Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Nonja, wauw wat een goei nieuws! Een hele dikke proficiat meid! En geniet van de voorbereidingen want het is zo om ;) ! Super!

2. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Nonja!!!! Wat leuk! Kijk, dat zijn nou eens leuke positieve dingen dus geniet maar heerlijk van de voorbereidingen!

Volgens mij kan je er nooit naast zitten wanneer je om de dag klust en rond die periode elke dag. Ik heb alleen altijd het gevoel dat ik op DE dagen het meerdere keren per dag moet doen maar hee pff...meiden, ik ben ook maar een mens hee:p deze keer hebben we wij het maar 1 keer op het goeie moment gedaan, ik heb nu dus ook absoluut geen vertrouwen in deze maand.

Weet je, ik ga vrijdag lekker op vakantie en ik hoop dan gewoon alles eens los te laten!

xxx

3. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Nonja, gefeliciteerd! Wij zijn vorig jaar getrouwd en het is een prachtig moment!! En vooral even de focus verleggen!!
    Amy, groot gelijk én geniet van je vakantie!!

Meiden, heb ik het nu gemist maar is er al nieuws van pinklady??
    die was ook overtijd maar kan zijn dat ik het gemist heb in alle berichtjes!!!

dikke knuffel

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai meiden even ego....
    Vind het wel eng om het hier neer te zetten ivm meelezers, maar hopen dat ze hun mond houden... hihi!
    Gister 7 jaar samen, mannetje had een overnachting geregeld in een bruidssuite, de volgende dag lekker geluncht en naar het strand gegaan. Op de pier heeft ie het gevraagd, op zn knie met een ring! Ben zo super blij! Zal waarschijnlijk mei volgend jaar zijn. Heerlijk even iets anders dan zwanger worden.
    Alleen nu komen de andere twijfels.... haha!! Hoe doen we dat nu dan met het zwanger worden, wil ik wel met een dikke buik trouwen etc. Stel dat we een dvw krijgen naar de gyn, wat dan?
    Eerst maar eens lekker genieten en een datum plannen, dan zien we wel verder!

@Bereke fijne vakantie meid!!! Lekker genieten van de cocktails en elkaar, je hebt het verdiend!

@Brabantse jeetje ze stellen jullie geduld wel op de proef zeg! Morgen de uitslag en vrijdag naar de arts las ik! Spannend! Knuf

@all dikke kussen

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Moppie succes morgen bij de gyn!!

6. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Hey meiden,

Heb net weer even alle berichtjes gelezen.

Nonja, van harte gefeliciteerd meis! :D Echt super dat je ten huwelijk bent gevraagd. Hoe was het aanzoek precies? Heeft je vriend je een lang weekendje weg meegenomen, of vroeg hij het tijdens een romantisch etentje in een mooi restaurant..?? Ben heel nieuwsgierig! :)

Bereke, een fijne vakantie toegewenst. Lekker even de zinnen verzetten en je batterij opladen voor de komende periode.

Ik meng me ook nog even brutaal in de SMEP-discussie :)
    Ik vraag me af of nou echt een meerwaarde is hoor. Ik wist eerder niet eens wat SMEPPEN was, maar mijn vriend en ik hebben zeker vier maanden lang vanaf cyclusdag 10 of 11 (en soms vanaf dag 8) ongeveer om de dag gevreeen. Moet wel bekennen dat ik dus geen ovulatietestjes gebruikte. Het was een van de redenen dat ik me zorgen maakte over of ik wel zwanger kon worden: hoe kon ik nog niet zwanger zijn, terwijl ik op en rond de juiste dagen kluste, notabene m'n eisprong voelde etc?? Heel frustrerend.

Het is een mysterie, zwanger worden. Echt hoor. Ik vind het nog steeds bizar dat ik zwanger ben geworden met 3x klussen in een maand! :$ Weet niet of het voor jullie een bruikbare tip is, maar de afgelopen cyclus ben ik puur afgegaan op rekbaar slijm ipv eisprongpijn. Hoewel ik ook nog op dag 16 heb gevreeen, een dag voor wat mijn officiele eisprong zou moeten zijn, ben ik er zomaar van overtuigd dat ik op cyclusdag 12 zwanger ben geworden (toen ik rekbaar slijm had). Waarschijnlijk gaan jullie hier allemaal allang al op af ;) maar baat het niet, dan schaadt het ook niet, toch?

In ieder geval wordt het weer een spannende twee weken. Jullie zijn alweer bijna allemaal voorbij de eisprong. Ik ga voor jullie duimen meiden! Fingers crossed!

Liefs,
    Lonit

7. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    ach jezus, Nonja, je hebt het al uitgebreid verteld. Ik heb notabene over je bericht heengelezen. Domme Lonit, sorry hoor :)

Wel een prachtig aanzoek! :D Echt fantastisch nieuws!

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Prachtig Nonja!! Nu even niet denken aan zwanger worden...genieten en met je aanstaande huwelijk bezig zijn...wie weet volgt de rest vanzelf! Enne....aan alles valt een mouw te passen ;) Veel geluk meisje, het is je gegunt!!
    xxxxxx

9. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hoi Allemaal,

Ik ben even niet geweest, maar er is tot op de dag van vandaag nog niets veranderd. Ik ben niet zwanger, maar ook nog steeds geen menstruatie....
    Ik heb alles en iedereen al gebeld en die zeggen dat ik moet wachten.
    Het is nu al 7 weken na mijn ma....

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Pinklady, wat frustrerend meid! Jee, dat is toch wel erg lang hoor!

@ Nonja, wauw wat een mooi aanzoek! Die twijfels begrijp ik volkomen. Ik wilde per se kinderloos en zwangerloos trouwen. Gewoon omdat ik bang was dat ik ziek zou zijn, moe zou zijn, dat het gewoon lastig zou zijn en vooral omdat ik dan niet zou kunnen drinken :)
    Het is voor iedereen persoonlijk, maar ik ben enorm blij dat ik niet zwanger was toen. Maar aan de andere kant.. je bent al best een tijdje bezig. Als je nu een jaar wacht en dan weer verder gaat, wie weet hoe lang het dan nog duurt en je gevoel kun je niet uitschakelen.
    Misschien kun je wel alvast uit laten zoeken of er iets is waardoor het niet lukt bij jullie en dan verder kijken.
    Geniet van de voorbereidingen, het is allemaal zo leuk :D

@ Brabantse, heb je nu eindelijk de uitslag?

11. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hallo dames

ik ben vandaag naar de gyn geweest het was een hele rustige man gelukkig en er was een stagaire bij een meid hihi dat vond ik wel erg prettig het een inwendige ego gehad hij vond dat we nog kort bezig waren negen maand donderdag moet ik heen voor bloedonderzoek dan gaan ze testen of ik ook een eisprong heb gehad die was niet te zien op de ego mijn mannetje moet dinsd een potje inleveren en met een maand moeten we weer heen voor de uitslagen dus nog ff afwachten

@bereke heb je al uitslag?

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Even ego: Ik heb net vruchtbaar slijm gespot! Jippie!!! :D
    Vorige maand helemaal niks, dus hoopte al dat ik nu weer zou spotten. Dat wordt een heftig weekendje hahaha :)
    We gaan alleen wel een weekendje weg met mijn ouders. Dat wordt stil doen dus :) Hihihihihi!

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Klussen Sas, zachtjes is ook lekker...!!
    xxxxx

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heeyheey,
    Sperma was prima!!
    Vandaag naar ZH geweest. De volgende cyclus moet ik op dag 3 beginnen met Clomid en ervoor bloed laten prikken. Daarna op dag 12 een echo.
    Dat was t eigenlijk. Hij zag veel folikels van versch grootes, hij zei dat het een beetje leek op pcos syndroom, maae heb t niet meer nagevraagd, ik heb behalve een onregelmatige cyclus geen klachten...
    Mannetje moet wel opnieuw sperma inleveren, want ze willen het perse getest hebben in het ZK/lab, wat een vertrouwen in de HA.;)
    Ben alleen vergeten of ik nu voor de clomid of erna bloed moet laten prikken....ik moet op cd 3 beginnen, maar ook bloed prikken...hmmm, wat denken jullie?
    xxxx

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Fijn meid, dat het sperma in ieder geval prima is! :)
    PCOS, dat zou dan weer minder zijn :( maar gelukkig zijn er wel veel mogelijkheden. In ieder geval heel erg fijn dat je nu weet waarom je cyclussen zo lang zijn en dat je geholpen wordt!

16. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik denk niet dat t pcos is, dan zou hij daar wel verder onderzoek naar doen toch? Ik w8 t wel af. Zit wel te balen dat ik dat met dat bloedprikken/clomid volgorde op 3e dag niet meer weer....dahm..... Maar ja, moet toch eerst deze cyclus afmaken en dan in de nieuwe cyclus pas beginnen... Begin me nu alleen zo een zorgen te maken over hoe ik dit met mn werk ga doen...ik kan niet elke dag weg hoor, hoe vaak gaat dat moeten? Lichte paNIEEEEKKK!!!
    xxxxxxxxxxxxx

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja Brabantse, dat vraag ik me ook vaak af. Hoe doe je dat met je werk al die onderzoeken e.d. :( Ik heb echt geen idee. Lijkt me heel vervelend!

Ik heb net een ovutestje gedaan maar die was kei NEGA! Stom stom stom... het was de laatste die ik had, ik denk die doe ik ff. Heel stom van mij...
    Nu ben ik dus iets minder relaxed ;)
    Ik koop die stomme dingen ook gewoon even niet meer!

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sas, miss een troost voor je. Een ovu-test is vlgns de arts maar een paar uur per dag positief...dus je moet maar net die piek te pakken hebben he. Kan dus best zijn dat je ei komt, maar je net verkeerd test. Gewoon genieten dit weekend van elkaar!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ok, dan doe ik die stomme dingen gewoon echt niet meer en ga ik gewoon af op mijn eigen gevoel.

Relax Sas... relax :) hihihi!
    Ik ga maar eens beginnen met een massage nu. Belofte maakt schuld hahaha :)

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee meiden,

Wat is het rustig hier. Allemaal een lekker weekend gehad? Ons weekendje weg was heel erg leuk.
    Ik heb gisteren nog een beetje vruchtbaar slijm gespot, maar het is zo veel minder dan eerst. Ik kon eerst zo makkelijk zeggen wanneer ik vruchtbaar ben en sinds de vorige cyclus niet meer :(:(:( Daar baal ik flink van omdat ik nu twijfel aan mijn eigen lichaam. Ik heb vrijdag en gisteren dus een heel klein beetje rekbaar slijm gehad. Zo weinig en ook niet zo overduidelijk als normaal. En dan vrijdag die negatieve ovulatietest :( Geen idee of ik nu mijn eisprong wel of niet al heb gehad. Heel toevallig hebben we vorige week maandag, woensdag en vrijdag geklust. Om de dag dus. En gisteren was ik zo moe toen we thuiskwamen, maar wil het toch eens proberen om om de dag te klussen. Eigenlijk helemaal geen zin maar toch maar geklust gisteravond. Bah, niks voor mij. Voel me al de hele dag rot omdat ik echt niet in mood was maar toch per se wilde klussen. Was geen leuke vrijpartij :( Doen we toch maar niet meer. Al wil ik eigenlijk nu niet stoppen met om de dag vrijen. Vannacht goed slapen, dan ben ik morgen in ieder geval niet moe hihi ;)

Hoe is het met jullie allemaal?

Deel Deze Pagina