Meiden wil even zeggen dat ik blij met jullie ben! Heerlijk zo'n clubje waar je af en toe even je gal kan spugen en die het begrijpen! Dikke kus en fijn weekend!
Bah nonja! Hopelijk wordt 13 je geluksgetal!!! BEG en moppie, nog een weekje in spanning zitten zie ik. Ik duim! Ja is fijn zo'n clubje hé!!!
NOD 15-09-2009 Zwitsal - ronde 12 - 1e beebje 20-09-2009 Nonja - ronde 12 - 1e beebje 27-09-2009 Blackeyedgirl - ronde 8 - 1e beebje 30-09-2009 Moppie - ronde 12 - 1e beebje 05-10-2009 Amy - ronde 9 - 1 beebje 05-10-2009 Brabantse - ronde 8 - 1e beebje 12-10-2009 Helena115 - ronde 8 - 1e beebje 13-10-2009 bereke - ronde 8 - 1e beebje 14-10-2009 Saskia - ronde 11 (pauze) - 1e beebje Zwanger Lonit27 - ronde 12 - 1e beebje Kik - ronde 10 - 1e beebje Afspraken 24-09-2009 - Moppie - gyn uitslag zaad en progesteron 06-10-2009 - Nonja - gyn 1e afspraak 14-10-2009 - Bereke - 2 afspraken (bij 2 verschillende zh/fertiliteitsartsen) Volgende cyclus CD 3 Brabantse - bloedprikken en start Clmonid Volgende cyclus CD 12 Brabantse - echo ei-meting en telling Blackeyedgirl - na begin ongi afspraak maken voor HSG Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.ilovemom.nl/wp-content/uploads/2008/05/roze-boeddha.jpg. Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt. Oeps! Krijg de boedha weer niet goed (staat nu onderaan ipv bovenaan). Kan iemand hier nog eens mee helpen? Sorry! Heb trouwens gewoon een afspraak weggehaald aangezien die ondertussen achter de rug is. Heb een hysteroscopie gehad. Zag er goed uit behalve dat er een deukje in m'n baarmoeder zat. De dokter gaat 14/10 laten weten of hier iets aan moet gedaan worden of niet. Trouwens wel gek, je baarmoeder van binnen te zien krijgen in kleur .
Hallo, We zijn nu even bezig en was even aan het zoeken naar lot genoten.... als jullie het niet erg vinden sluit ik mij aan. Zijn met kerst gestopt met de pil en helaas tot op heden nog geen... positieve reactie... we zijn dus begonnen met ovulatitesten. Vandaag is de dag dat het kan. Heb alleen een vraagje; kan die test ook positief zijn als er geen ovulatie plaats vind?
Hoi wvd, welkom hier! Ik heb al wel gelezen dat bij sommige de test wel positief wordt maar het ei uiteindelijk niet springt. Maar daar kom je pas achter als je via echo's,... opgevolgd wordt door een gyn. denk ik. Maar daar moet je maar niet vanuit gaan. Als je ovutest positief is, moet je maar gewoon flink klussen en uitgaan van het beste!
Hey Wvd, welkom! Misschien dat het zou moeten kunnen maar je moet er maar gewoon niet vanuit gaan, aan de klus dus zou ik zeggen Tjsa, en dat laatste kan ik zelf helaas niet meer zeggen. Ik baal zo onwijs meiden, ik heb normaal altijd een cylcus van 28 dagen, de laatste keer 1x van 30 dagen dus ik dacht deze maand dat ik het gewoon tussen de 26 en 30 dagen iedere dag moest doen heb ik op dag 26 mijn eisprong! Conclusie: we waren te laat.... Misschien heb ik nog een heel klein kansje aangezien we het ongeveer een uur voor mijn eisprong nog gezellig hebben gehad en 12 uur erna: wat denken jullie? Ik baal echt onwijs omdat vriendjelief volgende maand de hort op is en ik dus al met al zo rond november misschien weer een kansje maak... Knuffelsxxx
Bekijk bijlage 16502 NOD 15-09-2009 Zwitsal - ronde 12 - 1e beebje 20-09-2009 Nonja - ronde 12 - 1e beebje 27-09-2009 Blackeyedgirl - ronde 8 - 1e beebje 30-09-2009 Moppie - ronde 12 - 1e beebje 05-10-2009 Amy - ronde 9 - 1 beebje 05-10-2009 Brabantse - ronde 8 - 1e beebje 12-10-2009 Helena115 - ronde 8 - 1e beebje 13-10-2009 bereke - ronde 8 - 1e beebje 14-10-2009 Saskia - ronde 11 (pauze) - 1e beebje Zwanger Lonit27 - ronde 12 - 1e beebje Kik - ronde 10 - 1e beebje Afspraken 24-09-2009 - Moppie - gyn uitslag zaad en progesteron 06-10-2009 - Nonja - gyn 1e afspraak 14-10-2009 - Bereke - 2 afspraken (bij 2 verschillende zh/fertiliteitsartsen) Volgende cyclus CD 3 Brabantse - bloedprikken en start Clmonid Volgende cyclus CD 12 Brabantse - echo ei-meting en telling Blackeyedgirl - na begin ongi afspraak maken voor HSG Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.ilovemom.nl/wp-content/uploads/2008/05/roze-boeddha.jpg. Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt. Plaatje er weer bij!
Een positieve test met donkere streep is zeker positief. Ik zou zeggen, veel plezier vanavond Wvd!! Hier alles rustig, lekker klussen voor t plezier en verder maar afwachten wanneer de ongi komt. Temp wel weer en lijstje is ongeveer t zelfde als vorige keer. Als ik werk vind ik t tempen niet vervelend, want k heb een vast ritme nu. Enne ladies....t is heerlijk om met iedereen mee te denken en dat anderen meeleven, je staat er zo niet alleen voor, want met je mannie praat je toch heel anders xxxxxxxxxxx
@wvd welkom gezellie dat je er bij komt zo weekend zit er weer op was wel weer heerlijk weer hoor lekker genieten en hier nog niks bijzonders nog geen gevoellige (.)(.) dat is het enige wat ik nu ff mis heb ik anders wel al voor mijn nod hoe gaat ie met de rest van de dames ?
Hoi moppie, voor jou komen de spannende dagen er weer aan! Ik duim! Hier zit ik niet zo lekker in m'n vel. Waardoor ik weer teveel gesnoept/gegeten heb de voorbije dagen en de weegschal toont dit duidelijk aan . Daardoor voel ik me nog rotter want wil afgevallen zijn voor we naar fert arts gaan. %&@% En op het werk is het echt razend druk. Je hoort het, vind me zelf best zielig maar dat trekt wel weer over. Het is hier wat stiller de laatste tijd hé.
@bereke dikke knuff voor je meid je mag jezelf best zielig vinden af en toe is dat best lekker het is ook niet altijd even gemakkelijk vol te houden wanneer moest je naar de fert arts? het is hier inderd wat rustiger ik hoop dat het stilte voor de goeie storm is hier wordt het nu wel echt spannend nog 3 dagen dan uitslag
Die laatste dagen zijn zo spannend hé! Ik hoop het zo voor je! Half oktober dus nog zo'n 3,5 weken. Best nog lang dus...
Hi meiden! We moeten gewoon even de boel weer nieuw leven in blazen he! Bij mij duurt het nog een weekje en dan gaan we op naar die laatste week waarin je om de dag signalen van ongesteldheid krijgt en dus om de dag verdrietiger wordt ik hou maar weer rekening met teleurstellingen want ik heb deze maand weinig kans, bah. Ik vind het maar zwaar dat 'zwanger willen worden'. Ik hoor wel eens dat, wanneer je eenmaal zwanger bent, je net als bevallen alles snel vergeet: ik kan mij er nu niets bij voorstellen.... Meiden, werkse vandaag of anders een fijne dag gewenst! xxx
Hallo meisjes!! Hoe is het met jullie? Beetje rustig hier he de laatste tijd? Daar moeten we zeker even nieuw leven in blazen! Sas jij gaat beginnen aan de rustronde he meid? Probeer er van te genieten, hoe raar het ook klinkt, want je er druk om maken helpt ook geen zak. Succes! Amy voor jou ga ik keihard duimen. Zou toch leuk zijn zo voor de verplichte rust. Hier verder geen bijzonderheden, ik ben enorm aan het toeleven naar 6 okt. Ik heb er best wel zin in, alleen dat klinkt een beetje raar. En weet je wat ook grappig is, de gyn heet Geluk, als dat geen geluk gaat brengen.... Fijne avond!!!
Moppie, hoe is het bij jou?!?! Haha, Nonja, als dat niet iets betekent dan weet ik het niet meer hoor! Zou inderdaad leuk zijn voor de verplichte rust toch eens een positieve test te hebben. Het wordt op de 1 of andere manier steeds ongeloofwaardiger om een positieve test in handen te krijgen. 1 voordeel dat ik dit keer ineens een vroege eisprong had: ik heb misschien volgende maand toch nog kans! Ach hee, we zien het allemaal wel he meiden, ik ben mijzelf alweer gek aan het maken. Ik kan mij voorstellen Nonja dat je uitkijkt naar 6 oktober, het wordt dan even uit jouw eigen handen gehaald en je krijgt misschien meer duidelijkheid want juist die onzekerheid is killing! Fijn daggie! x
Heey meiden, Even snel een reactie vanaf mijn werk. Heb tussen de regels door bijgelezen. Ben afgelopen weekend tot en met gisteren een lang weekend naar Texel geweest. Was heerlijk! Even helemaal opgeladen samen met mijn mannetje Vrijdag vertrekt hij naar Ierland Dus inderdaad, dit is mijn rustronde. Geeft me wel een lekker gevoel moet ik zeggen. Het tempen doe ik wel sinds deze ronde weer. Tot nu toe gaat het goed. Fijne avond meiden en een dikke knuffel voor jullie allemaal!
hier nog helemaal niks normaal heb ik wel last van mijn (.)(.) nu nog niks maar kan ook zeneuwen zijn voor morgen denk ik dan maar @sas lekker weekendje weg geweest heelijk ff uitwaaien @ amy positief blijven wie weet
@ wvd, welkom trouwens @ moppie, succes morgen. Kan me voorstellen dat je zenuwen hebt. Het is ook allemaal erg spannend en het komt zo dichtbij allemaal. Ik vind het ook een eng idee. Je weet niet wat je nog allemaal te wachten staat. @ allemaal, vanavond laatste avondje voordat mannetje naar Ierland gaat. Moet zeggen dat ik er wel tegenop zie om een week alleen door te brengen. Wordt veel knuffelen met ons hondje
Hey meiden, Hier alles rustig, ik ben lekker aan het werk maar morgen weekend, poeh daar ben ik wel echt aan toe hoor. Ik had gisteren wel ongi-krampen terwijl dit nog niet de tijd is maar ik denk eerlijk gezegd dat ik het wil voelen dus ik moet mij niet gek maken. Saskia, heel begrijpelijk dat je het niet leuk vind als manlief ervandoor gaat, ik ben mijn dagen ook al aan het inplannen voor wanneer vriendje New York is vertrokken. Duurt nog even maar is nooit leuk. Sterkte dus en geef die hond een dikke knuffel van me xxx