ja, ik vind het ook wel leuk voor dr, maar dr woordkeuze is wat minder. Eindelijk zwanger, denk ik toch na een jaar ofzo... En niet 6 weken na de pil.
Tja ik heb het zelf niet gelezen dus kan er niet over oordelen. Maar "eindelijk" zwanger na 6 weken?!?! Maar goed, misschien heeft ze heel lang moeten wachten eer ze kon/mocht stoppen met de pil ofzo? Maar blijft niet leuk om te lezen natuurlijk...
Hey ladies! Helemaal logisch BEG dat je dat eeeeventjes van je af moet schrijven! Het is iedereen van harte gegund maar heel soms gun je het jezelf ook zo enorm he... Brabantse, we lopen inderdaad gelijk op! Hoe gaat het bij jou? Nog geen ongiklachten? Zou mooi zijn meid! Hier zetten de ongiklachten enorm door, ik heb kramp enz. dus kom maar op. Vannacht weer een tijdje wakker gelegen en liggen piekeren: ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het ooit gaat lukken en op dit soort dagen kan ik ook heel weinig hebben. Ik heb vandaag en morgen met vriendinnen afgesproken en ik weet dat ze beide gestopt zijn met de pil; als eentje van hun gaat zeggen dat ze zwanger is barst ik volgens mij in tranen uit: die bui heb ik dus Hele fijne dag gewenst meiden!!! xxx
Ja, gelezen en ook op gereageerd. Ik heb het luchtig gehouden, maar was eigenlijk behoorlijk pissig!!! Ik lees die eindelijk zwanger berichtjes juist omdat ze me hoop geven, maar als ik dan zoiets lees...
Ik heb vandaag helaas ook weer zo'n bui Ik ben zo bang voor de uitslag van mijn man, maar vind het lullig om dat tegen hem te zeggen... hij weet het wel, maar ik ga ook niet telkens zeggen dat ik denk dat zijn zaad zeer slecht is. Hij is vroeger als kind geopereerd aan een niet-ingedaalde bal en helaas lees ik hier wel vaker slechte dingen over. Dat maakt me zo onzeker en bang. Ik denk echt dat de uitslag dramatisch gaat zijn. Maarja, wat heb ik eigenlijk aan om me daar nu al zorgen over te maken hè Maar helaas, toch doe ik het
Heey Amy, Nee heb geen ongi-klachten, maar ik zou t dan ook pas rond de 30e moeten worden. Voel eigenlijk steeds minder. De afgelopen dagen een vreemd gevoel in mn buik gehad, beetje zenuwachtig, kriebelig, gewoon raar, kan niet uitleggen. Is nu bijna helemaal weg ook, net als mn tepels die ik bijna niet meer voel. Ik heb ook geen steken in mn buik of liezen, geen extra maagzuur, obstipatie of moodswings...hahahahaha....als dat de symptomen zouden moeten zijn..haha. We w8en het wel weer af, nog een paar daagjes. Als ik ongi wordt, dan liefst rond donderdag/vrijdag, want ga een lang weekend weg en zou dan graag met een gerust hart een borreltje doen xxxxxxxx
Hey Brabanste! Dat klinkt toch hoopvol meid, je weet het nooit: je hoort wel vaker dat je eerst overal last van heb en dat het dan ineens weg is Ik hoop het voor je!!!! Duim, duim! Saskia, ik kan mij jouw angst goed voorstellen; mijn vriend is ook ooit geopereerd waarbij het allemaal open gelegen heeft (lekker praatje) daardoor kan ik ook erg bang zijn voor zo een uitslag. Waarschijnlijk valt het allemaal mee hoor meid, al zou de uitslag niet goed zijn kan er nog zoveel gedaan worden, komt heus wel goed....! @all; ik kan mij zó ergeren aan sommige meiden! Ik heb vandaag gelunchd met twee vriendinnen, zijn dan van die meiden die beide nog niet gestopt zijn met de pil maar mij wel gaan vertellen dat ik er niet alles voor moet laten enz. enz. allemaal van die goeie raad terwijl ik gewoon denk 'jullie weten niet hoe het is om in maand 11 te zitten, om te leven in cyclussen om iedere maand teleurgesteld te worden'. Zucht, en dan mis ik mijn vriendje want hij kan het altijd zo lekker relativeren voor mij. Nou ja, gelukkig heb ik jullie, kan ik toch even mijn verhaal kwijt! Ga snel boer zoek vrouw kijken, see you! xxx
Hoi dames, ik lees weer wat negatieve berichtjes. Het is soms toch allemaal zo ontzettend beangstigend en frustrerend en irritant en verdrieting en ... allemaal hé! Gelukkig hebben we wel ventjes die ons steuken en kunnen we hier ook steeds terecht. Ik hoop zo hard dat 2010 ONS jaar wordt! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
hier ff een snel berichtje nou de rug pijn en buikpijn waren echt slechte voortekens bha na 24 dagen al weer ong geworden en weer eens goed last er van ..........'@#$#@:x bha 2010 gaat echt ons jaar worden !!!!!! ik hoop het zo was net weer een seri op tv een meid met dikke bui ... die wil ik ook
ghostwhisperer zeker gekeken, hihi 24 dagen, das wel lekker kort, zit nu op dag tig, nog niet eens een ei!
BEG, doe je ovulatietesten of temp je? Ben je zeker dat je ei nog niet geweest is? Dat wachten altijd hé. Bah!
ik weet niet wanneer ik mijn ei heb gehad geen ovu test gedaan deze maand weer doen dit schiet ook niet echt op en morgen maar weer bellen voor mijn mannetje dat hij weer zijn ... in moet leveren hihi yep ghostw gekeken hihi
dag 26, heb nog 2 dagen te gaan, heb ook wel eens op dag 28 ei gehad maar misschien is het nog later, vanwege mijn vmk de afgelopen ronde
@ Moppie, balen dat je ongi er alweer is Het is echt niet eerlijk hè!!! @ BEG, zou inderdaad best door je mk kunnen zijn. Ik hoop dat je snel je ei kunt vinden, dan kun jij tenminste ook weer verder. @ all, als het goed is heeft mannetje nu zijn zaad ingeleverd. Vanmorgen om kwart voor 8 heb ik hem bij het ziekenhuis afgezet. Het was gelukkig allemaal goed gelukt en ook goed gemikt Nu is het afwachten... ben nu al zenuwachtig!!! Heb een heel slecht voorgevoel
Oh Sas, wat spannend meissie. Nog een paar dagen, wie weet valt t mee joh!!! Ik duim mee hoor! xxxxxxxxx ps. wie tempt er nog meer hier? kunnen jullie je mening over mijn chart eens geven? xxxxxxxx
@sas suc6 meid nou ik heb net met het lab gebeld voor de 2e semen analyse en die laburant zegt ook nou dat moet ongeveer donderdag het uitslag binnen zijn dus volgende week dinsd inleveren en ongeveer donderd uitslag het moet gelijk verwerkt worden waarom moesten we de vorige keer dan 3 weken wachten ja dat kon komen omdat er evt vakantie tussen zat
@Brabantse: ik temperatuur ook. Je lijstje ziet er goed uit hoor! Je zit nog boven de lijn, nu hopen dat je temperatuur hoog blijft. @Sas: Het worden spannende dagen voor jullie. Ik duim voor een goede uitslag! Ik heb pas wat sites gelezen over mogelijke problemen bij de vruchtbaarheid. Het komt zelden voor dat het zaad van de man zo slecht is dat je er niet zwanger van kunt worden. Als het zaad een verminderde kwaliteit heeft dan kan iui of ki een oplossing bieden. Het kan trouwens ook zo zijn dat het zaad nu van verminderde kwaliteit is en over 3 maanden weer goed is. Mij gaf dit wel rust, ook al zijn we nog niet toe aan een zaadonderzoek. Op www.freya.nl kun je meer lezen. Hier nog geen eisprong. Wel een lichte streep op de ovulatietest en een dipje in de temperatuur. Afwachten dus.... Ook hier af en toe het negatieve gevoel. Ik kan me soms niet voorstellen dat ik ooit met een dikke babybuik rond zal lopen. Zullen wij ooit een kindje krijgen? Maar ooit zal het ons lukken dames! We gaan er gewoon voor! 2010 Wordt ons jaar!