Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Kik,

Ik heb een nieuwe digitale thermometer besteld via fertility shop geloof ik. Ik temp dan 's ochtends om 7 uur (jaaaa, ook in het weekend) en inderdaad voordat ik mijn bedje uitga. Ik temp wel onder mijn tong ipv rectaal. Ik heb nogal veel darmonderzoeken gehad en ben echt panisch voor alles wat er achter in zou moeten ;) Klinkt echt stom, maar als ik er alleen al over denk krijg ik al de zenuwen. Heb op dat gebied iets té veel meegemaakt met ziekenhuis in, ziekenhuis uit... dus dan maar onder de tong. Rectaal is wel veel nauwkeuriger, maar als je dagelijks onder je tong meet is dat ook best nauwkeurig.
    Hier is het bruinverlies nog steeds weinig, maar wel donkerder. Ik gok op maandag... bruinverlies duurt lang dit keer. :(

Fijn weekend meiden!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Oh Saskia, nog steeds dat rot bruinverliers?! Bah toch! Hopelijk kan je toch wat van je weekend gaan genieten...

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heey Bereke! Ja, das echt lastig. Heb er nog steeds last van en nog steeds niet veel. Raar hoor :(
    Van het weekend genieten lukt wel. Ik zet het gewoon van me af... nou ja gewoon... :) Ik denk er eigenlijk niet heel veel aan op het moment. Dat is eigenlijk meer omdat ik toch al weet dat het einde verhaal is deze ronde.

4. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Bedankt Saskia!
    We gaan weer gelijk op..hier ook weer raar.
    Zoals gezegd vond exact een week geleden op zaterdag de eerste keer wat bruinverlies plaats, 8 dagen voor de NOD.
    Ook al heb ik maandelijks wel een viertal dagen op voorhand bruinverlies dit is nu wel heel snel.
    Tem donderdag had ik elke dag een beetje bruin/roze in een bandje (echt één of twee kleine vlekjes) en bij het afvegen.
    Vrijdag was dit al een pak minder..amper iets in het bandje, niets bij het afvegen.
    Ik heb ook geen buikkrampen zoals normaal, pas vanaf vandaag zijn mijn borsten gevoelig ook deze dingen zijn raar want morgen is mijn NOD.
    IK heb niet het gevoel dat ze gaan doorbreken.
    Voor de rest heb ik alle symptomen:gevoelige borsten, overgevoelig, veel acné.
    Ik wil mezelf niets wijsmaken..maar waarom stopt het bruin en rozeverlies dan? Normaal heb ik ook vlak voor NOD een heel vochtig gevoel eum :) vanonderen nu kurkdroog.
    Pfff zo moeilijk allemaal.
    Zit ik al 5 dagen per week met een collega die zwanger is van een tweede(vande eerste keer) en een kindje heeft van 3(ook van de eerste keer) die niets anders kan zeggen dat over haar zwangerschap, suikerbonen, haar zoontje dat naar school gaat enz enz. En zij WEET dan dat ik al tien maand voor kindjes bezig ben he.
    Dus even relax..het is weekend..feestje, zit ik aan tafel met een ander vriendin, hoogzwanger, kan elke moment bevallen.
    Zit ze daar hoogzwanger, buikje mooi naar voor, praten over alles, over het niet slapen, klaarmaken babykamer, enz enz.
    Can't a girl get a break??????????????????????
    aaaaaaaargh sorry het moet er even af maar zwangere vrouwen en hun verhalen lijken wel men schaduw, ze zijn overal , ik kan ze niet ontwijken.
    En dat terwijl ik hier elke seconde mijn tiende ronde defnitief kan afsluiten...
    XXXXXXXXXXXXXX

5. bereke

bereke Niet meer actief

Dat weet ik toch nog niet hoor! Ik hoor toch bemoedigende zaken in je bericht. Dingen die anders zijn dan anders... Dus ik duim heel hard!

6. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Bedankt bereke...maar ik durf er niet meer op hopen.
    Hier nog geen bloed(zelfs nadat ik naar de grote WC ben geweest en meestal activeert dit het..)
    Alleen bruinverlies komt wat meer terug, meer bij afvegen..
    Borsten worden gevoeliger.
    Buikpijn is wat opgekomen.
    Persoonlijk ist voor mij enorm slopend aan het worden..
    Ik lijk aan niets anders meer te kunnen denken...
    Kan ook niet anders als je continu met zwangeren wordt geconfronteerd of met mensen die aan het polsen zijn of ik zwanger ben..
    Vorige week deed de ronde op de werkvloer dat ik zwanger was???
    Ne collega had bij mijn collega gepolst of het waar was. Zij heeft gezegd van niet(zij weet dat ik tien maanden bezig ben). Ik heb hem erover aangepakt hoe hij erbij kwam. HIj zei : ja hoe gaat dat, mensen vragen zich af "zou ze zwanger zijn" en na een tijd wordt dat "ze is zwanger 'he.
    Alsof het allemaal al niet moeilijk genoeg is, kan ik me nu nog aan blikken naar men buik verwachten grrrrrr
    Bereke, hoe ist met jou voor de rest?
    Saskia, zwitsal, is bruinverlies al gestopt?

7. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik hoop uiteraard heel erg voor Saskia en Kik dat het uitblijven van de échte ongesteldheid zo blijft en dus positief nieuws! In het andere geval hoop ik in ieder geval voor jullie voor meer duidelijkheid. Ik betrapte mijzelf er deze maand tijdens mijn vakantie ook 1x op hoor; constant bruinverlies maar échte ongesteldheid bleef uit en tja, dan denk je toch 'als het zo blijft als het nu is zou het misschien toch eens kunnen....' maar nee hoor, ongesteldheid kondigde zich toch netjes op tijd aan :x

Kik, ik herken je verhaal erg; ik heb ook veel mensen om mij heen die zwanger zijn of al babys hebben, hun leven bestaat op dat moment ook hieruit: dus ik krijg alleen maar babyfoto's te zien, verhalen te horen over zwangerschappen enz., zucht, het is dan vaak enorm frustrerend en dan baal ik er wel eens van dat ik iets teveel mensen heb verteld dat ik zwanger wil worden. Had ik dat niet gedaan dan weten ze gewoon niet beter, nu kan ik mij er zelfs nog boos over maken en voel ik mij niet begrepen.

Weet je, je komt op een gegeven moment in je leven in een fase dat iedereen aan kinderen begint of ze heeft, in principe hoort het zwanger worden daar ook bij, hij duurt alleen voor ons ff iets te lang.
    Laat ze lekker in hun soppie gaar koken meid, ze weten niet beter en niet iedereen heeft het inlevende vermogen dat dit voor jou een moeilijk en pijnlijk onderwerp is: jij weet in ieder geval dat jij het nooit zo zal doen en jij zal meer rekening houden met andermans gevoelens. Zegt meer over hen dan over jou;)

xxx

8. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sas: Jammer dat het niet bingo is. En ja, in de meeste gevallen is het iets kleins. Ik snap dat je ervoor kiest nog niet de molen in te gaan. Ik sta er eerlijk gezegd nog niet zo bij stil, wellicht gaat t me nog overvallen straks...hopelijk niet.

Kik: Vervelend dat je het zo lastig vind dat anderen over hun zwangerschap praten. Maar ja...die mensen zijn ook alleen maar blij en staan er niet altijd bij stil dat het voor anderen moeilijk is, niet tactisch, maar goed...ook niet kwaad bedoeld denk ik.

Hier alles rustig, ben bang dat mn cyclus deze periode helemaal lang gaat duren nu ik weet dat er vanalles gaat gebeuren volgende cyclus...brrrr.....van mij mag t nog wel ff duren, die ongi, dubbel he? ;)
    xxxx

9. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Saskia, Zwitsal, hoe is het met jullie bruinverlies(ojee wat een belachelijke vraag;))
    Hier zoooo bizar.
    Zit ik heel de week te stressen om maar geen superkorte cyclus te krijgen met zo 8 dagen op voorhand bruinverlies..nu niets nada.
    Sinds vrijdagmorgen is het rozeverlies weg, mindert het bruin in mijn bandje van twee vlekjes per dag naar één of niets.
    Bij afvegen niets...
    Enkel af en toe ongipijn, pijnlijke borsten enz.
    Vandaag was mijn NOD.Ben nooit overtijd geweest , enkel toen ik utrogestan op stak.
    Ben dus behoorlijk aan het piekeren.
    Je leest van die verhalen over meiden met bruinverlies dat stopte vlak voor of op NOD..en dan zwanger bleken te zijn.
    Wedden dat ik vanacht wakker word met ongelooflijke ongipijn en een bandje vol bloed grrrr.
    Het klinkt vies maar als ik zo dicht bij men NOD of op men NOD zit, is naar de grote WC gaan heel vaak de trigger, dan begint het.
    Nu niks nada kurkdroog....
    Afwachten maar...
    XXX

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Toch wel spannend Kik!! Ik ben benieuwd, het zou zo maar raak kunnen zijn. Je hoort het wel vaker.

Hier heeft het nog steeds niet doorgezet. Het wordt wel steeds erger en ik denk (en hoop) dat het vandaag dan eindelijk door gaat zetten.

Voor wat betreft de zwangeren e.d., daar heb ik soms ook moeite mee maar meestal vind ik het toch wel leuk om erover te kletsen en ze zo enthousiast te horen praten. Zaterdagavond hadden we de verjaardag van mijn mannetje en er waren 2 schattige baby's van 7 en 8 maanden. Ik vond het alleen maar heel leuk. Zo schattig, die 2 meisjes.
    Gisteren verjaardag van mijn nichtje en daar zaten 2 zwangeren die ik niet zo goed ken. Ik had er niet heel veel moeite mee. Onze tijd komt vast nog wel. Goed werk heeft helaas veel tijd nodig ;)

11. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Even een snel een berichtje van mij. Spannend Kik! Hier is het bruinverlies ook weer opgehouden. Maar dat het doet het meestal bij mij om de dag erna flink door te breken dus we wachten af ;) Mijn duimen draaien voor je!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Inmiddels een paar druppels helder rood bloed gesignaleerd. Ik hoop echt dat het vandaag door gaat zetten hoor pffff :x
    Het is net alsof het bruinverlies steeds langer duurt... nu alweer ruim 5 dagen :(:(:( Dinsdagavond heb ik het eerste vlekje gesignaleerd. Frustrerend hoor!

13. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Oh Saskia, khoop dat het nog te redden is:x
    Zwitsal we zitten in dezelfde boot.
    Zaterdag 5 september men eerste vlekje bruin tem voorbije vrijdag.
    En vanaf dan niks noppes kurkdroog en niets te zien bij het afvegen..niets in men bandje.
    Geen gezwolllen buik zoals ik normaal heb.
    Acné begint te minderen,wel wat gespannen borsten, maar kwamen nu pas enkele dagen voor NOD(normaal vanaf eisprong)
    Jeee......pffffff
    Kheb het zelfs allemaal nog niet tegen men man gezegd, hij gaat ervan uit dat ik al een paar dag men maandstonden heb.
    Wil niet testen, heb het zooo gehad met te staren naar één streep:(

14. bereke

bereke Niet meer actief

Helemaal mee eens :D!

Aan de dames die in spanning zitten: ik duim heel hard!!!

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai lieve meiden!!
    @Kik en Zwitsal hoe is het nu meiden??? Kunnen jullie al goed nieuws melden ;). Duim duim duim!!!
    @Sas bij jou alweer de duivels.... Getsie!!!! Maarrr inderdaad goed werk heeft tijd nodig!!!!
    @hier ik mag 6 oktober naar de gyn!! Zo spannend!
    Dikke kus

16. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Spannend Nonja!! Balen Sas, maar kwaliteit kost tijd, zo moeten we maar denken. Ik heb vandaag mn clomid recept maar ingewisseld voor echte tabletjes, brrrr....best spannend. Nu nog een dag of 15 wachten en dan...beginnen...komt wel dichtbij hoor...pfff....
    xxxxxxxxxxxxxx

17. bereke

bereke Niet meer actief

Brabantse en Nonja, spannend! Kom dichtbij zeg!

Al nieuws dames? Jullie laten ons wel in spanning!

18. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Meiden,

Ik kan het niet geloven...
    Alles leek zo anders...borsten pas laat gevoelig, bruin/rozeverlies 9 dagen al voor NOD en sinds vrijdag niets meer nada..
    Ik kon mezelf niet houden en ben een zwangerschapstest gaan kopen...heeeeel vaag streepje.
    Snel naar de apotheek gesneld voor een clear blue en "+"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1-2 weken
    Het overvalt me allemaal zo.
    Juist bloed laten prikken en morgen uitslag!
    Dokter zei wel dat als urinetest positief is, het bloed dit ook zal zijn.
    Alles wordt al gecheckt
    ben helemaal suf.......ik word mama..........
    XXXX

19. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wauw Kik wat super! Van harte!

Hier is nog steeds niks doorgebroken. Ik had vanmorgen wat krampen, maar er kwam niks. Ik zit eigenlijk te wachten op de doorbraak.....

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    WAUW KIK!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd, je wordt mama! :):):)

Het kan dus toch, bruinverlies en zwanger zijn! Helemaal geweldig toch!
    En aangezien we allemaal al een tijdje bezig zijn en er tot nu toe toch elke maand iemand zwanger is geworden, hoeven we ons nog niet enorm veel zorgen te maken. Ik hoop dat die trend doorzet :D

Ik ben maandag ongi geworden. Is niet erg, had het verwacht.

Ronde 11 = pauze. Is ook wel lekker eigenlijk. Deze ronde weet ik zeker dat het niet kan.

Deel Deze Pagina