Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, die titel hahaha... maar ik wist niet hoe ik jullie anders moest bereiken ;)

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    We gaan ervoor!!!
    xxxxxxxx

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    girl-power!!!!

Heb wel gemerkt dat het wel fijn is om even de boel de boel te laten, geen gezeik van werk enzo.
    Even tot rust komen.

Dikke knuf voor iedereen!!!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Saskia, doe maar rustig aan meid en neem de tijd om dit nieuws te verwerken! Het is echt niet niks om zo'n boodschap te krijgen hé! Maar stilaan betert dat gevoel hoor, trust me! En die 30%, die gaan jullie een prachtig beebje opleveren, let maar op!

Zal zo blij zijn dat het weekend is morgenavond want ben stikkapot!

5. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey ladies!

Wat is het stilletjes hier zo in de avond? Hoe gaat tie met iedereen?

Sas; hoe gaat het met jou en manlief?

Kik; lichaam nu langzaam aan herstellende of totaal nog niet?

@all; zijn er dames die in de wachtweken zitten?

Hier gaat alles goed, ik ben flink ongesteld en dus besef ik mij iedere keer van de wc af weer dat deze ronde nu ook weer voorbij is en we dus toch die stap moeten gaan nemen richting de HA.

Verder ben ik mij vreselijk schuldig aan t voelen: ik heb sporten afgezegd en eet wel negerzoenen (eh, negen zachte kussentjes staat er op t pak)....;)

Fijn avondje girls! x

6. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey Amy
    Laat je maar eens goed gaan met je negerzoenen meid!
    Wat denkt je ventje van de MMM?
    Moeilijk he want eens je beslist, ligt alles op ad andere kant dan weet je misschien ook iets meer waarop of waaraan. Ik zou het ook niet goed weten..

Hier eigenlijk heel goed, gisteren was het bruin, vandaag tot de middag bruin en vanaf dan eigenlijk heel weinig bruin.
    Soms als ik afveeg, sorry voor de details, zit er zelfs niets op. NIETS de eerste keer in 6 weken NIETS, dan wil ik gewoon beginnen huilen van blijdschap maar ook niet te snel natuurlijk.
    Kwam men ventje met het "leuke" nieuws af gisteren of we ons verlofje van 4 dagen Luxemburg volgende week kunnen verzetten.
    Ik dacht dat ie ermee aan het lachen was, ons eerste verlofje sinds eind juli verzetten? ONs lichtpuntje na al onze miserie? Ik was zo boos...Vandaag ben ik al wat gekalmeerd en weet dat ie het enkel zou vragen als het echt nodig was..dus gulden middenweg we gaan allebei nog enkele daagjes werken volgende week(voor mij de eerste keer in twee weken) en we gaan 2 daagjes in verlof. Vanaf 18 november is er natuurlijk ook nog ons weekje Costa Rica.

dikke knuff en idd waar zit de rest???
    Nonja meid lang niet gehoord??

7. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Kik, wat fijn dat je eindelijk eens niks had! Ik kan mij voorstellen na al die misere dat dat weer eens even heerlijk 'normaal' voelt! En oei, ik kan mij ook flink voorstellen dat je eerste reactie boosheid is als je man met die vraag thuiskomt, dan is het vaak de teleurstelling die zo reageert he: gelukkig dat jullie er uiteindelijk uit zijn gekomen en je alsnog snel weggaat. Wat heerlijk joh dat je naar costa rica gaat, dat is nog eens een geweldig uitstapje:) Zie je op tegen het werk van de week?

Mijn vriend (binnenkort moet ik man schrijven, eng! haha) staat heel open tegenover de mmm. Hij zegt ook het geen probleem te vinden iets in een potje te doen enz. tsja, het wordt dan gewoon eventjes een heel klinisch verhaal maar ja, je doet het ergens voor. Je hebt de hele tijd het gevoel 'misschien is het volgende maand alsnog raak dus laten we maar niet gaan' maar op een gegeven moment moet je letterlijk over die doktersdrempel stappen en dan kunnen we weer verder...!

Die negen zachte kussentjes zijn heerlijk hmmmmm!!!! haha! x

8. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    aan amy: in welke ronde zitten jullie?
    Je hoeft natuurlijk niet in mmm te gaan he, zoveel vrouwen raken nog zwanger na anderhalf jaar. Je moet enkle doen waar jij en je ventje zin in hebben.

Heb best wel zin te gaan werken, kzit al twee weken tussen vier muren he..
    Terug met men neus tussen de mensen zal me deugd doen!

dikke knuff

9. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Op een gegeven moment ben je gewoon toe aan mensen om je heen he, dat heb ik ook altijd als ik ziek ben geweest: pfff....dan ben je bijna blij om te werken haha!

Wij gaan nu ronde 11 in, je hebt ook helemaal gelijk hoor; we zouden best gewoon dat stel kunnen zijn die na anderhalf jaar zwanger wordt. Soms ben ik alleen wel eens bang dat we te ongezond leven: we zijn beide wel enorme sportfanaten maar houden best van een drankje en lekker eten dus niet altijd je groentehoeveelheden zeg maar. Ach, je kan zelf gek maken en gaat naar oorzaken zoeken he, misschien is geduld in dit geval ook wel een idee;)

Ik ga maar eens even een verkwikkende douche nemen, ik ben veel te veel aan het bankhangen haha, wat word je lui van dat alleen zijn 's avonds...zal blij zijn als mijn vriend er weer is!

10. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    haha amy ken ik als mijn ventje weg is ist ook flesje open, zakje chips erbij en een vrouwenfilmpie op
    groot gelijk heb je!
    doeg!!!

11. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, t is niet goed hoor, de man van huis haha! Maar komt helemaal goed, goed idee zakkie chips;)

Doei doei! xxx

12. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    jeee en dat na negerinnenzoenen dat is je pas laten gaan :):)
    Jongens, wat is het stil hier vanavond he Amy'tjes poewee

13. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, heb de chips maar geruild voor een manderijntje, toch een beter idee....! Het is echt stilletjes hier ja, je hebt soms van die rustige weken tijdens dat 'cyclus-leven' en volgens mij zit iedereen een beetje in de rustige weken nu en zijn we allemaal een beetje moe en het zwanger worden een beetje zat, laten we allemaal maar genieten van onze kerstborrel;)

14. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    goed idee!!!!8)8)8)

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Lieve meiden hier ben ik weer even! Heb nog niet zoveel zin alles, maar dat gaat goed komen. Allemaal een dikke kus voor jullie en extra grote voor Sas. Meis je weet het he, zoals ik al zei je kan altijd bij me terecht! Sterkte! XXX

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Kik, das mooi meis dat het bruinverlies veel minder aan het worden is. Ga zo door!!! :)

@ Amy, weer ongi hè :x Blijft toch een domper ook al verwacht je het. Je moet inderdaad de mmm in gaan als je daar beiden aan toe bent. Niet omdat je een jaar bezig bent, maar gewoon omdat je er zelf klaar voor bent. Nou ja klaar... je bent er nooit klaar voor, maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoel ;)

@ Nonja, ik begrijp dat je er nu even niet zoveel zin in hebt. Kop op meis, gun jezelf die tijd. Het is ook allemaal ellende. Rustig aan lieverd en ik ben er ook voor jou als er iets is. Je weet me te vinden ;)

@ all, vandaag weer een dag... pfff, het enige waar ik behoefte aan heb is samen zijn met mijn mannetje. Bij hem voel ik me nog enigszins goed. Op het werk voel ik me belabberd. Gisteren stond er een hele grote kaart op de kast. Hij had er zoveel lieve dingetjes ingeschreven, dat ik weer traantjes kreeg :) Het voelt veilig om nu samen tegen elkaar aan te hangen op de bank. We hoeven niets te zeggen, we weten van elkaar waar we aan denken en hoe we ons voelen. Gisteren in bed viel hij direct in slaap, mannetje is ook gebroken. Hij zegt het niet zo vaak als ik, maar ik zie het aan zijn hele lichaamstaal. Ik was nog even tv aan het kijken in bed en heb daarna nog een half uur naar mijn slapende mannetje liggen kijken. Wat er ook gebeurd, samen komen we er doorheen. Daar ben ik van overtuigd. Ik las gisteren ergens een verhaal van een vrouw die er achter was dat haar man nooit geen kindjes zou kunnen krijgen en ze zei dat ze zoveel van hem hield maar niet kon leven met een man die haar nooit kindjes zou kunnen schenken. Daar kan ik me echt NIKS bij voorstellen :x Ik zou mijn lieverd niet kunnen missen! Ik zie het nog steeds zo dat we samen verminderd vruchtbaar zijn en niet hij.
    Sorry voor mijn lange egobericht :)

17. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het Sas!

Volgens mij laat je zo alleen maar zien hoe belangrijk het samen zijn voor jullie is en mijns inziens gaat het juist daarom, dat je samen een kindje op de wereld wil zetten. Net als jij is mijn vriend belangrijker dan mijn kinderwens. Vrienden van mijn zus zijn onvruchtbaar en niemand weet bij wie van de twee de oorzaak ligt omdat ze het 'samen zijn' en volgens mij hoort het ook zo... Overigens gaan wij van dat laatste natuurlijk niet uit he, daar waar kansen zijn is hoop en wij worden gewoon mama's!

Hier verder alles prima, vandaag een vrije dag dus ik ga snel hardlopen en daarna op mijn neefies passen van 3 en 1!

Doegies!

xxx

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Fijne dag Amy, en veel plezier met oppassen :)

19. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Ik sluit me daar volledig bij aan, een beebje is van jullie tweetjes he!!

Hier alles beter en beter. Er is niets meer in mijn bandje en een heel klein bruin veegje bij het afvegen.
    Ik kan het nog steeds niet geloven. Een week geleden lag ik nu juist onder narcose..
    Ben al druk in de weer int huisje, vind me energie terug.
    Men ventje zei gisteren dat ie zoo blij was me nog eens oprecht te zien lachen, was al zolang geleden zei hij.

xxxxxx

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat fijn Kik!!! Positieve energie kun je goed gebruiken nu. Fijn dat je lichaam zich eindelijk herstelt!

Deel Deze Pagina