Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Enne je gaat gewoon zwanger trouwen!!! Jeeeehhhhh!!!!!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    WAUW PAMSIE!!! Meid, ik heb kippenvel! Het is je van harte gegund.

proficiat met je zwangerschap!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heey Nonja, dat maakt toch niet uit meid. Geniet nog maar lekker van het zonnetje en van je vrije dagen samen :D
    Hoe voel je je? Heb je er een goed gevoel over?

Hier voelt het alsof er een ongi aan gaat komen. Ongipijn, lage rugpijn en gevoelige (.)(.)
    Zal binnen nu en een paar dagen wel bruin slijm krijgen *zucht*

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hee meis, goed nieuws he van Pamsie! Ben helemaal blij hihi!
    Hier gaat het goed. Heb geen enkel idee wanneer mn ei is geweest en dat maakt me wel een beetje onzeker merk ik. Heb wel een rommelige buik maar weet nou niet of dat nog van een laat ei is of toch aankomende ongi. Heb deze ronde ook bijna geen vruchtbaar slijm gehad, zoals een aantal meiden hier las ik! Best vreemd! Ik heb met mezelf afgesproken om volgende week zaterdag pas te gaan testen als er nog geen duivels zijn. Dan ga ik uit van een cyclus van 33 dagen.
    Balen meid dat jij je ongi al weer aan voelt komen. Ik ga heel hard duimen dat het vals alarm is. Dikke knuf alvast! x

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden dank jullie wel voor alle felicitaties ik kan het zelf ook nog niet beseffen en ja ik ga gewoon zwanger trouwen.

ik hoop echt dat jullie allemaal snel volgen :D

@ bereke ik duim voor je meid. dat jij vanmiddag ook maar met positief nieuws komt.

@nonja lekker van de zon genieten toch. voor je het weet is ie weer weg :p

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    enne saskia geen bloed geeft moed he ;)
    ik duim voor je

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @nonja ik heb ook geen vruchtbaar slijm kunnen vinden deze keer dus het hoeft niet alijd hoor. ik ga duimen voor je

ik gun het jullie ook zo allemaal

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben 1 van die meiden. Geen idee wanneer mijn ei is geweest en ik ga ook pas volgende week zaterdag testen als ik nog niet ongi ben. Ook helemaal geen vruchtbaar slijm. Normaal altijd wel :(

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je meid! Oooo, ik ben zoooo blij voor je :)
    En strooi even wat HCG rond voor ons allemaal ;)
    Zwanger trouwen meid, das geweldig! Alleen geen alcohol voor jou hihihi ;)

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

strooi strooi (H)

ja dat wordt voor mij een toost met appelsap :p

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks voor de HCG, ik kan het goed gebruiken ;)
    Dat is totaal geen straf dat je geen alcohol mag drinken of wel hihihihi! Je bent gewoon zwanger!!!!!! :D

12. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Thx voor je gulle HCG strooi Pam! Zijn we hier heel blij mee!!! Voel je je nog steeds zo beroerd? Enne een toost met Jip en Janneke champagne is juist extra leuk!!! Gaan jullie het al aan mensen vertellen?

13. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Jaaaa Pamsie zwanger! Wow meid wat super!

Wat lief dat je HCG gestrooid hebt, ik hoop dat ik genoeg heb gevangen;)

Ik vermoed hier dat mijn ei geweest is, maar wanneer? Echt geen idee. Ik heb maar 2 keer getest met een ovulatie-test en ik denk dat ik hem gemist heb. We hebben iedere dag geklust dus we hebben hem zeker niet gemist. We gaan nog wel even door voor de zekerheid;) Wel fijn dat ik dit keer niet zo´n pijn had. Ik heb trouwens wel 2 dagen last gehad van een opgeblazen gevoel.

Meiden me duimen draaien voor jullie!

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    hey meiden,

nee ik vind het niet erg hoor om de alchol te laten staan. en we gaan het wel al aan iedereen vertellen veel mensen waren op de hoogte dat we de mmm ingingen. en ik heb zo iets van ze mogen best mee genieten en als het wel mis zou gaan ( ik heb een verhoogde kans op een miskraam door de medicatie) dan kunnen mensen het beter begrijpen als wij verdriet hebben.

ik duim voor jullie dames

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @Pamsie, daar heb je helemaal gelijk in meid! Gewoon vertellen als je daarachter staat, dan heb je ook de steun mocht het mis gaan. Maar daar gaan we niet vanuit hè :D:D:D
    Hoe voel je je verder? Een gek idee dat het eindelijk is gelukt of niet?
    Wooow, gewoon meteen de eerste eisprong RAAK! Ben echt blij voor je! :)

@allemaal, ik voel me nog hetzelfde. Ongikrampjes af en toe, lage rugpijn en gevoelige (.)(.). Kortom, precies zoals ik me altijd voel voordat de hel los gaat barsten. Ben benieuwd hoe lang ik dit keer weer bruine afscheiding heb. En blijkbaar heb ik toch een ei gehad...:(

16. bereke

bereke Niet meer actief

#296 bereke, 7 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2009
    Wat lees ik nou?! Pamsie een hele hele dikke proficiat meid! Wat geweldig voor je! En zwanger trouwen, hoe romantisch!!!!

Hier minder goed nieuws. Mijn bloedonderzoek was ok, alleen prolactinegehalte (of zoiets ??) was iets verhoogd maar mijn man zijn sperma was niet goed. Te weinig, niet goed gevormd en niet bewegelijk. Er volgt nu een tweede test en dan kijken we hoe het verder moet....

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja dank je voor je felicitatie.
    ik voel me op dit moment prima geen elke last ergens van. af en toe een vlaag van misselijkheid maar dat is het.

bereke oei meid, wat erg ik hoopte zo dat het positief zou uitvallen. ik duim alvast voor het volgende onderzoek voor je. komt goed jou tijd komt ook nog.

18. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ahh nee Bereke, ik had zo gehoopt op goed nieuws voor jullie! (((knuf))) Wat houd dat prolactinegehalte in? Wanneer volgt jullie tweede test? Ik hoop dat die dan beter uitvalt! Iig wel fijn nu om te weten waar je aan toe bent en wat de volgende stappen zullen zijn. Heel veel sterkte meid!
    @Zwitsal jij ook al een verdwaald eitje?? Haha we zitten allemaal een beetje in hetzelfde schuitje hier. Balen he dat je nu niet precies weet wanneer je NOD is (tenminste dat vind ik). Jullie hebben iig een goed klusschema aangehouden! Wij duimen ook voor jou!
    @Sas geen bloed geeft moed! Ik weet het is een echte dooddoener, maarja je moet toch wat ;)!
    @Pamsie fijn dat je je weer wat beter voelt. Nu houden zo de komende 8 maanden! Lijkt me zo leuk om het aan iedereen te vertellen, houdt je ons op de hoogte wat de reacties waren?

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Shit Bereke! Das minder goed nieuws. Ik hoop dat de tweede test beter uitvalt. Ooo meid, had zo gehoopt dat je gewoon goed nieuws had gekregen :(
    Dikke knuf meid!

@ Pamsie, fijn dat je je zo goed voelt. Houden zo!

@ Nonja, inderdaad geen bloed geeft moed! Ik vind dat verdwaalde eitje ook maar lastig. Echt geen idee wanneer ik ongi moet worden. Zelf heb ik het idee dat ik vorige week zaterdag of zondag een eitje heb gehad. Nou volgens mij zitten we dan helemaal niet goed met klussen hahahaha! We zullen zien en anders op naar ronde 10!

@ allemaal, nog leuke weekendplannen? Wij gaan vandaag een dagje naar Valkenburg, alleen nu nog een zonnetje. Al is het maar een waterig zonnetje...

20. bereke

bereke Niet meer actief

Tja dames, ben even helemaal onderste boven ervan. Had dit echt niet zien aankomen... Maar goed, we zullen zien wat die tweede test oplevert... Dus maar wachten. Weeral....
    Prolactine is een soort van stresshormoon ofzo. Dat was geen verrassing dat dit iets hoger was. Ben nogal een stresskip namelijk ;) .

En lastig die verloren eitjes! Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie allemaal! En dan liefst in de positieve zin hé. Er moeten er gewoon nog een aantal pamsie volgen!

Deel Deze Pagina