Da's niks. Op 19/6 zijn we de eerste keer bij de gyn geweest en rond 2/12 start onze eerste ICSI. Dus een half jaartje tussen het ontdekken en de eerste behandeling. Mogen niet klagen vind ik (al duurt het toch lang hoor...). Kan ik alleen maar beamen! xxx
Wat leuk dat jullie allemaal in België komen wonen! Komen jullie dan wel wat in mijn buurt wonen . Neen, maar wel gek dat wij 6x vergoed krijgen en jullie in NL maar 3?! Oh leuk om de beroepen van iedereen te lezen. Ik ga wel vaag blijven owv privacyredenen. Ik doe een bureaujob. Lekker duidelijk hé ...
Kik, heel veel plezier meid! Geniet ervan! Saskia, fijn dat je weer wat kan lachen! BEG en zwitsal, hadden jullie maar een venstertje in je buik om even te piepen hé. Lukt het nog om wat geduldig te blijven op het wachtbankje? Amy, geniet van je ventje!!! En ja, het is soms oneerlijk hé... Maar je weet wat ze zeggen hé: om supermooie kindjes in elkaar te knutselen heb je nu eenmaal veel tijd en oefening nodig . Onze beurt komt nog meiden!
Een massage "met alles erop en aan" werkt altijd hé . Moppie, ik hoop dat je een goed resultaat krijg van dit potje!!! Heb het maar even opgesplitst want er was veel geschreven. Leuk zo!
Hoi schatten! Hier alles rustig, tempen gaat rustig door, temp is nog normaal. Slaap wel heel slecht in, heel onrustig, half bewust, beangstigend eigenlijk.... Morgen naar ZH, denk folikelmeting en waardes progestoron te horen krijgen. xxxxxxxxxxxxx
Hey Brabantse! Vind je het spannend morgen of is het gewoon routine? Bereke, bizar he, dat er al snel zo een half jaar overheen gaat, wel heel spannend hoor dat de behandelingen nu kunnen starten, ben je er zenuwachtig voor? Hier alles prima, gisteren met vriendje gepraat over kindjes en we willen ws. wel een bezoekje aan de huisarts gaan brengen, ik zit mij heel de tijd af te vragen of ik nu al de afspraak moet maken of niet, hmm...we gaan het er nog even samen over hebben, gek he, het is toch echt een drempel om te bellen... Nou meiden, fijn dagje weer! xxx
Nee, vind t niet spannend, hoop alleen dat ik die eisprong heb gehad vorige keer en er nu weer 2 mooie eitjes aan t rijpen zijn. Zou helemaal te gek zijn. En k heb mazzel, want door de afspraak in het ZH heb ik door de tussentijd gewoon de hele middag vrij xxxxxxxxxxx
hey meiden, hoe is het hier met iedereen? temp hier gelijk gebleven vanochtend naar de dokter geweest omdat ik me zo belabberd voel, heb ik een luchtweginfectie, maar mocht ik koorts krijgen, of groen slijm opgeven, dan moest ik nog maar even bellen
@ Brabantse, succes morgen en ik duim voor goede uitslagen! @ Amy, het is zeker een drempel om de huisarts te bellen. Het is eigenlijk gewoon doodeng. Zodra je de huisarts hebt gebeld, is het officieel. Je zit dan gewoon in de mmm en word je in veel gevallen een beetje geleefd door ziekenhuisbezoekjes enzo. Leuk is anders, maar toch... onzekerheid is vaak nog veel vervelender. Ik ben verdrietig door de uitslag, maar heb wel meer rust nu omdat ik gewoon weet wat er aan de hand is. Lekker over praten met vriendje en zodra je er beiden aan toe bent de huisarts bellen. @ BEG, een luchtweginfectie... hmmmz... veel beterschap meis!!! @ all, hier alles ok. Vandaag ook een goede dag dus dat is fijn! Jullie krijgen de groetjes van Nonja! xxx
Hoi meiden, Brabantse, veel succes met je afspraak morgen. Hopelijk krijg je leuk nieuws! En geniet van je vrije halve dag! Amy, begrijpelijk dat je toch wat aarzelt om die afspraak te maken. Dat maakt het zo "officieel" hé. Doe het maar gewoon op die moment dat jij er echt klaar voor bent meid! BEG, veel beterschap! En hopelijk komen die klachten niet die je daar opnoemt!!! Saskia, fijn dat het goed gaat met je! En doe nonja de groetjes terug! Spotting sinds deze morgen. Dus zal ik morgen wel flink ongi zijn hoop ik. Als ik dan 31 dagen verder tel (zo lang duurde deze cyclus) dan zijn we 7/12 ipv 2/12 als ik ongi wordt. Dus een paar daagjes extra wachten (heb banner aangepast). Niet zo erg maar toch... Ben toch wel stillaan wat zenuwachtig.
Hi dames, ik kan jullie niet meer bijhouden Ik had vandaag een vergadering en zit nu onderuit op de bank. Het witverlies is een stuk minder, maar nog geen bruinverlies gezien. Ik verwacht dit ieder moment aangezien het witverlies minder is geworden. Sinds gisteravond voel ik steken rond mijn baarmoeder. Het lijkt een beetje op de pijn die ik voel rond de eisprong. Alleen dit houdt veel langer aan en ik voel het vooral als ik opsta of nies. Mijn gevoel gaat heen en weer tussen: het is raak en nee het niet raak waarom nu wel. Mijn borsten voel ik nog steeds, maar het is niet extreem anders. Pff ik word gek van het wachten!
Hey Zwitsal, dat klinkt toch wel hoopvol en spannend! Erg he, die wachtdagen je wordt zo heen en weer geslingerd tussen al die emoties...meid, ik duim voor je!!!! Hier gaat alles lekker, vandaag gaan we lekker uit eten en lekker in de relax, ik ga eerst even naar buiten en een rondje hardlopen! Meiden, dikke knuffels xxxx!
@zwitsal: ik stuur nog wel een pakje geduld naar je door nog een paar daagjes en dan kom je het te weten! @Amy: veel plezier vandaag! Hoe is het met Sas? hier nog steeds niet lekker, lig onderuit op de bank
Hey meiden I'm back : aan sas, ook al zullen er misschien nog mindere dagen komen, ik vind het zo fijn om te horen dat je er alvast een paar goede achter de kiezen hebt. Hoe is nu alles met jullie? Doe NOnja de groetjes terug! Heeft ze nog geen zin om terug te komen naar het forum, ik mis haar wel..Gaat het allemaal wat met haar? aan Beg en zwitsal, jeminee jullie houden het wel spannend he! aan bereke: zijn ze er al doorgekomen? Hoe was het verder nog op het werk? aan amy : ben blij voor je dat je je ventje terug bij hebt, kan ik me voorstellen dat dat ff wennen is na zoveel daagjes alleen! aan moppie : hopelijk loopt het allemaal wat goed af he, wanneer hebben jullie de uitslag? ben ik nu iemand vergeten oja brabantse : dikke kus terug! HIer alles ok. Het waren superdagen in Luxemburg. Veel gaan wandelen tussen weien, in bossen vol herfstkleuren. Savonds lekker aperitieven,eten enz. Bruinverlies komt enkel nog een beetje op na lange wandelingen. Mijn ventje en ik beginnen er allebei wat gefrustreerd onder te worden zolang niet "geknuffeld"jullie willen niet weten wat ik allemaal droom snachts. Ik durf alleen niet zo goed, zo bang dat het bruinverlies terug veel erger wordt. Het rare is, ik zit nu veertien dagen, na de curretage, ik lijk meer 'vruchtbaar' slijm te hebben maar mssn is dat omdat ik het zo graag wil... Heb er allemaal toch best nog veel aan zitten denken hoor(zwanger worden, men nicht zwanger, vriendinnen bevallen, miskraam, curretage, hoe nu verder,..) Ik merk dat ik er tegen men ventje veel over begin, hij praat dan wel mee maar zal er zelf nooit over beginnen of zal dat thema ook niet draaiende houden...Ik laat het dan maar wat over me komen, verdringen zal toch niets oplossen denk ik.. dikke kus aan iedereen hier XXX
BEG; voel je je al wat beter?! Zwitsal; nog steeds geen bruinverlies? Kik; Fijn dat je lekker hebt genoten de afgelopen dagen. Mannen zijn wat dat betreft gewoon wat ondoorgrondelijker he en je moet bedenken, hij maakt alles van de zijlijn mee, hij kan alleen maar delen wat hij meegemaakt heeft met jou namelijk een mk maar alle pijntjes en emoties zijn vaak moeilijker te delen. Tsja, ik had ook net een discussie met mijn vriend in de auto hoor, werd weer zo'n gezellig ritje haha. Mijn vriend kan mij soms het gevoel geven dat we niet samen staan w.b. kinderen. Hij wil absoluut ook kinderen maar hij denkt nog steeds dat het spontaan gebeurt. Hij staat er ook zeker wel open voor om naar de dokter te gaan maar dan doet tie het meer voor mij en dat wil ik dan juist weer niet. Als het aan hem ligt zouden we het toch nog een paar maandjes proberen maar tegelijkertijd geeft het mij zoveel onzekerheid. Zucht, we gaan zo maar eens lekker uit eten en het er met een goed wijntje over hebben Knuffels meiden!
hey Amy,ja inderdaad zo kunnen we ook gesprekken hebben..HIj heeft in aug zen zaad al laten nakijken omdat ik het vroeg maar hij zat er ook niet mee en dat scheelde. Maar heel mijn gefilosofeer van "hoe nu verder" enz. daar staat hij niet zo veel bij stil. Vooral de vraag hoelang het nu weer gaat duren dan kijkt ie zo van..dat kun je niet weten dus pieker er dan niet over. Een ander vriendin van me trouwt in mei, ze is nu(op aanraden van de gyn) al gestopt met de pil en vrijt tot haar trouw met condoom. Dus ik weet dat ze vlak daarna ook voor kindjes gaat gaan(samen met mij de laatste kinderloze van dat groepje). Bovendien blijkt ze allergisch voor condooms dus dan begin ik al te malen he..Wat als ze daarmee ook stopt. Ik ben er ook zeker van dat ik in mei nog zit te klungelen..en zij van één of twee maand zwanger is. Dan ga ik me zo alleen voelen in dat clubje he.. Er zijn gewoon heel weinig mensen met wie ik overweg kom. Mensen die kinderen hebben of zwanger zijn dat is te confronterend. Mensen die er helemaal niet mee bezig zijn lijken me niet te begrijpen of domme opmerkingen te geven. Mensen die ook voor kindjes gaan heb ik altijd zo een schrik voor dat ze me voor zijn(niet bij jullie he dat is anders!!) . Men ventje is daarjuist anderhalf uur weggeweest naar de winkel. Het rare is ik heb zo genoten van het weekend maar tegelijkertijd lijk ik veel meer te zitten piekeren vanaf toen.Ik denk, nu alles een beetje is afgesloten én ik wat meer tijd over heb alles begint door men kop te gaan..Ik was daarstraks aan het denken over wat die vriendin van me nu aan het doen was(die bevallen is midden sept en van wie ik het kindje nog niet heb gezien) en dan begon ik helemaal door te draven van ze geeft em nu een badje en een knufel enz enz. Ik ben zo jaloers op haar he. Ze probeert lief te zijn en laat me een beetje met rust en geeft toe dat ze voor mij ff van de radar verdwijnt maar dan denk ik ineens "ja jij hebt het allemaal he confronterend om met zo een sukkel als mij te veel contact te hebben..".Brrr terug veel te veel stof om na te denken en veeeel te veel ego vandaag. dikke knufffff