Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog even een berichtje erachteraan naar de rest; zucht, meiden, hebben jullie ook wel eens het gevoel dat zwanger worden echt een enorme ver van m'n bed show is?! Ben echt een beetje moe en heb het gehad, dat hele zwanger worden. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat dit echt de laatste maand wordt dat we het proberen omdat ik vind dat je ook je levensstijl aangepast moet hebben wil je terecht bij de HA zitten en mijn vriend heeft in NY alles op behalve vitamines en elke avond zaten ze wel aan het bier en heel de dag koffie enz. En nu hij terug is drinken we ook lekker wijntjes, gaan uit eten en genieten vooral even. Ik heb deze week mijn eisprong en als de ongesteldheid zich daarna weer aankondigd is het helemaal duidelijk en gaan we nu dus echt! Maar, ik ben er dit keer gek genoeg minder mee bezig omdat ik al een klein beetje berust ben in het feit dat wij ws. moeilijker kinderen kunnen krijgen. Maar, meiden, wij krijgen ze allemaal wel hoor, we hebben weer een zwangere in de groep en laten we daar vooral veel hoop uithalen he!

Dikke knuffels van mij x

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Amy, heb je met hem alles besproken
    ook wat zijn levenstijl betreft?
    voordat we er achter kwamen dat het door mij kwam,
    hebben we besproken wat we er allebei aan konden doen
    om zo gezond mogelijk erin te stappen

3. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik heb altijd t gevoel gehad dat ik nooit kinderen kon krijgen, zonder duidelijke aanwijzingen. Mijn vriend gelooft er heilig in dat het wel goed komt. Hij wilde zelf stoppen met de gyn, zodat ik het op mijn werk niet hoefde te vertellen (ik kwaad natuurlijk....) Hij zegt ook dat mijn gevoel het tegen kan houden........
    xxxxxxxxxxxx

4. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    OOOO zwitsal, dikke kuss meid!!!!!!!
    En dat er nog mogen volgen!!!!
    Welke ronde was dit al weer meis want ik kan dat niet goed uit elkaar houden?
    XXXXXXXXXXXXXXXXx

5. bereke

bereke Niet meer actief

Leuke banner zwitsal :) !

Amy, ja voor mij is het soms ook een ver-van-mijn-bed-show hoor. Maar zoals je zelf zegt, laten we hoop halen uit onze nieuwe zwangere hier!
    En bespreek even met je ventje dat de lifestyle best wel belangrijk kan zijn...

Brabantse, oei dat zijn bij mij heel slecht vallen moest mijn man zoiets zeggen... Misschien kan je hem eens wat info opzoeken op internet zodat zijn ogen wat opengaan? Sorry als ik bot klink ofzo maar dit is een gevoelig onderwerp bij mij...

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik kwam hier even snel kijken omdat ik goed nieuws van Zwitsal verwachtte... en ja hoor!!!! :D:D:D
    Ik vond het feit dat je geen bruinverlies had wel heel erg hoopgevend!
    Van harte gefeliciteerd, ben superblij voor je!!!!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O en Amy, voor mij is het zwanger worden ook een enorme ver van mn bedshow geworden. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een positieve test in handen ga krijgen, maar we gaan er voor!

Gisteren hadden we een verjaardag. Mijn moeder was jarig geweest. Mijn zus was er ook even met de meiden. Ze hebben een meisje van 5 en van 1. Mijn nichtje van 1 kwam de hele tijd bij mijn mannetje aangerend om te knuffelen, zooooo lief!!! Maar mijn mannetje werd zo stil toen ze weg was. Vanochtend zei hij dat hij er continu aan moest denken dat hij nooit zo met zijn eigen kindje zou kunnen knuffelen en spelen :(:(:( Natuurlijk heb ik hem even duidelijk gemaakt dat wij echt wel papa en mama worden. Het duurt even, en we moeten er veel voor doen, maar ons wondertje komt er!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Dat heb ik ook steeds met mijn metekindje Saskia. Ze hangt heel sterk aan mij en ik smelt gewoon dan. Maar toch die gedachte telkens: kan ik dit ooit doen met mijn eigen kindje?! Maar ik hoop en geloof echt dat we een goede kans maken dankzij ICSI!

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja Bereke, het gaat helemaal goedkomen met ons. We worden hier allemaal supergelukkige mama's en papa's :)

10. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    whooow zwitsal super van harte gefeliciteerd geniet er van meid!!!:)

11. bereke

bereke Niet meer actief

Heb helemaal geen zin om morgen te gaan werken. Bah! Duimen jullie dat de dag voorbij vliegt? Ben gewoon nog steeds zo moe... Maar goed, wie heeft er wel zin in maandagmorgen hé ;) ?!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oooo Bereke, ik heb ook GEEN zin, bah bah!!!
    We duimen samen dat de dag voorbij vliegt!

13. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    nee, je klinkt niet bot, ik voelde hetzelfde!!!!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Da's echt wel rot voor je brabantse! Heb je er nog met hem over gesproken? Dikke knuffel in elk geval!

Ja dat doen we Saskia!

15. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @Kik: ik ben in ronde 16 zwanger geworden. Dus geef de hoop niet op!

@Amy: hou vol meis, ik had het ook niet meer verwacht. Dit was de laatste ronde voordat we naar de dokter zouden gaan. Ik was stom verbaasd toen ik een positieve test in handen had.

@Sas: ik gun het jullie ook zo. Mijn duimen draaien echt overuren voor jullie!

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks meid, komt allemaal goed. Duurt alleen ff ;)

Hoe voel je je?

17. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Misselijk.....;) Ik moet echt op tijd kleine beetje eten anders word ik heel misselijk. Moet eigenlijk niet aan eten denken, maar ik moet toch wat eten. Het is ook nog niet helemaal tot me doorgedrongen dat ik zwanger ben....

18. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    zwitsal kan me voorstellen dat het nog niet echt is door gedrongen maar toch is het echt zo super

hier een een baal dag voel me raar heb geen zin werd al heel raar wakker zal wel komen omdat we donderd uitslag krijgen ofzo het liefst zou ik weer lekker in bed kruipen maar ja moet zo aan het werk dus dat gaat niet en vanavond nog wedstr bha

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dikke knuffel moppie! Die baaldagen zijn niet fijn hè :(

Zwitsal, ik kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal gelooft, maar toch is het zo! Na 16 rondes ben je zwanger :D:D
    Helemaal geweldig! Moet een fantastisch gevoel zijn.

20. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey

Hoe is het met iedereen hier?

Ik had echt een moeilijk weekend..
    Down gevoel, huilbuien,.ik denk dat ik toch nog een tijdje wat onverwerkte zaken met me meeneem.
    Vlak na de mk leek het een kwestie van overleven(angst, willen dat bloeden stopt enz) maar nu alles achter de rug is...zijn de muren omlaag en ben ik extra kwetsbaar.
    Gisteren hebben we voor de eerste keer geknuffel..jeezes ik ben blij dat het achter de rug is, zo die eerste keer. Want echt genoten heb ik niet..bang dat ik terug zou gaan bloeden, zelfs flashbacks van in het ziekenhuis. Het blijft een beetje traumatisch wat er "daar vanonder" allemaal gebeurd is.:(Heel raar. Men ventje ocharm had wel door dat ik behoorlijk in spanning was. En dan met condoom omdat ik nu niet zwanger mag worden..een mens zou voor minder knettergek worden..GElukkig achter geen verlies, zelfs geen bruin.Hopelijk heb ik snel terug wat vertrouwen maar nu vind ik het "daar beneden" nog een niet te betreden terrein..
    xxxx

Deel Deze Pagina