Heb het gisteren nog even aan René gevraagd, maar de dokter heeft echt gezegd dat hij binnen 3 dagen de uitslag van het ziekenhuis doorkrijgt. Zaad moet ook snel onderzocht worden anders overleeft het sowieso niet, dus kunnen ze het net zo goed snel doorgeven toch Bloedonderzoek is bij ons meestal ook na 2 dagen binnen. Hoe zit dat bij jullie dan? Moppie, is al bekend wat de volgende stappen zijn mocht het zaad weer niet goed zijn?
bloed onderz is meestal 1 week ik ga ook vragen of het niet sneller kan de uitslag 3 weken wachten is echt lang als jullie het met 3 dagen krijgen kunnen wij het toch ook sneller krijgen dan 3 week als het weer niet goed is krijgen we iui wel spannend allemaal maar we hopen op het beste ook voor jullie allemaal!!!
Ik blijf duimen voor iedereen hier!!!!XXXX Bij mij is het er niet afgekomen met de pillen(even koppig vasthoudend aan zwanger worden als de mama...) morgen echo en als dat men vermoeden bevestigd vrijdagmorgen binnen voor curretage. Hij wil me zo vroeg mogelijk zetten omdat ik er dan echt snel vanaf wil zijn. Ben zo bang HAAT baxters en al dat gedoe errond brrrrr dikke knufff
Oh kik toch! Dikke knuffel meid! Is je man thuis bij je of ben je alleen? Bij ons ging het ook niet sneller dan 3 weken hoor (moesten zelfs 4 en 5 weken wachten als ik me niet vergis => owv vakantieperiode,...). Heeft volgens mij te maken met een bepaalde test te maken die ze doen (opwerkingstest ofzo)? Ik weet het niet zeker hoor waarom maar ben echt zeker dat het bij ons niet sneller kon. Maar goed, misschien dat dat bij jullie wel kan hé Saskia. Het verloopt blijkbaar in elk zh anders!
Wel fijn Sas dat je zo snel de uitslag krijgt. Volgens mij ben ik een van de weinige die nog geen "hulp" heeft ingeschakeld. We willen het nog even zelf proberen. En soms vraag ik me af of ik wel wil weten of het fout is en bij wie. Aan de andere kant is het misschien iets vrij simpels waardoor we geen kinderen kunnen krijgen en daar kom je nooit achter als je geen hulp vraagt.
@ Kik, meissie toch Het zit je echt niet mee hè. Sjonge jonge... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Dikke knuffel lieverd!!!! @ Zwitsal, ik kan me je gevoel best voorstellen. Ik ben ook best bang en twijfel soms ook of ik het wel wil weten, maar aan de andere kant zal ik me anders de rest van mijn leven afvragen of het met hulp wel gelukt was. Als jullie gevoel is dat jullie het nog een tijdje zo willen proberen, is dat goed toch. Je moet het alleen doen als je er aan toe bent (voor zover dat kan dan). @ all, gisteren heb ik een ontzettende rotdag gehad. De spanningen werden iets te veel en we hebben gisteren echt knallende ruzie gehad Ik ben er nog steeds heel verdrietig over. Het is zo goed als uitgepraat, maar ik ben zooooo prikkelbaar. Ik kan echt bijna niks hebben van mijn man en hij praat niet over zijn gevoelens of over dingen die hem soms dwarszitten en dat vind ik nogal lastig. Vooral in deze situatie. Ik heb nu het gevoel dat hij er niet voor mij is en dat ik hem ook niet kan steunen omdat hij dat niet toelaat. Ach, het komt vast wel weer goed maar ik baal er wel van dat het zoveel spanningen geeft Ik word er zo onzeker van en ga me dan afvragen of we het wel redden als we een heel lang traject af moeten leggen in de mmm. Hoe is dat bij jullie? Levert het zwanger worden ook meer spanningen op of sta je juist dichter bij elkaar?
@ saskia het is voor mannen vaak moeilijker om zich te uiten het komt goed die van mij uit zich ook niet en heb ook het gevoel dat ik er allen voor sta maar hij is er wel mee bezig en ze uiten zich gewoon heel moeilijk wat het voor ons nog moeilijker maakt maar kop er voor houden het komt goed als we die 2 streepjes krijgen zijn de mannen ook door het dolle heen ik kan me niet voorstellen dat het geen spanningen op levert je wilt graag kids en het lukt niet dat moet bij de mannen ook iets doen alleen jammer dat ze er niet wat gemakkelijker over kunnen praten @ kik dikke knuff voor je meid @zwitsal het is ook moeilijk om de stap te zetten en je moet het niet eerder doen dan dat er er echt aan toe bent
Dank je moppie! Ik ben "blij" te horen dat het niet alleen bij ons voor spanningen zorgt (blij is niet het juiste woord, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel haha). Is ook niet zo gek eigenlijk, maar ik werd er gisteren zo onzeker van. Het liep ook zo onnodig uit de hand eigenlijk Ik heb zoveel aan jullie meiden!!! Dikke knuffel voor jullie allemaal We slepen elkaar er allemaal doorheen!!!!!
je kunt je nu aan hele kleine dingen ergeren waarom vraagt hij er niet naar waarom zegt hij niks:x ik denk dat het bij veel van ons zo is ik ben ook erg blij met jullie allemaal !!!!!
Bij ons heeft het ook al wel eens voor spanningen gezorgd. Dit is gewoon een heel moeilijk iets waar je nu mee te maken krijgt. En je moet als koppel nog "leren" hoe je hiermee moet omgaan, hoe je elkaar hierin het best kunt steunen, wanneer je elkaar best even gerust laat,... . Het is echt een leerproces volgens mij! En je gaat er gewoon sterker uitkomen als koppel. Gewoon blijven babbelen! En je frustraties hier komen uitspugen zodat we elkaar kunnen kalmeren en raad geven . Zwitsal, gewoon alles op jullie eigen tempo doen! Niks doen waar je je niet goed bij voelt en dan lukt dat allemaal wel. Kik, hoe gaat het nu met je? Als je effectief naar het ziekenhuis moet morgen wil ik je alvast veel sterkte wensen! Dikke knuffel!
Ben trouwens best trots op mezelf. Ben vandaag naar de kapper geweest want mijn haren moesten dringend gekleurd worden. Ben vorige keer voor de eerste keer bij die kapper geweest en vond de kleur toen echt tegen vallen. Maar ze had mij toen overtuigd dat het wel mooi was en wou niet lastig doen dus heb het maar zo gelaten. Nu was ik vandaag weer niet tevreden. Heb het nu héél duidelijk gezegd en toen kwam ze met een noodoplossing af die ik niet echt zag zitten. Dus heb ik gevraagd om het helemaal over te doen met een andere kleur. Ik stond gewoon helemaal te trillen want normaal durf ik dat niet. Maar ze heeft het gedaan en ben nu wel tevreden gelukkig. En terwijl ik daar zat te wachten tot de 2e kleur voldoende ingewerkt was, gebeurde er een ongeluk vlak voor de deur met een scooter en een moto. Ambulances, politie,... Dat wat me het kappersbezoek wel .
Oe Bereke, heftig kappersbezoekje! Heel goed hoor dat je gewoon duidelijk hebt gezegd dat je niet tevreden was. Gelukkig is het nu goed opgelost. Ik zou dat ook doodeng vinden, maar achteraf is het beter. Dat blijkt nu wel Mannetje en ik hebben net nog even goed gepraat en geknuffeld en nu is het weer goed. Er is niks aan de hand, gewoon even te veel druk en spanningen. Nu zijn we weer lief tegen elkaar En inderdaad, blijven babbelen is het beste. Jammer dat manlief daar niet altijd even goed in is, maar dat komt allemaal wel goed.
echo not good..gyn kon er zelf niet aan uit maar suckertje zat er nog morgen binnen om 7 uur curretage om 9-10 u terug op kamer rond 13u, hopelijk naar huis vanaf 14 ben zo bang meiden..zo bang.. dikke knufff
ach kik ik had zo gehoopt voor je dat dat niet hoefde ik wens je heel veel sterkte morgen het zit je echt niet mee ik hoop dat het mee gaat vallen een hele dikke knuffel voor je meid
Kik, heel veel sterkte gewenst voor morgen meid! Morgen rond deze tijd is alles eindelijk achter de rug... Neem de tijd maar om dit alles te verwerken samen met je ventje! Saskia, gelukkig is alles bijgelegd met je ventje.
Allereerst even Kik heeeeel veel sterkte toewensen! Als het goed is heb je het nu gehad en hoop ik dat je écht vooruit kan kijken!!! Hier een beetje verdrietig vandaag, ik heb net mijn vriendje op schiphol afgezet wetende dat ik m pas weer over 12 dagen zie en daarbij komen alle signalen van de ongesteldheid steeds meer. Ik heb vannacht een tijdje wakker gelegen en maar liggen piekeren. Ik kan soms zo'n doemdenker zijn en heb echt het gevoel dat ik nooit moeder word en ik ben er al over aan het nadenken hoe ik dan mijn leven in wil richten...Zucht, ik kan gewoon niet meer tegen die onzekerheid. Vriendje en ik hebben besloten na zijn trip naar New York een doktersbezoekje af te leggen. Ik word er ook een beetje verdrietig van dat ik zeer ws. niet buiten de mmm zal kunnen, ik had het anders verwacht; tsja, wie niet he. Logisch Saskia dat de irritaties in een relatie soms op kunnen lopen als je al een jaar in spanning leeft: in het begin is het gezonde spanning maar op een gegeven moment wordt het dat steeds minder. Mijn vriend is iemand die opzich heel goed kan praten over gevoelens en mij ook echt wel kan steunen alleen merk ik dat hij het allemaal nog wat positiever inziet dan ik: ik kan gewoon echt een doemdenker zijn. Het eeeeenige voordeel dat ik nu ongi wordt is dat ik in november een wijnbeurs heb met allemaal proeverijen in Frankrijk, dan ga ik daar maar even vol van genieten Knuffel meiden xxx