Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Brabantse is zie dat jullie vandaag de uitslag krijgen van het zaadonderzoek. Ik duim voor een goede uitslag!

2. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hoi Allemaal,
    Ik heb vanmorgen weer getest en helaas niks... Ik ben nog niet ongi geworden, maar ga maandag wel even contact opnemen met de ha.
    Succes allemaal!!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Zwitsal, ook eindelijk doorgebroken dus. Balen meid, hopelijk ronde 12 meer geluk.

@ PinkLady, weer een negatieve test en nog steeds niet ongesteld. Das frustrerend :x HA bellen is inderdaad wel een goed plan.

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Zwitsal ah nee meid jij ook al? K*t zeg! Hele dikke knuffel van deze ongi meid!! Enne nieuwe ronde nieuwe kansen. Deze wordt van ONS!!! Enne gefeliciteerd met je mannetje. XXX

@Pinklady nog geen duidelijkheid meid? Jij ook een knuf
    @Sas ja lange cyclus he? Staat niet zo goed in mn rijtje haha! Ik weet nu ook niet wat ik aan moet houden. Heb maar 32 gedaan. Ik wil deze ronde gaan Smeppen, hopen dat dit gaat werken.
    Hebben jullie dat weleens gedaan?

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij doen het iedere ronde eigenlijk anders. De vorige ronde zijn we bijna iedere dag aan de klus gegaan van dag 9 t/m dag 16 daarna waarneer we zin hadden. Deze ronde weet ik eigenlijk niet. Ik zit te twijfelen om toch maar weer aan de ovulatietesten te gaan. Of dat we het deze ronde gewoon wat rustiger aan doen. Weer even naar mijn lichaam luisteren en te knuffelen wanneer we zin hebben.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat is smeppen??

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik lees net in een ander topic dat Cyntje weer een mk heeft gehad :(:(:(

Cyntje, ik weet niet of je hier nog ooit meeleest maar ik wil je heel veel sterkte wensen meid. Jeetje... 2 keer een mk. Ik vind het heel erg voor je :(

8. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ah nee toch! Meid dikke kus en heel veel sterkte!

9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    SMEP (Sperm Meets Egg Programm )

* Klus om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
    * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
    * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
    * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)

10. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Aan de ene kant denk ik het proberen waard, aan de andere kant denk ik dat het dan zo´n moetje wordt. Oh schat het is vandaag dag 8 van mijn cyclus kom we moeten weer. Maar aan de andere kant heeft wat we nu doen ook al 11 maanden geen zoden aan de dijk gezet ;) Toch maar proberen dan?

11. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Haha ja ik twijfel ook nog. Misschien dat ik gewoon niks ga vertellen en het zelf bij ga houden. Ik ben nu in een stadium dat ik alles wil proberen. Jouw mannetje werkt ook lange dagen toch zwitsal? Hoe is dat bij jullie dan? x

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het klinkt effectief, maar ik wacht nog een aantal rondes. Voel me zoveel beter nu :D
    Ongi is voorbij en heb voor het eerst in lange tijd gewoon zin om te vrijen hihihi :) Ik was het een beetje beu aan het worden, terwijl mijn libido altijd bovengemiddeld is geweest. Stom hè wat voor druk je allemaal kunt voelen en wat het met je kan doen.
    Dus kom maar op met deze ronde! Wordt vrijen op het gevoel bij ons :D

13. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    o meiden ik had weer iets voor.
    Ga ik vandaag naar de gym op men vrije dag.
    Ik start de loopband en begin te joggen.
    Komt de mevrouw(rond de 30 een heel lieve hoor)een babbeltje slaan.
    Als joggen en praten(voor mij toch hihi) nog niet moeilijk genoeg is begint ze of ik nog niet zwanger ben.
    Begin dit jaar had men man haar vertelt dat we aan het proberen waren dit omdat we een jaarabonnement gingen nemen en mssn wel handig was om dit te zeggen.
    Ik al joggend, nee
    Zij:ik dacht al hebben die nu een stop? want dat is toch al een hele tijd he
    ik:ja 9 maanden
    zij:eek:jee hoe lang bij mij was het de tweede maand al zover en ik vond het de eerste maand al zo erg dat ik men maandstonden erdoor kreeg
    en zo ging het nog wel even door...al joggend pfff
    ongelooflijk als je zelfs op de gym al niet meer veilig bent;)
    Een goede vriendin zegt dat ik directer moet worden en na één zin moet zeggen "ik wil hier niet over praten" ze heeft gelijk denk ik ga dat toch eens proberen;)
    knuffels iedereen!!!
    Ik dacht direct, ojee dit moet ik aan de meiden posten:)

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @1979kik; ik vind het zo raar dat mensen die je ook nog eens nauwelijks kent dat gaan vragen :$
    Ik zou dat nooooooit durven zeg!
    Ik kan me voorstellen dat je het heel irritant vond :x

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Nou ja zeg Kik. Zelfs op de sportschool niet meer veilig. Denk je dat je even lekker je zinnen kan verzetten op de loopband....
    Pfff mensen zijn zo vermoeiend. Ik zou ook gewoon gelijk zeggen dat je er liever niet over wil praten. Dat scheelt je een hoop ergernis. Doei lieverd en er niet meer over piekeren he!

Sas heeeel veeeel plezier vanavond :p!!!

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hahahaha thanks :p:p

17. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Kik, ik vind dat wel raar hoor! Het is iets persoonlijks en ze praat je op deze manier nog angst aan ook met 'dat het bij haar in de tweede ronde al raak was'. Je moet het maar snel vergeten!!!

Ik ga nu lekker bij zusjelief eten die wil laten zien dat haar buik in de vakantie flink gegroeid is....

Fijne avond meiden!!! x

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Veel plezier Amy, ook al zal het ook wel een beetje moeilijk zijn natuurlijk.
    Fijn weekend allemaal!
    Wij gaan morgen naar muziekfestival "Zand" in Almere. Jippie, echt zin in! Ik heb net 4 kaarten gekregen, maar ik had al kaarten gekocht. Best balen eigenlijk. Ik heb bijna 70 euro betaald en nu kan ik 4 kaarten weg gaan gooien. Mijn baas had 4 kaarten over. Fijn... ;)

19. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    He verdorie Nonja en Zwitsal, dat jullie weer ongesteld zijn geworden! :( Ik had zulke goede hoop, vooral bij Zwitsal :( Erg frustrerend, als je zo lang overtijd bent, rare klachten hebt en dan alsnog ongesteld wordt. Bah!
    Succes de komende week meiden en op naar ronde 12!
    *knuffel*

@1979KiK...aaaaah! Wat ongelooflijk van die vrouw in de sportschool!! Ik kan er (nog steeds) met mijn pet niet bij dat mensen zo onnadenkend kunnen zijn. Ongetwijfeld bedoelde ze het niet slecht, maar jeetje...dat onwetende en vooral ongevraagde oordelen...Alsof jij op haar mening zit te wachten. Ieuw! Je vriendin heeft gelijk hoor vind ik; dit soort dingen mag je best vriendelijk maar resoluut afkappen. Hopelijk leren ze ervan.

20. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi meiden,

Heb eindelijk vakantie en was nodig ook want was echt op. Heel de week keelpijn gehad...
    Ik lees deze week wel eens goed bij en ga dan eens uitgebreid reageren op iedereen want is al lang geleden.

Maar aan iedereen die ongi geworden is: dikke knuffel en de moed niet opgeven hoor!

Deel Deze Pagina