Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    mama to be -power!!
    Meiden ik merk dat er een paar een beetje down zijn een dikke vette knuffel XXXX

Bij mij is het iets beter, het bloedverlies is serieus aan het minderen en over aan het gaan in bruinverlies(nog nooit zo blij geweest met bruinverlies).
    Begin nu toch al stikempjes te denken om terug te gaan werken(ze missen me daar!) , volgende week te gaan sporten, ons vakantietje naar Luxemburg volgende week.
    Even helemaal niet bezig zijn met zwanger worden want ik mag het niet.
    Kstond daarstraks in de supermarkt te zoeken naar condooms, jeezus dat ik dit nog moet meemaken;) dat is het rek waar ik normaal ovulatietests en zwangerschapstests uithaal. Al goed dat het een grote, anonieme, supermarkt is ik denk dat de verkoopster anders echt niet meer zou kunnen volgen bij mij ;)
    dikke knuffel meiden en we komen er wel!!!!
    Hoeveel wolken er ook hangen, daarachter is de lucht altijd blauw!!!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Heel mooi gezegd hoor :):):)!

Fijn dat je stilaan weer begint uit te kijken naar vanalles kik!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lieve lieve Kik, wat geweldig dat je nu bruinverlies hebt. Dat is in dit geval denk ik wel een goed teken. Het einde is eindelijk in zicht :D Ik ben blij dat je je ook wat beter voelt en weer vooruit kijkt.
    Even niet bezig zijn met zwanger worden is ook wel fijn, gewoon zien wat er komt.
    We hebben afgesproken dat we nu eerst uit gaan zoeken wat er is en niet gericht vrijen. De druk van de mmm is nu al groot genoeg en we geloven nu toch niet meer in een natuurlijke zwangerschap. We kunnen wel gefrustreerd gaan rekenen en uit gaan kienen wanneer we het beste kunnen vrijen, maar god weet wat ons nog te wachten staat... nu even rustig aan en even alle onderzoeken en uitslagen afwachten. Dan zien we wel weer.

4. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Bedankt sas en bereke.
    Men bui hangt inderdaad erg samen met het bloedverlies..ik voel me sterker worden met de minuut het minder is.
    Dit was gisteren anders, ineens was het terug erger, het drupte gewoon in de pot. Ik was echt helemaal in de put, kheb zo zitten huilen. Daaraan merk ik wel hoe fragiel ik wel ben.
    Maar ik schrik enorm van mezelf dat ik hier zo goed mee omga, ik heb mezelf nooit gezien als een sterke vrouw en nu even wel(jee dit klinkt super stoeferig..).
    aan sas : misschien moet je jezelf die rust ook gunnen maar hoe erg je dit ook voelt/denkt ik zou er niet vanuit gaan dat het voor jullie niet meer natuurlijk kan. De natuur denkt niet in termen van een maand en als het over een maand of twee maand zover is..ik ken toch al zeker enkele voorbeelden van meiden die nog natuurlijk zwanger zijn geraakt rond de anderhalf jaar. Daar heb jij geen boodschap aan natuurlijk maar probeer het niet uit te sluiten. Integendeel je gaat voor jezelf nu een extra optie creëren én meer duidelijkheid krijgen. Maar ik kan me voorstellen dat dit zo het "gevreesde" moment is he..

aan bereke : vanaf wanneer moet jij spuuitjes enzo beginnen zetten?
    dikkeknuff

5. bereke

bereke Niet meer actief

Oh dat duurt nog even hoor kik. Ik moet nog ongesteld worden rond begin november. En de keer daarna moet ik op de tweede dag van mijn ongi beginnen spuiten. Half november ofzo ga ik de hele apotheek in huis halen ;).

Tuurlijk ben je nog fragiel maar jij gaat hier heel sterk uitkomen volgens mij!

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Gewoon even een tussendoor KISS voor alle dames!!!!
    xxxxxxxxxxxxx

7. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Meiden ik ben even heel ego vandaag.... ik zit onwijs slecht in mn vel, ben op alles en iedereen mn frustratie aan het bot vieren en echt een stom mens deze week. Pffff word zo moe van mezelf! Heb met vriendje afgesproken om alles even 3 maanden te laten varen, want momenteel kan ik echt overal om huilen.
    @Sas fijn dat hij goed gemikt heeft! Ik duim heeeeel hard voor een goede uitslag! XXX
    @Kik meissie eindelijk bruin verlies... klinkt zo raar maar is een goed teken!
    @Zwitsal/Amy/Bereke/BEG/Moppie/Brabantse allemaal een knuffel!
    @all MEIDEN JULLIE ZIJN THE BEST!!!!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Grouphug everybody!

9. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Och lieve schat toch! Ik kan het me zo goed voorstellen dat het je even teveel wordt. Geeft echt niks meisje, iedereen overkomt dit. Je manneke begrijpt het heus wel, en als dat nu niet is, dan snapt hij het later wel. Ik wou dat ik je dit rotgevoel weg kon nemen, maar dat kan helaas niet. Weet dat wij er hier allemaal voor je zijn.
    xxxxxxxxx

10. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    aan Nonja : ik had een voorgevoel meiss, we hoorden je ff zo weinig.
    Ik denk dat iedereen hier perfect begrijpt wat je voelt!!! Ik denk dat we allemaal op tijd en stond onze pauzes inlassen (hebben we er niet ff recht op na een jaar??) de ene doet het omdat zij het helemaal gehad heeft, de ander bij start van mmm, de ander na een mk,...
    Ik heb het gevoel dat we het hier allemaal ff gehad hebben he..

dikke groepsknuffel
    XXX

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    T is een vreemde avond en idd, denk ook dat er veel doorheen zitten. Geeft niet, als we er maar zijn voor elkaar! Forum rules!!
    xxxxxxxxxxxxx

12. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Het zijn ook tijden he..de meesten van dit topic zijn een jaar of langer bezig..
    Avonden worden weer langer, eindejaarsfeesten komen er weer aan.
    voor mij zijn dit altijd zo een reflecterende momenten..en dus confronterend.
    Meiden vergeet niet de raad die jullie aan anderen ook regelmatig geven he :
    -lekker uithuilen(ja en dat mag langer dan normaal)
    -leuke dingen plannen al dan niet met ventje/vriendinnetjes
    -op geen glaasje kijken
    en vooral nooit nooit opgeven!!!
    XXXXXX

13. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Het is ook wat he, zit ik in zak en as vanavond, ga ik t forum op blijk ik niet de enige te zijn....:)

Ik heb het ook echt even helemaal gehad: vanavond min of meer ongesteld geworden (heeeel licht bloedverlies maar is genoeg voor mij). En weet je, aaaaalles wees erop maar toch ging ik hoop krijgen. Ik wist dat het geheel onterecht was maar toch... en nu wordt het dus de eerste stap naar de onderzoeken, de eerste stap naar een periode rust en de eerste stap naar 'toegeven dat we misschien wel eens hulp nodig hebben'. En het is toch wel even slikken hoor, en juist nu mis ik mijn vriendje ook enorm. Het liefst had ik nu een fles wijn opengetrokken en samen met hem geproost op alles wat ons lief is en eventjes niet op zwangerschappen.

En heel dubbel, het gekke is, ik ben ook een klein beetje opgelucht: ik kan gewoon niet meer omgaan met al die onzekerheden. Het feit dat mijn ongi doorgebroken is verschaft weer duidelijkheid.

Ik hoop dat 2010 ons jaar gaat worden meiden en dan vooral een jaar met minder heftige emotieschommelingen, onzekerheden en angsten. En tsja, ook dat is het leven, ik geloof dat ik in een jaar tijd nog nooit zoveel van mijzelf geleerd heb en gek genoeg is het voor mij een enorm waardevol ervaring die mij goed heeft gedaan tot nu toe...

Dikke knuffels voor jullie meiden! x

14. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    een grote zee
    donkere golven
    hoge en lage
    zwarte en witte
    een visje
    zoekt naar een bestemming
    kan hem vinden
    of niet
    de stroming gaat zijn weg
    op zoek naar liefde
    liefde op zoek
    naar stroming
    ineens
    een storm
    die oprukt uit het niets
    de richting veranderd
    zonder reden
    en ineens
    zet het koers
    zoekt zijn doel
    het raakt
    het pakt
    zonder reden
    of misschien toch met
    maar zo bijzonder
    een schuimkop
    slaat over de duinen
    zonder te weten
    wat het teweeg brengt
    een droom....
    of toch............

15. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Brabantse, is écht een mooi gedicht joh; heb hier even alle geluiden uitgezet en m rustig op mij in laten werken, heel mooi...!

16. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Prachtig gedicht, ik krijg er de tranen van in men ogen!!!
    dikke knufff

17. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Soms moet ik de dingen gewoon even van me af schrijven.
    xxxxxxxx

18. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    hmmm had een heel relaas getypt, maar ben het kwijt :(

Amy: balen dat je ongesteld bent geworden! Dikke knuffel voor jou!

Kik: ik vind je ook een enorm sterke vrouw. En af en toe janken is helemaal niet erg.

Meiden allemaal een dikke knuffel!

Hier 2 dikke strepen op de ovulatietest en vanmorgen al een stijging in mijn temperatuur. We knuffelen nog even vrolijk verder...

19. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    hmmm...maak er iets gezelligs van Zwistal!!
    xxxxxxxx

20. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    wow en ik dacht dat jet vant internet geplukt had, knap!
    Hier teurg een mindere dag..iets meer buikpijn en iets meer bloedverlies dan gisteren.grrrr

Deel Deze Pagina