Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Aaah zwitsal en moppie... das wel balen meiden. Niet dat het nu niet meer kan, de kans is nu natuurlijk kleiner dat je zwanger bent. Ik duim wel nog even door, je weet maar nooit!

Bereke ik kan me best voorstellen dat je baalt. Vooral nu je wat langer bezig bent. Ik raak er soms ook wat gefrustreerd door, maar juist daardoor kan ik niet genieten van het vrijen in de vruchtbare periode en voelt het soms als een moetje. Daar heb ik zo'n hekel aan, maar het ligt aan mezelf. Terwijl als ik het loslaat, gaat het veel beter en geniet ik ook van het vrijen. Maar het is altijd net alsof het juist niet lukt in de vruchtbare periode. Zoooo vervelend!

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik had een hele tijd terug dagravit mama& baby gekocht, voor als ik zwanger was, was toen in de aanbieding.
    Slikte eerst etos zwanger worden, daarna tijdje alleen foliumzuur en teunisbloemolie. Toen zag ik dat een van de doosjes dagravit over een paar maanden al over datum was, dus ben dat nu eerst aan het opmaken, dat slik ik met teunisbloemolie

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heeft iemand van jullie ervaring met preeseed? Dat is een "veilig" glijmiddel en zou zelfs de zwangerschapskansen kunnen verhogen omdat de zaadjes hierin overleven en ook beter kunnen zwemmen. Het is wel duur, dus ik heb eerst een proefverpakking besteld.

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    geen ervaring mee, tijdens de vruchtbare periode gebruiken we geen glijmiddel

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee wij ook niet, omdat ik ook heb gelezen dat het niet goed is. Maar soms vind ik het toch wel fijn om te gebruiken. En speeksel schijnt ook weer niet zo bevorderlijk te zijn. Pfff, je moet ook overal aan denken zeg!

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij gebruiken nooit glijmiddel, dit is bij ons dan ook echt niet nodig:)

7. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Hier is nog niks doorgebroken hoor, ik had gister bij het afvegen wat roze/bruin. Maar verder niks meer gehad. We wachten het maar af....

@Bereke: ik begrijp je gevoel hoor. Als ik ook maar denk dat anderen ook bezig zijn voor een kindje heb ik het gevoel dat het bij hun wel snel raak zal zijn :( Ik durf mijn Hyvespagina bijna niet meer te openen ;)

8. bereke

bereke Niet meer actief

Haha zwitsal, je begrijpt me dus wel ;) !
    En super dat het niet doorgebroken is! Hopelijk blijft het gewoon lekker een heel aantal maanden weg.

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    zie ook de ene na de andere zwanger worden op hyves

10. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb ook altijd beetje schrik als ik afspreek met nichtjes of vriendinnen dat ze dé aankondiging gaan doen. Gek toch eigenlijk hé.

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    je moet maar zo denken, hoe meer moeite je moet doen voor een kindje, des te mooier het kindje wordt ;)

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hoi meiden ik kom ook even mee kletsen.
    ik ben gestopt op 16 oktober 2008. en werd niet meer ongesteld zit nu 2 maanden in MMM want ik blijk pcos te hebben.

groetjes pamela

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En dan waardeer je des te meer wat je allemaal hebt!

Mijn hyves is ook al zo enorm vruchtbaar. De ene na de andere is zwanger. Het is net alsof we de enigen zijn waarbij het niet zomaar ineens lukt. Soms word ik er wel triest van hoor. Maar we gaan gewoon vol goede moed verder!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Welkom Pamela!
    Krijg je nu clomid?

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En hoe gaat het met Lonit? Ook aan het einde van de cyclus zie ik. Spannend!

16. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    Zwitsal en moppie, is het al echt doorgebroken? Moest dat het geval zijn: een hele dikke dikke knuffel van mij! Ik blijf in elk geval duimen tot ik hoor dat het over en uit is ;) !

hier is het echt doorgebroken en hoe geen twijfel meer mogelijk
    ik hoop voor iedereen dat ik de enige blijf !!!!!

@zwitsal ik blijf voor je duimen !!!

17. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Heey meiden,

Nou, ik kan morgen ook weer m'n banner aanpassen denk ik...
    :( Vandaag is dus cyclusdag 29 en ik had vanmorgen ineens geel/bruinverlies (sorry voor de omschrijving). Rekende er -zoals jullie weten- al niet op dat ik zwanger was dus ik had zoiets van: oke stomme duivels, kom maar op dan! *grom*
    Maar...het heeft dus nog niet doorgezet. Heel irritant! Mijn onderbuik rommelt en ik heb (nog steeds) pijnlijke borsten, dus ik ga er vanuit dat ik vannacht wel ongesteld zal worden. Heb net toen ik thuis kwam voor de zekerheid meteen een test gedaan (huismerk Etos) maar zag voor de zoveelste keer een knalwit testvenster....*zucht*
    Ja, stom misschien om toch die test te doen, maar ik had zoiets van "f%@%$ it!!" ik wil het nu weten ook, haha.

Ik wacht nog even tot morgen met het aanpassen van m'n banner, maar het lijkt er sterk op dat ik gewoon doorga naar ronde 12. Ongelooflijk, ik heb gewoon de jaargrens bereikt....:$

Bereke, ik ga ook proberen de alcohol helemaal te bannen. Ik neem het me elke keer voor, maar dan is er weer ergens een feestje of komen er vrienden langs voor een gezellig etentje...Ik drink niet veel, maar het zijn ongemerkt toch weer 3 tot 5 glazen wijn in een week....

Pamela, welkom bij ons leuke clubje :D Hopelijk word je gauw zwanger.

Liefs,
    Lonit

18. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    lonit toch is het balen ookal ging je er niet van uit het is toch weer een domper

welkom pamela hopen dat je snel zwanger mag zijn

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hè Lonit, das dan toch weer balen. Ook al reken je er niet op, de wens wordt er niet kleiner van.
    Voor wat betreft het minderen van de alcohol. Daar begin ik nog niet aan. Eerst wil ik weten waarom het niet lukt. Daarna minder ik wel. Tot die tijd wil ik het nog op de ontspannen manier proberen en ik hou ontzettend van mijn glaasje wijn. Ik drink niet vaak en ook niet altijd veel, dus ik vind dat het nog best mag. daar troost ik mezelf ook altijd mee in het weekend op een feestje. Zo van: "ach ik ben dan wel niet zwanger, maar ik kan nog wel lekker borrelen"

20. bereke

bereke Niet meer actief

Pamela, welkom hier! Ben je gehuwd? Al kindjes?
    Wat jammer dat je in de mmm zit! Maar goed, het is voor een goed doel en hopelijk bereiken jullie dat doel heel snel!

Moppie, balen!!! Gaat het een beetje?

Lonit, ik hoop toch dat je je vergist en vlug een hele nieuwe banner mag plaatsen die 9 maanden aftelt ;) .
    Die jaargrens is echt geen aangenaam vooruitzicht hé. Pfff :x ...

Alcohol: helemaal afzweren lukt me, denk ik, niet zo vlug. Het werkt zo ontspannend om een glaasje te drinken af en toe. Alleen is het deze ronde wel meer dan af en toe geweest bij mij en ook nog rond NOD. Dus mijn voornemen is om gewoon serieus te minderen en niet meer vanaf ik mijn NOD bijna bereik. Klinkt wel heel erg zo ;) . Zo erg heb ik het nu ook weer niet gemaakt hoor. Maar toch maar aanpassen gewoon omdat ik me nu niet goed voel bij het feit dat ik deze ronde teveel en te lang heb gedronken...

Morgen terug gaan werken na 4 dagen thuis geweest te zijn. Bah! Nog even doorbijten en dan hebben we vakantie. Ik tel dus af naar 22/8!

Deel Deze Pagina