Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey Sas( en de rest uiteraard!)
    Fijn dat je zo een leuk weekend gehad hebt!
    Ik denk dat iedereen hier nog goed heeft genoten van het laatste weekendje in vakantiesfeer en volgens mij zijn hier enkele meiden ook met vakantie!
    Ik heb heel het weekend van hot naar her gekrost en mensen over de vloer gehad!
    Sas, wij lopen zowat gelijk.
    Vrijdag had ik een witte ovulatietest, gisteren en vandaag een streep maar nog wel steeds lichter dan de teststreep.
    Buikpijn maar geen vruchtbaar slijm.
    Deze site neemt vandaag als dag van eisprong, een andere site berekent 1 sept.
    We zien wel we zijn sinds vorige woensdag dag om dag aan het klussen..dus vandaag ff rust.
    Herken het zo sas om te klussen omdat je weet dat het functioneel is maar eigenlijk helemaal geen zin hebben. Dit had ik vorige week.
    Was bekaf wilde eigenlijk vooral gaan slapen, toch geklust en dat was echt niet fijn...
    Nu nog enkele dagen klussen en dan kan de rotwachttijd terug beginnen.ben blij dat we volgend weekend voor ons jaar getrouwd een weekend naar de zee gaan!!Even lekker ertussenuit.
    Zit trouwens al sinds februari te wachten op mijn nieuwe job(huidige baas wilde me niet laten gaan) dat is vandaag in een stroomversnelling gekomen nu men toekomstige baas men verhuis opdraagt, nota bene tijdens de vakantie van men huidige baas.
    Het zou nog een kwestie zijn van weken.
    En dan denk ik stiekem zou zoooo mooi zijn dat de twee zaken waar ik al een heel jaar op wacht, men verhuis voor men job én een zwangerschap ineens op zen pootjes komen!
    Afwachten maar!!!
    dikke knuffel

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Kik; verschrikkelijk zijn die "moetjes"! Ik vermijd ze al 10 maanden, maar nu moet ik er toch maar aan gaan geloven om soms eens te klussen omdat we een kindje willen. Kun je het nog volgen? Haha! Wij houden er normaal geen rekening mee en vrijen als we zin hebben. Soms heb ik weleens zin gemaakt omdat ik vruchtbaar slijm had of een positieve ovulatietest, maar nooit echt om de dag gevreeën. En geen zin betekende gewoon geen seks. Maar nu we al een tijdje bezig zijn wordt de druk groter. Zoals ik al had verwacht ben ik niet meer zo relaxed als vorige week. Nu de vruchtbare periode is aangebroken ben ik er toch weer veel mee bezig. Ach ja, deze week nog om de dag klussen en dan aftellen. Dit is de eerste keer dat wij om de dag klussen, dus ik vind het wel spannd ;)
    Weet je wat nu zo stom is... gisteren eigenlijk alle tijd en totaal geen zin. En vandaag moest mannetje na het eten meteen weg en ik had zo'n zin :) Das toch belachelijk! Ik word soms echt niet goed van mezelf. Ik hoop dat ik morgen weer eens echt zin heb hahaha! Dat had ik vorige week gelukkig wel alle keren dat we hebben geklust, maar gisteren was ik gewoon heel moe.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O en Kik.... ik hoop dat de dingen waar je nu al zo lang op wacht elkaar snel op zullen volgen :D Dat zou toch mooi zijn!

4. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hey dames

morgen vroeg moet m'n mannetje zijn zaad inleveren ik zie er volgensmij meer tegen op dan hij
    vind het zo raar ik hoop zo dat bij hem alles goed is jeetje shit gevoel is dit bha

@kik ik ga voor je duimen
    @sas nog 12 dagen spannen duim ook voor jou

5. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Hey moppie, ik duim!!
    Mijn ventje vond het meevallen hoor en het resultaat was supergoed zedus..
    @sas : jee ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik tel al sinds maand 1...de eerste maanden begonnen we een week voor men eisprong tot een paar dagen erna dag om dag.
    Toen werd die periode wel korter.
    Dan in de rondes met wat hulp , deden we het maar 1keer maar dan wist ik wel dat ik toen men eisprong had...
    Dus aangezien ik nooit geens wilde missen én ikzelf en men ventje geen hoog libido hebben...hebben we al veel moetjes achter de rug.
    Kneem me elke maand weer voor om het de komende maand los te laten en enkel te vrijen als we zin hebben...maar als ik dat zou doen zouden we niet veel vrijen....en op de moment zelf kan ik het dan toch niet laten ;)

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Veel succes moppie! Lijkt me ook geen leuk gevoel. Hopelijk is het gewoon super goed allemaal.

@ Kik, ons libido is gemiddeld volgens mij. Voordat we aan kindjes dachten, hadden we zo'n 3 keer per week seks. Het probleem is alleen dat het vooral in het weekend gebeurde, want tja.. das toch het relaxte. Ik heb ons seksleven altijd super gevonden, maar de laatste tijd ben ik té veel bezig met baby's en is het voor mij meestal toch minder. Soms kan ik me helemaal laten gaan en dan voelt het zo goed, maar die moetjes daar voel ik me echt niet goed bij. Maar wat je zegt: ik kan het dan toch niet laten. Gelukkig voel ik me maar een paar dagen per maand zo en laat dat dan net tijdens de vruchtbare periode zijn ;)
    Volgende ronde is manlief een weekje naar Ierland met zijn vader en mijn eisprong valt als het goed is midden in die week. Verplichte pauze dus volgende keer. Das misschien ook wel even goed hahaha!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Nonja, hoe was het vandaag bij de HA?

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Heey schatjes!!
    Sjonge, t houd je toch meer bezig dan je verwacht he? ;)
    Hier alles nu lekker relaxe, zon ZH-bezoekje haalt toch druk van de ketel. Heb er nu wel vertrouwen in, nu we toch in de gaten gehouden worden...hihi.
    Nu 30 daagjes relaxe aan en dan aan de clomid. Mn eierstokken zijn toch lui....dus kunnen we ook wel gewoon sexen wanneer we zien hebben...hihi. Heerlijk om ff een maandje er niet mee bezig te hoeven zijn. Hoewel ik niet heel veel vertrouwen in die clomid heb hoor, ben bang voor de rooie koppen voor de klas, ben al een blozer......hoe ga ik dat aanpakken..pffffff. Succes girlsssss
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Tja, helaas gaat het rond de eisprong toch kriebelen en ben ik er toch weer té veel mee bezig.
    Gisteren verder wel relaxed geweest en spontaan heel veel zin in seks. Daar hebben we even gebruik van gemaakt hihi :)
    Zondag vergeet ik maar gewoon, ik was moe en legde veel te veel druk op mezelf.
    Maar toch dag 10, 12, 14, 16 en 17 geklust. Volgens mij nog nooit zo netjes. Ik hoop dat het ook echt zin heeft ;)

10. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Hey
    Wij hebben geklust op dag 10,12,14 en dan vandaag en zeker overmorgen nog eens.
    Dan lekker uitrusten als we op weekend gaan(of wie weet nog eens geen moetjes-sex hihi)..
    Vandaag was men ovulatiestreep ook minder zichtbaar als gisteren dus de eisprong is voorbij denk ik maar je kan nadien ook nog klussen voor een beebje he..
    Wel raar omdat men eigen streep nooit donkerder is geweest dan de teststreep.
    Op de bijsluiter wordt dit beschouwd als negatief...
    Misschien dat ik juist altijd gemeten heb op een moment voor of na de eisprong..
    Soit vrijdag was ie volledig wit 'iets zal er dus wel gebeurd zijn zeker".Vandaag iets meer vruchtbaar slijm en buikpijn..
    dikke knuffies

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg of was je piek net geweest ofzo :(
    Het klinkt alsof je goed zit met klussen in ieder geval :p
    Wij klussen morgen en vrijdag nog en dan zal het wel goed zijn.

12. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hallo dames

vandaag hebben ik het zaad van mijn mannetje ingeleverd
    dit vond ik echt erg het voelde alsof ik wat van mijn vriend had gestolen en weg heb gebracht heb me vandaag echt afgevraagt of we wel goed bezig waren om ons te laten onderzoeken mijn vriend heeft zich vandaag ook best raar gevoeld maar hij had ook wel weer zo iets van ja het moet gewoon nu afwachten komt wel goed
    ik hoop zo zijn uitslag goed is donderdag moet ik nog heen te bloedprikken

zo dat was ff mijn klaag gezang

met een ovu test moet je die ook niet soms 2x op een dag doen ?

13. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @ moppie

Ik snap heel goed dat je jezelf vervelend voelt. Toen mijn mannetje ook onderzocht werd, vond hij het ook vervelend.
    Vooral omdat je dan een potje hebt waar het in moet en dat het niet bepaald opwindend is...
    Toen hij het eenmaal had weggebracht was hij op van de zenuwen.
    Toen eenmaal de uitslag er was vielen die zenuwen weg en heb ik weken lang aan moeten horen dat ie volgens de dokter superzaad heeft...

14. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Hallo dames! Eindelijk weer even de tijd om te reageren. Heb een druk weekend achter de rug en het is ook druk op het werk. En dan ben ik ´s avonds te moe om te reageren. En er moet natuurlijk ook flink geknuffeld worden ;)

@Moppie: lijkt me ook moeilijk hoor om zijn potje in te leveren. Het wordt ineens zo echt. Ik duim voor een goede uitslag.

Zijn er nog dames aan het smeppen? Hier niet hoor. De testjes zijn nog niet binnen er was iets fout gegaan met de postcode. Het lot heeft dus bepaald dat we gewoon op ons gevoel af moesten gaan. Ik heb dit weekend en begin deze week flink wat vruchtbaar slijm gehad. En hebben we dus ons best gedaan op cd 5, 9, 11, 12 en 13. En we gaan nog wel even verder, je weet nooit ;)

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    #635 Saskia1984, 2 sep 2009
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
    @ moppie, dat kan ik goed begrijpen. Het is ineens allemaal zo echt en je weet niet wat je nog te wachten staat. Hoe dichter ik bij die mmm kom, hoe benauwder ik het krijg. Ik vind het helemaal niks, maarja... je wil graag een kindje en misschien heb je wel wat medische hulp nodig. Dus het zal dan uiteindelijk toch moeten :(
    Ik hoop dat jullie een hele goede uitslag krijgen!

@ zwitsal, flink aan de klus dus ;) Smeppen doe ik niet. We hebben wel om de dag seks gehad en volgens mij had ik gisteren mijn eisprong pas. Zeker weten doe ik het niet, dus misschien vanavond nog maar een keertje ons best doen. Heb nu niet zo'n zin eigenlijk en ben er wel weer even klaar mee *zucht*. Dus ik kijk wel hoor, want volgens mij is mijn ei echt al geweest. Heb bijna geen afscheiding meer terwijl het daar beneden de afgelopen dagen behoorlijk vochtig was :)

16. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij knuffelen ook alleen als we echt zin hebben. Als ik geen zin heb kan ik het gewoon niet. En tja de afgelopen dagen hadden we vaak zin Gister hebben we ook nog geknuffeld. Mijn man moet vanavond sporten dus ik vermoed dat dit een rustdag wordt. Vrijdag gaat hij de nachtdienst weer in, dus dan zal het er ook niet van komen. Dus even rust nu ;)

Hoe is het met de andere dames?

17. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wij smeppen ook nie hoor, gewoon om de dag, of om de 2. Wij forceren niets hoor, t moet wel leuk blijven.
    xxxxxxxx

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Precies, het moet wel leuk blijven! Gisteren wel geklust, had toch wel zin toen ik mijn mannetje onder de douche uit zag komen en we knuffelden. Dus ja, waarom niet dan hè ;)

19. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Groot gelijk dames!!Het moet nog leuk blijven he..het is al zo slopend heel dit zwanger-worden proces..

Zeg, ik heb er ons lijstje nog eens op nagekeken.
    Hoe is het met moppie en Amy?Flink aan het aftellen zeker?
    En bereke zie je het tweede zaadonderzoek zitten nvolgende week?

Ik ben vandaag vergeten men ovulatietest te gebruiken.
    Maar werd er toch al gek van.
    Vorige vrijdag niks...zaterdag licht streepje, zondag iets donkerder maar nog steeds lichter dan de teststreep en dan maandag, dinsdag en gisteravond een licht streepje..
    Nou ik kan er niet meer aan uit hoor..
    Volgens men telling was 1 sept men eisprong..we zullen het maar geloven zeker? Vorige maand had ik zooo een buikpijn bij de eisprong nu niet zo veel..(het zal men goede tak zijn ;))
    En morgen men laatste dagje werken voor ons weekendje zee!!
    Even er lekker tussenuit want zondag zijn we een jaar getrouwd..
    Toch laat me dit toch even nadenken(ook al zijn we pas 2 maand na ons huwelijk gestopt met de pil) want ik weet dat ik vorig jaar op men trouwdag toch dacht "zou ik over een jaar zwanger zijn of op bevallen staan of bevallen zijn"...als ik toen moest weten wat ik nu weet :(
    Ja het zijn :( en :) tegelijkertijd vandaag.
    Heb ook schrik voor volgende week als het aftellen terug gaat beginnen...al zal er maandag weer al wel bruinverlies bij zijn nu ik deze maand geen utrogestan opsteek...
    dikke knuff lieve meiden

20. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @kik alvast van harte met jullie trouwdag en heel veel plezier van't weekend geniet er van !!
    een ovu test kun je toch op verschillende tijden proberen? mischien heb je hem gemist op de test?

hier niks ik ga weer gewoon ongi worden denk ik het vandaag bloed geprikt voor progesteron

Deel Deze Pagina