Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Nou Sas, ik had 5 DPO ook een klodder wit.....dus miss is het toch positief...
    xxxxxxxxxxxxxxxx

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee meiden,

We hadden inderdaad Sinterklaas gisteren, dus druk gehad hihi! Moesten gisteren nog wat cadeautjes kopen voor mijn nichtjes en 's middags naar mijn zus. Eerst cadeautjes voor de kindjes gedaan en 's avonds surprise voor de volwassenen. Iedereen had weer goed zijn best gedaan. Ik vind Sinterklaas echt superleuk!
    Mijn ouders hadden nog een hele grote verrassing. We doen nooit echt cadeaus met Sint, alleen een kleinigheidje. Maar mijn ouders vonden dat we iets verdiend hadden ofzo. We mogen een citytrip boeken!!!!! :D Echt een mega-cadeau dus! Ik heb net al even gekeken voor Rome of Barcelona. Maar het is zo duur en dat vind ik dan zo moeilijk omdat ik niet wil dat ik mijn ouders een rib uit hun lijf ga trekken. :)

Het roze is maar eenmalig geweest. Nu is alles weer normaal. Ik heb geen hoop meer, ik word gewoon ongi volgende week. Dat kan niet anders.

@ BEG, toch wel gek dat je nu zo heftig last hebt van je darmen/maag. Wie weet, ik duim voor je :)

@ Bereke, en voor jou hoop ik dat de duivels snel komen. Dat betekent voor jou positief nieuws! Dan kun je eindelijk beginnen :D

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Sas, toch hoop ik dat die klodder goed nieuws betekent!
    leuk kado hoor, een citytrip!!!
    Als je het niet zo duur wil maken voor hun, kan je het wat dichterbij zoeken, belgie of duitsland, zeker met de kerstdagen in het vooruitzicht is het erg leuk als er kerstmarkten zijn.

thanks voor het duimen trouwens :)
    hoop dat het nu wel raak is, want het vooruitzicht van het prikken enzo, zit me nog niet echt lekker...

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    We willen dolgraag naar Rome of Barcelona. België en Duitsland hebben we al heel vaak gedaan en Parijs zijn we ook al geweest. Ik boek zo goedkoop mogelijk en leg anders gewoon bij. Wel zo eerlijk :)

Ik hoop ook voor je dat het raak is. Het zou toch fijn zijn als die prikken niet nodig zijn!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    barcelona, wij hebben toen met vueling gevlogen
    en ik weet een heel mooi goedkoop hotel daar, Hotel Market

Market Hotel

en dan boeken via booking.com:
    Booking.com: Hotel Market, Barcelona, Spain - 395 Guest reviews. Book your hotel now!

6. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Rome is geweldig! Barcelona vind ik persoonlijk minder, maar dat is ieder voor zich he. Hou er wel rekening mee dat je bij bookings.com alleen met creditcard kunt boeken!
    Hier alles relaxe, net nog test gedaan, binnen 2 seconde meteen vet positief, heb m in mn album gezet. Moet super veel doen voor mn opleiding (doe ik naast mn fulltime job, blehh) maar jullie begrijpen dat mn hoofd er echt helemaal niet naar staat. Ben zo benieuwd naar volgende week vrijdag, dan weet ik pas of t echt goed is allemaal, voel mn buik nog niet oprekken of steken of iets dergelijks....spannend.
    Ik heb btw nu kaarsjes branden voor dit forumstuk, voor alle dames, denk aan jullie.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    grappig, ik vond dus barcelona super en milaan niet zo, wel leuk om te winkelen, maar de mensen een beetje erg stug

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heb nog even naar je testen gekeken, die zijn echt zwaar posi!

nog last van klachten?

9. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ja gaaf he, ze zijn nog beter dan vorige week. Nee niet veel klachten, dan maakt me soms wel onzeker. Ik slaap wel slecht in en ben erg fel, haha. Borsten veranderen wel wat, en soms als k in bed lig beetje misselijk, maar is ook snel over. Verder geen aversie tegen bepaald voedsel, nergens specifiek zin in. Vind t moeilijk voor te stellen allemaal, maar ja....dat schijnt normaal te zijn ;) Hoop dat jullie je ook heel snel zo vaag voelen als ik nu.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

10. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey, brabantse, erg lief dat je n kaarsje brandt, ik hoop dat het maar veel zwangerschappen op mag leveren; fijn dat jij nergens last van hebt!

Bereke, al meer duidelijke tekenen van ongi?! Grappig wat jij zegt over de Belgische gewoonte dat jullie iemand niet felicteren als je zus jarig is en minder uitbundig sinterklaas vieren. Het is hier echt een gezellig familiefeest waarbij heel veel gedichten maken en elkaar eens even goed in de zeik nemen;)

Saskia, je moet altijd hoop houden he, zolang je jezelf maar niet gek denkt. Ik hoop echt voor je dat het raak mag zijn nu, je mag het niet voor niks proberen via de natuurlijke weg he; zou de dokter niet zeggen als er helemaal geen kansen zijn!

Hier gaat alles lekker, de eisprong komt eraan; ik heb wel ovu-testen klaarliggen maar heb er deze maand een hard hoofd in, simpelweg omdat we naar de dokter gaan omdat het maar niet lukt en dan zou het precies die maand wel lukken, zou teveel mazzel zijn en ik heb in de loop van dit jaar inmiddels wel geleerd dat dat op dit gebied niet voor ons weggelegd is.

Ga even lekker een wijntje inschenken om het weekend af te sluiten met vriendjelief!

Dikke knuffels!

11. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Drink lekker je wijntje en ga er wel gewoon voor hoor. Je weet t nooit meis en lekker met elkaar bezig zijn....is bovendien geen straf ;) Bij ons gebeurd er vrij weinig, erg he, haha.
    xxxxxxxxxx

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Amy hoop dat je wijntje goed gesmaakt heeft :)

@all, had gisteravond al lage rugpijn, maar werd vanochtend echt wakker met extreme rugpijn, kon amper overeind komen :(

13. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hallo dames hier dit weekend sklaas gevierd 2 x zaterd en zondag avond was wel weer erg gezellig

hoe gaat het met iedereen ?

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hey moppie,
    zit hier op 8 dpo en maak mezelf weer lekker gek met allerlei klachten en zit thuis met onwijze rugpijn

15. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    heb je daar vaker last van ?
    ik hoop dat het geen slecht teken is

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    meestal heb ik hoger rugpijn, tussen mijn schouderbladen

maar de ronde van mijn vmk had ik ook zo laag rugpijn,
    alleen niet zo erg als nu!

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    jij nog last van klachten ofzo?

18. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    is dit je eerste ronde naar de hsg toen had ik ook veel pijn erger als anders
    hoeveel dagen zit je nog op het wacht bankje?

hier niet zo veel durf er niet aan te denken wil mezelf niet al te veel hoop geven maar dit keer wat last van beide tepels verder eigelijk niet zo heel veel af en toe wat raar in de buik maar niet het gevoel dat ongi er aan komt
    vrijdag moet ik weer ongi worden en dan komt mijn ei als het goed is rond kerstavond
    ik ga zo aan het werk ik hoop dat je rug pijn wat minder word

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik zit nog in de ronde van mijn hsg, dus dat zou het ook nog kunnen zijn? ;)
    moet nog een weekje wachten...

duim voor je!
    en werk ze!

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ BEG, thanks voor de tip! :) Hopelijk is de lage rugpijn een goed teken voor jou. Bij mij betekent dat meestal niet veel goeds helaas.

@ Brabantse, lief dat je een kaarsje voor ons allemaal brandt! :D

@ Amy, heel herkenbaar je gevoel. Ik heb dat ook... het zou wel heeeel toevallig zijn als het nu wel raak is ;) Maar toch meid, het kan wel.

@ Bereke, hoe is het met jou? Inmiddels ongesteld hoop ik!

@ Nonja, en met jou lieverd? Hoe gaat het?

@ Moppie, lastig is dat hè. Je hoopt er zo erg op, maar je weet dat je dat beter niet kunt doen. Je durft gewoon niet meer te hopen. Maar hoop doet leven meid! Hopelijk ben je harstikke zwanger en hoef je niet terug de medische molen in.

@ all, vanmorgen progesteron laten prikken. Nu op dag 3 nog een keertje en dan hebben we dat ook weer gehad ;)
    Verder heb ik een heel klein beetje ongipijn, pijnlijke borsten en chaggie... ongi komt eraan dus ;)

Deel Deze Pagina