BEG; heel goed dat je je lekker laat afleiden door feestjes enz. Zo hoort het Brabantse, wat super joh, ik kan mij goed voorstellen dat het besef nog even moet doordringen, komt vanzelf goed als je over een paar maanden een dikke buik hebt! Saskia; thanxs voor je lieve reactie. Het is idd wat je zegt, ik wil zo graag dat het 1 dag om ons draait. Ik moet het maar even relativeren want we trouwen tenslotte niet op dezelfde dag dus draait het feitelijk die dag ook om ons. En heeeeeeeel misschien ben ik wel zwanger rond die tijd en als ik al ver zou zijn verzetten we de boel, maar ja, ik wil er niet meer teveel rekening mee houden, want anders maak ik mijzelf gek. Sas; het is toch logisch dat je zo heerlijk positief bent?! Toen je nog niks wist toen was het balanceren op twee benen: of wel zwanger kunnen worden of niet: toen kreeg je een enorme rotuitslag en was het even op 1 been hinken nl. niet zwanger kunnen worden en nu blijkt dat alle opties voor je open staan en je wellicht gewoon natuurlijk zwanger kan worden! Probeer jezelf niet al te gek te maken en hou in je achterhoofd dat het misschien wel eens moet met hulpmiddelen maar 1 ding is wel duidelijk geworden en dat is dat je zwanger kan worden en je dus vroeg of laat papa en mama gaat worden en daar mag je best eens eventjes heeeeel erg blij om zijn Dikke knuffels!!!
yess weer een zwanger super !!!! van harte gefeliciteerd brabantse geniet er van meid @sas heerlijk toch dat je zo posit bent ik lees graag posit berichten word je zelf ook weer vrolijk van
NOD datumloos - Blackeyedgirl 08/12/2009 - Bereke 12/12/2009 -moppie 13/12/2009 - Saskia 24-12-2009 - Amy81 - Week van 1 december 1e keer HA Zwanger Zwitsal - ronde 16! uitgerekend: 19 juli 2010 Brabantse1982 - ronde 10 Afspraken 09-12-09 - bereke start ICSI 22-12-09 - Saskia gyn, uitslagen bloed en alles doornemen 23-12-09 - blackeyedgirl uitslag HSG Kik - on hold, wachtende op eerste menstruatie na curretage, vanaf 1/1/2010 gaan we er terug voor! 14-01-10 moppie gyn voor iui Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.ilovemom.nl/wp-content/uploads/2008/05/roze-boeddha.jpg. Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
Bekijk bijlage 33201 NOD datumloos - Blackeyedgirl 08/12/2009 - Bereke 12/12/2009 -moppie 13/12/2009 - Saskia 24-12-2009 - Amy81 - Week van 1 december 1e keer HA Zwanger Zwitsal - ronde 16! uitgerekend: 19 juli 2010 Brabantse1982 - ronde 10 Afspraken 09-12-09 - bereke start ICSI 22-12-09 - Saskia gyn, uitslagen bloed en alles doornemen 23-12-09 - blackeyedgirl uitslag HSG Kik - on hold, wachtende op eerste menstruatie na curretage, vanaf 1/1/2010 gaan we er terug voor! 14-01-10 moppie gyn voor iui Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.ilovemom.nl/wp-content/uploads/2008/05/roze-boeddha.jpg. Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
Amy, wat een lieve reactie!!!! Moet er van huilen... want nu besef ik pas dat het waar is wat je zegt! Alle opties liggen nog open en het is misschien via een omweg en het duurt allemaal wat langer dan gehoopt, maar inderdaad... ooit worden we papa en mama! Goh, zo had ik het nog niet bekeken. Nu word ik nóg positiever
Lieverds Allereerst dikke kus aan Brabantse, proficiat!!!! Ik ga hier even niet meer opkomen. Ik weet niet wat het is..kan het gewoon niet opbrengen. Dingen van me aftypen werkt niet zo meer als vroeger.. tot gauw, wees niet ongerust als het me beter gaat ben ik hier terug! dikke knuff
Haha, Sas, heel goed dat je nu in ieder geval nóg positiever wordt, mag toch ook?! Ik ben echt heel blij voor je meis, heerlijk! Kik; vooral doen waar je je goed bijvoelt, volgens mij hebben we allemaal hier wel eens zo'n periode dat het even niet goed voelt en je je alleen maar nog verdrietiger voelt door het forum en het andere moment voel ik mij er alleen maar nog beter door. Om die reden ga ik ook niet zeggen 'ik kom voorlopig even niet of wel' want met mijn wispelturige gedrag weet ik dat dit toch wisselt met de dag Maar nogmaals, doe vooral waar jij je goed bij voelt en wij zien je wel weer verschijnen! Hier alles verder prima, tjsa, hoe kan het ook anders, het zijn de 'zekerheidsweken' wetende dat ik niet zwanger kan zijn maar het gevoel hebben dat het allemaal nog wel eens kan komen! Meiden, werkse voor iedereen die daarmee bezig is en een dikke knuffel!!! x
Sterkte Kik. Neem je tijd, je moet doen waar jij je goed bij voelt. We zien je vanzelf weer verschijnen als je daar aan toe bent meid. Dikke knuffel xxx
Oh ik geraakte twee dagen niet online en wat zie ik hier?! Een hele mooie banner voor brabantse! Dikke proficiat meid!!!! Ben zo blij voor je!!! Saskia, ook jij hebt heel positief nieuws gehad ondertussen. Kan me voorstellen dat je echt blij bent hiermee! Super meid! Amy, alvast heel veel succes voor volgende week! Kan we er wel iets bij voorstellen dat je er toch naar uit kijkt. Enne, ik heb die gevoelens ook even gehad ivm vrienden die gingen trouwen. Maar uiteindelijk draait het die dag éééécht alleen maar om jullie (en dan vooral de bruid toch vaak ) en denkt niemand aan de vorige/volgende trouw hoor! Kik, dikke knuffel! Hopelijk zien we je hier vlug terug verschijnen. Zou een teken zijn dat je je terug wat beter voelt... Hier alles ok. Medicatie in huis ondertussen. Wat een hoop?!? En nu maar weer wachten en wachten...
Bekijk bijlage 33370 NOD 08/12/2009 - Bereke 12/12/2009 -moppie 13/12/2009 - Saskia 14/12/2009 - Blackeyedgirl 24/12/2009 - Amy81 - Week van 1 december 1e keer HA Zwanger Zwitsal - ronde 16! uitgerekend: 19 juli 2010 Brabantse1982 - ronde 10 Afspraken 09-12-09 - bereke start ICSI 22-12-09 - Saskia gyn, uitslagen bloed en alles doornemen 23-12-09 - blackeyedgirl uitslag HSG Kik - on hold, wachtende op eerste menstruatie na curretage, vanaf 1/1/2010 gaan we er terug voor! 14-01-10 moppie gyn voor iui Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.ilovemom.nl/wp-content/uploads/2008/05/roze-boeddha.jpg. Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
Joepie BEG! Da's goei nieuws!!! Ik vrees dat mijn maandstonden op zich gaan laten wachten... Duim maar dat ze netjes op tijd doorkomen!
Brabantse: Gefeliciteerd meid!!! Eindelijk! Geniet ervan. XXX Kik: take your time! Tot snel.. xx All: dikke kus ga nu werken. blegh!
@ BEG, das mooi nieuws @ Bereke, bijna zover. Spannend allemaal. Trek je het allemaal nog? Kan me voorstellen dat je haast sterft van de zenuwen en spanning! @ all, vraagje... ik heb sinds dinsdag heel veel witverlies. Echt superveel, het loopt eruit. Het is net bodymilk, ruikt niet en ik heb geen jeuk of iets dergelijks. Heel gek.. Maar zou het kunnen dat het door al het gefrot bij de gyn komt? Dat door de inwendige onderzoeken mijn afscheiding meer en anders is dan normaal? Iemand ervaring mee? Het is heel lastig. Het is zoveel en zo zalfachtig dat ik niet durf te vrijen.
@sas: ik wil je geen hoop geven, maar bij mij was het maar 1 keer meer als normaal en dat was toen ik zwanger was..... Ik duim voor je!