Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi meiden!

Wat spannend Saskia, eindelijk wat meer duidelijkheid en ik hoop dat het verhaal van Zwitsal je een beetje geruststelt meid (mij wel, ik heb ook even op de site gekeken!).

Moppie, bale bale bale; op naar de volgende ronde en probeer positief te blijven, komt goed, wij worden moeders...!

Hier gaat alles prima, hard aan het werk nu; ik heb enorm veel ongiklachten maar verder nog geen bruinverlies; zal ieder moment komen en tóch he meiden, tóch maak ik mijzelf weer een beetje gek: NIET DOEN!!!

Werkse!

Knuffels van mij xxx

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Brabantse, je lijstje ziet er goed uit. Hopen dat je temp hoog blijft. Hij kan nog steeds dalen, dat was bij mij vorige ronde helaas zo. Ik duim voor je :)

@ zwitsal, je hebt helemaal gelijk. Alleen lees ik ook vaak dat het bij mannen die een operatie hebben gehad zoals een operatie aan een niet-ingedaalde bal het vaker voorkomt dat het dramatisch slecht is. Vaak omdat er bij de ontwikkeling iets mis is gegaan. Daarom ben ik zo enorm bang. Hopelijk valt het mee. Ik moet me niet zo gek maken eigenlijk en gewoon afwachten. Morgen eerst dat stomme examen maar eens halen!

@ all, ik kan me ook niet voorstellen dat het ooit gaat lukken. Ik ben de laatste dagen best veel verdrietig en zie het zwanger worden niet meer zo zitten. Ik kan gewoon niet geloven dat ik ooit een dikke buik ga hebben, een baby in mijn buik voel, ga shoppen voor babykleertjes, uitzet, zwangerschapskleding... Bah, ik zie het niet positief meer in. Zo raar, ik ben altijd de positiviteit zelve en ben totaal geen zwartkijker. Met zwanger worden dus wel :(

3. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Sas even een dikke knuffel voor jou! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je druk maakt. En we kunnen nog zo hard roepen dat je het resultaat moet afwachten, maar het zit toch in je koppie. En dat negatieve herken ik heel goed. Ik word af en toe flink boos op mezelf en zeg dan dat ik die negatieve gedachtes moet loslaten. Ook voor ons is het ooit weggelegd.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks, jij begrijpt mij! Het zit inderdaad in mijn koppie en ik krijg het er niet uit, ook al weet ik dat het geen nut heeft om me zoveel zorgen te maken.
    Dikke knuffel terug! :)

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    t zit idd in je hoofd en t is makkelijk praten soms.... Maar toch ga ik positief voor je duimen meis!!
    xxxxxxx

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    We gaan allemaaal voor een 2010 beeb!!!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja daar gaan we voor!!!

Mijn bek valt open als ik het topic dochterwens lees. Ik ben maar gestopt met reageren. Ze begrijpen me niet en ik word er alleen maar gefrustreerd van.
    Voorkeur ok dat kan ik begrijpen, maar dit gaat wel erg ver. Zelfs overwegen om naar de genderkliniek te gaan. Ik had er nog nooit van gehoord en heb net even op de site gekeken. Geslachtskeuze??? Het moet niet gekker worden. Een voorkeur, ok... maar dit gaat erg ver!!!
    Kunnen mensen nooit tevreden zijn ofzo? Het is al erg genoeg dat je naar een kliniek moet om een kindje te krijgen, daar ga je toch niet bewust voor kiezen omdat je per se een meisje of een jongen wil :(:(:(
    Wat een oneerlijke wereld zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hebben jullie een voorkeur?

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik heb een voorkeur voor een kindje, ipv een hondje, die ze me ook wel eens aanraden om daar alvast mijn moedergevoelens op te kunnen botvieren ;) ;) :D

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hahahahaha!!! Ik heb een hondje en dat is echt niet vergelijkbaar met een kindje, ik wil allebei ;)

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ben niet echt een dierenvriend, dus wil ook helemaal geen hondje hihi

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    We gaan gewoon voor die 2010-zomer-beeb!!!! :D

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    t gaat erg ver ja, net als mensen die na 2 rondes al zeuren dat het nog steeds niet gelukt is, ow wat een drama. En dat sommige wel 3 rondes hebben moeten wachten voor ze zwanger waren, jeetje....wat een meelij....pfffffffffffffffffffff
    En dan ook nog willen kiezen???!! Nou eh...wij willen gewoon graag een gezond kindje op de wereld zetten en dat kindje heel gelukkig maken, daarmee basta!!

13. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ow ja Sas en die 2010 beeb gaat er voor ons komen!!!!! We slepen elkaar er hier allemaal doorheen!
    xxxxxxx

14. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    ow damn sas ik kon me ook niet inhouden te reageren..dadelijk krijg ik ze allemaal over me;). Ongelooflijk ik moet van zo een topics gewoon wegblijven..Hoe hoogartig ben je nu om zo een stappen te willen zetten of nog maar goed te keuren. Men maag draait ervan om hoe sommige vrouwen hier mee om gaan en wedden dat dat nu net diegenen zijn die vlot zwanger raken grrrrr
    Oja ik heb een voorkeur : een stoere kerel of een lieve prinses die 9 maandjes lang gezond in men buik groeit om dan ons leven te verrijken voila:) dikke knuffel hier en dames laat ons wegblijven van zulke topics..kosten zoveeel energie en een antwoord droppen geeft niks voldoening..

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    idd meiden, heb toch maar even dat topic doorgenomen om jullie reacties daarin te lezen, maar wat heb ik me zitten op fokken, zeg!
    Dus meisjes, niet meer lezen, je gaat je er toch maar alleen aan ergeren en verder reageren/ irriteren.

We houden het gezellig hier bij ons cluppie!

16. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi dames,

Ben stikkapot dus heb niet echt aandachtig bijgelezen. Maar wou toch evenkomen piepen of er nog iets speciaals te melden was.

Vandaag ook een baaldag gehad. Weeral. De voorbije dagen ben ik echt wel somber en moe geweest. Het weer misschien?

En ja, ik heb ook een voorkeur. Voor een 2010-beeb ;) . En die komt er hopelijk gewoon voor ons allemaal! Dikke knuffel!

PS: een 2011 of 2012 of ... is ook goed maar hopelijk moet ik toch niet meer te lang wachten :).

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kik, ik heb je reactie gelezen en ik kon het ook niet laten :) (alweer niet)
    Ik raak echt gefrustreerd van de reacties. Mijn god, wat doen ze daar makkelijk zeg!!! Die zijn waarschijnlijk in een paar rondes zwanger geworden. Ik mag het eigenlijk niet zeggen misschien, want ik weet het niet, maar ik kan me niet voorstellen dat je zo denkt over zwanger worden als het meer dan een jaar geduurd heeft.
    Ik heb geen voorkeur. Ik wil gewoon een kindje (of 2) dat kerngezond is en ik ben trots op ons allemaal meiden! Wij zijn namelijk nu al supermama's in ons hart en zodra wij echte mama's zijn kunnen wij onze kindjes alle liefde geven van de wereld want wij weten hoe een wonder dat het is!!!!!!!
    Op naar onze beebjes meiden :D:D:D

18. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nou Sas, die mensen die dat soort dingen doen, die zijn gewoon eng hoor! Blehh...t zal je moeder maar zijn....
    xxxxxxxxxx

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks lieverd voor je superlieve reactie op dat stomme blabla-topic :D:D:D
    xxx

20. brabantse1982

26 feb 2009