Vind ik nog net vervelender omdat ik al een week heb thuisgezeten 2 weken geleden. Dat maakt : 3 weken geleden 1 maal ziek naar huis en dag nadien ziek(bij eerste echo en eerste alarm..) dan 3 weken geleden terug een dag ziek en dan die week na het slechte nieuws een week ziek.. En dat allemaal op een nieuwe dienst..ik weet dat begrip heel snel kan stoppen. En op zich ben ik bekwaam te gaan werken zolang ik maar dicht bij een wc zit en niet te veel afstanden moet doen.. x
Hi dames ik kom even kijken zie jullie "gesprekje". Kik, ik wil je niet bang maken, maar een miskraam is niet niks. Neem je rust en hou je lichaam goed in de gaten. Als je heel veel bloed verliest zou ik toch bellen naar de Gyn of naar de huisartsenpost. Te veel bloedverlies lijkt me ook niet goed voor je. En werken, meis blijft thuis! Neem echt je rust, dit begrijpen ze echt wel op je werk. Hele dikke knuffel voor jou!
Als je in FF naar shared gaat kun je het grafiekje verzenden. Dit heb ik naar mijn mailadres laten sturen en de link die ik kreeg heb ik toen in mijn handtekening gezet. Er zal vast een snellere manier zijn, maar dit begreep ik tenminste
Oh kik, dat blijft toch lang aanslepen hé! Hopelijk hoef je niet naar die vergadering! Kan me voorstellen dat je nu liever dicht bij een toilet zit. En zoals hier reeds gezegd werd: luister naar je lichaam en trek op tijd aan de alarmbel!
@ Nonja, meis wat leuk dat je je jurk hebt gevonden!!! Hoeveel heb je er aan gehad of was je direct verliefd op de eerste? @ Kik, jeetje dit is echt heel erg heftig! Ik zou inderdaad de gyn bellen, want zoveel bloedverlies en zo lang al... poeh, dat is niet niks! Hele dikke knuffel meis en doe vooral heel rustig aan!
@Sas ik heb wel 16 jurken aangehad!!! Vond het passen zoo gaaf, heb lekker geexperimenteerd met sluiers/handschoenen/bloemen/veren etc en ook veel aparte jurken aan gehad. Was zo leuk! Uiteindelijk heb ik jurk nr 2 gekocht! Heb zoveel zin nu om te gaan trouwen! Nog 6 maandjes! Meis voor ik het vergeet succes morgen bij de HA en je niet teveel nerveus maken. Je kan het! XX @Kik meid ik zou ook even naar de gyn gaan. Zolang bloedverlies kan niet goed zijn en is ook echt vervelend voor je zelf. Doe rustig aan en luister naar je lichaam. Kus @Amy mede-bruidje! Hoe is het bij jullie? Al lekker bezig met de voorbereidingen? Heb je dit weekend nou een locatie bekeken of was dat volgende week?
Woooow Nonja, gáááááf!!! Ik vond dat passen ook superleuk! Lekker experimenteren en tutten Volgens mij was het bij mij ook jurk nummer 2 geworden. Die vond ik op het rek niet zo mooi, maar meteen toen ik hem aanhad, wist ik het hihi. Daarna nog wel gepast, maar niks was meer goed genoeg Die 6 maandjes vliegen voorbij meid, en dan is het zover. Leuk leuk leuk! Thanks voor de succeswensen. Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. De dokter zal niet zoveel doen, alleen praten denk ik. Daarna begint het echte werk pas en daar zal ik vast en zeker zenuwachtig voor zijn! Maar toch... ik ben blij dat er eindelijk iets gaat gebeuren en dat overheerst nog steeds.
Ik was ook blij toen er bij ons iets ging gebeuren Sas! Het wachten en de onzekerheid is toch het lastigste hé! Nonja, ben zo benieuwd naar je jurk! Is leuk hé, dat passen! Ik zou dat nog wel eens willen doen . Misschien als we 25 jaar getrouwd zijn ofzo, grapje hoor. Mijn jurk was ook één van de eerste drie die ik aangehad heb volgens mij. Maar weet niet meer exact de hoeveelste. Wel grappig!
Heeey Sas, Succes meid toch morgen, ik ga je op de voet volgen hoor, ben echt wel superbenieuwd hoe het allemaal zal gaan! Kik meid, voel je je al wat beter? Wat vervelend joh, terecht dat je die vergadering afzegt! Nonja, wat leuk dat je je jurk hebt gevonden!!! Dat soort dingen moeten bij mij nog gedaan worden, ik wil eerst de grote lijnen vastleggen en zelfs dat vind ik een gedoe, pff.... haha, we hebben vorige week een locatie bekeken maar zijn er nog steeds niet over uit of we het feest groot of klein willen houden. Vandaag heb ik bedacht om een mooi tuinfeest te geven met cathering, we gaan dan tenten spannen om in ieder geval regen voor te zijn enz. en dan met een Oostenrijks thema, dat ben ik namelijk voor de helft! Of het wordt toch een groot feest...moeilijk, moeilijk, moeilijk: hoe doen jullie het? @all: ben bang dat het deze ronde weer niet raak is, ik heb werkelijk waar helemaal nergens last van en dat zegt mij eigenlijk wel genoeg. Je hoort vaak wel dat dat kan maar ik heb toch het gevoel dat je wel iets moet signaleren en nu voelt alles gewoon heel rustig en 'leeg' aan: zal dus niks worden deze ronde xxx
Haha Amy, nog 11 dagen meid. Je hoeft nog helemaal niks te voelen nu, er zijn zelfs maar heel weinig vrouwen die dan als iets voelen. Ik duim gewoon voor je hoor
Ik snap je gevoel wel hoor. Dat heb ik zelf ook elke ronde, want je kunt je gewoon niet voorstellen dat het nu ineens wel raak zou zijn... Maar, alles is mogelijk en het wil niks zeggen dat je nu niks voelt
hallo dames sas suc6 morgen ik heb een weekje vakantie ik ben de kamer aan het behangen hihi lekkere afleiding dit weekend fam reuni en maandag moet ik weer ongi worden gaat wel komen voel het al een beetje in de buik en wat last van de rug
hey meiden, Heb alles even snel gelezen maar helaas niet veel blijven hangen. Jurken passen vond ik ook echt geweldig, heb toen ook bewust jurken gepast die ik eigenlijk al nix vond, gewoon om te zien hoe het stond. Amy: Raak/ niet raak, tja denk dat je net na je ei daar niet zo veel over kan zeggen, kan uit ervaring spreken dat het dus echt zo is, dat het raak kan zijn, op het moment dat je het minst verwacht Vandaag na een paar weken vrij weer begonnen, maar dan met cursus, zo zwaar om na zoveel jaar weer een soort van weer de schoolbanken in te gaan.
Lekker moppie, een weekje vrij en allemaal leuke dingen Das een aangename afleiding! Dat vind ik ook zwaar BEG. Ik ben in februari vol goede moed begonnen aan een opleiding, maar het valt me zwaarder dan gedacht. Het is best wel onder mijn niveau (bah, dat klinkt stom ). Maar ik vind het wel zwaar. Ik haal het tot nu toe allemaal wel, maar ik moet harder mijn best doen dan op de middelbare school. Toen ging het allemaal zo gemakkelijk en zo vanzelf hahaha. Nu niet meer...
@Sas: kan de aandacht niet meer zo lang vasthouden merk ik hihi Als ik dan nog zelf opdrachten kan doen enzo, maar de hele tijd luisteren en vragen beantwoorden, bleeeeeegh hihi
Haha, BEG... concentratieproblemen? Ik ken het hihi Zojuist terug van de dokter. Hij was erg behulpzaam en vroeg wat dingetjes over mijn cyclus. Mijn man moet eerst een zaadonderzoek laten doen en daarna stuurt hij ons door naar de gyn. Mannetje zegt dat hij er niet tegenop ziet, maar volgens mij meer dan hij toe wil geven
Saskia, blij dat de eerste stap achter de rug is? Ik ga duimen voor schitterende resultaten!! Moppie geniet van je vakantie! En deze ronde nog niet afschrijven hoor!!! En jij ook niet hé Amy!!! Terug studeren: ik heb een tijdje ook een soort va cursus gevolgd en merkte ook dat het moeizamer ging dan vroeger. We worden oud ... Veel succes in elk geval dames!