Dit kan misschien ooit wel iets worden... het wil maar zeggen dat de medische wetenschap zeker niet stilstaat! AD Jouw Wereld - Man en vrouw niet langer nodig om baby's te maken (440725)
O jee meiden ik moet het even van me afschrijven grrrr:x Mijn nicht is dus zwanger ook voor mei, de maand waarvoor ik was. Ze duikt al jaren overal gewoon maar in net zoals in deze zwangerschap in een naar mij onstabiele relatie. Ze heeft "enkele"maandjes moeten proberen. ik kreeg het al toen ze me bij men mk begon te zeggen dat 9 maanden proberen heus niet lang is(zal zij weten!!!) en dat ze bij de mk perfect begreep wat ik doormaakte(zij zij weten!!!!!). Nu mailen we over en weer en ze had een "tip" voor me, gehoord van een vriendin. Dat nu ik toch weet dat ik niet immuun ben voor toxoplasmose ik daar nu al op kan beginnen letten ipv vanaf een eventuele volgende zwangerschap. En daarbij insinueerde ze dat ik het nooit zal weten of men vruchtje eventueel daardoor gestopt is met evolueren..JEZUS!!!! Ik wist niet wat ik las. Heb haar zo beleefd mogelijk geantwoord dat ik duidelijk merk dat zij niet zo lang heeft moeten oefenen omdat ze anders wel zou weten dat ZOLANG of langer dan onze "oefentijd" het echt niet haalbaar is om op al die dingen te letten.. En dat ons vruchtje gestopt is met evolueren omdat het een slecht product was, eigen woorden van de gyn en dat ik er nog niet aan wil denken dat ik door toxo te hebben met vruchtje heb laten stoppen. Samen met de bloedtest om zwangerschap te bevestigen heb ik trouwens de toxotest laten afnemen en daar was ik niet immuun dus ik had het nog niet gehad. Jeminee..wat gaan we nog allemaal meemaken??? Sorry voor men gedram maar dit moest er toch ff af XXX
Jezus Kik!!!!!! Wat ongelofelijk irritant is dat zeg! Ik kan me voorstellen dat je kookt van woede! Zo oneerlijk is het ook hè... daar loop ik de laaste tijd ook heel vaak tegen aan. Het is zo verdomd oneerlijk verdeeld in de wereld :x En meid, je dramt helemaal niet. Dit is dé plek om van je af te schrijven, en wij vangen je op. Met liefde! Dikke knuf!
Lekkere nicht heb jij Kik, wat een muts! En Sas de medische wetenschap staat zeker niet stil. Wat fijn dat jullie heerlijk tegen elkaar kunnen hangen en dan woorden niet nodig zijn. Even een korte up, want ik ga zo boodschappen doen. mijn ei is volgens FF maandag geweest. We hebben die dag en de dag ervoor geknuffeld. Daarna werd manlief helaas ziek (buikgriep). Ik plof dus weer op het wachtbankje....
O zwitsal je doet me lachen Tis idd een muts Oei ventje heel de week ziek? Misschien waren die paar knuffelmomentjes voldoende? XXX
Ben maar even online want hebben vanalles te doen. Ik lees straks of morgen bij hoor! Fijn weekend allemaal!
@ Beg, eindelijk je ei! Super @ Zwitsal, beterschap voor je man en hopelijk waren die klusdagen voldoende. Veel succes op het wachtbankje. @ Kik, rustig hè... @ all, vanavond komen vrienden langs. Zij weten van onze kinderwens en we gaan vanavond meteen alles vertellen. Morgen gelukkig met zn tweetjes. Gaan we lekker naar de bios, even quality time. Heb vandaag weer een rotdag. Tot 12 uur heb ik in bed gelegen Daarna zijn we lootjes gaan trekken voor Sinterklaas bij mijn zus. En mijn nichtje van 5 zei: je bent mijn allerliefste vriendinnetje, jij bent zooooo lief Ik moest echt tegen mijn tranen vechten. Gisteren had manlief een enorme rotdag, dus we wisselen elkaar af haha Fijn weekend allemaal!
@ kik ongelofelijk bha daar zou ik ook van koken dat de nog een net antw terug kon sturen petje af hoor @beg he gelukkig eindelijk je ei hier alles rustig ik ben bang dat dit een verloren ronde gaat worden mijn mannetje moet dinsd weer heen en rond die tijd heb ik mijn ei als het goed is ga meer proberen bij te houden en hopen dat hij naar dinsd komt we hoefen deze keer maar anderhalve week te wachten voor de uitslag het is dus ook gewoon binnen 3 dagen binnen maar we konden niet eerder terecht
Hey allemaal! Hoe is het hier? Iedereen lekker weekend? Saskia, hoe was het vanavond met jullie vrienden, hoe hebben ze gereageerd? Moppie, bale hee, maar ja, wanneer het niet is gelukt weet je in ieder geval waardoor het komt... BEG, eindelijk, dag 29! Aan de klus meis @all; ik mis mijn vriendje! Ik ben het nu wel een beetje zat, hij is nu al ruim een week weg en het wordt nu iets te stilletjes om mij heen. Vandaag heb ik wel lekker een boswandeling met een vriendin gemaakt en heb ik lekker kunnen spuien en dat is wel eens fijn. Zij weet van mijn kinderwens maar het geeft mij wel rust dat ik nu tegen iedereen kan zeggen dat we echt even pas op de plaats moeten doen, dat scheelt tenminste al die 'en?' vragen... Meiden, truste en we spreken elkaar! Dikke knuffels x
Bepaal mijn ei door FF, dus achteraf, zit nu nog op dag 32, over 10 minuten op dag 33, dus klussen heeft geen zin meer hihi Vriendje missen, gewoon hier hangen, wij slepen je er wel door heen
Kik, fijn dat het bruinverlies bijna helemaal achter de rug is en je terug wat energie vindt! Maar wat een rotreactie van je nicht zeg! Ik denk dat ik me serieus zou moeten inhouden om haar niet eens goed de les te spellen, amai! Zwitsal, mijn duimen draaien voor je! BEG, super! Eindelijk een ei gevonden! Ook voor jou duim ik heel hard! Saskia, heb je het gezellig gehad met je vrienden en het loten? En veel plezier gewenst in de cinema! Je hebt wel een ontspannend dagje verdient hé! Moppie, dikke knuffel meid! Amy, kan me voorstellen dat je het beu bent hoor! Nog even volhouden.. Nonja, hoe gaat het nu met jou? Hopelijk ben ik niemand vergeten! Is in elk geval niet zo bedoelt dan!!!! Hier alles rustig. Ben deze morgen heel triest wakker geworden en weet eigenlijk niet waarom. Maar trekt hopelijk wel weer over dadelijk.
bereke is het al weer wat bij getrokken ik hoop van wel gister was onze laatste kans hij moest 2 dagen onthouding hebben maar hij had geen zin spierpijn? volgens mij is hij bang de vorige keer moet hij 3 dagen ondhouding hebben ik weet het niet mijn mannetje praat zo weinig ik weet niet wat in hem omgaat
Een beetje wel moppie. Klinkt inderdaad wel als een soort van excuus die spierpijn. Misschien is hij inderdaad bang ja. Wel vervelend dat hij er niet goed over kan/wil praten. Maakt het best moeilijk voor jou, volgens mij. Kan je hem geen biertje geven en er dan over proberen te praten. Mensen worden vaak iets losser na een beetje alcohol . Al kan het natuurlijk wél dat hij echt spierpijn had! Is allemaal zo moeilijk hé!
Trouwens, hadden we hier geen lijst met het overzicht van alle data? Is toch makkelijker om alles te kunnen volgen hé.
ben blij dat het weer wat lekkerder gaat is geen lekker gevoel zo wakker worden hi ja biertje kan wel maar mag nu ff niet ivm het in leveren van zijn zaad ik weet niet of het invloed heeft maar zeker voor het onzekere is niet fijn dat hij niet praat en het ene moment kun je er beter tegen als het andere hij is nu aan het voetballen dus of de spier pijn zo erg was ik weet het niet ik denk eerder dat hij ook bang is maar heb wel mijn best gedaan hem gerust te stellen over de uitslag mijn gevoel zegt dat het net zo is of zelf beter dan de vorige keer en al zal het wat slechter zijn dan blijft het het zelfde met iui ik probeer er zo nuchter mogelijk mee om te gaan we hebben nu ook niemand verteld dat hij dinsd weer zijn potje in moet leveren worden er ook niet steeds grapjes over gemaakt sorry voor het egobericht ik ga zo eerst maar ff lekker met de hond lopen even lekker uit waaien