@blackeyedgirl fijn dat je een verwijzing hebt. dan heb je teminste eindelijk het idee dat er schot in komt. @saskia ohh balen als je je ei gemist zou hebben missn nog ff klussen vanavond wie weet heb je nog geluk dat ie pas net geweest is. ja de bruiloft komt snel dichterbij. wat zijn jullie er allemaal weer vroeg trouwens ik ben nog ziek thuis gebleven en had verwacht dat jullie pas vanavond er weer zou zijn. ik voel me trouwens wel weer een stuk beter morgen heb ik sowieso lekker vrij en dan donderdag denk ik wel weer aan het werk.
Ben stiekem aan het spieken tijdens het werk hihi. Ach voor wat betreft het klussen: das niet zo heel erg. Ben allang blij ALS ik mijn eisprong gehad heb, want was bang dat ie gewoon niet kwam. Voor de rest klussen we nooit gericht eigenlijk. Dus ik weet niet of ik dit keer goed zit. Afgelopen zaterdag was de laatste keer en daarvoor dinsdag pas. Dus ik denk het niet, maarja daar ben ik ook even niet mee bezig. Wil dat juist voorkomen.
ja je hebt gelijk ook. zo lang je maar weet of je een ei sprong hebt he dat scheelt al een hele hoop.
Saskia, super dat er waarschijnlijk toch een eitje gesprongen is! En dat klussen: groot gelijk dat je gewoon klust wanneer je het zelf wil en niet wanneer het "moet" . Pamsie, fijn dat je je beter voelt! Al wil je natuurlijk wel gerust een aantal maanden misselijk blijven voor een goed doel hé . BEG, super dat je al zo vlug terecht kan! Ik ga duimen dat de tijd voorbij vliegt!!!
Trouwens pamsie vergeet ik nog te reageren op het belangrijkste: trouw jij binnen twee weken?! Super!!!! Is alles al geregeld? Mogen we achteraf eens zien wat je aanhad? Valt het op? Ik ben gek op trouwfeesten!
Ja hoor. Wij zijn in april 2008 getrouwd. Vroeger riep ik altijd héél hard dat ik nooooiiiitttt zou trouwen en nu zou ik nog wel eens willen. Terug met mijn man voor alle duidelijkheid hé . Gewoon om de dag nog eens wat bewuster en minder zenuwachtig mee te maken. Het vliegt zo...
ja tuurlijk mogen jullie achteraf foto's zien. alles is al aardig geregeld zaterdag laatste afspraak bij feestlokatie om alle puntjes op de i te zetten. echt zo spannend komt nu wel heel dichtbij. 20 augustus is de grote dag.
Ooow wat zalig Pamsie! Lekker van genieten hoor, want het vliegt echt voorbij. Jeetje, we zijn morgen alweer een jaar en 2 maanden getrouwd Echt niet normaal, wat vliegt de tijd! Hebben jullie lekker genoten van het heerlijke weer? @ Bereke, het wordt spannend voor jou meid. Vrijdag de uitslag toch? @ Nonja, hoe is het meid? Voel je al iets?
ik ben nu op mijn werk lekker van het weer aan het genieten. werk in de kinderopvang dus wij zijn lekker met badjes aan de gang gegaan. verder is echt alles als sneeuw voor de zon verdwenen. geen misselijkheid meer, niet duizelig, geen ongi krampen. ik weet echt niet wat ik er van moet denken. ik hoop maar niet te veel. ga zaterdag testen. langer kan ik het niet volhouden hoor. en eventueel maandag weer als ik nog niet ongi ben of positief getest heb. en bij jullie meiden nog nieuws??
Hallo meiden, jullie zijn lekker aan het kletsen hier Wat spannend Pamsie dat je gaat trouwen over 2 weken! Wij zijn op 12 september alweer een jaar getrouwd. Jeetje wat gaat dat hard BEG, wat fijn dat je al zo snel terecht kunt! Hier geen ei gevonden Normaal voel ik mijn ei aankomen en dan test ik met een ovulatie-testje om zeker te zijn. Dit keer voelde ik niet en heb ik op dag 12+13 toch maar gekeken of ik een ei had. Maar ze bleven negatief. Toen waren de testjes op en heb ik geen nieuwe gekocht. We klussen wel door totdat ik ongesteld word. Net voelde ik wel een flinke steek in mijn buik, maar toch anders dan mijn ei. Wel raar dat ik de vorige keer zoveel pijn had en dat ik nu niks voel. Van mijn cervixslijm kan ik niet echt op aan, want dat was iedere dag anders. Ach we wachten het wel af, ik hoop wel dat ik een ei heb deze ronde en anders gaan we weer door naar de volgende ronde.
Ik had precies hetzelfde als jij Zwitsal! Ik heb ook geen ei gevonden. Geen cervixslijm dit keer, negatieve ovulatietesten en geen ovulatiepijn die ik normaal wel heb Gisterenavond en vanmorgen had ik last van kleine steekjes onder in mijn buik. Net speldenprikjes, maar dat is nu weer weg. Ik snap er deze cyclus niks van Vorige keer werd ik op dag 27 al ongi, nu wacht ik maar tot dag 32 ofzo met testen.
hallo dames sorry ben niet zo heel veel geweest maar heb vakantie en ben echt een zon aanbidster ben nu ook beetje rood maar morgen is het weer bruin (hoop ik) spannend hier weer wat raar dat jullie je ei niet kunnen vinden kan het zijn dat je die soms niet hebt dan? ja sorry weet ik niet wij gaan zondag op vakantie heb er echt zin in ff lekker weg @pam volgens mij had ik nog niks over mezelf verteld ik en mijn vriend zijn alle 2 30 zijn niet getrouwd we zijn nu 5 jaar samen en hebben de pil in nov 08 laten staan we hebben een heel lief hondje en 2 katten zijn ook lief hoor DAMES ik duim nog steeds voor jullie hoor word echt tijd dat hier nu iemand goed nieuw brengt
Ja waar blijft al het goei nieuws? En waarom verstoppen alle eitjes zich? Hier beetje melig omdat ik best zenuwachtig ben voor morgen. Nog een dagje slapen... Voor de rest niks nieuws te melden. Nog steeds heel druk op het werk. Maar nog twee weekjes en dan heb ik vakantie!!!
ik heb wel wat nieuws te melden ik ben weer ziek naar huis gegaan van me werk vandaag. dacht dat het wel weer ging. alle vorige ziekte symptomen zijn ook weg. maar ik kreeg er een hele fijne voor terug ben behoorlijk aan het leeglopen van ondere :S dat kan ook niet goed zijn. @ moppie hoi, leuk dat je je nog even voorstelt. wat voor hondje heb je? ik heb ook een heel lief hondje. mijn vriend is 26 en ik ben 24. @bereke komt wel goed meid. en als je melig laat je ons dan ook mee doen wat vervelend meiden dat een aantal hun ei niet kunnen vinden. ik blijf duimen dat het goed komt.
Oei pamsie! Zorg maar dat je héél veel drinkt want met deze warmte en dan nog leeglopen... Veel beterschap meid! O en wij hebben ook een hondje.
hey meiden, ik wordt de brenger van het goede nieuws we hadden deze maand voor het eerst sinds oktober een kans en mijn ( toekomstige) man heeft blijkbaar superzaad. ik had vanmorgen gewoon een positieve zwangerschapstest in handen. ( we konden stiekem toch niet wachten tot zaterdag) ik kan het nu echt wel van de daken schreeuwen
Jeehhhh!!!! Pamsie!!!! Gefeliciteerd meid!! Oww wat fijn, de eerste van ons clubje met goed nieuws. Ik hoop dat er nog vele mogen volgen! Dikke kus Bereke: heel veel succes vandaag. Mn duimen draaien voor je!! Laat je het ons weten? All: sorry dat ik de afgelopen dagen niks heb gepost. Heb nog een paar daagjes vakantie en dan doe ik weer gezellig mee. Ik ben net als Moppie een echte zonliefhebster!! Fijn weekend alvast lieverds!!