niet zo heel knap hoor met mijn achtergrond grafisch vormgeven gedaan, doe er alleen nu helemaal niets mee hihi
Ja dat helpt wel natuurlijk . Maar blijf het knap vinden hoor. Was je kleed ook echt zwart-wit? Da's niet duidelijk op foto natuurlijk...
Haha moppie, die foto met je hond! Krijg zin om erbij te komen liggen! Ziet er zo knus uit! Is het ook echt een groot knufffelbeest?
ja ze is echt een heerlijke knuffel hond ze is mijn allesie hihi mijn kindje kheb vanavond net cursus met haar gehad super leuk ze moest af normaal doet ze dat gelijk maar nu was het koud en wat nattig dus ze wou niet af legt die man een kleed op de grond en daar wou ze wel op af hihi was erg grappig en gelijk had ze wie wil er nu wel op dat koude gras liggen sorry als ik over mijn hondje begin ...
Echt leuke foto's meiden! Pff juist ruzie met men ventje, terug bijgelegd maar niet leuk. Hij is natuurlijk over zen toeren voor zen mama, zen hond,... Nu wil hij dat IK tegen zen mama zeg dat het niet goed met haar gaat want naar hem luistert ze niet Ja zeg. En nu zit ie op de lap top te werken..zeg ik zo voor te lachen"ik heb aandacht nodig"(doen we altijd voor de lol) ineesn schiet ie uit dat het shit is opt werk enz enz grrrrr ben wat gaan bleiten onder den douche hij is wel sorry komen zeggen maar ik merk dat we de miserie vande laatste weken voor de eerste keer wat op elkaar uitwerken.. xxx
@kik het is ook niet niks sorry is niet echt passend van mij om over mijn hondje te schrijven dikke knuff meid
ojee moppie zo bedoelde ik het niet hoor! ben zelf een hondenfreak dus begrijp het perfect.. ik heb heel veel verdriet gehad over mijn eigen hondjes die moesten gaan..maar mijn man zijn hond heb ik maar hoogstens 3 keer gezien. het gaat vooral zijn verdriet zijn en dat van zen mama. xxx
Hey meiden! Jeetje, even een avondje weer eens niet gekeken en er zijn foto's uitgewisseld enz.! Ik heb Nonja een bericht gestuurd om mijn foto weer door te sturen dus ik ben benieuwd! Oei Kik, een hondje die niet lekker is, is nooit leuk. Ik ben ook een enorme honden/ dierenfreak en m'n hart breekt hoor als ik zo'n onschuldig diertje pijn zie lijden. Ik moet overigens oppassen dat ik niet zo'n mens wordt die tighonden krijgt wanneer ze geen kinderen gaat krijgen: tsja, je moet ergens je affectie kwijt hee Hier gaat alles verder prima: ik had vandaag mijn eisprong en die was echt bijzonder pijnlijk, ik ben maar in bad gaan liggen om even rust te hebben, kon amper lopen. Zo bizar, ik heb echt meer last van mijn ei dan van mijn ongi. Nog 1x geklust in de hoop dat het een keertje raak mag zijn, jaja ik heb naar jullie geluisterd meiden...! Meiden welterusten, ik ben ws. de laatste vanavond op dit forum: vriendjelief slaapt al naast mij en aan de andere kant snurkt de kat en ik lig lekker even te internetten ertussen: heerlijk die me, myself and i momentjes op z'n tijd Dikke welterustenknuffel girls! x
Kik, ik snap dat je vroeg of laat weleens de fout maakt om idd bepaalde zaken op elkaar af te reageren. Is gewoon heel normaal na alles wat jullie hebben meegemaakt en nog steeds mee maken, volgens mij! Dus vanaf nu maar gewoon opletten dat je dit niet meer te vaak doet en dat je "zorg" draagt voor elkaar! Het is ook een proces van leren en van af en toe vallen en opstaan. Je moet leren om met al die nieuwe, moeilijke dingen om te gaan, toch?! Amy, toch nog geklust? Dat moet goedkomen hoor! Ik duim! Moppie, vind ik net leuk als je over je hondje verteld. Mijne hond is ook een beetje mijn kindje ! En idd, wie wil er nu op koud nat gras liggen... Ze zijn toch slim hé!
Echt heel erg leuk al die foto's! Nonja, thanxs voor het doorsturen, echt leuk een foto van je te zien evenals van Bereke! Mooie jurk trouwens Bereke! Tsja Nonja, daar moeten wij nu opletten he Fijn dagje, ik ben lekker vrij en ga aan de grote schoonmaak beginnen!!!! x