Wow Lonit die is duidelijk! Je bent gewoon zwanger! Gefeliciteerd ga er lekker van genieten. Hier nog niks doorgebroken, maar dat zal vandaag wel gebeuren denk ik.
Spannend Zwitsal, hoop dat t bij mij igg wel snel gaat doorbreken, t is nu wel genoeg geweest, begin hem nu voor t eerst te knijpen. Als je eenmaal naar de HA gaat, wordt t wel definitief dat het nog niet helemaal vanzelf gaat.......... Maarrrr....ik zit niet in de put hoor, ik zie het allemaal wel gebeuren en heb nog steeds goede hoop op een goede afloop uiteindelijk!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja? Denken jullie dat ik de uitslag van de Etos-test gewoon kan accepteren..? Nooit gekke dingen gehoord over het Etos-huismerk...? Man oh man, het is zooooo raar dit. Inmiddels heb ik nog wel een andere test gekocht, zo'n dure 3-pack Digital Clearblue. Durf nu alleen niet nog een keer te testen..stom he?? Ben toch bang voor een negatieve uitslag ofzo. Jullie zien, ik kan het gewoon nog niet helemaal geloven. Daarom pas ik mijn banner ook nog even niet aan. Maar meiden, als blijkt dat ik 100% zeker zwanger ben kan ik jullie bij dezen vertellen dat ik geen enkel bijzonder symptoom heb gehad na m'n eisprong. Ik heb ZOOOO vaak het topic 'de eerste symptomen' doorgelezen en iedereen daar had wel wat al ruim voor de NOD. Ik heb sowieso niet het gevoel van 'ik ben zwanger', ik ben niet misselijk, was niet bijzonder moe de afgelopen twee weken, heb geen donkere tepels gekregen of wat dan ook. Het is dat ik heel impulsief die test heb gedaan vanmorgen, maar anders was ik er gewoon vanuit gegaan dat ik ongesteld zou worden. En ik bid echt dat dit niet alsnog gebeurt aanstaande donderdag... Ik hou jullie op de hoogte hoor. Sowieso hoop ik dat iedereen hier snel een positieve test in handen houdt. Want jeetje Zwitsal, jij zal ook wel toe zijn aan duidelijkheid nu evenals Brabantse1982! En Saskia, hopelijk wordt ronde 10 JOUW ronde Dikke knuffel voor jullie allen!
Heey ladies, Nou dat viel mee. Goed dat ik alles had bijgehouden, want ze nam me hierdoor heel serieus. Ze zei dat t met zulke cyclussen wel heel moeilijk mikken was . En doordat ik geen positieve ovu/testen had gehad hoefde ik niet verder te tempen, want die testen zijn toch wel heel duidelijk. Mag afspraak maken bij fertiliteitsarts morgenvroeg bellen. Manlief moet vanmiddag een afspraak maken voor een spermaonderzoek. Pfew..ben blij dat ik geweest ben. Maar t is idd pas na een jaar dat ze actie ondernemen, maar aangezien ik daar al bijna aan zat, heb ik mazzel. Zow, weer op de hoogte!! xxxxxxxxxxxxxxx
Lonit die test van jou is zo duidelijk, ik vreet mijn schoen hier ter plekke op als jij niet zwanger bent Maar kan me goed voorstellen hoor dat je het nog niet helemaal kunt geloven.
Sas, je hebt gelijk hoor wat m'n test betreft Heb net nog met kloppend hart een Clearblue digital test gedaan (staat ook in album), en die gaf overduidelijk 'zwanger' aan. AAAAAAAAAAAAAAAH! Ben zo blij en mijn vriend ook. We zijn vandaag allebei een dagje vrij, dus een betere timing om erachter te komen was er niet. We lopen alleen maar te geinen en giechelen en we hopen ZOOO dat het kleintje blijft zitten. Het worden spannende weken! Brabantse, heel veel succes in de komende tijd met de onderzoeken. Een spannende periode voor jou en je man! Ik hoop dat jullie op korte termijn afspraken kunnen maken en dat de uitslagen goed zullen zijn. Ik zal voor jullie duimen. *knuffel*
Jeeeehhhh Lonit!!!! Geweldig meid! Wat heerlijk voor je, gewoon in ronde 12 nog even zwanger. Het is je zo gegund en je beebje blijft gewoon lekker zitten. Super meid! Dikke kus!
@Brabantse goed dat je bent gegaan meid! Fijn dat ze gelijk actie ondernemen. Spannend hoe de uitslagen zullen zijn. Ik denk aan je! X @iedereen dikke knuffel voor jullie allemaal terug! Omdat ik jullie ook zo lief vind
Ja fijn he, morgen gaan we t potje maar eens vullen en brengen, haha, dat zal ff lachen zijn. En vanaf nu....zien we maar verder... Nu mag die ongi zeker komen, want nu gaan we toch bekijken of er iets mis is en of er iets aan gedaan kan worden, hop duivels....grijp je kans!!! Bedankt voor jullie super lieve medeleven, is echt fijn!! Zijn er meer van jullie mannen die zon onderzoek hebben gehad...ik vraag me af of ze dat niet moeilijk vinden, zo gedwongen in een potje....ahum... xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
Hey brabantse, goed dat je meer weet!!!Nu kun je van daaruit voort he en ziet je niet in het wildeweg te gissen!Houd ons op de hoogte he meid! knuff
Proficiat Lonit!!!!Het zijn aan zo een berichten dat ik me op trek! Er is nog hoop, mag ik vragen of het allemaal op de natuurlijke manier gegaan is(jee dit klinkt stom ik bedoel niet via MMM want ben hier nog maar pas op verzeild geraakt op dit forum)
Owww Lonit echt zo super! Jij geeft ons allemaal hoop dat het gewoon kan! Wat fijn Brabantse dat je doorverwezen bent. Ik duim voor goede zwemmers en duidelijkheid! Hier nog steeds af en toe een bruine veeg. Pff het mag nu wel doorbreken....Dan ga ik ook ronde 12 in en doe ik Lonit na
Hai 1979Kik, tuurlijk mag je dat vragen! Ik ben zogezegd op de natuurlijke manier zwanger geworden (kan het nog steeds niet geloven trouwens). We hadden besloten dat als ik rond oktober nog steeds niet zwanger zou zijn, we naar de huisarts zouden gaan voor de eerste onderzoeken. Ik zat 'm al te knijpen hoor. Vroeg me inmiddels af of de zaadkwaliteit van mijn vriend wel goed was, of wij samen wel goed 'combineerden', begon zelfs bang te worden voor endometriose en weet ik niet wat. Ik ging er zelfs vanuit dat het wel weer niet gelukt zou zijn deze maand. We hebben afgelopen maand ook maar 3x gevreeen, want beiden drukke dagen op het werk en daardoor moe. Daarbij was ik vorige maand ZO teleurgesteld dat het weer niet gelukt was (van dag 10 tot 20 geklust, hoe kan het toen niet gelukt zijn??!!) dat ik daardoor ook niet bijster stond te springen om weer zo'n maand om de dag te vrijen. Rond cyclusdag 12 had ik duidelijk rekbaar slijm, daar ben ik nog wel op afgegaan. We hebben op dag 12, 13 en 16 gevreeen. Blijkbaar had ik een vroege eisprong. Dat verklaart denk ik ook dat ik drie dagen voor m'n NOD positief heb getest; als je van dag 12 en 13 uitgaat, klopt het ook wel dat ik op vandaag (dag 27) positief kon testen.
hahaha Zwitsal, maar ik hoop ZO voor je dat je nu al zwanger bent. Vind het wel dubieus hoor, overtijd en dan van die bruine afscheiding. Ik heb gehoord dat dit ook op een zwangerschap kan duiden. Heb je al getest eigenlijk....? Kan me niet herinneren dat ik dat gelezen heb in de afgelopen dagen. Ik ga voor je duimen!!! Superspannend!
@ Nonja, Gefeliciteerd!!! Ga maar alvast beginnen met hcg te strooien naar ons!! @ Brabantse, mijn mannetje heeft ook zo'n onderzoek gehad. Hij vond het idd vreemd en ik mocht er ook niet bij zijn. Hij had het in zo'n potje opgevangen en dat onder zijn broekriem gestopt. (moet op lichaamstemperatuur blijven) Toen als een gek naar het ziekenhuis gereden, met een tussenstop op mijn werk om het te laten zien. Hahahaha. Echt waar hij was er trots op. Hahahaha. (Ik was de enige die het gezien heeft hoor!) Een week later kregen we de uitslag en alles was goed. Er werd wel verteld hoe het bij een man allemaal in elkaar zit. Hij mocht niet in bad (te warm) ook minimaal biertjes drinken want daar wordt het traag van en kan 6 weken last van hebben. enz... Succes! Oja, hier nog steeds niks...
Lonit, super meid! Wat geweldig dat het nog gelukt is voor je misschien wel de mmm in moest!!!!! Geniet ervan meid! Brabantse, goed dat je de stap gezet hebt naar de huisarts! Ik duim voor goede resultaten! Aan iedereen die nog in onzekerheid zit: ik duim nog steeds!!