Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    zo vandaag heen geweest voor de uitslag dat van mijn mannetje was niet helemaal goed hij had te weinig goeie zwemmers dus in nov nog een keer
    als ik ongi ben geworden moet ik bellen dan krijg ik een baarmoeder eierstok róntgen onderzoek ik had wel een positiefe eisprong

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    mijn mannetje is ziek dus kon helaas niet mee maar hij is wel blij met deze uitkomst hij was al bang dat hij helemaal geen zwemmers had

3. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo meiden,

Saskia, geniet nog maar van je ventje dan! Zo jammer dat je een verplichte rustronde tegemoet gaat. Maar misschien niet slecht om eens alles uit je hoofd te zetten voor heel even. Al blijft het rot hé!

Amy, positief blijven hoor! Hopelijk kan je hier binnenkort komen showen met een foto van een positieve test!

Moppie, hebben ze getallen genoemd? Gaat het een beetje? Nooit leuk om zoiets te horen te krijgen hé!!! Maar hopelijk is de test in november gewoon goed!

Hier alles rustig. Af aan het tellen naar half oktober...

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Amy, wanneer gaat jouw mannetje naar NY? Ik heb ook al diverse dingen ingepland. Hihi, allemaal leuke dingen met vriendinnen enzo :) Das toch beter dan alleen thuis zitten voor de tv met een zak chips uit verveling...
    Morgenavond komt er een vriendin borrelen en ze blijft slapen. De eerste avond kom ik dus zeker wel door.

@ Moppie, balen meid dat de uitslag niet helemaal ok was. Maar uit je berichtje kan ik opmaken dat het ook niet dramatisch slecht was. Das wel een fijne gedachte denk ik.
    Hoe is het met jullie, hebben jullie er al een beetje over kunnen praten?

@ Bereke, ik kan me goed voorstellen dat je af aan het tellen bent. Het lijkt me dat je op dit moment gewoon van afspraak naar afspraak leeft. Is het vol te houden allemaal?

5. bereke

bereke Niet meer actief

Weet je waar ik tegen op zie? Na die afspraak op 14/10 volgen er waarschijnlijk nog onderzoeken en weer een afspraak om die te bespreken. Dat zal zo'n 5 weken later zijn ten vroegste gok ik. En dan moet je wachten op je maandstonden vooraleer je kunt beginnen. Dus eerste poging zit er niet meer in dit jaar denk ik. En je weet gewoon dat het op natuurlijke wijze niet gaat gebeuren. Dus zoveel weggesmeten maanden... Ik tel nu wel af naar half oktober maar daarna ga ik even in een zwart gat vallen omdat dan efkes alles echt stil ligt volgens mij.
    Maar let maar niet op mij. Ben moe en dan ben ik altijd nogal negatief ;).

Saskia, wel goed dat je vanalles gepland hebt. Je moet er maar van profiteren om toch nog wat leuke dingen te doen!

6. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Saskia, mijn mannetje gaat de 24ste oktober naar NY, en als alles tegen zit heb ik de 27ste mijn eisprong, geen kansen dus :) maar nu maak ik al afspraken met iedereen haha! En ik mis mijn vriend vreselijk die dagen maar ik kom wel weer helemaal toe aan mijn eigen ding en dat is soms ook niet verkeerd: en net als jij knuffel ik mijn kat die dagen kapot;) geniet lekker van het borrelen, heerlijk en 1 avondje op de bank met een zak chips mag he haha!

Bereke; logisch dat je ervan baalt dat je diepgewortelde wens voorlopig nog niet ik vervulling gaat maar hou moed he, je wordt gehoord, je krijgt duidelijkheid en er wordt met je meegedacht en probeer voor jezelf positief te blijven. Laat het nieuwe jaar jouw jaar worden en geniet dan in ieder geval met de kerst van die kerstborrel;)

Fijne dag girls! x

7. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Even om te zeggen dat ik jullie meiden wel mis hoor!
    Heb voorlopig nog geen ander leuk clubje gevonden;) en lees regelmatig hier mee!
    dikke knuffels

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee Kik meid!!! Ik mis jou ook. Blijf gewoon gezellig meekletsen met ons. Dat maakt toch niet uit joh. Vind ik tenminste niet hoor :)

@ amy, inderdaad... een avondje bankhangen met een zak chips mag best hihi. En een avond voor jezelf kan ook héérlijk zijn. Die heb ik deze week ook ingelast. Kan ik even tot mezelf komen, ook best fijn ;)
    Gisteren mannetje nog flink geknuffeld. Heb mijn eisprong denk ik volgende week woensdag ergens ongeveer. Ik hoop dat ik hem volgende week zaterdag of zondag pas heb, maar ik ga er maar niet vanuit. Deze ronde geen geplan, maar gewoon zoals het komt.

@ Bereke, dat lijkt me heel moeilijk. Je wacht en je weet dat het gewoon niet mogelijk is op het moment. Je wil zo graag, maar je bent zo afhankelijk van de medische wereld. Ik hoop echt dat 2010 jullie jaar gaat worden!!!
    En zoals Amy zegt, geniet van de kerstborrel en alle andere leuke dingen die om je heen gebeuren. Al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
    Dikke knuf meid!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Hey kik, lees en schrijf hier nog maar gerust mee wat mij betreft! Hoe gaat het met je?

Amy, Saskia dank je! En jullie hebben hartstikke gelijk hoor!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Maar makkelijk is het niet. Vooral niet als je iets heel erg graag wil.

11. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Hey meiden

Met mij gaat alles goed,ktel af naar men eerste echo maar ben er zoo bang voor.
    Had vorige week bruinverlies en zelfs even wat bloedverlies(grrrr zelfs nu blijft me dat achtervolgen) en ben even naar de kliniek gegaan voor een echo..was dan ook nog zo een pokkeverhaal(kun je lezen onder zwangerschap).
    Maar het vruchtjes zat er nog en was de grootte dat het moest zijn.
    Maar het maakt me allemaal wat bezorgd.

Ik blijf mee duimen voor jullie!!!!
    XXX

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Poeh Kik, kan me voorstellen.
    Het blijft gestress he, eerst dat je zwanger wil worden, ben je het...kun je je nog drukker gaan maken... Ben je wel ook al aan t genieten meis? Want das t belangrijkste hoor. Ik ken meer vrouwen die zelfs de hele ZWSCH bloed hebben verloren en gezonde kids hebben, duzzz....niet te snel druk maken hoor!!
    xxxxxxxxx

13. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Kik, inderdaad wat Brabantse zegt; het blijft stressen he, dat het maar allemaal goed mag gaan maar daar moet je vanuit gaan hoor!

Hier gaat tie prima, ik weet alleen steeds zekerder dat ik ongi wordt aangezien ik alle signalen alweer voel komen: rugpijn, buikkrampen en pukkels. Tsja, ik heb mij er al bij neergelegd: ik weet dat ze wel eens zeggen dat het ook bij zwangerschap kan horen maar ik weet ook dat ik vast niet degene ben bij wie dat het geval is. Enige mazzeltje waar ik vandaag onder de douche achter kwam is: ik heb mij verrekend! Ik heb volgende maand toch een kansje, ik had mij een week vergist. Joehoe, toch nog iets positiefs voor vandaag:)!

Meiden fijne dag en geniet nog effe van het weekend! xx

14. bereke

bereke Niet meer actief

Amy, wat goed dat je een rekenfout gemaakt hebt en je volgende maand dus toch een kans hebt!!!

Hier heb ik vandaag een positieve ovulatietest maar mijn man is echt wel ziek dus een weggegooide ronde... Al is de klans sowieso wel héééél klein dat er een beebje komt door gewoon te vrijen bij ons, het blijft toch raar voelen zo'n weggegooide ronde.

15. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Bereke,

Wat moeten we een geduld hebben he, met dat hele zwanger worden. Ik kan mij indenken dat je dan toch effekes baalt als je er achter komt dat je geen kansen hebt: ik hoop voor je dat die hele MMM maar kort mag duren en je heel snel een positieve test in handen hebt meid.

Ik moet a.s. vrijdag ongi worden en dat gaat 95% ook zeker gebeuren. Net kwam mijn collega langs met een hele dikke buik en voor het eerst merkte ik dat ik daar toch echt moeite mee had: het liefst wilde ik heel hard weglopen. Je bent die week voor je ongi gewoon zo kwetsbaar, en dan iedere keer weer die teleurstelling. Zucht... nou ja, gelukkig kan hier lekker alles van mij al tikken! :)
    xxx

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Kik, poeh meid... ik zou me ook ontzettende zorgen maken. Toch hoop ik dat je ook geniet. Meestal is het heel onschuldig en ik hoop dat het bij jou gewoon allemaal super goed gaat!!! Dat heb je echt wel verdiend, je hebt zo lang moeten wachten meid. Dikke knuffel!!!

@ Amy, wat goed dat de volgende ronde geen weggegooide ronde is!!! Hier is dat wel zo hahahaha... tenzij mijn eisprong pas na zaterdag komt. Mijn temp is nog laag, dus ik heb nog wel een klein kansje hihihi!

@ Bereke, ik snap je gevoel. Ook al is de kans heel klein, je wil die kans toch graag benutten. Je weet immers maar nooit. Beterschap voor je mannetje!

@ all, ik heb een leuk vriendinnenweekendje gehad. Heel veel afspraken en allemaal leuke dingen gedaan. Mis mijn lieffie wel hoor en ik ben blij als ie er weer is en ik hem eens flink kan knuffelen :) De momenten dat ik thuis ben is het wel erg stil. Gelukkig heb ik mijn knuffelhondje bij de hand hihi!

17. bereke

bereke Niet meer actief

Saskia, lijkt me idd niet leuk zo 's avonds alleen zitten. Blijft je man lang weg? Ik zal duimen dat de tijd voorbij vliegt!

Amy, hopelijk vergis je je meid! Ik duim! En ja die buiken kan ik ook echt niet zien af en toe. En bij ons op het werk is er iemand zwanger dus...

18. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hoe gaat t Kik?
    Red je je een beetje Sas? Straks extra genieten als ie weer thuis is ;)
    Hier alles rustig, weer lange cyclus, blehhhh
    xxxxxxxx

19. bereke

bereke Niet meer actief

Brabantse, da's echt strontvervelend hé! Al eens teunisbloemolie ofzo geprobeerd?

20. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Hoi meiden,

bereke:dat had ik ook altijd, als men man/of ik eens moe was of ziekjes op 'die' dagen moest het al heel erg zijn dat we ze oversloegen.
    Op die momenten is het heel confronterend..
    Je hart zegt dan we slaan over tot we beter zijn maar je verstand denkt toch(of is het ook je hart?)laat ons normaal doen en vrijen moet nog fun blijven he

saskia:jij lijkt je goed te amuseren zonder je ventje voorlopig ;) you go girl! ik zie men venteke doodgraag maar kan er ook wel eens van genieten om wat tijd alleen te besteden, ben lang alleen geweest en kon daar ook van genieten. En dan is het verenigen (en het klussen)des te leuker he!geniet ervan meid!

brabantse: ojee klinkt niet leuk, het kan zijn dat ik het hier ergens gemist heb hoor maar weet je wat de lange cycli veroorzaken?

hier alles goe, ben wat rustiger als vorige week. Waarschijnlijk omdat men bruinverlies gestopt is. Ben ook(voorlopig)wel gestopt met sporten omdat dit het lijkt in gang gezet te hebben. En dat vind ik zoooo jammer. Voorlopig zou ik het nog perfect kunnen want nog(hout vasthouden) niet moe of misselijk.. Maar ik ga even de echo afwachten en dan
    Zouden jullie het erg vinden dat ik tegen het einde van de week men zenuwen hier wat afschrijf voor de eerste echo?
    Ik voel me hier heel goed maar ik zou het perfect begrijpen als jullie zeggen van 'het is hier voor gelijkgestemden' .Graag eerlijk zijn, vanaf iemand het niet leuk vind dat ik hier af en toe eens iets post, zeggen he, dan lees ik gewoon mee en stuur ik krabbels naar diegenen die het niet zo erg vinden.
    Meiden, ene dikken knuffel!
    XXX

Deel Deze Pagina