Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O ja, en temp is nog steeds hoog. Gisteren 0,1 lager en vandaag weer net zo hoog als de andere dagen na de eisprong. Das dan wel weer fijn :)

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    spannend sas, hopelijk kan je die afspraak volgende week afbellen

3. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Momenteel heb ik nog geen stress met het regelen maar ik ben zomaar heel erg bang dat dat snel nog gaat komen haha!

Je hebt ook gelijk hoor BEG, in het begin kan je weer enorm misselijk zijn dus tsja, je mag van geluk spreken als je je 9 maanden goed voelt!

Saskia, wie weet meis: ga 'gewoon' nergens vanuit en wie weet ineens dan toch! Super van je dat je de huisarts hebt gebeld, ik snap heel goed dat dat een enorme drempel is waar je overheen gestapt bent dus alleen al daarin ben je een kanjer!

xxx

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dank je Amy :) Ik voel me niet zo'n kanjer hihihi... kreeg een brok in mijn keel toen ik vertelde dat ik een afspraak wilde maken omdat we al een jaar "bezig zijn". Maar de afspraak staat.
    Ik ga er eigenlijk al vanuit dat ik ongi ga worden, maar ik hoop dat mijn temp hoog blijft. Ik zit namelijk pas op 9 DPO.

En Amy, gewoon op tijd dingen vast gaan leggen en regelen en dan hebben jullie een onbezorgde heerlijke bruiloft :D

5. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey Saskia

Ik heb dat altijd 5 dagen op voorhand, de maand dat ik zwanger was had ik het 9 dagen op voorhand en naarmate men NOD naderde werd het minder en 2 dagen voor men NOD stopte het volledig..Ik duim!!

6. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sas, ik kan mij zó goed voorstellen dat je daar een brok van in je keel krijgt, je spreekt het dan hardop uit als zijnde 'een probleem' dat is ook eng! Nou meis, ik weet zo goed als zeker dat ik je voorbeeld ga volgen al blijven mijn duimen draaien voor je hoor, alles kan nog he!!!!

x

7. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoihoi
    Jee hopen dat ik niemand vergeet want wat gaat het hier vandaag snel ;)

Amy : een trouw organiseren en beleven is super!!!!een dag in je leven een prinsesje zijn.Bovendien ideaal om de aandacht wat over de twee wensen te verdelen!

Saskia : dikke knuff meid, je klinkt toch wat beter vandaag, niet? Het is gewoon heel moedig en sterk...jee wij zijn allemaal wel best sterk he wat wij allemaal moeten meemaken en hier toch nog blij kunnen zijn voor mekaar en mekaar steunen. niet twijfelen aan je kanjergehalte!!

Zwitsal : dikke bleuh...gaat het wat met je? had jet zien aankomen?

bereke : hoe was het vandaag meiss???

Jee sorryporry moest ik iemand vergeten zijn...

Hier alles ok, werk sinds een week op een nieuwe dienst en daar gaat heel veel energie naartoe.Bovendien is het superleuk werken met supermensen en dat geeft me zo een goede schwung.
    Het bloeden mindert maar nog belange niet gedaan en ik wil terug klussen.Ocharme door het vroege bruinverlies begin sept, men zwangerschap mét bruinverlies, het bloeden van de miskraam hebben wij bijna 6 weken niet meer geklust :$ men ventje klapt bijna :) en ik eigenlijk ook. Maar dan hebben we extra energie voor de komende maanden..
    dikke knuffel, wat kijk ik altijd uit naar ons forumpje meiden, jullie zijn echt men viruele vriendinnetjes!!!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Kik; jeee meis, wat duurt dat bloeden toch lang zo hè. Ik hoop dat je snel van het bloeden af bent, zodat je weer lekker uitgebreid kunt knuffelen met je mannetje!
    Ik sluit me volledig bij je aan, jullie zijn mijn virtuele vriendinnetjes en mijn steun en toeverlaat mbt het zwanger worden!
    Ik voel me vandaag inderdaad wat beter. Had toenstraks nog even een minder moment toen mijn mannetje vertelde dat mijn zwager (man van mijn zus) zei dat hij hoopte dat de kinderen snel groot waren want hij was die drukte wel beu hoor. Poeh poeh, op uur en tijd eten, in bad doen, vroeg opstaan, s nachts wakker worden... Sjonge jonge, mijn nichtjes zijn 5 en 1. Mijn nichtje van 5 is een aandachtskindje, omdat ze een autistische stoornis heeft, maar is verder echt ontzettend lief en luistert heel erg goed. Deed wel even pijn toen mijn man dat zei :( Ik ging ook echt even vloeken. Ik was best boos. Geloof echt wel dat het soms best zwaar is. Maar ik zou praktisch een moord begaan om een baby te mogen krijgen en dan kan ik zulke dingen nu even niet horen!!!!

9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Bereke hoe is het gegaan meid vandaag??? Ik moest heel de dag aan je denken. Hoop je snel weer "te zien" hier.

Kik je klinkt weer zo positief, knap van je hoor! Enne kan me voorstellen dat jullie bijna uit elkaar klappen haha 6 weken onthouding is ook best lang. Ik kijk ook altijd uit naar ons forumpje en ben stiekem best wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet. Haha ik ben altijd een beetje nieuwsgierig!

Amy hee ook een zuid-hollander! En mn trouw-maatje! Haha wij kunnen straks ervaringen en ideeen gaan uitwisselen hier!

Sas ik blaas jouw temp nog even wat omhoog pfffffff!!! Dan hoef je helemaal niet naar de dokter straks, deal?

10. bereke

bereke Niet meer actief

Meiden heb nog niet bijgelezen. Doe ik morgen pas vrees ik. Maar hier al kort verslag van onze dag:

Na wat wachten konden we eindelijk binnen bij de prof. Hele vriendelijke man die zelfs wat grapjes maakte. Omdat er al zoveel onderzoeken gebeurd zijn, moest er enkel nog bloed getrokken worden bij mijn man (om zijn genen na te kijken op eventuele afwijkingen).
    Er was bovendien iemand die z'n afspraak bij de counselor had afgezegd dus daar konden we ook al onmiddellijk terecht ipv dat we daar nog eens voor moesten terug komen. Dan hebben we uitleg gehad over het verloop + papieren moeten ondertekenen. Verder hebben we instructies gehad ivm het spuiten. Dat was wel effe schrikken, maar goed, het hoort er nu eenmaal bij.
    We kunnen de bloednames en echos laten doen door gyn uit de buurt (ga ik morgen effe contacteren) en moeten dus niet zo vaak naar het ziekenhuis zelf!
    De voorziene startdatum is 02/12. Is vroeger dan ik had verwacht dus we zijn heel tevreden! Nu maar hopen dat mijn maandstonden wat meewerken en dat de rest ook zo vlot mag verlopen...

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    fijn bereke dat het zo snel al kan starten!
    baby bereke zal dan ook niet lang op zich laten wachten denk ik :)

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw Bereke, das best goed nieuws! Fijn zeg dat het allemaal zo vlot gaat verlopen :) en inderdaad, baby Bereke dient zich vast snel aan :D:D:D

Nonja, doe maar flink blazen meid!!!!!!! Hihihihihi, gekkie :) Ik heb het eigenlijk al opgegeven deze ronde, maar blazen kan geen kwaad ;)

Ik ben ook heel nieuwsgierig en ben ook best benieuwd hoe jullie eruitzien enzo hihi :)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Ik hoop het! Ja ben echt blij dat het nu ook eens een keertje meezit!

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wauw Bereke dat gaat snel!! Blindedarm staat MMM dus niet in de weg? Dat is helemaal mooi! Hoe werkt het dan nu met de injecties, moet je dat op bepaalde dagen in je cyclus doen? Brr lijkt me best wel even wennen, maar het is voor een goed doel!!
    Bereke~baby is on its way!!!

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Van jou weet ik lekker al hoe je er uitziet Sas :D,
    enne ik heb zelfs je nummer :p.

(klinkt wel eng zo he?)

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee hoor, helemaal niet meid. Vind ik wel gezellig :D
    Moest vandaag nog denken aan het begin. Hoe we allebei dachten dat we zwanger waren en helemaal in de stress zaten omdat we ruim overtijd waren en die test maar negatief bleef. Hoe naïef waren we toen hahahahaha. Sjonge jonge, als we dat allemaal van tevoren hadden geweten hè ;) Hier zitten we dan, samen... jij al in de mmm en ik met 1 been... :)

17. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    #977 Nonja, 14 okt 2009
    Laatst bewerkt: 14 okt 2009
    Bekijk bijlage 21598

Afspraken

16-10-2009 - Nonja - uitslag eerste onderzoeken
    20-10-2009 - Saskia - afspraak HA
    28-10-2009 - Kik - echo

Volgende cyclus CD 3 Brabantse - bloedprikken en start Clmonid
    Volgende cyclus CD 12 Brabantse - echo ei-meting en telling
    Blackeyedgirl - na begin ongi afspraak maken voor HSG
    02-12-2009 - Bereke - start ICSI
    april 2010 - Nonja - trouwen
    september 2010 - Amy81 - trouwen

Om de lijst te veranderen:

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.ilovemom.nl/wp-content/uploads/2008/05/roze-boeddha.jpg. Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
    *Meldt tenslotte eventjes wat je veranderd hebt.

Zo de lijst weer even naar voren gehaald. Heb de NOD´s eraf gehaald omdat we dat toch niet iedere keer wijzigen. Maar omdat er nu zoveel afspraken bij iedereen zijn toch even in een lijstje (ja ook de leuke dingen hihi!) kunnen we weer lekker met elkaar meeleven.

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oe Nonja, jij krijgt bijna de uitslagen. Spannend!!!
    Heeft vriendlief zijn zwemmers ook ingeleverd of wacht hij nog even?

19. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik heb het idee dat hij niet zo goed durft. Zit hem maar even niet achter zn broek aan, maar heb wel gezegd dat hij het binnen 6 weken moet doen, want dan gaan we weer neer fert. arts. Ben benieuwd! Dat is nl het enige wat hij tot nu toe moet doen, maar er zal wel een stukje angst bij zitten bij hem.
    Het werkt ook een beetje raar, je moet een afspraak maken om het in te leveren en binnen een uur daar zijn. Dus de tijd waarop hij aan de gang moet zeg maar kan je niet zelf kiezen. Dat zal wel een extra druk erop leggen denk ik.

20. bereke

bereke Niet meer actief

Ow nonja, je hebt de lijst al aangepast! Wat lief!!!!

Wel ik moet eerst 5 dagen gonal f spuiten. Is met een spuit die lijkt op zo een spuit voor diabetici. Je moet er zo aan draaien voor de juiste hoeveelheid. Daarna komt daar nog een tweede spuit bij. Daar moet je eerst het water dat erin zit mengen met een poeder en dan inspuiten. Dat zou nog een aantal dagen nodig zijn, afhankelijk van hoe je reageert op de medicijnen. En als je eitjes groot genoeg zijn, volgt er nog een laatste spuit waar je ook weer water met poeder moet mengen en dan moet inspuiten. Zag er ingewikkeld en eng uit. Maar goed, het moet nu eenmaal en er zijn hier op het forum gelukkig ervaringsdeskundigen terug te vinden voor raad en tips!

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe iedereen eruit ziet...

Deel Deze Pagina