Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

idd erg rustig hier.
    naar de HA gaan: bij mij viel er gelijk een last van mijn schouders toen ik bij de gyn liep, weten waarom het niet lukt en dat er wat aan gedaan kan worden, is een hele geruststelling

2. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Thanxs voor jullie lieve reacties, ik denk inderdaad dat er bij mij uiteindelijk ook een last van mijn schouders af gaat vallen: je word er nu zo moedeloos van het maar te proberen en constant 0 op request te krijgen:( Ik hou jullie uiteraard op de hoogte, wat is het toch fijn mijn verhaal kwijt te kunnen!

Dikke knuffels voor jullie en hoe is het verder?!

xxx

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Even een kort berichtje vanaf mijn werk :)

@ Nonja, balen meis. Die rotduivels weer :x
    Heel veel succes morgen in het ziekenhuis!

@ Amy, ook voor jou ontzettend balen weer dat de duivels er zijn. Ik hoop dat het jullie meer rust geeft als de stap naar de huisarts gemaakt is.

@ Bereke, verdrietig de begrafenis begrafenis. Maar fijn dat het ook heel mooi was.

Even ego: mijn weekendje weg was heerlijk, maar ik heb geen druppel alcohol gedronken. Ik ben vrijdag met collega's een borreltje gaan drinken. Ik werd opeens niet goed en ben flauwgevallen. Het duurde even voordat ik bijkwam en toen ik eenmaal weer wat bij was, kon ik een minuut of 5 helemaal niets zien. Doodeng was het :( Mijn mannetje is mij op komen halen en ik heb me het hele weekend flauw gevoeld en ik ben erg snel moe. Gewoon niet fit.
    Heel raar was het. Ik had maar 2 wijntje gedronken, dus daar lag het niet aan. Het was ook niet druk ofzo. Ik kijk het even aan en anders maar even naar de huisarts.
    In Egmond hebben we lekker rustig aan gedaan en veel uitgewaaid op het strand. Het feest was erg leuk, maar ik heb me heel gedeisd gehouden. Dat is dan weer jammer hihi :)

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hai meiden! Hoe is het hier? Lekker rustig!
    Kik is natuurlijk nog op vakantie en Sas ligt nog haar kater uit te slapen :D:p;)!!!! Heb je het leuk gehad meissie? Lekker even alles de boel de boel gelaten en lekker aan de wijntjes gezeten? Goeso!!

Wij krijgen morgen alle uitslagen en begin nu onwijs nerveus te worden. Ben zo bang voor het slechte nieuws. Terwijl ik gewoon weer dat we dat gaan krijgen.. Ga vanavond nog even met zusjelief naar de sauna, lekker relaxen en kletsen. Heerlijk! Ik kom jullie zo snel mogelijk op de hoogte brengen morgen.

Bereke: hoe was jouw weekendje? Zware dag zeker zaterdag? Is altijd zo droevig en het was ook nog eens slecht weer. Ik moest er laatst aan denken (sorry als het niet klopt)... jouw zusje was toch in verwachting of bezig met zwanger worden??? Hoe is het met haar?
    Voor jullie nog maar een week he? Spannend! Jij bent de volgende uit dit clubje voor op de zwanger lijst :).

Amy: en al gebeld naar de HA? Moeilijk he? Maar wat je zegt er valt wel een last van je schouders hoor, alleen dat wachten op de uitslagen is killing! Dat zouden we ondertussen al gewend moeten zijn he :p. Houd ons op de hoogte meis!

All: hele dikke knuf, ik ga afsluiten en op weg naar de warme sauna's en zwembaden jeeeh!!!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Oh nonja, dat klinkt heerlijk! Geniet ervan!!! Kan ik nog vlug meegaan ;) ?
    Spannend voor morgen! Ik ga heel hard duimen voor je! Hou ons op de hoogte hé!
    En mijn zus is even gestopt met voor een 2e te proberen. Dus daar zal het nog wel even duren denk ik.

Amy, de stap al gezet? Ben je een beetje "blij" dat je beslist hebt om het gewoon te gaan doen? Ook voor jullie ga ik hard duimen!

Brabantse, hopelijk blijft die ongi gewoon weg hoor! Ik duim!

Saskia, ik heb dat ook eens gehad. Is echt eng hé. Bij mij kwam het waarschijnlijk door een combinatie van suikertekort, kou hebben en moe zijn. Hopelijk voel je je vlug weer wat beter! Maar wel fijn dat je een leuk tripke achter de rug hebt!

Nog twee weekjes hier. Zo spannend. Maar daarstraks was ik echt effe bang. Maar komt wel goed.

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Sow Sas, dan viel het echt even verkeerd, miss toch ook veel druk gemaakt de laatste tijd, weet je soms toch niet waarom je lichaam dat doet he.
    Hier alles goed, temp vanochtend 0,1 gedaald, dus ben bang dat ongi binnen paar dagen gaat komen ;(
    xxxxxxxxxx

7. bereke

bereke Niet meer actief

En toch blijf ik heel hard duimen brabantse! Er moet weer wat roze op het lijstje!

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Haha, dan zou k wel iets moeten voelen denk k. Sorry, denk dat ik geen roze ga geven, maar hopelijk wel iemand anders hier!!!
    xxxxxxxxxxxx

9. bereke

bereke Niet meer actief

Je weet het nooit! Niet iedereen voelt iets op voorhand...

10. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    haha, altijd lekker positief blijven, zalig ;)
    xxxxxx

11. bereke

bereke Niet meer actief

Kan ook irritant zijn soms dus ik ga nou kappen ;) . Maar ik gun het je zo!

12. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik vind t niet irri hoor! Ik gun t jou ook meis!!!
    xxxxxxxxxx

13. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey girls!

Nonja, ik duim voor je, hoe zijn de uitslagen?! Heb je nog wel genoten van de sauna?!

Brabantse, al meer duidelijkheid?! Blijft toch spannend, en je moet altijd hoop houden he!

Saskia, jeetje meis, misschien dat de afgelopen periode toch heftig is geweest voor je en dat in combinatie met idd moe zijn en suikertekort of een lage bloeddruk maakt dat dit gebeurt?! Welke afspraken hebben jullie nu nog lopen?

Hier gaat alles prima, ik ben weer eens ongi en we hebben afgesproken a.s. maandag of dinsdag even naar dokter te gaan, ik ben stik benieuwd maar ik vind het wel prettig, ik wil het gewoon nu eens uit handen geven. Verder komen de bruiloftbevestigingen maar binnen en tot nu toe lijkt alles te lukken, joehoe!:)

Knuffels!!!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Nonja, meis mijn duimen draaien hier ook nog steeds voor je!

@ Amy, donderdag krijgen we de uitslag van het tweede zaadonderzoek en van het bloedonderzoek bij mijn man. Vrijdag moet ik naar de gyn.
    Goed dat jullie besloten hebben om naar de dokter te gaan. Hopelijk geeft het wat rust. En wat super dat het met de voorbereidingen voor de bruiloft zo goed loopt :D

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    nog 2 nachtjes slapen!

16. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    #1756 Nonja, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
    Hai meiden hier een blije non!!!
    Alles ziet er goed uit, zowel bij mij als bij vriendlief!
    Zaadonderzoek was 45 miljoen (wenselijk 20 miljoen) en 30% van de bewegende zaadjes bewogen optimaal. Wenselijk was 50%, maar dit is ook prima.
    Bij mij geen infecties of andere afwijkingen gevonden.
    Conclusie: zelf nog 6 maanden proberen en indien dan geen zwangerschap weer terug de MMM in.
    Wij gaan relaxen vandaag :D!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jeeeeeeeee Nonja!!!!!!!!!!!! :D:D:D
    Wat een topnieuws zeg. Gefeliciteerd meid, lekker relaxen vandaag :)

18. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Goed nieuws Nonja! Mijn duimen draaien dat jullie tijd snel komt!

Sas, ik denk aan je! Nog 2 nachtjes slapen....

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks zwitsal. We zijn er eigenlijk heel relaxed onder tot nu toe.
    Hoe gaat het met jou?

20. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Nonja!

Wat een fijne uitslag meid! Wat heerlijk! Ga er maar even goed van genieten en laten we er gewoon vanuit gaan dat jij binnen nu en 6 maanden een positieve test in handen hebt, heerlijk!

Saskia, spannend a.s. donderdag! Nu gebeurt er echt wat he bij jullie, ik kan mij goed voorstellen dat dit toch rust geeft ondanks dat de uitslagen niet altijd zijn zoals je wenst zijn er nog zoveel wegen te bewandelen en jullie wondertje laat daardoor echt niet lang op zich wachten!

Knuffels!x

Deel Deze Pagina