Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nonja, veel plezier morgen meid!!! Leuk!

sas, al veranderingen? Ik hoop het niet! Waar ben je voor aan t leren? Kik, fijn dat t bloed van de hond goed was!

Enne meiden, tsja als die mannen gaan gamen ja hee dan vraag je erom he ;) hihi nee hoor, gewoon lekker een bericht achterlaten wanneer het jouw/ jullie uitkomt en vooral niet hierom de strijd aangaan! Wij houden elkaar hoe dan ook op de hoogte!

Truste voor nu!!! xxx

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Kik, fijn dat het bloed van jullie hond goed was, das in ieder geval een opluchting. Vervelend zijn die confronterende dingen hè. pffff, de actrice komt dan in ieder geval naar boven maar leuk is anders. Je krijgt er zo'n naar gevoel van :(

@ Nonja, wat raar van de uitslagen. Wel fijn dat ze in principe goed zijn, maar wat bedoelen ze nu met die progesteronwaarde? Zou fijn zijn om wat meer duidelijkheid te krijgen.
    In ieder geval heel veel plezier vandaag met trouwjurken passen! Zo'n leuke bezigheid :D Wie gaat er mee?

@ Amy, ik ben aan het leren voor "medewerkster zakelijke dienstverlening". Een brede vorm van rechten op MBO niveau. Ik werk op een notariskantoor en heb helemaal geen papieren. Omdat de markt nu zo slap is, ben ik een studie gaan volgen. Ik heb over ruim een week examen voor mijn 3e vak, maar het schiet niet zo op :)

@ all, ronde 11 loopt dan toch echt ten einde. Het was even spannend maar vandaag is mijn temp gekelderd, zijn mijn borsten niet meer pijnlijk en verlies ik al een beetje bloed :( Helaas... we gaan de mmm in.
    Mijn temp is trouwens maar 11 dagen hoog gebleven, dus ook niet zo heel erg lang. Ik neem de lijst dinsdag mee naar de HA en temp gewoon door voor ronde 12.

Fijn weekend allemaal!!!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Amai, wat is er veel geschreven!

Saskia,vind het zo rot voor je! Maar kop op hoor meid! De mmm is helemaal niet leuk maar geeft wel goede kansen op een beebje! Onthou dat maar en "vergeet" even al de rest!

Nonja, amuseer je vandaag! Het is zo fijn, al die jurken passen!
    En super dat de resultaten ok waren! Misschien zul je wat medicatie moeten krijgen om die progesteron wat hoger te krijgen? Komt wel goed!

Kik, oef gelukkig is het bloed van de hond ok! Da's een zorg minder. Maar ja, dan heb je weer die confrontaties die ook echt niet fijn zijn! Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het geluk vlug terug aan jullie kant staat en je naar je eigen buik kan kijken!

BEG, wel goed dat je man het aangeeft en niet zichzelf stilletjes zit te ergeren ofzo! En hopelijk vindt hij ook nog iemand waar hij echt zijn hart bij kan uitstorten. Want hoewel ze vaak zelf denken van niet, denk ik toch dat mannen dit af en toe ook nodig hebben.

Ivm forum en man: mijn man klaagt soms ook een beetje dat ik er teveel op zit 's avonds dus ik zou er ook wel wat meer op moeten letten. Maar ik heb dat écht nodig gewoon. Even babbelen met mensen die mij echt begrijpen. Natuurlijk begrijpt mijn man mij ook maar hij heeft de behoefte niet om hier zo vaak over te babbelen. En wil er ook niet constant over lopen "zeuren" tegen mijn zus. Dus ik ben zo blij dat ik hier lekker m'n ding kan doen en ook nog eens begrepen wordt! Al moet ik er wel opletten dat ik een goed evenwicht vind want dat is er nu niet volgens mannetje en hij heeft wel gelijk denk ik ;) .
    Oh en hij weet echt over wat ik allemaal schrijf maar heb ook liever niet dat hij zit mee te lezen. Gek hé.

Straks verjaardagsfeestje! Even alles vergeten!

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Mannen denken gewoon anders na. Mijn vriend is zeer betrokken, maar ik kan moeilijk elke dag blijven zeuren over hoe groot t ei nu is en of we wel goed gericht klussen en mn temp of die klopt en en en....hahahaha, t is een gelukje voor al die mannen dat we dit forum hebben ;););)
    xxxxxxxxxxxx

5. bereke

bereke Niet meer actief

Precies!

6. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sas; bale meis, ik kan mij voorstellen dat het even slikken is als je nu definitief weet dat deze ronde voorbij is en dat je richting de MMM gaat. Het gaat er uiteindelijk om dat je zwanger mag raken, de ene moet er meer moeite voor doen dan de ander maar dat zijn dan de levenslessen die we op ons pad krijgen en waar we uiteindelijk alleen maar beter van worden...je word nu in ieder geval gehoord en er zal meer duidelijkheid voor je komen want juist die onzekerheid is killing!

Oei rechten, pittig! Klinkt al ingewikkeld haha! Succes ermee!

Ik ben het met jullie eens hoor meiden, die mannen mogen blij zijn dat dit forum er is: hoeven we hen niet heel de dag lastig te vallen met symptoompjes, krampjes, eisprongen enz haha: al vind mijn vriend dat niet erg hoor maar ja, je word soms ook een beetje moe van jezelf he ;)

Meiden fijne dag, het is mooi weer dus ik ga de hort op!

xxx

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Inderdaad meiden, het is even kl*te maar het komt allemaal wel goed! De mmm geeft ons misschien wel snel een beebje. Ik heb nu het gevoel dat ik dichter bij onze droomwens kom, juist door de mmm. Tuurlijk had ik gewild dat het niet nodig was, maar ik ben blij dat ze tegenwoordig zoveel kunnen.
    Het duurt even, maar ooit zullen wij een prachtig wondertje op deze wereld zetten meiden! Niet zonder slag of stoot misschien, maar we doen er alles voor. Maar niet ten koste van onszelf. We blijven genieten, das ook belangrijk!!!

Fijn feestje Bereke!

En Amy veel plezier met de hort op gaan ;) Het is inderdaad mooi weer, maar ik ga nu mijn huisje poetsen... hard nodig!!!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb vanacht trouwens gedroomd over kindjes, er was een kindje waar ik mee aan het spelen was, halfbloed chineesje met krulletjes, zoals mijn man had op zijn kinderfoto's.
    alleen in de droom voelde het niet alsof het mijn kind was, maar wel familie.

voelde wel goed zo'n kleintje

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Hallo dames, hier ben ik weer ;) Het was erg druk op de zaak en we hebben gister bij vrienden gegeten, dus geen tijd voor het forum. Vanavond gaat mijn man de nachtdienst weer in, dus nu lekker tijd voor het forum!

Sas, even een dikke knuffel voor jou! Ik hoop zo dat het snel raak mag zijn bij jullie. Die achtbaan van emoties is zo zwaar!

Hoe was het passen Nonja? De jurk al gevonden? Ik vond het passen zo leuk!

Mijn man kan gelukkig zijn "ei" ;) heel goed vrij bij een goede vriend. Ik kan weer goed praten met haar. Hier hebben we gister ook lekker gegeten. Zij hebben er ook lang over gedaan om zwanger te worden, dus ze weten precies wat we meemaken.

Hebben jullie allemaal mijn foto ontvangen? Ook blond ;)

10. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai liefies!! Genieten jullie allemaal van je weekend? Ik heb alles doorgelezen, maar ben het alweer vergeten haha ook blonT??!!
    Ik ben vandaag ook ongi geworden dus op naar ronde 14,maar ik heb wel mn trouwjurk gekocht!!!! Het was zo onwijs leuk!! Nu heb ik er nog veel meer zin in. Tot snel en voor nu, oogjes dicht en snaveltjes toe... ik ben gesloopt na vandaag...

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Zwitsal, ik heb je foto gehad. Leuke foto!!! Echt leuk om nu bij iedereen een gezicht te hebben.

@ Nonja, balen van de ongi. Wel super dat je je trouwjurk hebt gekocht!!!! Leuk hè :D

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Merk btw wel dat ik door dit forum heel veel weet en gemakkelijk met de gyn mee kan praten, mn vriend staat soms met zn oren te klapperen, hahaha!!
    xxxxxx

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    oh ja de vaktermen vliegen om je oren, hsg, fsh, clomid, moet na zo'n afspraak altijd mijn man dan nog even bijpraten met wat er nou besproken is, terwijl hij er dan gewoon bijzat hihi

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    haha, heb t zelfde idd. En mn vriend dan maar bij hoog en laag beweren dat die dokter echt zei dat er een ei zat van 52 mm....hahahaha......heeft ff geduurd voordat ie me geloofde dat dit echt niet kon en t een blaasje met vocht was...pffffff

15. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    hoe krijgen jullie btw alleen het plaatje van FF in je handtekening?
    xxxxxxx

16. bereke

bereke Niet meer actief

BEG, heb ook soms van die rare dromen. Blijft dan altijd nog even hangen als ik wakker wordt. Raar hé...

Zwitsal, ja heb jou foto ook ontvangen hoor! Mooi hoor!
    Enne, ik ga volgende keer bij de kapper ook maar terug voor blond denk ik ;) .

Nonja, super dat je je jurk gevonden hebt! Ben wel nieuwsgierig hoor!!!
    En "gelukkig" heb je al een afspraak staan bij fert. arts. Die gaat je wel helpen om een heel tijdje niet meer ongi te worden ;) ! Al blijft het toch rot hé, die maandstonden....

Brabantse, ik ging al jaarlijks op controle bij gyn en die nam telkens inwendige echo + uitstrijkje en deed een borstonderzoek. Dus was het al "gewend" voor ik de mmm instapte. Maar die eerste keren vond ik het ook beetje beschamend hoor.

En idd, hier op het forum leer je zoveel. Dit merk ik ook telkens weer. Je staat dan gewoon toch net iets sterker in je schoenen tijdens zo'n gesprek!

17. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    sas: balen he..gaat het wat me je

ik ga hier mssn ff niet zo vaak zijn..voel me zo rot en bang..
    bloedverlies was heel de week aan het minderen sinds vrijdag terug een opstoot van veel bloedverlies en stolselverlies..
    daartussen is het over maar deze morgen en juist terug een stolsel verloren.
    ben zo bang wat dit allemaal betekent, ik dacht dat ik het allemaal al kwijt was vorige week
    natuurlijk gebeurt dit weer allemaal in een weekend als men gyn niet te bellen is..morgen dus..
    heb geen zin om naar de spoed te bellen, die wimpelden me vorige keer zo af dan voel ik me nog rottiger..
    babyborrel van vandaag is afgezegd, tis al erg genoeg en om daar nu te staan en naar de wc te holen om men banden te verversen.
    heb daarjuist zo zitten janken, het is zo slopend allemaal..ik wil dit gewoon afsluiten ...
    dikke knuffel

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Kik:
    Het bloeden schijnt pas echt op te houden als je alles kwijt bent
    Is wel goed van je dat je niet naar die babyborrel gaat,
    je moet nu echt even aan jezelf denken

dikke knuf!

19. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Bedankt BEGje, daarmee probeer ik me gerust te stellen, dat alles er nog niet af was en er nu toch nog af komt..
    Maar het maakt me allemaal zo onzeker..heb zoveel schrik voor een curretage ook al zei gyn dat dat in mijn geval uitgesloten was en hij in eerste instantie ook altijd opteert voor de natuurlijke manier.
    Ik lig hier al heel de dag in men pyjama, lopende naar het WC als ik iets voel lopen :x men ventje probeert me op te vangen maar weet niet wat hij erop moet zeggen...
    Morgen moet ik gaan werken en natuuuurlijk weer heel veel vergaderingen waar één locatie op 20 min wandelen ligt..daar heb ik dus geen zin in he. Ik wil de hele dag op men buro zitten, enkele meters van de WC.Heb het nu wel even via mail aan men bazin gevraagd of ik door die reden de vergadering mag skippen...ze weet van men mk en is altij heel begrijpend geweest maar het blijft vervelend vind ik..ook omdat ik nog maar juist op die nieuwe dienst werk...just my luch beuh
    XXX

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Kan je je niet ziekmelden?

Deel Deze Pagina