Hey meiden Ook al is klussen(op de ene recente keer na) lang geleden , ik herinner me die klusperiodes nog goed en zie ze in de verte alweer aankomen Ik vind het soms een hele opgave om na een zware werkdag nog te moeten klussen,ik wil dan gewoon eten maken, opruimen, zetel hangen en lekker op tijd in bedje. Ik geef toe dat het enkele malen is gebeurd dat ik dacht, o lets get it over with. en ik voelde me dan ineens ontzettend schuldig tegenover men ventje. Af en toe gaan we toch gewoon slapen ook al zit ik rond men ei maar dan voel ik me de dag nadien gelijk heel schuldig van"dit had DE keer kunnen zijn".. Kraamvisites het is een mes in een open wonde..ik zie er nog enkele op mij afkomen.3 vriendinnen bevallen in december en moet er nog één doen van sept. Heb er gewoon geen zin in..De meesten weten van men mk en als ze boos zijn als ik niet kom, dan begrijpen ze me niet. Heb geen zin om helemaal over men toeren te raken hierdoor. Meiden, ook nog raar nieuws..exact 3 weken geleden had ik de curretage...Nu is het bruinverlies al anderhalve week volledig weg. Voorbije week meer opgeblazen gevoel, opgezette buik,witverlies, acné, kast plunderen om te snoepen.;;deze middag op het werk even naar het wc en zie bij het afvegen een heel weinig beetje roos/beige zo van die kleine sliertjes zoals ik die steeds had bij het begin van men regels...Als ik er een beetje in ga(sorry)ook. Volgens mij zijn men regels al een beetje aan het doorkomen.Op het internet net dezelfde verhalen gevonden en dan zeiden de verloskundigen ook dat dit perfect kan, zelfs na 3 weken. Jeeeeee zou het kunnen dat ik dit jaar al voor een nieuw beebje kan gaan!!!!!!trouwens nooit gedacht dat ik er zo snel terug klaar voor zou zijn. Spannend afwachten maar. dikke knuff meiden wordt weer een avondje bankhangen met de kaarsjes aan..geen periode om te actief te zijn
Brabantse, dat heb ik ook wel eens gedaan hoor (schaam schaam). En voelde mezelf achteraf zo k*t. Want ja, hij deed dat niet expres en zo leg je nog meer druk... Leg het je mannetje maar goed waarom je zo deed en probeer erop te letten in het vervolg. En wees niet te streng voor jezelf. Zoiets kan nu eenmaal wel eens gebeuren als je iets zo graag wilt en er zolang moet opwachten... Amy, dikke knuffel meid! Hopelijk voel je je vandaag al terug iets beter! Hopelijk mag zij in 2010 bij jouw op visitie komen!!! Kik, ook jouw omschrijving ivm het klussen herken ik! Wat fijn dat je hier kunt lezen dat je niet abnormaal bent en meedere mensen toch echt hiermee worstelen af en toe... En als je vriendinnen weten van je miskraam zullen ze er toch wel begrip voor kunnen opbrengen dat je die visites even niet ziet zitten, toch?! Groot gelijk dat je niet helemaal over je toeren wilt geraken! Hopelijk ben je vlug flink ongesteld meid! Zou wel heel goed zijn hé, na drie weken! Ik duim! Hier gisteren contact gehad met het ziekenhuis waar onze ICSI gaat plaatsvinden. Ze hebben me absoluut aangeraden om de prik tegen de mex griep nog te halen voor de behandeling. Dus ben gisteren mijn inenting tegen de mex griep gaan halen (laat er geen gras over groeien ) en dit was bij een andere dokter dan normaal. En die dacht dat ik een blaasontsteking had en heeft weer andere medicatie voorgeschreven. Nou weet ik echt niet welke dokter te geloven en welke medicatie te nemen!?
Jullie zijn niet de enige dames...... Ik raak soms ook beu hoor.......me relatie gaat eronder door merk ik nu
Oei sjan toch? Kan je erover babbelen met elkaar? Is allemaal zo moeilijk ook soms hé! Dikke knuffel en ik hoop dat jullie er vlug uitgeraken hoor!
hoi meisjes, ik lees en leef met jullie mee. maar heb gewoon even geen puf meer om te reageren. ben alles even heel erg beu!
Beg, doe rustig aan en gun jezelf even wat tijd. Het is ook niet zo gek dat je het helemaal beu bent. We zien je vanzelf weer verschijnen als je jezelf weer een beetje beter voelt. Sterkte meid!
Aan alle meiden hier een dikke knuff vooral aan Sjan en BEG! Ik denk aan jullie! Sjan, hopelijk is het niet al te erg? Misschien heeft het ff wat tijd nodig? knuff bij mij is het spannend, terug een beetje roos, enorm chagrijnig alles wijst erop dat men nieuwe cylcus sneller op gang komt dan ik ooit had mogen dromen..nog niet te hard roepen.. xxx
Hey meiden! Kik; zou geweldig zijn als je cyclus eerder op gang komt dan verwacht!!!! BEG; gewoon lekker meelezen en reageren wanneer je zin hebt, ik lees soms ook wel eens alleen mee! Bereke; fijn dat je de prik toch hebt gehaald, geeft het je een goed gevoel? Alle risico's enz. zijn toch niet helemaal bekend dus je weet nooit waar je goed aan doet. Ik kon m ook halen aangezien ik in de zorgsector werk maar heb het niet gedaan, er stond: 'als je van plan bent binnen 2 maanden zwager te worden moet je m niet halen'. Grrr...ik kon die arboarts wel over zijn bureau trekken Hier gaat alles z'n gangetje, ik zit in de wachtweek en wacht op de ongisignalen. Gisteren heb ik een tijdje met m'n zus zitten kletsen en dat gaf wel weer een goed gevoel; zij vind dat ik me niet te druk moet maken en dat ik er misschien wel wat langer over doe nu maar dat het niet gelijk abnormaal is. Soms moet je dat gewoon even van een ander horen omdat je zelf je relativeringsvermogen nogal eens kwijt raakt.... Knuffels meiskes!x
Dames, Ik wil er niet al te veel over kwijt maar ik laat mijn kinder wens varen.........als je de reden echt wilt weten kunnen jullie gerust pben..... Ik zal maandag alle behandelingen stop zetten.
Sjan, nogmaals heel veel sterkte meid! Dikke knuffel! Kik, oooh ik hoop zo dat je cyclus gewoon weer netjes op gang komt! Amy, ik vraag me af waar dat verschil zit tussen B en NL: wel of niet voor je zwanger bent, 1 of 2 keer prik nodig,... . Misschien ander vaccin of gewoon anders er tegenaan kijken? Ik ben gewoon blij dat ik de prik gehad heb en me daar nu geen zorgen meer over moet maken! En fijn dat je zus je terug wat gerustgesteld heeft!
@ Kik, dat zou geweldig zijn meid! Ik hoop dat je cyclus zo snel weer op orde komt. @ Amy, soms heb je even iemand nodig die je met beide benen op de grond zet. En het is inderdaad zo dat het gewoon langer kan duren zonder dat er iets abnormaals is. Zwitsal is ook pas in ronde 16 zwanger geraakt, dus het is mogelijk! @ Sjan, veel sterkte meid. Weet niet wat ik moet zeggen. Wat een oneerlijke wereld!!!!!!!!!!!! :x
Sjan, allereerst een hele dikke knuffel meid, heeeeeeeeeel veel sterkte de komende tijd!!!! Bereke; het gaat erom dat jij je goed voelt bij je keuze en ik kan mij heel goed voorstellen dat je het doet! Saskia; alles is mogelijk dus laten we vooral met z'n alle ervan uitgaan dat wij bij de mensen horen die later zwanger worden maar: die het wel worden!!! xxx
Toch erg om te zien dat het echt een periode is dat iedereen erdoorheen zit....aan de andere kant prettig te weten dat je niet de enige bent, dubbel dus, want je gunt het een ander niet. Ik hoop echt dat december een mooie maand wordt met veel positieve berichten, waarin we weer lekker kunnen lachten. Ikzelf ben vanochtend opgestaan met een andere instelling: ik ga geen ovu-testen meer doen en trek me niks meer aan van mn temperatuur (blijf wel tempen, maar meer om snel bij de gyn aan de bel te trekken als mn eisprong echt uit dreigt te blijven) Verder gaan we dat verplichte klussen aan de kant schuiven, dan maar 2 dagen niet, maar wel gelukkig met elkaar. Wij gaan het er ook even minder over hebben, want we gingen wel te ver nu en dat maakte het er niet gezelliger op. De zon schijnt hier en die blijft verdomme ook schijnen . We zien wel wat de toekomst ons brengt, wij met zn allen horen niet bij de 5% die voor altijd kinderloos blijft dames!!!!!!!!!!!!!!!! Love you all! Dikke zonnige kus, xxxxxxxxx
Thats the spirit Brabantse!!!!!! Ik temp nu alleen maar voor de gyn en als die afspraak is geweest, stop ik daar ook mee. Ik wil niet meer weten op welke dag ik zit, want dan ga ik me toch weer op zitten fokken, terwijl ik weet dat een natuurlijke zwangerschap er haast niet in zit. Wat zou het héérlijk zijn om niet in de gaten te hebben op welke dag ik zit... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh, nog maar 1 ronde tempen... héérlijk
Mijn gyn heeft zelfs gezegd dat ik met dat tempen maar moest stoppen, van hem hoefde het niet, en t was zoveel gedoe zei hij, haha! xxxxxxxxxx
En daar ga ik ook voor met of zonder! De zon moet nu echt gaan schijnen! Tanx voor je inspiratie! kuss