Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Lekker hoor Kik, even heerlijk bij komen. Je hebt het verdient!!
    Met mij alles goed, lekker bezig met het trouwen en nieuwe baan. x

2. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    goedemorgen dames

hier ff snel een berichtje ik moet zo weer aan het werk
    dus later zou ik weer reageren
    vanacht erg slecht geslapen veel buikpijn en ja ze zijn er weer
    de duivels bha

3. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bereke; wat vreselijk meid, dit zijn dingen die je niet kan bevatten...

Kik; wat een geweldige gedachte toch zeg om morgenochtend een week naar de zon te vertrekken, die zorgt weer even voor de juiste hormonen die je nodig hebt deze tijd van het jaar!

Nonja; is alles helemaal geregeld voor de bruiloft? Gaan jullie het erg groot aanpakken?

@all; ik heb ongelofelijke ongikrampen, ik heb het bij mijn weten nooit zo erg en erg pijnlijke borsten. Ik weet dat dit gewoon tekenen zijn van ongesteldheid, baal er zelfs een beetje van dat het zó vroeg is want dat betekent dat ik er nog een week mee zit. Vanochtend heb ik weer een tijd wakker gelegen en mijzelf even heel zielig gevonden dat ik maar niet zwanger werd haha, ik lag maar te piekeren en zelfmedelijden te hebben, soms doet dat je zo goed, potje janken, hardlopen door de regen met keiharde muziek op en dan thuis komen, lekker douchen en jahoor, deze meid is weer een beetje opgeknapt hihi;)

Kik, hierbij wil ik je alvast heeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier wensen in Costa Rica, geniet ervan!!!!

xxx

4. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moppie, ik zie dat wij elkaar de hand kunnen schudden, ook bij mij komen alle signalen van de ongi er weer aan, bah, het is niet eerlijk he:( Dikke knuffel meis!

5. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Meiden mag ik hier even een heel raar berichtje posten ;
    joepie ik ben ongiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):)
    Zo bij deze de eerste en enige keer dat ik hiervoor blij zal zijn hihi.
    Ik tel al af voor morgen!
    Ben juist maar een ruimzittende jogging gaan kopen voor men dikke buik pff morgen in het vliegtuig!

Pff juist weer even balen.
    Had een mail gekregen van een oude vriendin die ik al een paar jaar niet gezien heb. Ze heeft ondertussen twee kindjes.
    Ze vroeg hoe het was en ik vermeldde men nieuwe baan en ook de mk. Zij mailde dan terug hoe het met haar ging. En dan ging er een heel stuk over dat haar jongste al patatjes eet en met een lepeltje enz enz En haar oudste naar school enz enz.
    SOrry maar, het kan aan mij liggen, maar ik zou zo een dingen nooit zo gedetailleerd sturen naar iemand die én nog geen kids heeft(wat interesseert mij nu dat die baby patatjes eet) én pas een mk had(mssn wil ik dat ff niet horen.).Nu wil ze afspreken, nou dat zie ik dus ff niet zitten.Overdrijf ik goed?

Amy, moppie, dikke kus!!!

En hoe is het met de rest hier?
    knuffie

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ookal voel je jezelf rot, zij wil ook graag vertellen he, ik denk niet dat iedereen alles maar hoeft te verzwijgen voor je als je een miskraam hebt gehad, okee...je houdt er uiteraard rekening mee, maar hee...op straat en op tv zie je ook vanalles toch? Ik wil je niet afvallen hoor, maar als je wil dat zij zich in jou verplaatst kun je dat miss andersom ook doen, hoe gevoelig het voor jou nu ook is. En anders spreek je over een langere tijd af, wanneer de wond bij jou wat minder vers is. Hopelijk vat je dit niet verkeerd op.
    xxxxxxxxx

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    #1687 blackeyedgirl, 17 nov 2009
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
    Meiden,

Ben zooooooooooooooo boos!!!
    Ben met een groep collega's gedetacheerd.
    En een paar er van waren samen met mij op onze oude werkplek toen ik mijn mk kreeg.
    Nu hoorde ik dus vandaag dat ze dat hebben gezegd tegen anderen wat er is gebeurd. En dat minstens 1 daarvan, dit ook nog heeft zitten rondbazuinen, op onze nieuwe werkplek.

Sommigen mensen hebben echt geen leven, als ze dit als een of andere sappige roddel gaan rondbazuinen!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Kik,
    Ik snap dat je het idd niet wil horen, maar mensen die het niet hebben meegemaakt, snappen echt niet wat voor impact zoiets op iemand kan hebben. En zij is natuurlijk ook dolblij met haar kindjes, dus die vertelt wat zij graag kwijt wil.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Moppie, bah nee toch! Dikke knuffel!

Nonja, 24/11 komt flink dichterbij hé!

Kik, amuseer u maar geweldig! En super dat je ongi bent!
    Van die vriendin snap ik wél. Zou ook effe geen zin hebben in een "gezellig" onderonsje waarin het menu van de kleine uitgebreid besproken wordt maar er geen plaats is om te praten over je mk... Dat ze praat over haar kinderen is niet meer dan normaal maar ze moet toch ook wat begrip en belangstelling tonen voor haar gesprekspartner.

Amy, zou het geen innestelingspijn kunnen zijn? Ik duim in elk geval hard!

BEG, da meen je niet? Sommige mensen hebben toch echt geen verstand hé...

Zaterdag is de begrafenis. Ik kende de overleden persoon zelf niet echt maar wel bepaalde familieleden. Is zo tragisch hé...

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Het is altijd een schok als iemand heel jong overlijdt.

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb even snel bijgelezen. Veel gekletst, ik hoop dat ik het allemaal goed onthouden heb ;)

@ Bereke, wat erg!!! Verschrikkelijk voor de nabestaanden, onbeschrijfelijk heftig allemaal.

@ Kik, ik snap je op zich wel. Ik vind het niet zo gek dat ze dingen over haar kindjes wil vertellen, maar ze kan natuurlijk ook een beetje rekening met je houden en medeleven tonen. Ik vind niet dat mensen met kinderen hun kinderverhalen moeten gaan verzwijgen voor je, maar een beetje begrip zou wel op zijn plaats zijn. Maar het is inderdaad net wat BEG zegt, mensen weten niet wat voor impact het op je heeft als ze het zelf niet meegemaakt hebben.
    In ieder geval heeeeeel veeeeel plezier in Costa Rica!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan meis, je hebt het verdiend!
    Ooo, en fijn dat je ongi bent, lekker snel gegaan zeg. Joehoe :)

@ Amy, soms mag je best even medelijden met jezelf hebben. Heeft iedereen wel eens toch ;) En lekker fietsen en hardlopen kan dan heel veel goeddoen. Ik hoop dat de ongipijnen iets heel anders betekenen meid, alles is nog mogelijk. Echt waar!!!!

@ BEG, hoe triest om daar een roddel van te maken zeg!!! Ongelofelijk :x Sommigen hebben inderdaad geen leven :x

@ Nonja, hoe bevalt je nieuwe baan?

@ all, vandaag een potje ingeleverd voor het tweede zaadonderzoek. Ik vond het maar weinig eigenlijk. Ik ben benieuwd, maar verwacht weer een dramatische uitslag. Hopelijk is het niet nog slechter dan de eerste keer.

12. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Weinig is niet per definitie slecht hoor, veel vocht wil niet zeggen dat de kwaliteit beter is. Komt goed!
    xxxxxxxxx

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik weet het Brabantse, maar het was echt weinig. Ik denk dat het nog onder de 2 ml zat. Maar als de kwaliteit goed is, hoor je mij niet klagen ;)
    Al is dat waarschijnlijk teveel gevraagd, aangezien de oorzaak ook heel duidelijk gevonden is en de uroloog eigenlijk al uitgesloten heeft dat het beter zal worden.
    Maar zolang het niet minder is, zijn we "tevreden"

14. bereke

bereke Niet meer actief

Hoop op een goede uitslag voor je Saskia!
    Was de laatste zaadlozing van je man al langer geleden dan 2 à 3 geleden? Anders misschien daardoor wat weinig? Maar hoeveelheid zegt idd niks over kwaliteit!

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Joehoe voor KIK!! Eindelijk ongesteld!! Dit is de enige keer dat we hier blij mee gaan zijn :p.
    Bekijk bijlage 29397
    We jammer zo net voor je mooie reisje, maar dat mag de pret niet drukken! Geniet ervan meid!

@Bereke ja 24/11 gaat opschieten he. Ik word steeds een beetje meer zenuwachtig. Nog een weekje zenuwen :D. Voor jou gaat het ook snel 1/12.

@BEG wat een stomme collega's heb jij zeg! Om daar nu over te gaan roddelen tssss! :x

@Amy wij doen wel een redelijke grote bruiloft met veel gasten, maar het is voor mij wel een sport om dingen zo goedkoop mogelijk te doen. Wij gaan niet onwijs met geld smijten maar er wel een groot feest van maken. En jullie? Je bui weer een beetje verdwenen. Vervelend he als je je zo voelt, maar het lucht soms lekker op. En is heeel herkenbaar :p!

@Sas vandaag alweer het tweede potje.. jeetje jullie gaan als een speer! Alles weer goed gegaan dus, en nu weer drie daagjes wachten? Ik duim weer met je mee. We willen of dezelfde uitslag of nog beter!! Slechter daar doen we niet aan!!! Houdt de moed erin meid!

@Brabantse hello wijffie! Hoe is het met jou?
    @Moppie blegh ongi :(. Succes meis.

16. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    Hey Brabantse, voor mij ligt het gewoon nog even gevoelig. Ik ben blij dat je het even relativeert voor me hoor, believe me heb ik soms nodig. Maar hoe je het ook draait of keert ik ben nog altijd een mk aan het verwerken en ik zit nu in een periode dat ik zo een zaken gewoon niet goed aanhoren kan. Ik denk/hoop dat het wel zal minderen.
    dikke kus iedereen, morgen om 7.20 moeten we op de luchthaven zijn!Wordt en avontuurlijke reis tem 25 nov.Zal ik wel veel naar het vliegtuigwc moeten lopen nu ik ongi ben..en ik haar die WC's. Ik moet zelfs nog wat wennen aan het ongi zijn(gaat dit anders zijn? gaat dit pijnlijker zijn?is het bloeden erger?jee je zou niet zeggen dat ik ze al 20 jaar heb hihi)soms heb ik ook een duveltje dat zegt "zijn dit je maandstonden wel....brr daar probeer ik niet te lang bij stil te staan.
    Dikke kus aan iedereen hier!!!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, we gaan echt als een speer :D
    Volgende week donderdag krijgen we de uitslag via de uroloog. Spannend weer!

Voor jullie begint het ook op te schieten Nonja! Zenuwachtig?

18. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    België
    o sorry brabantse, maar het komt me toch een beetje hard over..
    Ik ben uiteindelijk nog geen drie weken gecurreteerd..
    Sorry meis maar ik wou dat toch ff zeggen
    dikke knuff

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Er zat 3,5 dag tussen, maar misschien verkijk ik me er wel op hoor. We gaan gewoon voor een betere uitslag! :)

20. bereke

bereke Niet meer actief

Begrijpelijk hoor kik! Zet nu alles maar wat uit je hoofd en probeer je te focussen op je reis morgen!!! Je verdient wat ontspanning!

Zal wel goed zitten dan Saskia! Ik duim heel hard voor de uitslag. Hopelijk weet je het vlug!

Deel Deze Pagina