Hoipipeloi Ja Costa Rica is echt uit de bus gevallen. Het is een weekje, reis volledig betaald en georganiseerd door werk van mannetje. Toen hij het bekend maakte, was ik juist zwanger en zag ik het niet zo zitten mee te gaan. Toen ik de mk had, heb ik direct beslist om toch mee te gaan..2 uur voor de tickets besteld werden.Dus een geluk bij een ongeluk. Het gaat me deugd doen. Al is het wat dubbel, na al wat ik heb meegemaakt probeer ik nu men leven en de structuur ervan(werk, sport, vrienden,koken,..) terug op plooi te krijgen en dit verstoort dat ook weer een beetje. Voel dat ik behoefte heb aan wat structuur. Hier alle symptomen dat ik ongi ga worden, bruin wordt ook wat meer roze..Ik blijf dus wachten.xx
Hee meisjes, even snel een berichtje van mij! @ Kik, bij gebruikersinstellingen -> avater kun je dat fotootje instellen. Ik heb er ook een jaar over gedaan om dat uit te vogelen Bijna Costa Rica... oooooo, ik wil mee!!!! Het is daar zó geweldig, zo mooi, zo gastvrij, zo uniek, zo lekker warm... héérlijk!!! @ Bereke, het begint echt op te schieten. Ontzettend spannend voor jou! Hier is alles goed, ben hartstikke ongi en gelukkig is de rotbui zo goed als over. Ben weer overwegend vrolijk in ieder geval
Saskia, fijn dat je je terug wat ok voelt! Kik, leuke avater. En dat ritme komt wel na dat reisje . Ja ik begin flink zenuwachtig te worden. Komt aardig dichtbij nu .
Hey lieve meiden Hoe is het met jullie? Hoe voelen jullie jezelf? Ik had een typische maandagwerkdag, niet veel zin. Bruinverlies wordt iets erger, af en toe buikpijn, ik tel af naar men ongi(wel heb je ooit ) dikke knuff
btw tempstijging vanochtend, wellicht toch eisprong...duimduim. D8 echt, die komt nie meer....! xxxxxxxx
Hey meiden! Ik zag vandaag weer een zwangere collega lopen en vriendin met een pasgeboren baby blijft maar smsen wanneer we afspreken zusjelief met d'r hoogzwangere buik zeurt maar dat ik weer eens langsmoet komen Bah meiden, ik heb het voor vandaag even gehad, ik zie alleen maar baby's, ik hoor alleen maar zwangere verhalen en ondertussen kondigen bij mij de ongikrampen zich aan Ik ga maar even op de fiets springen en al mijn frustraties eraf spinnen! Knuffelsxxx
Erg is dat he, al die zwangere vrouwen, al die tvprogrammas waar vrouwen zwanger worden....pffffff... K snap dat het af en toe teveel is. xxxxxxxx
Oh Amy toch! Da's echt heel rot! Hou vanavond maar eens een lekker verwenavondje nadat je hebt afgezien op je fiets. Hier ook een typisch maandaggevoel gehad. Maar dag is gelukkig wel voorbij gevolgen. Juist erg slecht nieuws gekregen. Iemand die ik ken is verongelukt. Nog geen twintig jaar ... (aangepast om privacyredenen)
o nee bereke, wat een erg nieuws! amy, know the feeling, hier in Vlaanderen wordt de ene BV na de andere zwanger. Ik kan het dan ook nooit laten het interview dan te lezen dat ze geven en het is altijd hetzelfde liedje..op minder dan 6 maand. Tuurlijk ze zeggen wat ze willen natuurlijk. Pfff xx
Ja ben er echt niet goed van. Ik denk maar steeds: je vertrekt 'smorgens naar je werk en dan krijg je telefoon dat je kind dood is. Ineens heel het leven verwoest van dat gezin!!!
Hey meiden Hoe is het hier? Kik: gave avatar meid! Lekker vooruitzicht heb je zeg:Costa Rica wauw! Wanneer ga je weg? Brabantse: toch nog een ei jeeeehhhh!!! Goed geklust? Enne durf je het al aan... foto??? BEG: last van een winterdipje of gewoon slecht geslapen? Bereke: jeetje wat een nieuws! Hoe kan het leven toch ineens op zn kop staan he? Gaat het wel met je? Amy: kus meid! Al die zwangere kippetjes... af en toe wordt je er gek van . Ik hoop dat je alles eruit hebt gefietst!
Hey NOnja Ja, I looooove hello kitty!!! We vertrekken woensdag heel vroeg tem de woensdag erop! Ik kijk ernaar uit! Hoe is het met jou? xx