Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hoe gaat het hier met het aftellen dames? Ik duim nog steeds!!!

Ja, sommige mensen kunnen best wel bot zijn, al dan niet express/gemeend. Maar soms denk ik dat ze gewoon zelf niet goed weten wat zeggen en er dan maar iets uitgooien... Maar goed, neemt niet weg dat het bijzonder onaangenaam kan aankomen hé!

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey Cyntje,
    Nee, geen tekenen van ongi, zit nu op dag 46...
    Wel al paar dagen wat meer puistjes, verder niks. Eerste 4 rondes last gehad van borsten, maar de laatste 2 rondes ook nie meer, haha....t is allemaal wat.
    Hoe gaat t met jou?
    xxxxxxxxxxxx

3. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ow ja, 1979 kik, dit zijn heel oneerlijke dingen. Bij mij ook, de een na de ander, hoplakee, ronde 1 of 2...niemand langer ofzo. Pfffffffff.....heel flauw. En t erge is, in onze vriendenkring heeft nog niemand kinderen, maar dat gaat niet lang meer duren. Ik zie mezelf al de ene aankondiging na de andere aanhoren en steeds teleurgestelder worden...zucht. Weet je...soms ben ik ook wel eens bang dat die van ons niet zo bijzonder is voor anderen...als er immers 10 vrouwen me voor gaan.. Weet wel dat ie voor ons mega bijzonder zou zijn..maar toch.. zucht. We gaan naar ronde 8, de 1 na laatste van het eerste jaar zonder pil. (dat krijg je met die &^%$^%-lange cyclussen he ;))
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

4. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    hey bereke , buikpijn :(
    gezwollen buik en chagrijnig
    volgens mij ee aankondiging
    hey Brabantse, ja tis dikwijls slikken he. Het vervelende is het zijn juist je vriendschappen en je feestjes die je een boost moeten geven maar met die situaties is het ook niet altijd leuk he..

5. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hoi Allemaal,

Ik ben begin december 2008 gestopt met de pil. In juni bleek ik zwanger te zijn, maar helaas heb ik 12 juli een miskraam gehad.
    Nu was alles snel weer schoon, maar tot op heden heb ik nog steeds mijn ongi niet gehad. Heb nu wel last van een opgezette buik en rommelig gevoel, maar omdat ik een mk heb gehad kan ik niet zeggen wanneer ik de duivels op bezoek krijg....
    Frustrerend!!!

Iedereen succes de komende dagen en ik duim voor iedereen!

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @KIK.... gooi het er hier maar lekker uit meid! Heel normaal, en vooral op het eind van je cyclus. Hier lijkt het ook alsof meiden al zwanger worden als ze een keer knipogen. Heel moeilijk... en soms denk ik echt "ik stop er mee... ik vind het helemaal niet leuk meer zo!" Maar ook dat is elke keer in de laatste week (zoals nu)

@Brabantse... wat lastig dat je cyhclus nog zo onregelmatig is! Gewoon over een paar dagen eens testen meid... wie weet.

@hier.... Ik weet het allemaal niet meer :)/:( hahaha! Ik heb steeds een zeurend gevoel in mijn bm. Soms echt een ongi gevoel (iets pijnlijk) Toen straks , zittend op de bank, licht in mijn hoofd.... maarrrrr... je zult zien dat over een paar dagen alle kwaaltjes over zijn en ik zaterdag (avond denk ik) ongi wordt. Same old, same old....

Liefs Cyntje78

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    En alle ijsjes zijn op :( boehoehoe.....

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Pinklady... welkom hier!
    Wat naar van je mk... het komt zo vaak voor maar je staat er niet bij stil, tot je het overkomt. Ik weet er alles van :(
    Is het hcg al helemaal uit je lichaam? Bij mij (ik was 6.3 weken zwanger) duurde mijn cyclus ongeveer een week langer dan normaal.
    Ik hoop dat ook jij weer snel een positieve test mag krijgen meid

Liefs Cyntje78

9. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ik heb nog wel ijsjes liggen ;)

10. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Kik,

Als ik jou reactie zo lees is het voor mij erg herkenbaar, laten we nog maar goede hoop houden, wie weet betekent het niks?

En weet je, het zijn even enorme rotdagen als je met het uur meer en meer beseft dat de kans kleiner wordt op een zwangerschap maar, probeer dan ook meer en meer te relativeren. Jouw kans gaat echt wel komen, je schreef al dat het bij jullie in principe allemaal in orde zat dus dan is de kans al toegenomen dat het echt een keer gaat lukken. Ik zelf bedenk altijd maar welke kansen er allemaal nog wel zijn: we zitten nog niet in de MMM, we hebben nog zeker 5/ 6 kansen om gewoon binnen de gemiddelde tijd zwanger te worden!

Ik las laatst een verhaal in de flair van een vrouw die net zwanger was toen kreeg ze een ongeluk met als gevolg een gehele dwarsleasie, ze verloor haar kindje tijdens het ongeluk en niet veel later verbrak haar man de relatie. Op zo'n moment word ik weer even met beide benen op de grond gezet....

Ik hoop niet dat mijn woorden je nog gedeprimeerder maken het enige wat ik wil zeggen is dat als het niet deze keer zou lukken je vertrouwen moet hebben dat het écht wel een keer gaat lukken, je hebt nog heel wat kansen voor je liggen.

Maar nogmaals, misschien is het deze keer toch wel raak he, krampen zeggen niet altijd alles he, kan ook op iets heel anders duiden, duim voor je!

xx

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hihihihi, wat hebben jullie veel gekletst zeg :D
    Wekom voor de nieuwe meiden in ieder geval!
    @ Pinklady jij zit ook bij de Brabo's. Grappig, ik ook! Ben benieuwd meid, ik hoop dat je positief test!

@ Nonja, hoe gaat ie? Nog geen naderende ongi?

@ Bereke, hoe gaat het met jullie meid?

@ allemaal, bruinverliers wordt donkerder. Dus denk morgen ongi. Kom maar op dan, kunnen we tenminste weer verder!

12. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @Saskia, Yep ik ook hier... Ik ben even op mijn gemak heel het forum af aan het gaan om te kijken of ik "herkenning punten" zie..
    Ik heb net bij Kruidvat testen gekocht, maar ik heb net 1 liter water op dus nog even wachten met testen....
    Heb nog steeds het gevoel dat ik ongi moet worden en af en toe denk ik dat het zo is, maar dan is het wat witte vloed.....

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    hiero nog steeds nix! Ook geen krampjes, pijntjes, alleen nu ineens puistjes op mn rug...die heb k anders nooit, maar das dan ook alles.
    xxxxx

14. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @ brabantse, ik heb ook last van pukkels, maar dat in mijn gezicht...
    Spannend hè?
    Ik word helemaal gek van mijn buik, behoorlijke krampen..

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Gezellig gekletst hier! En weer een paar nieuwe meiden: welkom!!! Voor een aantal hier dus toch wel spannend, ik duim voor jullie!
    @Sas hier gaat het goed! Heb niet echt klachtjes, ja een beetje witverlies en slecht slapen, maar wel heel moe. Kan op van alles duiden. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongi word, dan kan het alleen maar meevallen! Bij jou nu echt einde oefening... laat die duivels maar snel komen dan kan je weer met goede moed door!
    @Brabantse jij ook nog steeds geen duidelijkheid he? Had je er nou al een testje tegen aan gegooid?
    @Pinklady laat je weten wat de uitslag was van je testje?
    @Yvjuh hoe is het gegaan bij de HA

16. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Dag allemaal,

blij dat ikjullie clubje gevonden heb.
    Mag ik meteen even spuien? (sorry)

Ik ben in november 2008 gestopt. na 13 jaar pil, ik wilde al 2 jaar kinderen maar mijn man wilde wachten. 3 maanden strondziek en depri van het ontpillen geweest. tot half maart. Toen voelde ik mij beter.
    ben best regelmatig dus dat is goed.
    Op t moment dat ik besloot te stoppen waren de vriendinnen zijn 4 collega's allemaal zwanger. Delaatste jonger dan ik en toen haar vriend het mij vertelde. Als eerste 'want ik ben zo dol op kinderen'
    heb ik half uur gehuild op de wc. toen zijn we gestopt en ik zat tussen de buiken. Inmiddels zijn ze allemaal bevallen.
    Mijn exvriendje krijgt zijn 2e ongelukje ( hij had altijd een bloedhekel aan kinderen. Zijn eerste in 2007 toen ik een miskraam had (door de pil heen)

Ik krijg steeds maar vragen uit mijn omgeving : én?
    Lief bedoeld maar ik ordt er best sip van.
    Iedereenraakt maar binnen 2-3 maanden in verwachtijng. Zelfs mijn schoonzusje (43) was binnen 3 maanden zwanger.

"je bent toch jong, je zou toch heel vruchtbaar moeten zijn?"
    "ben je al zwanger? nee nog niet. Oh wat erg, zal wel een obsessie voor je worden"
    Om er vervolgens nog een paar verhalen tegen aan t gooien over vrouwen die allemaal METEEN zwanger waren.

Ben gewoon een beetje sip dat het zo lang duurt. 2 rondes terug 10 dagen overtijd. 1e test na afleestijd 2e lijn, daarna niets meer en ongi.
    Hoopte op d vakantie, om de dag geklust, nits...ongi

ZO! Dit had ik opgekropt.dit lucht op.

:)
    liefs

17. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    Nu ga ik heel positief worden en me rotklussen vanaf komend wekeend, weet niet precies wanneer mijn ei is. tussen de 22ste en 28 ofzo.
    x

18. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hee meis je hebt het clubje gevonden zie ik, gezellig!
    Lastig he dat het langer duurt dan gewenst en dat mensen allemaal goedbedoelde adviezen hebben! En vooral moeilijk om er niet op in te gaan of je er boos om te maken.
    Je cyclus is redelijk stabiel. Ben je ook gaan testen met ovutestjes en heb je al getempt? Dat is wel fijn om straks evt aan de gyn te overhandigen en kunnen ze je niet naar huis sturen onder het mom van: ga dat eerst nog maar eens 2 maanden doen! Nou lucht lekker je hart hier, wij snappen het allemaal en laat de rest maar l*llen!!
    Veel plezier met klussen!! X

19. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @ helena, Ik denk dat de meeste dames hier hetzelfde voelen als jij dus Welkom!
    Ik heb namelijk precies hetzelfde. Ik loop tegen bolle buiken omhoog en het lijkt wel of alle naaste mensen om mij heen zwanger zijn..
    Wij zijn vanaf december bezig en nu mag het van mij wel een keer goed gaan....
    Ik vind het daarom heel prettig om zo even alles van me af te kunnen schrijven.

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Welkom Helena, schrijf hier maar lekker van je af meid! We zijn er om elkaar op te vangen toch ;)

@ Nonja, spannend zeg. Ik duim heel erg hard voor je!

Deel Deze Pagina