Jeetje moppie, das niet niks. Gelukkig kun je er goed mee omgaan. Kan het erger worden als je zwanger raakt of misschien juist minder? Bereke, je weet maar nooit. Ik hoop dat de zaadjes gewoon super waren en op de loer hebben gelegen voor jouw ei
ik heb het gelukkig niet in hele erge vorm en kan er goed mee omgaan je hebt moeie en slechte momenten met de zwangerschap kan het zijn dat de klachten helemaal weg zijn dus hihi kom maar op
Moppie, snel zwanger worden dus. Dan kun je meteen zien of het bij jou ook minder wordt Bereke, ik ken dat gevoel wel. Soms weet je gewoon echt zeker dat het niet raak is. Ik had dat ergens in maart. Wist zeker dat we niet goed geklust hadden. En toch was ik toen overtijd, dus begon ik toch weer te hopen. En natuurlijk niet zwanger, maarja... Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik sowieso een beetje af begin te tellen totdat we weten wat er aan de hand is. Ik ben er namelijk van overtuigd dat we niet spontaan zwanger gaan raken. Stom hè
Dat heb ik dus ook Saskia. Ikzelf ben ervan overtuigd dat dit echt een sterk voorgevoel is en waarschijnlijk gaat kloppen. Mijn omgeving denkt dat het gewoon mijn angst om niet zwanger te raken is. Laten we hopen dat het bij ons allebei het laatste is!
Hier precies hetzelfde. Heb dat gevoel namelijk al heel lang, zelfs al voordat ik zwanger WILDE raken. Om mij heen zeggen alle dames dat ze dat gevoel ook hadden, maar zij waren allen binnen 4 maanden zwanger. Ik ben nog steeds niet zwanger en ben enorm bang dat een nachtmerrie uit gaan komen
hoi meiden, gister was even een bliksem bericht ik zal hier mijn verhaal even neer zetten. ik ben in oktober 2008 gestopt met de pil. begin december 2 dagen drie druppels ( het was echt veel te weinig voor een ongesteldheid) verloren. maar ja we waren natuurlijk nog niet zo lang gestopt en was heel blij dat er wat kwam dus gingen er geen alarm bellen rinkelen. toen er in maart nog steeds geen zwangerschap was en ook geen ongesteldheid. ben ik naar de ha gegaan. deze wilde mij pas doorverwijzen als ik een half jaar niet ongesteld zou worden. dus ik weer naar huis en ik zou dan begin juni weer terug kunnen komen. maar eind mei hield ik het al niet meer en ben toch naar de ha terug gegaan. gelukkig wilde ze me nu wel door verwijzen. ik ben naar de gyn geweest die heeft een echo gemaakt ( me eerste inwendige echo ooit) gingen dus ook nog wel wat zenuwen aan vooraf. en zij constateerde pcos. en verwees me door naar de fertiliteitsarts. inmiddels heb ik een kuur provera gehad om de ongi op te wekken. en heb een bloeding gehad. daarna een kuur clomid gehad dit is nu ongeveer anderhalve week geleden. zit vandaag op dag 15 van me cyclus maar ik ben bang dat ik tegen het middel kan want ik heb vanaf dag 10 ovu-testen gebruikt maar tot nu toe geen ei-sprong kunnen vinden. en om antwoord te geven op je vragen bereke..... over een maand 20 augustus ga ik trouwen. en ik heb nog geen kinderen. we gaan voor onze eerste. dus het was wel een domper toen dit geconstateerd werd. maar goed we gaan er voor. ik weet dat jullie al een tijd kletsen. maar misschien kunnen jullie ook kort iets over je zelf vertellen weet ik ook een beetje met wie ik praat. en verder hoop ik dat jullie allemaal maar snel zwanger mogen zijn. ik ga me bedje op zoeken. trusten meiden en tot morgen.
Even snel een berichtje vanaf mijn werk. Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en hij heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo van mijn onderbuik (uitwendig). Maandag kan ik terecht. Hij denkt dat het te maken heeft met het littekenweefsel van mijn blindedarm operatie of misschien een buiten baarmoederlijke zwangerschap, maar daar ging hij niet vanuit omdat ik niet vloei en gewoon normaal ongesteld ben geweest.
@ Pamsie, ik geloof dat het echt een enorme domper voor jullie is. Ik hoop dat de clomid aanslaat en dat je snel zwanger zult zijn. We leven hier met je mee meid! Ik ben dus Saskia 24 jaar en ben vorig jaar getrouwd. Mijn man is bijna 28. We zijn in september gestopt met de pil en eind oktober zijn we echt begonnen. Helaas nog geen baby voor ons en het ziet er naar uit dat we nu de mmm ingaan vanwege onderbuikklachten bij mij. Ergens vind ik het nu toch een fijne gedachte. Dan weet ik tenminste wat er aan scheelt.
vervelend dat je zoveel klachten hebt. en zeker jammer dat jullie nog niet zwanger zijn. de cyclus lijkt wel stabiel. ik ben er voor je als je de mmm in gaat. maar idd dan heb je wel duidelijkheid wat er aan de hand zou kunnen zijn. en dan kan het eventueel op gelost worden zodat je snel wel zwanger bent. ik ben trouwens ook 24 jaar en mijn partner is 26 jaar.
Saskia, ik heb dat gevoel ook al van vóór dat ik zwanger wilde worden! Ben "blij" dat me eindelijk iemand écht begrijpt en niet gewoon zegt dat dit normaal is en blablabla. Zwitsal, k*t meid! Verwen jezelf maar eens lekker vandaag! Saskia, goh dat het maar vlug maandag is en je weet of er iets aan de hand is en wat dan. Ik duim dat alles gewoon ok is! Pamsie, hopelijk heb je vlug een positieve ovutest in handen en wordt dit dé ronde! Trouwens proficiat met je nakende trouw. Komt wel heel dicht bij hé! Oh en hier mijn verhaal: ben 27 jaar en mijn man is er 28. Zijn in april 2008 getrouwd en ik ben eind augustus 2008 gestopt met de pil. De allereerste ronde hebben we overgeslagen omdat ik toen nog medicatie moest afbouwen. Ben in april 2009 gestart met een nieuwe baan en dan heb ik ook twee rondes overgeslagen daardoor (zie je onder mijn banner => de rondes die we overgeslagen hebben zijn rood). Mijn cyclussen zijn vrij onregelmatig jammer genoeg. Ben op 19 juni 2009 naar gyn. geweest voor een jaarlijkse controle. Heb toen mijn twijfels en zorgen besproken en hij heeft toen voorgesteld om ineens bloed te nemen van mij en om mijn man zijn zaad te laten testen. Op 31 juli krijgen we de resultaten hiervan. Heb een moeilijke week. Pfff. Eerst die "weggegooide ronde" en nu is het zo druk op het werk. Gewoon niet normaal! En aangezien ik er "pas" werk vind ik alles nog moeilijk en ben ik nog traag met alles dus voel nu zo'n druk om alles tijdig en goed af te krijgen...
Zwitsal, toch weer balen hè meid! Inderdaad, laat je maar eens lekker verwennen ofzo! Bereke, we zitten op één lijn. Ik heb ook mijn week niet. Huil om iedere scheet en huil eigenlijk niet zo snel. Klussen lukt ook al niet, gewoon omdat het me ineens enorm tegenstaat. Ik heb eigenlijk nu zoiets van: laat het maar ff zitten, hoeft ff niet. Terwijl ik er ook gefrustreerd en verdrietig van raak omdat ik toch mijn best wil doen om onderhand eens zwanger te worden. Pffff, heb echt mijn week niet bah!!
zwitsal balen meid hoe voel je je gaat het een beetje ? grappig om te lezen dat jullie ook z'n baal week hebben jeetje hangt het in de lucht ofzo ik snotter iedereen af mijn vriend heeft het al een paar keer voor z'n kiezen gehad en dan krijg je weer te horen ben je er niet te veel mee bezig ja hallo ....... jij hebt er 1 ik niet .... rustig aan dames nou deze week mag van mij wel weer voorbij zijn nog 2 dagen werken dan weer een rust dag en dan nog 1 week werken en dan vakantie volgens mij ben ik daar aan toe
Goh Saskia en moppie, da's wel toevallig hoe gelijk we lopen ! Hopelijk gaan we toch een fijn weekend en een leukere week tegemoet! Ik duim dat de lucht vlug opklaart bij jullie! En dat jullie over twee dagen/acht dagen de sterren van de hemel vrijen met een ongelooflijk leuk resultaat !
Ben trouwens zo bang dat ik alles ga verprutsen op het werk of dat mijn collega's mijn 1000en vragen beu raken. Pfff was ik al maar volledig ingewerkt en was mijn proefperiode maar al voorbij. Maar doorbijten...
Ik zie dat Lonit 1 dag overtijd is... Hoe gaat het meid, nog niet ongi? Ik vind dat dit clubje wel even goed nieuws kan gebruiken, dus kom maar op