Sas, ik heb het vaker gezegd maar ik moet gewoon echt eventjes jouw rust over nemen, je woorden stralen het al een beetje over haha ! Ps: herkenbaar met die vakantie, ik wist ook nog niet zeker of ik wel ging want misschien zou ik wel eens zwanger kunnen zijn in september! Ik ben nu ook gewoon maar gaan kijken naar een weekje Sevilla in het voorjaar!
Je hebt groot gelijk Amy! Heb nog geen eisprong gehad, streep van ovutest is wel bijna net zo donker als teststreep. Nog 2,5 dag, dan mag ie springen hahahaha, dan is het mannetje er weer
Spannend Sas! Zo zie je maar wij vrouwen hebben 2x in de maand stress: 1e keer of je je eisprong wel op de tijd krijgt wanneer de man des huizes er is en de 2e keer rond je NOD: het is niet eerlijk he
beg heel veel sterkte meid dikke knuff @ sas hopen dat je ei nog 2 dagen blijft zitten !!! hier is het weer los gebarsten woesdag moet ik heen voor een hsg onderzoek op naar ronde 13 hopen dat het geen ongeluks getal is
Moppie ik hoop dat 13 juist geluk gaat brengen. Toch balen, elke keer weer die stomme ongi :x Ik hoop ook dat mijn ei nog ff 2 dagen blijft zitten hihihihi! Vanavond nog maar een ovutest. Ben wel blij dat de streep steeds donkerder wordt, want heb sinds 3 maanden geen vruchtbaar slijm meer gespot. Zou fijn zijn om een bevestiging te krijgen dat ik een eisprong heb. Het tempen gaat tot nu toe ook goed. Mooie constante temp. Erg laag ook! Zo rond de 36,3.
ik had er nu ook niet op gerekend ivm de mindere zwemmers dus dit keer niet zo heel er tuurlijk is het niet leuk om weer ongi te worden maar ik had mer er al bij neer gelegt deze keer ik ga echt voor je duimen dat zou ja super zijn met de terugkom sex en dan raak hihi
heel herkenbaar haha. maar helaas...elke keer die ***duivels. elkam aand ga ik vanaf een week voor nod tochweer zitten hopen/fantaseren. wanneer die wens zo groot is. iedereen om mij heen raakt zwanger of bevalt. moet zeggen dat ik er de laatste 2 maanden beter mee om kan gaan. bljif onderhuids wel beetje verdrietig. Zou iemand naarm ijn temp kaartje kunnen kijen? ik zou 4dagen geleden pos ovu test maar na 2 dagen iets hoger temp, vanochtend weer hele lage...???? 3 dagen voor pos ovu test was ik niet zo lekker, denk dat mijn tem pdie dagen daarom net iets hoger was. Alvast bedankt! de afgelopen maanden zijn een stuk dragelijker geweest door het luisterend oor en de steun van alle lieverds hier op het forum. liefs
Hey meiden Spijtig genoeg heb ik geen goed nieuws te melden...ik heb een miskraam... Ik was al enkele weken onzeker door bruin/rozeverlies, geen symptomen,... Het enige wat ik had waren gespannen borsten en ook die zijn drie dagen geleden verdwenen. Gisteravond had ik dan ineens drie papiertjes bloed, echt alsof men regels erdoor kwamen. Ben lijkbleek in bed gekropen maar tegen men man zeggen "dit is niet goed, dit is niet goed". Deze nacht amper durven bewegen, ik had niets krampen. Deze morgen enkel bruin. Naar gyne gebeld en die wou dat ik onmiddellijk kwam. Daar aangekomen bleek het vruchtzakje heel klein te zijn. Ik ben normaal maandag 7 weken maar het was een grootte van een vruchtzakje van 4 weken. Het is dus bij de bevruchting al verkeerd gegaan en gyne zei dat het echt geen goed vruchtje geweest is, dat de natuur het beslist heeft. Het is nu enkele weken wachten en dan zal het er zelf afkomen, het gaat hetzelfde zijn als maandstonden aangezien het vruchtzakje amper zichtbaar gaat zijn. Ondertussen zijn deze "maandstonden met stolsels" begonnen... Het vruchtje heeft nooit een kans gehad en hij zei dat ik blij moest zijn dat het niet verder gegroeid is want dat het nog erger is zo een slecht vruchtje na 12 weken te moeten afstaan(vaak operatief) hij was heel lief en zei dat we onmiddellijk volgende cyclus terug mogen klussen. Het voelt allemaal zo raar..van zwangerchapskleertjes naar terug..tellen...ik zit even in een roes. In diezelfde roes heb ik de creches afgebeld die we al gepland hadden te bezoeken, één voor één wisten ze niet wat zeggen..ik ook niet echt. Mijn man is een hoopje ellende weent heel de namiddag. Ik probeer het allemaal wat te relativeren maar mssn krijg ik men klop nog. Vind het zo oneerlijk dat we eindelijk zwanger waren en het nu nog moeten afgeven maar er zijn zoveel ergere dingen. Dus hier ben ik weer.. Hebben jullie nog iets gehoord van Blackeyedgirl? MetLonit is alles ok, haar eerste echo was gelukkig wel goed! Dikke knuffel
Hey Kik meid, wat heftig voor je joh, ik weet niet zo heel goed wat ik er op moet zeggen behalve dat ik jouw en je man heel veel sterkte wil wensen. Ik kan mij zò voorstellen dat de overgang gewoon te heftig is: van superblij en gelukkig naar verdrietig en weer het gevoel te hebben terug bij af te zijn. Ik zal hier niet allemaal opbeurende woorden tegen je zeggen want feit is dat je dat allemaal ongetwijfeld zelf ook wel weet, wees maar gewoon flink verdrietig, laat het gaan en uiteindelijk zal het een plekje krijgen. Dikke knuffel van mij x
kik ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik zit hier met kippevel op de bank ik wil jullie heel veel sterkte wensen een hele dikke knuffel van mij
Kik, nogmaals heel veel sterkte meid. Ik vind het verschrikkelijk dat jullie maar zo kort hebben mogen genieten van het wondertje in je buik. Zo lang gewacht en dan is het zover en mag het niet zo zijn. Ik krijg er echt de rillingen van. Het lijkt me zo moeilijk voor jullie! Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij! Beg heeft hier niet meer gereageerd, maar ik heb in het topic NOD oktober gelezen dat het niet goed was. Ook dat heeft niet zo mogen zijn na al die maanden klussen en net voor de mmm. Ik word er helemaal triest van Wat een ellende allemaal voor jullie meiden
Oh nee toch kik! Ik weet gewoon niet wat zeggen meid! Het is idd oneerlijk hé!!! Dikke dikke knuffel!
Lees ik juist terug en lees ik dat het bij BEG ook misgegaan is! Ook voor jou een dikke knuffel meid! Oh wat is het leven soms kl*te hé! Moet je zo lang wachten en dan dit....
Oww nee kik! Meid wat ontzettend klote! Al zo'n tijd bezig en dan maar zo kort mogen genieten van dit wonder.. Ik wens jullie heel veel sterkte! XXX
@Kik, kunnen we samen in een hoekje zitten knuffelen heb vandaag de gyn gebeld, maar kan pas volgende week vrijdag langskomen, omdat het nog te vroeg is om iets te zien volgens de assistente kon ze er nog niet veel over zeggen, moet maar afwachten ik bloed, maar niet veel, alleen bij plassen, ook stukjes en heb erge krampen. Als ik ineens heel erg ga bloeden, net zoveel als een menstruatie dan moet ik bellen voor een eerdere afspraak.
Potverdikkem he meid, wat een gedoe he Ik duim voor je mee, alles is mogelijk. Dit topic is zo super voor me : steunen me in men zwanger worden, zijn enthousiast als ik zwanger ben, willen zelfs dat ik blijf posten, troosten me nu. Ongelooflijk. BEG, blijven posten he, het is dikke *** maar we moeten er door en liever samen dan alleen..