Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Kom op meiden,
    Iedereen heeft wel eens periodes dat ze er doorheen zitten.
    En de een zal dan juist wat afstand nemen, de ander komt juist nog meer steun zoeken.
    Maar we zullen hier elkaar blijven steunen, toch?

Grouphug!!!!

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    beg helemaal mee eens

grouphug!!!!

3. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    heb gister beetje met mijn mannetje gepraat wat hij er nou van vond hij wil liever dat het zo gebeurd en de gyn zei de 1e keer dat we er waren dat we nog niet zo lang bezig waren en die zin is bij hem blijven hangen en ik heb we goed zaad er tussen zitten zegt hij dus gewoon nog ff afwachten
    en hij vindt dat ik er te veel mee bezig ben
    maar hij wil ook niet met de onderz stoppen we zijn nu al zo ver dus we zetten ook door .

4. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @BEG: spannend! Hebben jullie een beetje op tijd geknuffeld?

@Saskia: naar welke film zijn jullie geweest? Ik heb van de week een film online zitten kijken : the Ugly truth. Die was zo grappig, ik had meteen een super humeur ;)
    Ik zie net je berichtje dat je minder online komt. Ik kan het me wel voorstellen hoor. Zeker door sommige reactie van meiden die in een vloek en een zucht zwanger zijn...grrrrr

@Moppie: moeilijk dat je man zijn gevoelens niet wil delen. Ik heb thuis ook zo'n man op de bank zitten. Door zijn werk (agent) is vrij gehard. En toont niet snel zijn emoties.

@All: ik hugg mee hoor ;)

Ik ben aan het wachten op mijn bruinverlies.....Na een dipje in mijn temperatuur is hij weer iets gestegen. Ik hoop natuurlijk dat mijn bruinverlies wegblijft....

Ik zal even het lijstje aanpassen!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @zwitsal alleen die avond van de eisprong, de keer daarvoor was 3 dagen ervoor ongeveer

dus hoop dat het genoeg was hihi

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Bekijk bijlage 25485
    NOD
    04-11-09 bereke (denk ik tenminste)
    08-11-09 Zwitsal
    12-11-09 blackeyedgirl
    18-11-09 moppie ronde 14
    23-11-09 Brabantse1982

Zwanger

Afspraken
    nov- blackeyedgirl wachten op ongi voor afspraak hsg
    12-11-09 moppie uitslag zaad onderzoek
    02-12-09 bereke start ICSI
    06-11-09 Brabantse FM en uitslag progestoron
    Kik : on hold, wachtende op eerste menstruatie na curretage, vanaf 1/1/2010 gaan we er terug voor!

Om de lijst te veranderen:

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.ilovemom.nl/wp-content/uploads/2008/05/roze-boeddha.jpg. Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.

7. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    sorry al weer een berichtje ik heb net een ovu test gedaan nog niet posi dus toch kans deze maand ?

8. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @zwitsal ik ga weer mee duimen !!

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @BEG: klinkt als een goede timing. Mijn duimen draaien!

@Moppie: spannend! Temperatuur je ook of doe je alleen ovu-testjes?

10. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @beg ook voor jou meid ik duim !!!!
    @zwitsal ik temp niet lukt me niet elke morgen kan dat ook met een oor termo moet je het echt elke morgen op de zelfde tijd doen ?

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    thanks meiden

elke morgen zelfde tijd, als je opstaat
    niet met oorthermometer, die is niet nauwkeurig genoeg

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ben ik weer even... ik kan jullie niet zo goed missen ;););)

@ Zwitsal, spannend weer! Ik duim :)
    We zijn naar "terug naar de kust" geweest. Beetje zware film, maar we hebben beiden het boek gelezen en vonden het zo goed dat we de film wilden zien. Mooie film!

@ Moppie, ik kan me je mannetje ook wel voorstellen. Het zou natuurlijk geweldig zijn als het op deze manier gebeurd. Maar wat zijn jullie kansen op een natuurlijke bevruchting? Weet je dat? Als wij daar nog een redelijke kans op hebben, stel 20%, dan willen we ook nog een jaar zo proberen.

@ all, ik hoop nog steeds dat het op de natuurlijke manier lukt. Stom eigenlijk hè, want ik weet dat die kans bijna nihil is... maar aangezien de kans er wel is omdat ze wel goede zaadjes hebben gevonden, kan ik het niet uit mijn hoofd zetten. Ik heb deze ronde mijn eisprong zo ontzettend vroeg gehad. Al op dag 13, vorige ronde pas op dag 22. Ik denk dat het komt omdat ik deze ronde er nauwelijks mee bezig ben geweest en ik geen alcohol heb gedronken.
    Mannetje is erg lief en ik vind hem zo zielig. Hij is echt heel verdrietig, ik zie het aan hem. Hij is altijd heel energiek en positief en nu is hij snel moe en heeft nergens zin in. Wat ik echt heel lief vind is dat hij cafeïne-vrije koffie is gaan drinken, helemaal uit zichzelf!!! Ik weet niet of het helpt, maar het kan geen kwaad in ieder geval.

13. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    :pHey meissies

Sorry dat ik niet altijd zo goed kan volgen..
    Maar zij die in de wachtperiode of klusperiode zitten ; ik denk aan jullie en duim!!!!!!!

aan saskia : daar kan ik helemaal inkomen dat je vooralsnog hoopt op een natuurlijke bevruchting..wie weet he. Wel lief van je ventje dat ie ook meedenkt naar wat gezonder zou zijn..Hopelijk hebben jullie afwisselend goede momenten zodanig dat er altijd iemand de andere kan steunen(dat was bij mij en men mannetje gelukkig zo we leken mekaar recht te houden..)

Hier ist goed(gezien de omstandigheden). Vandaag eerste dag gaan werken en morgen nog een dagje en dan is het al Luxemburg. Men directe collegas reageren heel lief en goed. En ik geniet van men nieuwe job! Alleen men vroegere collegas blijven raar doen, blijven insinueren of ik zwanger ben..lompe mensen, al goed dat ik er niet meer zit... Bruinverlies is bijna helemaal weg!!Morgen ga ik de eerste keer terug sporten!!!Daarstraks zelfs van een vriendin vernomen dat ze voor haar eerste ook een miskraam en curretage heeft gehad. Dat heb ik dus nooit geweten! Ze heeft nu twee kindjes. Voor de rest kijk ik uit naar men reisjes, de feestdagen en even niet zwanger kunnen worden(al ziet mijn ventje gigantisch op tegen vrijen met een condoom). Nu heb ik een heel jaar gezaagd over de grote hoeveelheid seks :p maar we zijn nu een seksloos stel sinds 14 september eeeeeek en dat is lang!Maar ik moet, heb ik gelezen, een week wachten na het laatste bloedverlies..en eerlijk heb ik er wel wat schrik van(dat het dan terug gaat bloeden)Oei ben even ego bezig..;)dikke knnuffel meissies!

14. bereke

bereke Niet meer actief

#1394 bereke, 2 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2009
    Oh dames, leuk dat jullie het clubbie ook niet willen laten doodbloeden! We blijven elkaar gewoon steunen, door dik en dun, goed nieuws en slecht nieuws!

Moppie, het is ook allemaal flink moeilijk om mee om te gaan soms hé. Misschien moet je man gewoon nog wat wennen aan heel die mmm? Wel goed dat hij de onderzoeken nog wel wil doen. En daarna gaat hij waarschijnlijk toch wel mee in de oplossing die de gyn voorstelt, niet? Desnoods na een tijdje nog zelf geprobeerd te hebben. En wie weet is het wel raak vooraleer je hulp nodig hebt!
    En als je ovutest nog niet positief is, heb je nog alle kans om op tijd te klussen hé.

Zwitsal en BEG, jullie zitten samen op het wachtbankje nu hé? Ik ga heel hard duimen!

Saskia, tuurlijk hoop je dat het zo raak gaat zijn! De kans is klein maar het kan!!! De fertiliteitsarts zei tegen ons ook duidelijk dat als we ooit beslissen dat we niet meer zwanger willen worden (kan ik me echt niet voorstellen maar goed :D) we wel voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken ondanks de (zeer) slechte resultaten van het sperma. Terwijl ik dat net als het enige pluspuntje zag.
    Wel lief van je man om over te schakelen van koffie! En jullie komen er wel door hoor! Stilaan elke dag iets beter!

Kik, kan me voorstellen dat je beetje schrik hebt om terug te gaan bloeden na het vrijen. Heel voorzichtig doen. En eens die eerste keer achter de rug is, zul je je wel weer zekerder voelen daarover hé. Komt wel goed!

Ben stikkapot. Drukke dag gehad op het werk. Maar mijn mannetje had een vrije dag en heeft het huis onder handen genomen en gekookt :$. Is toch zo'n schatje hé!

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @kik:
    leuk luxemburg, kon er best leuk shoppen enzo :)

16. bereke

bereke Niet meer actief

En zie mijn banner. Nog exact 1 maand. Al denk ik dat het toch iets langer gaat duren gezien mijn cyclussen... Maar toch, ik kies ervoor om de banner te geloven :).

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland

spannend meis, nog eventjes geduld

18. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zwitsal en BEG, wat spannend, jullie zitten op het wachtbankje, ik hoop zó dat jullie een positieve test krijgen, goodluck!!!!

Saskia, lijkt mij niet meer dan logisch dat je toch hoopt op een natuurlijke zwangerschap enne, hihi, misschien een rare uitspraak in deze situatie maar 'niet geschoten is altijd mis he';)

Kik; wat heerlijk naar Luxemburg, heb je meer rust in je lijf nu je weet dat je even niet zwanger wil worden?

Bereke, ik ben nog helemaal thuis in die mmm maar hoe werkt het nu? Moet je tijdens je eisprong naar het ziekenhuis voor de eerste keer? Hoe vaak kom je nou in aanmerking voor deze 'behandeling'?

@all; ik ben erg blij dat mijn lieffie woensdag weer thuis komt, ik mis hem nu echt wel, ik geniet echt van mijn eigen avondjes en het is ook wel relaxed dat je echt nergens verantwoording voor af moet leggen maar ik wil nu weer heel graag dingen samen delen met hem en samen genieten van de avondjes...!

Meiden, fijn avondje!

xxx

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Amy,

je telt nu zeker wel de uurtjes af voordat ie er weer is :D

20. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @Sas: ik kan me je hoop wel voorstellen hoor. En de wonderen zijn de wereld nog niet uit. En wat lief van je man dat hij de gewone koffie laat staan.

@Kik: wat fijn dat het bruinverlies bijna weg is! Het valt me ook op dat als je het over een miskraam hebt dat er dan ineens heel veel vrouwen aangevene en miskraam gehad te hebben. Heel veel vrouwen houden dit voor zich. Het lijkt wel of er een taboe op zit...

@Bereke: spannend hoor, nog een kleine maand!

@Amy: fijn dat je man weer bijna terug is en ruim op tijd voor je ei!

@BEG: en voel je al iets? Heb jij ook een temperatuurkaartje?

@all: gister had ik flink last van wit slijmverlies. Ik voelde het gewoon lopen...blehhh. Ik heb dit nog nooit gehad zo laat in mijn cyclus. Verder wat last van een soort spierpijn in mijn onderbuik, alsof ik buikspieroefeningen heb gedaan. Mijn temperatuur is nog steeds 37,1 ik had gehoopt dat hij verder zou stijgen. Ongeduldig afwachten dus....

Deel Deze Pagina