Sorry als ik iets mis gedaan heb met de lijst maar ben daar niet zo'n krak in... Heb trouwens gisteren of vandaag eisprong gehad denk ik. En gisterenmorgen geklust. Al weet ik niet of dit wel iets uithaalt .
Dikke knuf Bereke! Probeer op vakantie flink te genieten, dat hebben jullie wel verdiend En wie weet heeft het klussen toch nog zin gehad. Je weet maar nooit... Met mij gaat alles nog steeds goed. Ben nog steeds relaxed en we zien het allemaal wel. Soms heb ik even een dipje, als ik bijvoorbeeld dikke buiken zie of leuke babykleertjes. Maar gelukkig ebt dat sneller weg dan eerst. xxx
Echt fijn dat je het wat van je hebt kunnen afzetten Saskia! En heel gemeen maar ik hoop dat er geen één dikke buik of pasgeboren baby te vinden is in het hotel ...
hallo dames @bereke geniet van je vakantie en lekker relaxen!! hier gaat het nu wel weer gister weer 1e werkdag gehad jeetje dat was ......@#$%#@ niet leuk echt een baal dag gehad vandaag weer lekker met m'n mannetje in de tuin bezig geweest hij was vandaag ook vrij op naar donderdag weet iemand wat ik er van moet verwachten 1e bezoek aan de gyn?? @allemaal knuffel
Oei moppie ik dacht dat je nog vakantie had. Snorry! Die eerste dagen zijn altijd k*t hé... Ik denk dat hij/zij veel vragen gaat stellen over je cyclus en over hoe vaak jullie vrijen. Verder misschien bloed nemen van jou, een inwendige echo en een uitstrijkje. Eventueel ook sperma laten onderzoeken van je man maar daar moet je meestal een afspraak voor maken op het labo dus zal denk ik niet donderdag gebeuren. Zo was het toch bij ons... Ben je erg zenuwachtig? Ik duim voor je meid!
hihi geeft niet gister was ff een baal dag bha maar morgen weer werken gaat vast beter dank je zo krijg ik toch een beetje een beeld want ik heb geen idee wat ik moet verwachten ben wel een beetje zenuwachtig heb nog nooit een uitstrijkje gehad eigelijk moest het wel al ben dit jaar 30 geworden
Valt allemaal heel goed mee hoor! Is zo voorbij! Oh en als je wat wilt vragen, schrijf dat dan misschien op want grote kans dat je het vergeet van de zenuwen!
Beetje "paniekerig" ivm toekomst soms. Maak me ook nogal snel druk. Maar ga dadelijk iets eten met vriendinnen. Dus wel wat afleiding gelukkig.
dat kan ik me goed voorstellen maar het komt vast allemaal goed positief blijven je bent vast nu al aan het eten hoop dat het lekker was en een fijne afleiding
@bereke : geniet van je reisje meid, je hebt het verdiend!!! probeer het zoveel mogelijk van je af te zetten(hoor mij nu alsof dat zo makkelijk is) en gewoon even aan jezelf en je ventje te denken. Lekker cocktailtjes drinken nu het nog kan!! @moppie : valt goed mee hoor ik ben er vrij goed mee vertrouwt.in Belgie gaan we sneller naar de gyne. Ik heb jaarlijks een uitstrijkje en ben nu ook al een paar keer geweest voor men ei te laten meten Heb dus beslist 2 dagen geleden NIET naar de gyne te bellen voor een afspraak(moest ik altijd doen een week voor men eisprong).Had er even geen zin in. Ook al is het een lieve man en voel ik me altijd heel goed als ik er buiten wandel, vol vertrouwen. KWil even geen spuitje, pilletjes, spoed met zeurende dokter...jee dat kan nog als ik anderhalf jaar bezig ben.. Wat ik wel heb gekocht zijn ovulatietestjes ook al kan ik perfect men klok zetten op men ei, de maanden dat ik deze tests gebruikte klopte de dag waaorp er een streep verscheen met men tellen. Meiden, even jullie mening?? Wat vinden jullie van dat SMEP-methode gedoe?? Al geprobeerd???Het staat ergens anders in het forum beschermen. Wat anders is dan hoe ik het nu doe is dat het zegt dat je drie dagen aan een stuk moet klussen zodra je ovulatiest positief is, dan een dag niet en dan terug een dag wel. Je moet ook al 6 dagen op voorhand dag om dag beginnen vrijen. Pff heel intensief dus.. Wat denken jullie van die methode? knuffels!!
Ik vind SMEP niet zoveel verschillen als met een andere methode. Als je t rond je vruchtbare periode (+- 10 dagen) om de dag doet, dan ben je der al he. Ik denk dat je dan safer zit dan met elke dag. En ovutesten, als je die gebruikt, dan zie je precies wanneer je ei eraan komt, duzzz...ik vind de SOEP leuk bedacht, maar vlgns mij heeft t weinig meerwaarde. xxxxxxxxx
Vind ik eigenlijk ook! Het is heel leuk bedacht en heb er ook wel eens even aan gedacht om het te doen maar als je ovutestjes gebruikt en probeert om het om de dag te doen, zit je gewoon goed! Voor de rest proberen om er blijven van te genieten en plezier te hebben. Maar als jij denkt dat het wat voor je is: proberen! Je kan er maar plezier van hebben . Was wel leuk om een avondje weg te zijn. Vriendinnen waren lief en beetje bezorgd...
Hey bereke Goed dat je je zinnen wat hebt kunnen verzetten! Ik merk aan mezelf dat een avondje met vriendinnen me ook deugd kan doen! Aan de andere kant word ik ook kritischer en zal ik minder afspreken met vriendinnen/kennissen die me iets minder liggen. Ik kan er gewoon geen energie in steken. En het feit dat ze bezorgd waren..is superlief want that's what friends are for! Ladies ik ga slapen, morgen om 5u45 begint de radio al terug te spelen knuffels!
Hallo dames! Ik had het SMEP-topic ook al gezien en gereageerd Wat ik zo moeilijk vind is dat veel onderzoeken elkaar tegenspreken. De een roept dat om de dag beter is voor het zaad en pas is er weer een onderzoek naar buiten gebracht dat iedere dag een zaadlozing en verbetering geeft van het zaad. Wat is nu waar? We gaan maar eens kijken wat deze ronde brengt. Ik heb weer een lading ovulatietestjes in de hoop dat ik mijn ei deze rond niet mis, zodat ik ook weet wanneer ik ongesteld moet worden (of niet).
Tja... al die richtlijnen. Ik weet het ook niet meer. Deze ronde klussen we echt geheel op het gevoel en we zien wel wat het ons brengt. Ik heb er totaal geen zin meer in om me ergens aan te houden. Over een paar maanden ga ik misschien wat gerichter klussen, maar nu nog niet. Ik zoek het gewoon echt niet nu. Ik wil er even geen rekening meer mee houden en dat geeft me op dit moment een goed gevoel. Maar SMEPPEN, het klinkt toch effectief. Misschien over een tijdje eens proberen. We hebben eigenlijk nog nooit echt "gericht" geklust. Wel wanneer ik dacht dat mijn vruchtbare periode was wat meer gevreeën dan normaal maar nooit vanaf een bepaalde dag om de dag. Er zijn ook wel een paar maanden dat ik zeker weet dat we met het klussen niet goed zaten. Misschien dat het daarom gewoon wat langer duurt bij ons @ Bereke, goed zo dat je vriendinnetjes lief voor je waren. Dat heb je nu ook nodig. Meid, ik kan me je zorgen echt zo voorstellen! Het lijkt me zo angstig om in jullie situatie te zitten. @ Brabantse, weet je al wat meer? xxx
Hee ladies ik ben al even niet geweest sorry! Heb wel leuk nieuws...... ben niet zwanger maar wel ten huwelijk gevraagd!!!!! Helemaal blij en nu kan ik me even ergens anders op richten! Ik ga vanavond bijlezen en reageren. Dikke kus
Ohhh Nonja wat leuk! Vertel, vertel, hoe heeft hij je gevraagd? En hebben jullie al een datum? Spannend hoor!