Jullie zijn schatjes! Ik ga hem ook voelen binnekort! En ik blijf hier want wil jullie positieve berichten horen!
sas, ik zie dat jij recent een fotootje bij je naam hebt gezet Hoe doe je dat? ik heb dat eens geprobeerd en ik vind men foto terug bij de gebruikersinstellingen maar niet bij men naam hier... Ben een ramp met die dingen Jee heb een buik alsof ik 5 maanden zwanger ben en dat ben ik dus niet,zoo opgeblazen pffff. We gaan vanavond eten met vrienden en heb zoveel zin om dan gewoon men pyjamabroek aan te doen, dat is het enige dat nu lekker zit Roze en bruin is terug gestopt maar ik denk dat het toch een voorbode was, ik had ook altijd enkele dagen voor men NOD al last van die dingen. Had gehoopt daarvan af te zijn omdat je vaak hoort dat dat bruin vooraf verdwijnt na een curretage maar ja I can't have all the luck..Zal al blij zijn als ze er zijn (raar he normaal wil je ze niet zien verschijnen) Ben BTW zo aan het aftellen, woensdag zijn we een weekje weg naar Costa Rica, werk van mannetje betaalt alles. Kmag ook eens chance hebben denk ik dan maar8)8) Oei wat ben ik ego. Hoe is het hier met jullie? BEGje, dikke kus toch nog meid. Bereke, voel je je al wat beter? Hoe is het met de anderen? dikke knuffel aan al men liefe vriendinnetjes hier
Brabantse, goed gezegd meid!!! Sjan, fijn dat je nergens heen gaat! Dikke knuffel meid! Kik, amuseer je straks! En super van die week Costa Rica! Geniet daar maar heel erg van!! Hier alles ok. Buikje lijkt vandaag raar genoeg iets beter. Schimmelinfectie is ook eindelijk wat beter. En lig lekker met de laptop op de zetel.
Meiden ik wil even laten weten dat ik aan jullie denk en echt hoop dat jullie snel die positieve test in handen hebben. Ik weet dat het voor jullie gevoel een ver van je bed show is, maar dat dacht ik 2 weken geleden ook Dikke kus Zwitsal
Dankje Zwitsal! Lijkt idd een ver van mn bed show en voor vele hier. Echt t gevoel dat ik dit nooit mee ga maken, maaarrrr.....we gaan niet nega doen, want ookal is het nu donker buiten , zonnetje schijnt echt wel weer morgen. xxxxxxxxxxxxxx
@bereke, heb voor mezelf toch echt besloten om niet de mex. griepprik te halen, met die hsg en daarna die hormoneninjecties, ik wil gewoon zwanger raken en niet nog 4 maanden afwachten en niets mogen doen! Lees dat je wel die prik heb gehaald, maar mag je dan nog steeds over 3 weken beginnen met icsi? @brabantse, dat verplichte klussen is ook af en toe erg vervelend dan maar een keertje niet om de dag doe soms ook wel eens 2 dagen ertussen, gewoon omdat we geen zin hebben @ amy, al die kraamvisites, hou ze daarom ook een beetje af maar heb van buuf een kaartje in de bus gehad, dr 2e dochtertje is geboren, dus heb eerst een kaartje terug gedaan, dat we nog bellen voor een afspraak, dus nou moet de afspraak toch maar komen soms is het idd fijn om met iemand te praten die niet gelijk met de botte bijl gaat hakken en van die dooddoeners strooit, maar gewoon even fijn met je meeleeft maar idd ook relativeert @kik, en ben je al ongi? kan ook je ei zijn geweest? Costa Ricaaaaaaaaaaaa, veel plezier!!! @sjan, dikke knuf! @Zwitsal, nog gefeliciteerd, weet nou niet of ik je al had gefeliciteerd hihi @all, voel me al wat beter. Heb de afgelopen week eigenlijk al flink lopen pruilen en balen, vanwege die late afspraak enzo. En dan ook nog die dompers van die ziekenhuizen die niet echt wilden helpen enzo. Zak M&M's doet wonderen vandaag en ook de intocht, vrolijk ik toch wel van op. Ga binnenkort toch maar kijken naar wat leuke lichtversieringen enzo, word ik ook wel blij van, allemaal lichtjes in donkere dagen. Veel liefs! Bekijk bijlage 28690
BEG, ik heb vanuit het ziekenhuis/de fert. arts de raad gekregen om het te doen voor ik begin met mijn ICSI over drie weken. Dus ja, ik mag gewoon starten! Daarom heb ik ze ook gehaald. Als ze het daar hadden afgeraden of als ik dan langer moest wachten, zou ik ze ook niet genomen hebben. Maar ze waren daar heel duidelijk in dat het geen kwaad kon als ik ze nu kreeg en dan start over drie weken! Fijn dat je je wat betert voelt meid! Ja m&m's zijn idd een goed oplapmiddel . Ik word trouwens helemaal vrolijk van die foto die je gepost hebt! Vind ik zo'n leuke periode, kerstmis (alleen niet heel het winkelcentrum 10x doorcrossen op zoek naar cadeau's ).
Dat is dan ook wel apart dat je in NL dus wel na de 2 prikken 8 weken moet wachten met zwanger worden! Ja die foto is erg leuk, daar word ik ook vrolijk van
Ja ik heb dit ook gevraagd aan de arts die de prik gezet heeft. Hij zei gewoon: "in NL doen ze alles anders. Zij moeten ook 2 keer geprikt worden en wij hier in B maar 1 keer." Zou het een ander vaccin zijn of kijk de regering er gewoon anders tegenaan?! Ik vind het zo raar...
hey beg, fijn dat je je al beter voelt hey zwitsal, bedankt voor de bemoedigende woordjes, we gaan ervoor! hey bereke, een gedoe he met die spuit een vriendin van me die zwanger is heeft ze na lang twijfelen dan toch maar gehaald. Gewoon op vertrouwen dat het in orde is! hey allemaal, heb een superetentje met vrienden gehad gisteren, we zaten om 12 uur snachts nog met één tafeltje op resto en toen zijn we maar doorgegaan omdat het moestDat zijn zo van die avonden waar ik zoveel energie uit pomp! Hier lijkt het toch dat mijn regels er binnen de paar dagen gaan doorkomen. Bruinverlies wordt erger, ook nu na het sporten, als het nog een paar dagen duurt eer er bloed bij komt is het niet zo abnormaal dan heb ik gewoon heel snel men cyclus terug na 3.5 weken. Zou leuk zijn alleen zit ik er dan wel mee in Costa Rica maar ach ja dat heb ik er dan wel voor over! Hoe is het met de rest hier? dikke knuffel
Hey Bereke, haha, wel grappig dat je arts zegt 'in Nederland doen ze alles anders' blijkt dus inderdaad het geval te zijn! Spannend dat je over 3 weken begint met icsi by the weg! Brabantse; helemaal een goeie instelling die je daar opschrijft! Ik ben het helemaal met je eens, het er minder over hebben, meer bezig zijn met elkaar in plaats van met zwanger worden, zo hoort het! Ik probeer dat ook, soms lukt het soms lukt het niet... @all; hier alles prima! Vandaag een dagje relax! Mijn haar begint alweer vet te worden dus ik weet nu al dat de ongi-signalen er langzaam aan komen dus laten we daar maar vanuit gaan... Meiden, hele dikke knuffels en geniet van je daggie! x
Kik, super dat je zo'n leuke avond achter de rug hebt! Daar haal je weer een hele tijd energie en positivisme (wat een woord ) uit hé! En je maandstonden op reis is niet zo fantastisch maar kan me voorstellen dat je dat deze keer niet zo heel erg vindt . Amy, niet zo negatief zijn meid Je ei is pas geweest en is zich nu een lekker plekje aan het zoeken om zich in te nestellen!!! Ja drie weken nog. Als mijn lijf netjes op tijd ongesteld wordt tenminste. Zo spannend! Volgend weekend gaan we de medicatie afhalen denk ik.
Haha Bereke, je hebt mij door, pessimist die ik ben! Kik, wat een heerlijke gedachte, volgende week naar Costa Rica, joehoe ben nu al stik maar zeer gezond jaloers!!! xxx
Hai lieve dinnetjes even een dikke kus van mij! Ik kom me morgenavond weer netjes melden en lekker meekletsen! Dikke kus voor jullie allemaal! X