Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Lonit, niet excuseren voor je "lange" post! Het is hier toch dé plek om je hart te luchten!
    Oh en da's zo persoonlijk hoe ver je wil gaan in de mm. Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen!

Blackeyedgirl, welkom hier! Je komt net op tijd want we hebben de ooievaar gevraagd om bij alle leden van dit clubje langs te komen ;) .
    En vervelend hé, die lange cyclussen :x !

Moppie, er zijn genoeg vrouwen die niks voelen op voorhand en echt denken dat ze ongi worden... maar het dan 9 maanden niet worden! Ik duim!

Saskia, hopelijk zijn jullie vlug beter! Toch geen mexicaanse griep ;) ?

Nonja, genieten van je verlof hoor! En je ventje geen vijf minuten rust geven ;) !

Ivm mm, wij hebben het er al vaak over gehad en wij zouden het wel doen. Wil echt het gevoel hebben dat ik alles geprobeerd heb. Maar is gewoon heel persoonlijk, zoals ik al zei. Moet elk koppel echt voor zich uitmaken.

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    :)jeetje jullie gaan echt als een speer:)

super leuk dat er steeds meer dames bij komen gezellie

het is hier nog steeds rustig vanmiddag wat steken recht gehad
    zal wel weer de voorbode zijn :(

zo nu ga ik even bij lezen:):)

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wat een gezelligheid dames ;)

Ik word een beetje heen en weer geslingerd tussen mijn emoties. Is het deze ronde wel raak of gaan we weer de volgende ronde in? Vanmiddag had ik na de grote boodschap en roze veeg aan mijn papiertje. Het was echt helder bloed vermengd met vocht. Misschien kwam het van het persen? Ik weet het niet. Meestal heb ik een aantal dagen voor NOD al bruinverlies, maar een veeg roze/rood heb ik nog nooit gehad. Daarna heb ik niks meer vernomen. Ik heb wel een raar gevoel in mijn buik, het rommelt in mijn baarmoeder en ik voel een lage rugpijn die ik ook altijd voel als ik ongesteld ben.

4. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @zwitsal ik hoop voor je dat het raak is nog 8 dagen afwachten
    nu wil ik er graag adviesen neer zetten maar het is en blijft heel spannend helemaal als je je anders voelt dan andere maanden

ik ga voor je duimen !!!!

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @Zwitsal oww die emoties willen wat he?! Ik wil je geen valse hoop geven, maar zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik heb dat nog nooit gehad, maar hoor wel een aantal meiden hierover. Ik hoop het voor je!!
    @Moppie Duivels blijf weg bij Moppie :x:x!!!! Zo ik hoop dat het helpt meid!
    @Sas weer beter allebei? Hoe gaat het met tempen of heb je dat even stop gezet nu?
    @Bereke ook wij willen het gevoel hebben er alles aan gedaan te hebben. Hoop dat het zover niet komt!
    Meiden dikke knuf!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ moppie, ik hoop het echt voor je meid. Het kan nog steeds, houdt moed!

@ bereke, wij gaan ook de mm in en we doen alles voor een kindje tenzij het gezondheidsrisico's met zich meebrengt. Maar ik kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die niet zover willen gaan. zoals je al zegt, het is heel persoonlijk.

@ zwitsal, dat klinkt best positief. Ik wil je geen hoop geven, maar het klinkt wel als een innesteling. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik ook 2x al heel vroeg bruine afscheiding heb gehad en toch ongi ben geworden. Maar bij jou is het echt helder, dus ik zou er niet raar van staan te kijken als het innesteling is. Ik duim voor je meid!

@ Nonja, meid... alvast een hele fijne vakantie als ik je niet meer spreek hier. Geniet ervan en ik hoop dat jullie gewoon zwanger terug komen. Maar het allerbelangrijkste is dat je geniet van je vakantie en van elkaar!

Mannetje is alweer aardig opgeknapt. Beetje rommelende buik nog en wat slapjes. Bij mij komt en gaat het met vlagen. Ik zit er echt tegenaan maar het zet niet door. Ik hoop dat het zo blijft, heb echt geen zin om ziek te worden.
    Ik temp nog steeds, gelukkig geen verhoging oid.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Zwitsal, klinkt goed! Ik duim nog steeds!

Saskia, fijn dat het al iets beter gaat!

En met de rest van de dames ook alles ok?

Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad. Voelde vanalles in mijn lichaam en denk dat ik vruchtbaar slijm had. Maar heb soms ook last van mijn darmen dus misschien was het dat :( ? Ben eens benieuwd wat de ovutest dadelijk gaat doen! Wil eindelijk eens een positieve ovutest :( .

8. bereke

bereke Niet meer actief

En moppie, hoop blijven houden hoor! Kan nog alle kanten uit!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Die rottest is weer negatief. K*t hé! Voel ik dan dingen die er niet zijn of werken die rotkrengen niet?!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hè meid, wat ontzettend balen zeg! Temp jij ook of niet?

11. bereke

bereke Niet meer actief

Nee Saskia, ik temp niet. Heb dat al wel eens een ronde of 2,3 gedaan maar werd daar helemaal gek van. Was 's avonds al bang voor de resultaten van de volgende ochtend. Was ook niet altijd even duidelijk. En dan nog in het weekend je wekker zetten... Bovendien staat mijn gyn er niet achter omdat ik er dan nóg meer mee bezig ga zijn... . Hoop dat ik vlug enig idee krijg waar ik weer zit in mijn cyclus...

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het is ook irritant, dat tempen. En als het van je gyn al niet hoeft, zou ik het ook niet doen. Zeker niet als je er zelf al gek van wordt. Sommigen vinden het fijn omdat ze zo hun cyclus kunnen volgen, vandaag dat ik het vroeg.
    Vervelend hoor, ik hoop dat je toch nog je ei op kunt sporen hoor!
    31 juli krijg je de uitslag van de eerste onderzoeken toch? Ik ben benieuwd, maar jij waarschijnlijk nog veel meer.

13. bereke

bereke Niet meer actief

Ik hoop het ook! Het gekke is gewoon dat ik vandaag echt meende te voelen/merken dat mijn eisprong eraan kwam. En toch een negatieve test. Goed, we zullen wel zien hoe het verder loopt. Heb wel nog maar een testje in huis. Heb er bijbesteld maar die zijn nog niet geleverd. Ook weer stom...

Ja ben heel erg zenuwachtig. Die laatste twee weken gaan blijven aanslepen denk ik. Bah!

Maar gedaan met klagen nu! Even een ander vraagje: gaan jullie op vakantie? Naar waar? Wanneer?
    Wij gaan 27/8 naar Turkijke! Ik hoop echt van dan niet ongesteld te zijn ivm zwemmen enzo. En ook natuurlijk omdat ik ginder wel een kindje ineen wil knutselen ;) !

14. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Wooow Zwitsal, het wordt spannend voor jou deze ronde! Het blijft helaas nog even afwachten, maar het is wel bijzonder dat je helder bloedverlies hebt een week voor je menstruatie. Ik ga ontzettend voor je duimen, ik hoop echt dat het iets betekent! Leuk ook trouwens dat we gelijk lopen joh! :)

Ik durf nergens meer vanuit te gaan, maar bij mij is het momenteel opvallend dat ik geen last heb van pijnlijke borsten. Normaal gesproken krijg ik daar twee tot drie dagen na mijn eisprong last van. Voelde ook een aantal keer een zweem van misselijkheid (heel kort) maar dat begon al zo snel na mijn eisprong dat ik me niet kan voorstellen dat het 'iets' is. Ik blijf nog even sceptisch ;)

@Black eyed girl, heb je weleens Etos zwanger worden pillen gebruikt...? Misschien dat die je kunnen helpen je cyclus weer wat korter te krijgen? Je hebt idd wel heel lange cyclussen. Weet niet hoe wonderbaarlijk die dingen nou echt zijn, maar wie weet helpt het..?

Wat vakantie vieren betreft....ik ben al geweest *zucht* In het voorseizoen...dus ik mag voorlopig niet meer hahaha
    Best balen, hoewel het op mijn werk nu heel relaxed is. Mag eigenlijk niet klagen, hihi :)

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben helaas ook al op vakantie geweest *zucht*. Eind mei zijn we 2 weken naar Cyprus geweest en heb daar ook mijn eisprong gehad, maar geen kindje in elkaar geknutseld helaas. Moet zeggen dat ik er toen ook totaal niet mee bezig was. Ben na seks gewoon gaan zwemmen en ben ook vaak meteen opgestaan omdat we iets gingen doen. Op vakantie vrijen we veel, en meestal overdag ergens tussendoor hahahahahaha... dan blijf je niet zo lang liggen hihi!

@ Lonit, wordt toch weer een spannend weekje meid. Je weet maar nooit!

@ Zwitsal, hoe is het met het bloedverlies. Geen last meer van gehad?

16. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @Bereke: wat balen dat je je ei nog niet hebt gevonden. Ik hoop dat je haar snel vindt!

@Saskia: fijn dat je mannetje alweer iets beter is. En wat knap dat jij kan tempen. Ik kan het niet hoor, ik vergeet het;)

@Lonit: wat spannend bij jou! Ik duim dat het raak is!

Bij mij is de hoop een beetje over. Ik heb last van ongi-krampjes en lage rugpijn. Het zou wel vroeg zijn voor een ongesteldheid, maar hé ik had ook een vroege eisprong. ik had zojuist ook weer wat licht roze afscheiding op mijn inlegkruisje. Ik voel het de hele dag lopen:$ Het is net water.

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi meiden,

Ben een paar dagen weg geweest, dus heb niet echt kunnen reageren.

Ik ben idd van Trouwshop en ook een tijdje dat andere zwangerschapsforum, maar als je daar niet elke keer reageerde op andere mensen in het topic, werd er voor mijn gevoel een beetje raar naar je gedaan. ;) Vind het wel fijn op dit forum dat je af en toe ook lekker ego berichten kan neerzetten, en dat mensen er dan nog normaal op reageren.

Zwanger worden pillen van etos heb ik juist gebruikt vanaf het begin, toen ik was gestopt met de pil, dus toen ik de derde ronde maar niet ongesteld werd, heb ik ze de deur uit gedaan.
    Ik zit nu aan de teunisbloemolie. Ze lijken te helpen iig :)

Volgens mij heb ik nu wel op iedereen gereageerd :)

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Haha blackeyedgirl, ik ben er ook niet altijd even goed in om op iedereen te reageren, dus wat mij betreft no hard feelings!

@ Zwitsal, het kan natuurlijk nog steeds, maar ik snap wat je bedoeld. Ik ben ook al 2 keer een week eerder ongi geworden en dan begon het met lichtbruine afscheiding en had ik nog hoop, maar als het niet stopt en je krijgt er ook nog ongipijntjes bij... dan geef je de moed al op. Ook een soort zelfbescherming, want er zijn vrouwen genoeg die denken ongesteld te worden en toch zwanger zijn. Ik duim nog even door voor je.

19. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @zwitsal is het niet een beetje vroeg je moet nog 6 dagen zie ik
    hoop dat het geen duivels zijn
    @blackeyegirl hier moet het allemaal kunnen ook al reageer je niet overal op dat maakt toch niet uit heerlijk clubje hebben we hier niemand die daar raar over doet
    @saskia heerlijk toch z'n vakantie dan moet je er ook niet teveel mee bezig zijn heerlijk genieten

@ alle dames heerlijk te lezen dat jullie zo mee leven de duivels zijn nog niet gekomen maar die zullen zondag wel komen denk ik ....

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Moppie, het is toch wel heel spannend nu voor jou!!! Tuurlijk ga je er vanuit dat je ongi wordt, zeker als je al een tijdje bezig bent. Das ook een stukje zelfbescherming. Maar mijn duimen draaien!

Deel Deze Pagina