Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    YAHOE!!! Ik heb een zaadcel gezien onder de microscoop. Alleen in een flits, want hij was razendsnel :D
    Het was er maar 1, maar vanaf 1 is de samenlevingstest positief. Ze halen ook maar een stukje slijm weg en ze zei al: waar er 1 zwemt, zwemmen er meer. Mijn slijm is van topkwaliteit en helpt de zwemmers om vooruit te komen.
    Nu nog bloedprikken en als dat ok is, dan gaan we het een half jaar zelf proberen door heel gericht te klussen.
    Ben zoooo blij :)
    Deze zaadcel heeft het zeker 9 uur overleeft en zwom nog volop, hihi!
    Mijn eisprong was trouwens ook net geweest. Kan kloppen, want had gisteren helse ovulatiepijn.

HIHI! Het zijn niet veel zaadjes maar ze overleven.

De aanhouder wint :D

2. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Sas, wat fijn, geweldig nieuws weer voor jou!!! Je weet nu in ieder geval al weer veeeeeel meer dus ik kan mij zomaar voorstellen dat klussen nu een stuk relaxter zal gaan worden voor je!

Brabantse, hoe is het met jou, weet je al wat meer?!

Kik; ik herken jouw gevoel wel heel erg hoor, ik sluit mij ook steeds meer af van de buitenwereld en van alles wat met baby's te maken heeft. Ik weet dat ik er ooit aan zou moeten, ook wanneer ik nooit mama zal mogen worden, maar vooralsnog vind ik het zo confronterend. Zij leven in een wereld waar ik ook zo graag in zou willen leven. Tsja, helaas kom je onder sommige dingen gewoon niet uit, zoals mijn zus met haar dikke buik. Probeer voor jezelf te relativeren, jouw tijd komt nog wel: en probeer ondertussen al het positieve uit je leventje nu te halen!

@all; hier alles prima, vandaag hard aan het werk dus ga er snel vantussen!

Knuffels!

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    yihoee!! Goed zo sas!! Ben blij voor je! Tot vanavond meiden! x

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hihi, Nonja! We gaan echt gelijk op. Nu samen een half jaar klussen en dan weer de mmm in. Hopelijk is het voor ons beiden niet meer nodig :)

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    gezellig meid! Dan kunnen we elkaar steunen! Op naar de 6 meest vruchtbare maanden. 2010 HERE WE COME!!

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nee weet nog nix, sinds zaterdagochtend niet meer getest, knap he ;). Sas wat een fijn nieuws meisje, iig beetje positief!!
    Ik durf eerlijk gezegd niet goed te testen morgen, bang dat t negatief is ineens.... maar mn boobs doen echt zeer, als ikerop duw dan, heel vreemd en beetje hard ook, haha.
    Verder vanochtend even krampen, d8 ohoho...maar nee hoor, geen ongi. Morgen dag 34.......
    xxxxxxxxx

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Super Sas!!!

Brabantse al de HA gebeld?

8. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nee, ik test morgenvroeg nog een keer en als die positief is ga ik donderdag bloed prikken.
    xxxxxxxxxxxxxxx

9. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Lieve meiden, clearblue gaf binnen 10 seconden al een kruis!!!!!!
    Morgen ga ik bloed prikken, helemaal blij!! Fotos stop ik vanavond in mn album!
    xxxxxxxxxxxxxx

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    whaaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd!!!
    Mooie banner!!!

Hopelijk volgen er meer nu!!!

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Bekijk bijlage 32985

NOD
    datumloos - Blackeyedgirl
    08/12/2009 - Bereke
    24-12-2009 - Amy81 - Week van 1 december 1e keer HA

Zwanger
    Zwitsal - ronde 16! uitgerekend: 19 juli 2010
    Brabantse1982 - ronde 10

Afspraken
    09-12-09 - bereke start ICSI
    23-12-09 - blackeyedgirl uitslag HSG
    Kik - on hold, wachtende op eerste menstruatie na curretage, vanaf 1/1/2010 gaan we er terug voor!

Om de lijst te veranderen:

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.ilovemom.nl/wp-content/uploads/2008/05/roze-boeddha.jpg. Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.

12. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joehoe! Brabantse, van harte! Helemaal super voor en geniet ervan!!!!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw Brabantse!!!
    GEFELICITEERD!

14. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog even een berichtje erachteraan!

Hoe is het met de rest van de meiden hier?! Nonja en Sas, nog helemaal euforisch van de uitslag? Echt helemaal super voor jullie joh!

Kik, hoe is het met jou?

Bereke, zenuwachtig voor volgende week? Wat gaan ze nu precies doen?

BEG; aan het toeleven naar de 23ste? Laten we ervanuit gaan dat ook jij met een supergoed gevoel de kerst ingaat he!

@all; ik ben benieuwd volgende week naar het gesprek met de HA, ik kijk er een soort van wel naar uit. Verder heb ik weer een klein beetje mijn bui van enorme zelfmedelijden en het 'me, myself and i' gevoel:) Een van onze beste vrienden belde gisteren dat ze ook gaan trouwen, ze weten alleen nog niet precies hoe en wanneer. Er gaan gelijk stemmetjes door mijn hoofd van 'als het maar niet in dezelfde maand is, zodat iedereen zoiets heeft van 'gaan we weeeeeer naar een bruiloft, weeeeeer naar een vrijgezellenfeest enz' en dan relateer ik het gelijk naar mijn kinderwens en ga ik mijzelf heel zielig vinden 'met het kinderen krijgen is verdorie iedereen ons al voor, waarom mag het nou niet 1x alleen eventjes om ons draaien' maar nee hoor, zelfs het met trouwen voel ik concurrentie en jaloezie, behoorlijk ego, erg he....:)

Meiden, ik ga op weg naar mijn werk, dikke knuffels en brabantse meis, nogmaals gefeliciteerd!!!!

xxx

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bekijk bijlage 33031

NOD
    datumloos - Blackeyedgirl
    08/12/2009 - Bereke
    13/12/2009 - Saskia
    24-12-2009 - Amy81 - Week van 1 december 1e keer HA

Zwanger
    Zwitsal - ronde 16! uitgerekend: 19 juli 2010
    Brabantse1982 - ronde 10

Afspraken
    09-12-09 - bereke start ICSI
    22-12-09 - Saskia gyn, uitslagen bloed en alles doornemen
    23-12-09 - blackeyedgirl uitslag HSG
    Kik - on hold, wachtende op eerste menstruatie na curretage, vanaf 1/1/2010 gaan we er terug voor!

Om de lijst te veranderen:

*Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.ilovemom.nl/wp-content/uploads/2008/05/roze-boeddha.jpg. Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland

Voorlopig denk ik er maar nog niet aan.
    Heb voldoende afspraken om me er niet mee bezig te proberen te houden haha. Feestdagen, feestjes, genoeg om me bezig te houden :D

hihi, over dat trouwen herken ik wel een beetje
    daarom ben ik ook in december getrouwd, want wie trouwt er nou in december? :D

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Amy, ben nog steeds euforisch en ook veel té positief ineens :D Ik bedoel, het is er maar 1 en ik doe net alsof ik hartstikke zwanger ben. Als ik denk aan die ene zaadcel moet ik glimlachen en krijg ik kriebels in mijn buik hahaha. Kom op zeg, normaal gesproken zitten er wel 30 goede in 1 zo'n druppel volgens mij ;) Maar toch, voor ons is het wel een hele prestatie en na die slechte uitslag van het tweede zaadonderzoek is het wel fijn om eindelijk iets positiefs te horen.

Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor. Het is niet makkelijk om de laatste te zijn met zwanger worden. Daar heb ik ook last van. Vooral als het dan ook nog niet wil lukken. Het is heel normaal dat je je af en toe zielig vindt en het is ook heel logisch dat je met trouwen graag de enige wil zijn. Dat had ik ook en toen was ik niet eens bezig met zwanger worden. Het is heel bijzonder en speciaal en je wil gewoon dat die dag om jullie draait en dat ik heel terecht!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben zó positief dat ik weer een banner heb :D
    God, ik geloof echt veel teveel in wonders meiden. Zet me eens met beide benen op de grond alsjeblieft :)

19. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Even snel tussendoor! Wow Brabantse gefeliciteerd! En die streep komt er niet zomaar, je bent gewoon zwanger!!! Wanneer ben je uitgerekend?

20. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Thanxxx...hoop dat het goed blijft gaan, is zoow pril he... Maar ja..laten we er maar van genieten.... Hoef geen bloed meer te prikken, heb rond week 8 een echo in het ZH, ze zeiden als die test zo snel positief is dat t wel goed zit met hcg. Bovendien is mn urine nu ook troebel, wil ook wat zeggen.
    Heel gek hoor meiden, kan niet zeggen dat ik het al besef....vind het heel onwaarschijnlijk en ben heel bang dat t miss toch mis gaat ooit....
    xxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina