Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    26-11 hebben we een belafspraak met de uroloog. Manlief moet 's ochtends bellen en vertelt mij de uitslag zodra ik thuis ben (en niet weer op mijn werk zoals de vorige keer hihi)

2. bereke

bereke Niet meer actief

Schrijf maar goed op wat hij allemaal moet vragen dan ;) . En zie net de uitleg in je handschrift staan... Goed zo bereke!

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hihi, geeft niet meid!
    Ik ga zeker opschrijven wat hij moet vragen. Het scheelt dat we de volgende dag een afspraak bij de gyn hebben en die krijgt de uitslagen ook binnen, dus kan ik nog wat vraagjes stellen indien nodig. Wordt een spannend weekje!
    Voor jou begint het ook echt op te schieten!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Ja da's wel waar. Kan je de dag erna fijn alle vergeten dingen vragen!

Ja al lijken die drie weken nog eindeloos te duren ;) .

5. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    sas en bereke : toitoitoi!!!!!!

BEG : wat een rotdag zeg. Je kan idd echt schrikken van mensen he.
    Een mk is zoiets gevoeligs en tegelijkertijd zo een taboe, rot dat ze er zo mee omgaan!

tot over een weekje!
    xxx

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Kik, fijne vakantieeeeeeeeeeeee

7. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kik; je bent al weg maar toch een hele fijne vakantie! Ik begrijp je gevoel overigens helemaal hoor, w.b. die vriendin met patatjes eten enz. klein beetje begrip mag je wel hebben dus als een vriendin net een mk heeft gehad, dus dan hoef je niet zó extreem in detail te treden.

Saskia; wat spannend meid, we duimen voor een goeie uitslag en daar gaan we ook gewoon voor de volle 100% vanuit he:)

Nonja; herkenbaar wat je zegt over de bruiloft! Bij mij is het ook een sport aan het worden er vooral geen vele duizenden euro's aan uit te geven: ik doe alles op mijn manier en het word zoals wij het samen willen maar daar hoeft b.v. geen bruidsjurk bij te zitten van 2000euro, dat kan nét even wat goedkoper via allerlei leuke tweedehandswinkels enz.: de dag erna ligt dat ding toch alleen maar te verstoffen in de kast;)

BEG: niet lief van je collega's, weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt en vooral laten die handel zou ik zeggen!

Moppie; hoe voel jij je? De ongi aan het verwerken?

@all; ik heb hier nog steeds enorme ongikrampen dus kom nu maar op zou ik zeggen. Verder ben ik niet zo happy want ik heb mijn haar geknipt en heb nu een pony die net even te kort is, boehoe, wat kan je je daar in combi met de ongisignalen ongelukkig door voelen. Ik weet het, een paar weken en het zit weer oke maar ja. Gisteren in bed een discussie met vriendje gehad dat tie mijn niet zo lieve gedrag richting hem een beetje zat is, en ik weet wat tie bedoeld: je lijkt op een gegeven moment een beetje in een negatieve spiraal te komen...We gaan volgende week de huisarts bellen al de ongi doorgebroken is, ik hoop dat dit wat onzekerheid en stress weg gaat halen.

Dikke knuffel meissies!

xxx

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Amy, heel herkenbaar jullie gesprek. Net voordat wij naar de huisarts gingen hadden wij ook zo'n periode. Ik reageerde alles op manlief af en hij werd daar niet goed van. Bij ons heeft de stap richting de huisarts goed gedaan. Het geeft op de een of andere vreemde manier toch wel rust bij ons.
    Vreselijk is dat hè, als je je haren hebt laten knippen en het is te kort uitgevallen. Hopelijk is het snel weer aangegroeid!
    En ik blijf hopen en duimen dat je gewoon niet ongi wordt :p

9. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Saskia, das lief, zou wel volledig onverwachts zijn wanneer ik nu niet ongi wordt...!

Ja, joh, wanneer je niet tevreden bent met je haar wordt je zo ongelukkig, gelukkig groeit haar en gaat het vaak met de dag leuker zitten, het kan nu alleen maar beter worden haha.

Ben jij erg zenuwachtig voor alle uitslagen? Fijn dat je mij begrijpt, mijn vriend blijft zo hopeloos positief en wil niet mee in mijn negativiteit; maar ik wil ook niet alles op hem afreageren, ik weet dat het niet eerlijk is want juist op hém ben ik zo gek.

Zucht, dat doktersbezoekje gaat eraan komen en alleen dat al geeft een beetje rust. :)

Knuffels!!!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Amy, mijn man was eerst ook heel positief en had ook echt niet verwacht dat het zo slecht zou zijn. Ik heb nu veel meer het gevoel dat hij me begrijpt. Beter dan eerst.
    Het is soms moeilijk om je frustraties niet af te reageren. En meestal doe je dat op degene waar je het meest van houdt. Alleen dat maakt het vaak erger ipv beter. Hopelijk vind je snel wat rust.

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O en tot nu toe ben ik nog niet zenuwachtig. Volgende week rond deze tijd denk ik wel ;)

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Jij hebt ook al zo'n 'fijne' afspraak op de 26e...
    Zullen we elkaars handje fijnknijpen?

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lijkt me een heel goed plan meis. Voor jou ook ontzettend spannend!!!!

14. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hallo lieve meiden sorry maar morgen nou ja vanmidag ga ik wel ff goed bij lezen kheb mijn mannetje beloofd niet zo veel op de site te zitten hij is van mening dat als je er te veel mee bezig bent het ook niet lukt waar ik wel van baal dat hij dat denkt maar goed morgen ben ik lekker vrij en kan ik goed bij lezen en reageren mijn ongi verloopt deze keer gelukkig rustig weinig last alleen wat erger als anders slaap lekker meiden dikke knuff voor jullie allemaal en tot morgen

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ok Moppie. We zien je vanzelf weer verschijnen.
    Fijn dat je ongi rustig verloopt meid.

16. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hey ladies,
    Halve nacht op spoedeisend gezeten, ivm verdenking blinde darmontsteking, is het gelukkig niet, wel een darmvirus, erg pijnlijk btw. Hebben 2x zwangerschapstest gedaan, beide negatief, maar ja....mn ei was zaterdag, verw8 niet dat een test binnen 6 dagen al posi is he ;)
    Nu uitzieken en rustig aan doen, zou zoveel willen doen, maar dat doet echt veel te zeer.
    xxxxxxxxxxxx

17. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    @brabantse bha dat is niet fijn dat is wel een beetje vroeg die test ik duim voor je dat hij met 6 dagen wel posit is
    hoe voel je je nu?

18. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Op zich redelijk, als ik maar niet beweeg, dan vliegen de steken me om de oren, pffff.. Maar verder voel ik me prima, stil blijven liggen en me laten verzorgen dan maar ;)
    xxxxxxxxxxx

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Beterschap Brabantse! Erg vervelend zo'n darmvirus!
    En je hebt wel erg vroeg getest meid ;) Het kan nog alle kanten op.

20. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    dan lekker rustig blijven liggen en je lekker laten verzorgen
    heel veel beterschap ik hoop dat je je snel weet beter voelt

Deel Deze Pagina