt jou cyclus nu al dan saskia?

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Pamsie, ik voel me in ieder geval beter nu ik me niet zo focus op het zwanger worden. Ik zal nu vast niet sneller zwanger raken, maar het is in ieder geval fijner voor mezelf en voor mijn omgeving ;)
    Ik zit nu dus op dag 23 en normaal gesproken schommelt mijn cyclus tussen de 27 en de 31 dagen. Meestal heb ik mijn eisprong op dag 15, 16, 17 of 18. Nu heb ik volgens mij nog geen eisprong gehad. Ik heb altijd vruchtbaar slijm, nu helemaal niks. Raar hoor, misschien is mijn cyclus gewoon in de war. Ik wacht rustig af en ga in ieder geval niet uit van een zwangerschap als ik over tijd ben :)

9. bereke

bereke Niet meer actief

Je hebt groot gelijk! Mij lukt het (nog) niet maar wou dat ik er ook zo over kon denken ;).

O en niks van dat vruchtbaar slijm aantrekken hoor! Misschien heb je het gewoon gemist ofzo.

Pamsie, oei zo misselijk? Ik duim dat het NIET van de medicatie is :D.

Hier een razend drukke dag op het werk achter de rug. Pfoe!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Maar tot nu toe heb ik het altijd gehad. Zelfs op vakantie na al het zwemmen...
    Verder ook helemaal geen eisprongklachtjes, die ik normaal heb. Pijnlijk (.)(.), menstruatiepijn enzo. Wel lage rugpijn en misselijk, dus volgens mij is er het een en ander behoorlijk in de war.
    Ik ben gestopt met tempen om dag 18 en toen was mijn temp nog niet omhoog gegaan. Daarna weet ik niet. Ach, we wachten nog steeds geduldig af :D
    Ik vind het ook moeilijk om er niet té mee bezig te zijn. Maar op de een of andere manier heb ik nu even zoiets van: Laat maar zitten dan ;) Ik weet ook niet waarom eigenlijk...
    Vaag hè hahahaha!

11. bereke

bereke Niet meer actief

Wie weet ben je wel zwanger aangezien je je anders voelt dan anders :( ...

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    laten we daar voor duim saskia dat het gewoon stiekem gelukt is ;) :D

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hahaha, duimen kan geen kwaad... maar weet voor 99,9% zeker dat ik niet zwanger ben en voor 90% dat ik niet eens een eisprong heb gehad. Volgens mij wordt dit een hele lange cyclus blehhh...
    En hoe voel jij je nu Pamsie? Nog misselijk?

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    nou ik begin me al wat beter te voelen:p begin alleen ook ongi krampjes te krijgen.

@saskia ik kan nooit echt vruchtbaar slijm vinden. en misschien dat je het toch gewoon gemist heb. duim heel hard voor je dat je gewoon stiekem zwanger bent :p

15. bereke

bereke Niet meer actief

Waarom is een lichaam ook zo ingewikkeld hé. Hadden we maar een raampje ofzo om eens even binnen te kijken. Of een boordcomputer die doorgaf waar we zaten in onze cyclus ;) .

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks, we zullen zien ;) Ik ga pas 15-8 testen. Dan heb ik namelijk een flinke borrel bij mij hahahaha. Ik test dan alleen om het uit te sluiten, want anders zou ik nog veel langer wachten. Alleen maar omdat ik gewoon bijna zeker weet dat ik geen ei heb gehad.

Gelukkig voel je je wat beter. En ongikrampjes kunnen ook een goed teken zijn meid :)
    Wanneer is je NOD ook alweer?

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    mijn nod is zondag dus ik moet nog ff afwachten en die ongi krampen zouden ook wel wat vroeg zijn dus missn is het een goed teken maar ik durf nog niet te veel te hopen ook aangezien dit de eerste keer is dat we pas echt een kans hebben. en ik me zelf waarschijnelijk gekker maak dan nodig is.
    maar goed we zien het wel. zou wel leuk zijn aangezien ik over 2 weken ga trouwen :D

ik ben echt heel benieuwd wanneer er bij jou weer verandering gaat komen. in positieve zin natuurlijk ;)

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Over 2 weken al... lekker zeg! Hopelijk heb je net zo'n mooi weer als vandaag. Zou wel een heel leuk trouwkado voor je zijn :D
    Maar inderdaad, je kunt maar beter niet te veel hopen. En in principe is dit pas de eerste ECHTE ronde voor jou. Toch duim ik voor je meid! En aftellen tot zondag...
    Ik heb sinds vanmorgen wat ongikrampjes en nog steeds misselijk met vlagen. Maar die misselijkheid heb ik al een week of 3 dus kan niet van een eventuele zwangerschap komen. Die was er al toen ik naar de dokter ging. Ik heb wel enorm veel plakkerige afscheiding, echt jakkie! :) Alles is in de war. Vanmorgen weer een keer getempt omdat ik zo nieuwsgierig was. 37,3... ik heb al die tijd rond de 36,6 gezeten. Het ziet ernaar uit dat ik dus toch die eisprong gehad heb, maar dat ik 'm gemist heb. :$
    We wachten gewoon af... zit niks anders op!

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dames, heb eindelijk een verwijzing gekregen naar de gyn, mag 19 augustus al terecht!

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83

Wat fijn meid dat je zo snel al terecht kunt!

Deel Deze Pagina