Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    het kan altijd, maar je moet je er niet teveel van verwachten, maar ik wil je ook niet in de put praten ;)

2. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wauw wat hebben jullie nog lekker gekletst zeg gister! Sorry dat ik zomaar weg was moest even quality time hebben met verloofde, die is nl niet zo vaak thuis...
    @Bereke mooie banner heb je!! Kunnen we met je mee af tellen naar december.
    @all ik kijk ook niet graag terug naar het verleden alhoewel ik vorig jaar met kerst ook dacht: dit is de laatste kerst zonder baby/dikke buik. Nou ja we houden de moed erin en gaan idd die 10.000 pagina's bij het zwanger zijn gedeelte volkletsen. Of we zorgen dat deze topic wordt verplaatst daarheen. Dan blijven we toch gezellig bij elkaar.
    @foto's ik wil mn foto niet hier neer zetten ivm meelezers, maar natuurlijk wel in PB ik ga eens even uitvogelen hoe het werkt, dus niet schrikken als je ineens iets voorbij ziet komen in je mail!
    @koud Nou het wordt inderdaad winter meiden. Jammer! Ik kan dan altijd moeilijk mn bedje uitkomen s ochtends. Heb gelukkig nog niet hoeven krabben. Maar vind de winter ook altijd wel gezellig. Lekker kaarsjes aan en de verwarming.
    @Sas pffffff!!! het heeft geholpen van gister dus ik doe het vandaag weer. Baad het niet dan schaad het niet!!!
    @zieke mannetjes Ik las dat een aantal van onze lieve mannetjes zich niet lekker voelen. Is de griep uitgebroken?
    @all werkse vandaag maar weer meiden!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Saskia, wel goed dat je temp omhoog is. Dat hij idd maar lekker hoog blijft gewoon! Ik gun het je zo. Maar zoals BEG zegt, nog enkele dagen te gaan... Mijn duimen draaien in elk geval heel hard!

Nonja, die tijd met je verloofde moet je ook maar gewoon nemen! Is zo belangrijk gewoon! En heel fijn natuurlijk!

Dadelijk mijn gyn eens bellen of hij wil meewerken... Spannend!

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Nou heb jullie een PB gestuurd maar volgens mij is het niet gelukt... Willen jullie eens kijken?
    Volgens mij schrikken Amy en Zwitsal zich rot haha! Sorry meisjes!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Is gelukt hoor Nonja! Leuke foto :)

Ik ben even iets minder aanwezig. We zijn er vandaag op het werk op aan gesproken dat het systeem erg traag is door het vele internetgebruik :) Ik ben even extra voorzichtig.

6. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Jeetje, ik ben een avondje niet op internet en ik moet 5 pagina's doorlezen haha! Het ging over de kou, auto krabben, zieke mannen en zwangere 70ers!

Nonja, zuid-hollands trouwmaatje, ik heb je foto ontvangen maar kan m nog niet openen: morgen ben ik een dagje vrij en dan ga ik eens even aan de slag met uitvogelen hoe dit allemaal werkt, ik ben nu benieuwd! Als ik een aannemelijke foto vind van mijzelf stuur ik m ook door haha! Het is altijd leuk om de mens achter het forum beter te leren kennen he, internet is hèt ideale middel. Volgens mij zijn we ook allemaal eind 20ers en begin 30ers he? En allemaal hard werkende vrouwen? ;)

Hier gaat alles prima, ik heb vandaag mijn eisprong en gisterenavond geklust: toch heb ik heel de dag het gevoel dat dat niet genoeg is geweest en dat ik kansen heb laten lopen...

Ik herken jullie opmerking enorm dat je het gevoel hebt alles weer tegen te komen van vorig jaar alleen dacht je toen al dat je wel eens zwanger kon zijn. Ik had laatst een bruiloft en ik heb begin januari al gezegd dat ik ws. wel naar huis zou rijden aangezien de kans groot zou zijn dat ik zwanger zou zijn: fout, fout, fout....

Meiden fijne dag en tot forums!

xxx

7. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Zo dames jullie zaten op de praatstoel ;)

Ik heb je foto ontvangen Nonja, leuke foto! Ben niet geschrokken hoor ;)
    Zal als ik meer tijd heb eens kijken of ik een foto kan plaatsen.

Bereke: wat spannend! ik hoop zo dat de eerste poging meteen raak is!

Sas: mijn duimen blijven draaien voor je!

8. bereke

bereke Niet meer actief

#1028 bereke, 15 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 okt 2009
    Nonja, bedankt voor de hulp maar als ik op de link klik kom ik in mijn inbox van hotmail? Is dit bij de rest ook zo?
    => blijkt niet zo te zijn dus jullie zouden hem gewoon moeten kunnen zien. Weet niet of iedereen hem gehad heeft maar moesten er nog kandidaten zijn, kan nonja hem misschien naar hen ook doorsturen? Als je dat wilt hé tenminste nonja... Het lukte me echt niet zelf :)...

Zo, hebben even wat opgeruimd en afgewassen en ben gelijk licht in mijn hoofd. Maar even zitten dus...

9. bereke

bereke Niet meer actief

Amy, hopelijk zit je gevoel fout en is het raak deze ronde! Ik duim!

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    #1030 Nonja, 15 okt 2009
    Laatst bewerkt: 15 okt 2009
    Amy ik zou gewoon vanavond nog even een klusje doen, een eitje leeft 12-24 uur toch? Al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen en voor de leuk natuurlijk!

Zwitsal gelukkig ben je niet geschrokken!

Bereke you're welcome!

11. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    :)hier even weer een reactie van mij zoo jullie zitten ff goed op de praat stoel:) heb weer heel wat bij te lezen :)
    super

12. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoipipeloi
    Nou Nonja haar leuke foto heb ik kunnen openen, die van bereke die je doorstuurde niet....
    Ben wel benieuwd naar jullie fotootjes, ik zie straks ff uit of het me ook lukt.
    Overdag mail ik minder/niet ben van dienst veranderd en men scherm is door iedereen te bewonderen...

Jee er hangt hier een brandluchtje in huis.
    Was vanacht ook maar nergens iets te zien..bleek het van buiten te komen, de buren hadden het ook maar nu kom ik thuis en buiten ist weg en binnen niet, jekkes.
    Juist ook nog ff broek en rok gaan kopen pfff door al dat emo eten na de miskraam zie ik er maar fatsig uit jongens jonges. En door dat aanhoudende bloedverlies lijkt men buik constant dik te staan..
    Bloedverlies is trouwens een pak minder..hopelijk over tegen het weekend!

sas:ik blijf duimen meid!!!
    bereke: supermooie banner en jij kunt nu echt beginnen aftellen!
    amy/moppie: ja we gingen er van door gisteren :)
    XXX

13. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    ow jee weer volledig zoals verwacht krijg ik men fotootje niet in een PB'tje.
    Hij wil niet plakken..
    Weet er iemand een andere manier?
    Zoniet wil ik er gerust één doormailen zonder je privé mail te misbruiken.
    NOnja, foto is aangekomen!
    Bereke, die van jou krijg ik niet open..
    De rest, die het willen natuurlijk én bij wie het lukt, mogen komen
    doeg

14. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    ik heb een klein beetje bijgelezen en vind het ook erg leuk om foto's uit te wisselen super om te zien wie er zo met je mee leeft heb alleen het lijstje nog niet gevonden wie er allemaal mee doet;)

15. bereke

bereke Niet meer actief

Misschien terug een lijstje opstarten? Had al een poging gedaan maar is niet echt gelukt.

Wie wil foto's uitwisselen:
    - bereke

Via pb is trouwens niet zo'n goed idee gebleken. Dus misschien beter via privé e-mail? Maar hoe regelen we dat best?

16. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden

beetje dubbel mischien maar elkaar een pb met mailadr sturen

17. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Nou die van mij hebben jullie denk ik alllemaal al, maar ik ben dus voor hihi! Stuur anders allemaal je mailadres naar mij, dan verzamel ik ze en reply dan naar iedereen. Dat is misschien het snelst...

18. bereke

bereke Niet meer actief

Da's goed nonja! Mijne heb je al hé!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Goed idee Nonja, ik lees het nu pas maar heb je mijn e-mailadres net al gestuurd dus dat komt goed uit :)

Meiden, ik word gek :$ Het bruinverlies is sinds laat in de middag weg, helemaal weg! Eerst nog wat rose/beige aan mijn tampon en daarna niks meer!!! Net een heel klein beetje witte afscheiding ineens. Het kan aan mij liggen hoor, maar ik word er helemaal stressy van :$:(

Ik kreeg net een uitnodiging voor de verjaardag van een collega en vorig jaar hield ze ook in november haar feestje en ik weet nog dat het ronde 1 was voor mij en dat ik "overtijd" was en dacht dat ik zwanger was (ja, echt... hahahaha, nu weet ik wel beter). Ik durfde toen niks te drinken en moest toen heel de avond erg veel plassen. En ik was er toen zo van overtuigd dat het wel raak moest zijn... en nu, een jaar later ga ik weer naar haar feestje in november. Zonder baby en zeer waarschijnlijk niet zwanger :( Dus ja, ook ik kijk stiekem een beetje naar het verleden. Niet slim, maar toch komen die gedachten ooit op.

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

hoe is het hier?
    Wij zijn vandaag gezellig naar de Efteling geweest

Deel Deze Pagina