Hey lieve meiden Zoals jullie merken heb ik de laatste tijd weinig mee gekletst, sorry! Ik ga me nu vooral even richten op het plannen van onze bruiloft en heel dat baby gedoe even achter me (proberen) laten. Ben wel naar de HA geweest van de week en heb een doorverwijzing voor de gyn gehad. Kan waarschijnlijk in oktober al terecht! Mannetje mag zn zwemmers laten onderzoeken. Dus nog wel een beetje er mee bezig, maar niet meer zo gespannen. Wil het liefst niet trouwen met een dikke buik... Ik blijf voor jullie duimen lieverds en kom af en toe nog even lekker spieken hier! Dikke kus
hey nonja:heeeel begrijpelijk.. Ik wilde een jaar geleden ook niet echt trouwen met een dikke buik, noch op huwelijksreis. aan moppie : weet je het zeker? ik hoop voor jou van niet! Ik tel men uren af naar ons weekend.. Ik voel letterlijk de wachtweek aankomen... Alles gaat weer door men hoofd, zal het weer niets zijn? zal ik weer bruinverlies hebben. Dat is echt de rotste week van de maand Gisteravond nog geklust maar ik was zooo moe. Ik dacht nadien dat ik kon huilen..dit kan toch niet de bedoeling zijn. Ventje heeft ervan genoten mar ik was zooo moe... Allerlei gedachten gingen door men hoofd : moet ons kind "zo" verwekt worden, waarom laat het zodanig lang op zich wachten dat het hel aan het worden is voor mijn(want mijn ventje geniet er wel van)seksleven/geforceerd libido.. Ik hoor jullie al zeggen, vrij gewoon als je zin hebt... Maar ik heb van mezelf weinig zin...en ik wil echt een beebje... moeilijke momenten... knufff
@Moppie: ik blijf voor je duimen! Wat was het resultaat van progesteron? @Nonja: geen sorry zeggen hoor! Gewoon lekker gaan plannen die bruiloft. Ga je nu stoppen met proberen of laten jullie het lot beslissen? @Kik: dikke knuffel voor jou! Die laatste week vind ik ook altijd zo erg. En dat geforceerd vrijen lijkt me ook moeilijk. Ik heb ook weleens geen zin, maar als ik me dan toch laat verleiden dan is het uiteindelijk toch erg lekker. Wij proberen het ook iedere keer anders te doen. Een beetje variatie in de standjes, want anders wordt het erg saai om iedere dag hetzelfde te doen. Pfff nog 1 middagje werken en dan is het weekend! Ben er echt aan toe. Ik ben zo ontzettend moe en toe aan vakantie, maar ik moet nog 1 weekje en dan is het zover! Lekker 3 weken vrij! Volgend weekend zijn we 1 jaar getrouwd en gaan we samen een weekendje weg. Rond die tijd zou ik ook kunnen testen, dus het zou een mooi kado zijn. Gister heb ik de ovulatietestjes ontvangen en voor de zekerheid nog even een testje gedaan. Maar geen tweede streep. Ik denk dat ik mijn ei begin deze week heb gehad. Ik heb nu enorme last van mijn tepels. En dat heb ik echt nooit, alleen tijdens het ontpillen heb ik daar last van gehad. Ik denk alleen dat het wel vroeg is om nu al zwangerschapsverschijnselen te hebben dus ik denk dat het van de eisprong ofzo komt.
@ Nonja, das heel logisch meid! Lekker genieten van de voorbereidingen voor jullie huwelijk. Das prioriteit nummer 1 nu Ik zou het wel erg leuk vinden als je ons op de hoogte houdt. @ Moppie, ik hoop dat je niet ongi word maar ik ken dat gevoel van "het zal wel weer niks zijn". Toch wil het niet alles zeggen. Er zijn dames genoeg die denken dat ze ongi gaan worden en zwanger blijken te zijn. Ik duim @ zwitsal, bijna vakantie! Lekker joh! @ Kik, oooo meisje toch... een hele dikke knuffel voor jou! Meestal heb ik wel zin om te vrijen maar afgelopen zondag was ook ontzettend moe en kon ik daarna wel huilen. Had eigenlijk gewoon geen zin en kon gewoon niet genieten. Voelde me daarna zo lamlendig. Gelukkig komt het bij mij verder haast nooit voor. Wat moet het lastig zijn om je zo best vaak te voelen. Ik snap dat je dolgraag een beebje wilt en ik kan me heel goed voorstellen dat je af en toe wat op commando vrijt. Vooral als je libido niet zo hoog is. Heel veel plezier dit weekend en probeer er vooral van te genieten
Heey dames, Alles ok hier? Ff weekje te druk gehad om mee te lezen, nu eigenlijk ook, hihi. Dalijk kijkers voor ons huis, dus we gaan dalijk de hort op Ik lees morgen bij. xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hoi dames, Wij zijn sinds gisterenavondlaat terug thuis. Is wel ontspannen en relax geweest. Zo weinig mogelijk aan babytjes proberen te denken. Is niet altijd gelukt natuurlijk... Veel genoten van het buffet en de cocktails. Waardoor ik weer schrik kreeg: stel dat het nu toch eens door een of ander wonder raak is, dan zit ik hier wel veel te veel alcohol te drinken... Maar goed, heb er toch gewoon ook wel van genoten. Deze week ga ik alles proberen bij te lezen en te reageren. Heb ik veel gemist? Veel liefs
Volgens mijn arts is het met een ovu/test maar 2 uur volle piek op je test. Dus je moet net binnen die 2 uur testen om een dikke streep te krijgen, sommige meiden krijgen er zelfs nooit een, maar hebben er wel een. Hoop dat dit een oppeppertje is xxxxxx
dank jullie voor het duimen maar hier zijn ze weer 2 dagen te vroeg gekomen bha ........ uitslag van de progesteron krijg ik ook pas de 24e als we ook de uitslag van mijn mannetje krijgen hier ff weer een hele goeie baal avond
Hey meiden Ik ben terug van ons weekendje! Ik was zooo aan het genieten van te wandelen aan zee, uitslapen, lekker wijntje, flesje champagne kraken uit eten. Maar het is nooit veraf. We komen na een lange wandeling aan zee gistermiddag thuis, ik ga naar het WC en daar totaal onverwacht :bruinverlies:x:x:x Ik begrijp er niets van, volgens telling(want ik ben vrij stipt) had ik men eisprong rond 1 september. Ik heb altijd wel enkele dagen bruinverlies voor men NOD maar 8! dagen ervoor? Ben helemaal aan het balen.. Dit had ik (nog) niet verwacht. Maar men droom voor deze maand ligt ook al weer aan dingelen. Zit ik weer als een gek te googlen op "innesteling-bruinverlies" maar ik wil mezelf niet gek maken. Leuke manier om ons weekend af te sluiten en nota bene op de dag van ons éénjarig getrouwd Ik heb op dit moment niet veel puf om aan de werkweek te beginnnen.. Elke maand het niets is, geloof ik er minder en minder in.. Sorry he meiden voor men zelfbeklag.. Moppie, ook aan jou een dikke knuff..we zitten in hetzelfde bootje.. xxxx
Even snel reageren: Kik, lijkt me toch eerder innesteling dan ongi. Zou toch echt héél vroeg zijn?! Dus de moed niet opgeven!!!! Moppie, bah! Dikke knuffel meid! Zo'n rotgevoel telkens hé... Hou idd maar een baalavond dan kan je er daarna weer tegenaan. Ben zenuwachtig voor morgen. Hopelijk is deze tweede uitslag beter dan de eerste!
Ben best in de war. Een uurtje na mijn laatste post werd het roze. Nu nog steeds rozeverlies bij het afvegen. Deze morgen is het exact 21 dagen geleden toen men laatste menstruatie startte..een cyclus van 21 dagen is veel te kort!!!en bovendien 7 dagen korter dan normaal. Ik heb ook geen gevoelige borsten en beetje buikpijn maar niet zeurend. Men gyne heeft een hele tijd geleden wel eens laten vallen dat cycli korter kunnen worden door stress..maar voel me de laatste maanden supergoed zowel privé als op het werk(de paar dagen down rond NOD niet meegerekend..) Ben echt aan het balen nu... dikke knuffel aan iedereen hier!
@Brabantse: en wat vonden de kijkers van jullie huis? @Bereke: het is spannend bij jou, mijn duimen draaien! En succes met de uitslag! @Moppie: wat balen! Dikke knuffel voor jou @Kik: ook een dikke knuffel voor jou! Ik herken je gevoel wel hoor. Wanneer mag het bij ons nou raak zijn? En als hier het bruinverlies begint weet ik het eigenlijk ook al. Ik probeer mezelf dan op te peppen door te googelen en dan krijg ik weer hoop. Meid ik duim me suf voor je dat dit bruinverlies goed nieuws is. En ik ken ook dames dat die gewoon net als iedere ronde bruinverlies hadden en gewoon zwanger waren! Hier alles rustig. De pijn in mijn tepels is weg. Behalve misselijk is de ochtend en avond en vermoeid heb ik weinig klachten. Die misselijkheid stelt niet veel voor hoor. Dit heb ik vaker. Nog 1 weekje werken en dan heb ik vakantie!
@bereke ik hoop dat jullie nu een goeie uitslag krijgen mijn duimen draaien @kik dikke knuff echt weer balen en helemaal als het ook nog weer eens een paar dagen te vroeg komt kop op meid onze tijd komt @zwitsal ik ga voor je duimen dat jou vakantie met heel goed bericht begint wie weet komt je pendel uit van aug
Das wel gek Kik! Ik hoop dat het positief is. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dit ook 2x precies een week na mijn eisprong heb gehad en toen werd ik uiteindelijk wel ongi. Maar je leest wel heel vaak dat het iets positiefs betekend dus wie weet. Ik duim voor je Hier is alles rustig. Af en toe menstruatiepijn en mijn afscheiding wordt minder en ook wat geliger. Ik denk dat het bruinverlies één dezer dagen weer gaat komen en ronde 10 bijna ten einde is. Ik wacht rustig af.
Heb ondertussen met mijn gyne gebeld. Hij zegt dat het een tussentijdse hormonale bloeding kan zijn. Dat kan altijd gebeuren en zolang het niet donkerrood wordt is er nog niets ad hand. Alleen ben ik iemand die toch al wat bruinverlies heeft vaak 5 dagen voor NOD.. Nu begint dat precies veel vroeger. Toch lijkt het dit te zijn...nu ook in men bandje Ik begrijp er niets van, amper enkele dagen na men eisprong zegt men lichaam al nee... het maakt me allemaal zo in de war.. Dadelijk worden we nog samengeroepen op het werk, toelichting over mijn nieuwe job en dienst en het leek geen goed nieuws te zijn. Kan ik zooo missen en weer niet zwanger en problemen on the job. Zo is het al een jaar..wanneer gaat dat nu toch stoppen? Heb zin om in men bedje te kruipen en even de wereld om me heen te vergeten. dikke knuffels
Kik, dikke knuffel meid! Ben juis thuis. Tweede onderzoek was niet beter. Gyn. sprak dus over onmiddelijk ICSI. Toevalllig is er deze namiddag nog een afspraak vrij bij de professor dus hebben we dadelijk terug een eerste kort kennismakingsgesprek in het zh.
Ja is zeker slikken. Ben eens benieuwd. Heb al meermaals gehoord dat het zeker niet de meest vriendelijke man is die er rond loopt om het zo maar te zeggen...
Dat is helemaal balen, als je dan ook nog eens een sjagerijn hebt als gyn. Ik hoop in ieder geval dat jullie meer duidelijkheid krijgen vanmiddag over jullie kansen en de verdere behandelingen.