Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Ik vind dat zelfs heel goed kik! Jij bent het levende bewijs dat het niet is omdat je wat langer moet wachten op je beeb dat de beeb er dan niet zou kunnen komen! Dus van mijn part komt je maar gewoon heel vaak langs hier! Net als daarvoor...

Kan me wel voorstellen dat het nu heel spannend is voor je! Ik ga heel hard duimen voor een superecho!

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    ja denk t wel, heb luie stokkies, haha. Moet volgende cyclus met clomid beginnen, maar dan moet ie wel beginnen he....;)
    xxxxxxxxxx

3. bereke

bereke Niet meer actief

Oeps, als je aan de clomid moet, is teunisbloemolie geen oplossing natuurlijk :).

4. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    he kik super dat je nog steeds mee kletst zo blijven wij ook wat positiever:)

nog ff reactie hij heeft geen getallen genoemd
    we gaan er goed mee om hij was bang dat het helemaal niet goed was dus dan valt het mee

5. bereke

bereke Niet meer actief

Da's waar moppie!

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant

nee, denk ik ook niet ;)
    xxxxxxxx

7. bereke

bereke Niet meer actief

Was het maar zo hé brabantse...

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Meiden....

Zie album....

9. bereke

bereke Niet meer actief

WAUW BEG! Een hele dikke proficiat! Geniet ervan!

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    JA BEG!!!!!! Wauw!! Super gefeliciteerd meid!!! XXXX

11. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    jhaaa daar zie ik toch echt 2 streepjes super !!!
    gefeliciteerd:):)

12. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Joepie joepie, er is er weer één zwanger..hoera ..hoera!!!
    Proficiat!!
    Enne..aan de andere meiden nogmaals elke maand kan jullie maand zijn!!!!
    XXX

13. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    ja super nog ff en we starten echt de nieuwe forum hihihi

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Wauwie, t is een goede tijd nu zie ik ;)
    xxxx

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    JEEEE, weer iemand zwanger. Gefeliciteerd BEG! :D Het is tot nu toe toch wel iedere ronde bij iemand raak. Ga zo door meiden hihihihi!

@ Kik, schrijf wat mij betreft hier maar lekker van je af. Ik vind het leuk om op de hoogte te blijven en het geeft me alleen maar hoop.

Ik vermaak me zonder mannetje op zich wel prima. Gisteren geshopt met mijn moeder. Maar moet wel zeggen dat ik enorm aan het aftellen ben en dolblij ben als ik hem weer zie en kan knuffelen :)
    Heb nog geen eisprong gehad, mijn temp is nog laag. Gisteren was mijn ovulatietest lichter dan de controlestreep, maar wel dicht er tegenaan. De eisprong zit er denk ik wel aan te komen een dezer dagen. Ik hoop stiekum dat mijn ei zaterdagavond of zondag springt hihihi :) Mannetje komt zaterdagmiddag thuis. Hahahahaha, ik ben wel hééééél errug hè!!

16. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Beg: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal super! Nou, meiden laten we dit als hoop zien he!!!!! Super!

Hier is de ongi doorgebroken. Ik merk dat ik er best een klein beetje verdrietig onder ben, gisteren was ik op een verjaardag van een 1 jarige en diens mama zat alleen maar te vertellen hoe geweldig het is en hoe mooi de bevalling was en ik had net mijn ongi ontdekt... bah, ik had het wel echt even gehad en kon een flink potje janken. Soms is het gewoon allemaal een beetje teveel en heb je echt het gevoel dat de hele wereld om je heen zwanger is en alleen nog maar daarover kan praten. In mijn vriendenkring heb ik alleen maar kinderen en zwangeren en nu ook in mijn familie. Mijn moeder kan alleen maar over de zwangerschap van mijn zus praten, mijn andere zus over mijn zwangere zus enz. bah, soms zit je gewoon even in een dipje ladies en dan klets ik het graag even van mij :)

Sas meid, ik hoop ZO voor je dat je ei later springt, heb je niet ook een heel klein kansje als tie bijvoorbeeld vrijdagavond springt?

Dikke knuffels meiden! x

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Aaaah Amy, dikke knuf meid!!!! Lastig is dat hè, met al die blije mama's of mama's to be om je heen. Bij ons in de familie en vriendengroep is dat ook zo. Soms doet het best pijn, maar gelukkig kan ik er de laatste tijd goed mee omgaan. Maar toch, het blijft heel vervelend.
    Volgende week hebben we een kantooruitstapje en dit keer is dat gericht op de kids van de werknemers. Vind het sowieso heel stom omdat er meer kinderlozen bij ons het werk zijn dan mensen met kinders... maar dan nog... grrrrrr, het is net alsof ze het er om doen hahahaha, en ze weten het nog niet eens :x

Ik hoop dat ik nog een kansje heb, maar ik ga deze ronde maar gewoon nergens van uit. Heb al de hele dag een vaag zeurend gevoel in mijn onderbuik, dus ik denk dat ik vrijdag niet eens ga halen. Ach, geeft niet. Ik had er al op gerekend. Al zou het natuurlijk wel leuk zijn als de welkom-thuis-seks raak zou zijn hahahahahaa :D

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik lees net dat BEG stolsels heeft verloren (NOD oktober topic). Hopelijk is er niks aan de hand, maar het is wel schrikken.
    Sterkte BEG!!! :(

19. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    #819 Amy81, 30 sep 2009
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
    BEG, sterkte inderdaad joh! Het is was Saskia zegt, zeker even schrikken!!! Het zal hopelijk niks zijn, je hoort heel vaak dat mensen nog bloed kunnen verliezen in het begin, ik hoop dat dit ook voor jou geldt en het dus zoals gezegd niks is!!!

Sas; thanxs voor je lieve woorden! Je kan er voor jezelf idd maar beter vanuit gaan dat het niks wordt deze ronde dan valt alles maar weer mee. Maar die thuis-kom-babykrijgen-seks is natuurlijk wel een leuke gedachte he hahaha!

Ik vind dat ook raar van jouw werk joh! Daar zit je (zeker nu!) niet op te wachten! Tsja, zo zoeken we altijd iets in onze omgeving waar we boos op kunnen worden he haha, toch sterkte van de week ;)

Ik kan er in principe ook wel redelijk mee omgaan, ik heb alleen altijd een ochtend of middag dip als ik ontdek dat ik ongi wordt. Zucht, dan kan ik even vreselijk pessimistisch gaan denken, heb ik het gevoel dat het nooit meer goedkomt enz. Toen wij begonnen met kinderen krijgen was ik veel te veel vooruit aan het denken: mijn vriend wilden bijvoorbeeld een hotel boeken bij een vriendenbruiloft dit weekend en destijds had ik gezegd 'nou joh, misschien kan ik wel gewoon naar huis rijden tegen die tijd want de kans is dan toch wel groot dat ik zwanger ben en dus niet kan drinken'. Misschien was dat heel dom en naief gedacht van mij maar ja, je begint toch heel optimistisch aan dit proces. En als ik dan nu bedenk dat er nog helemaal niks gebeurt is in die tijd word ik wel eens een beetje down. Maar hee, daar moet ik nu mee ophouden, het word weer tijd om er tegen aan te gaan: op naar de volgende ronde!!!!:)

xxx

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hihi Amy, ik had hetzelfde. Je wil niet weten hoeveel dingen ik anders heb gedaan omdat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn hahahahhaha! Ik heb zelfs een vakantie geboekt in mei omdat ik in het najaar misschien wel hoogzwanger zou zijn. Pffff, niets is minder waar ;)
    Nu hou ik daar allemaal geen rekening mee. Is een stuk fijner leven hihihi ;)

Deel Deze Pagina