Gestopt met de pil tussen september - december 2008

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Je weet pas dat de ongi komt als ie komt meid!
    Ik had wel meteen t gevoel dat er iets anders was dan normaal, alleen kan ik t niet uitleggen. Hoop dat je het heel snel zelf ervaart. Hopelijk geen ongi meer voor jou ;)
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

2. bereke

bereke Niet meer actief

Saskia, wauw da's een hele mooie cadeau van je ouders! Super dat ze zo met jullie meeleven!

BEG, oei zo'n rugpijn? Da's minder... Dat dit maar vlug weer beter is! Maar die andere klachtjes mogen wel zo'n 9 maanden blijven, toch ;) ?!

Moppie, een ei rond de feestdagen? Veel tijd om uitgebreid van elkaar te genieten ;) ! Maar hopelijk is dat niet meer nodig!

Hier nog geen ongi te bekennen :( . Vergeten jullie hem niet door te sturen naar mij?!

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    stuurt even alle redpower doorrrrrrrrrrrr

nou als ik zwanger zou zijn, zou ik die rugpijn ook nog wel voor lief nemen hihi, temp was torenhoog vanochtend, dus hoop dat het zo blijft de komende 8 maanden ofzo nog :D

zat net te denken of je nou al ongi was, maar dus nog steeds nix he...
    echt balen! zit je er op te wachten, komt ie nie!

4. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    wil je m nie, dan komt ie, wil je m, komt ie nie...........t is gewoon gemeen!
    xxxxxxxxxxxxx

5. bereke

bereke Niet meer actief

Ja is heel gemeen!

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    anders houden we een actie, help bereke aan de duiveltjes! ;)

7. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    hihi ik doe mee met de actie 8) erg he nu wil je ze zo graag en dan komt het niet voel je ze ook nog niet komen??

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ik voel wel iets maar dat voelde ik vrijdag ook al en zaterdag en zondag ;) ... Misschien zijn het mijn darmen of voel ik iets omdat ik het wil voelen of misschien komen die rode duiveltjes maar héél traag op gang deze keer. I don't know... In elk geval, ik word er gek van. Ik wacht nu al zolang en die paar laatste dagen nu die lukken maar zeer moeilijk, hihi...

9. bereke

bereke Niet meer actief

Enne, jullie zijn lieve schatten!!!

10. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    jeetje we zeggen het niet graag hier maar ik hoop voor je dat ze van8 komen

11. bereke

bereke Niet meer actief

Voor een keertje mag je het nog zeggen ;) .

Weten jullie al wat jullie gaan doen met oudjaar?

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    maar dr is echt geen kans dat je zwanger bent?
    want een kennis van mij dr vriend is vanwege ziekte eigenlijk zo goed als onvruchtbaar en als ze ooit voor kinderen zouden gaan, zou het ook via icsi zijn
    en dus was zij gestopt met de pil, en zomaar ineens was ze zwanger!

13. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    dat zou super zijn

14. bereke

bereke Niet meer actief

Jammer genoeg niet. Heb nog steeds (al van begin oktober) last van een vaginale schimmelinfectie die ik maar niet wegkrijg. Dus heb sindsdien met condoom gevreeën om te zorgen dat mijn man niet "besmet" geraakt. Anders blijf je elkaar besmetten...
    Klinkt raar, ik wil zo graag een beebje en vrij met condoom ;) . Maar wil echt van die ellendige schimmelinfectie af vooraleer de punctie en terugplaatsing moet gebeuren!!

15. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

4 dec 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    he bha dat lijkt me ook erg vervelend dat je er niet af komt

wij weten eigelijk nog niet wat we met oud en nieuw gaan doen ik blijf wel bij mijn hondje in de buurt die is erg bang voor vuurwerk en wat gaan jullie doen??
    1 kerstd bij mijn schoonouders en 2e bij mijn ouders en dan kunnen we het zondags nog ff lekker gezellig maken met z'n tweetjes:D

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hmmm, dat zou heel mooi zijn. Het kan natuurlijk wel, ook al is de kans klein. Hoe lang geleden is je ei geweest. Weet je dat?

Hier gaan we met oud en nieuw naar vrienden toe. Gezellig borrelen en eindelijk weer eens alcohol drinken. Dan mag het hihi!
    We zijn allebei heel erg geminderd met de alcohol. En eigenlijk bevalt dat prima. Ik drink nu heel af en toe een keer een glaasje, maar kan het ook heel goed laten. Is vast een voorproefje ;)

17. bereke

bereke Niet meer actief

24/12 vieren we bij mijn man zijn grootmoeder. 25/12 vieren we bij mijn ouders thuis. 31/12 weet ik nog niet. Vieren we normaal altijd met goede vrienden. Maar hoe ga ik dan zitten in mijn behandeling? Met pijn na de pickup? Of juist gehoord dat het niks is? Ik weet het niet dus weet écht niet wat ik nu het beste doe. Maar heb nog even tijd om erover na te denken.

18. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bereke, we zorgen ervoor dat jij alle red devils op bezoek krijgt haha!

Saskia, bale dat je de ongi aan voelt komen; meestal ken je je lijf maar al te goed maar ja, ze zeggen toch echt dat het hetzelfde aanvoelt wanneer je zwanger bent, zou toch gaaf zijn! Goed van je dat zo geminderd bent met alcohol, ik kan dat niet hoor: ik geniet er gewoon van en het is altijd een vorm van ontspanning als ik na een drukke dag thuis kom; niet elke dag uiteraard maar ik hou er toch wel van!

@all; hier dient de eisprong zich aan, ik voel het alweer en had een vette ovu-test; aan de klus dus als vriendjelief thuis is;)

Dikke knuffels xxx

19. brabantse1982

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Ik heb altijd gewoon door gedronken en zelfs gerookt, al heb ik dat laatste wel drastisch verminderd de afgelopen tijd. Nu drink en rook ik natuurlijk niet meer, en dat gaat me heel makkelijk af, weet waar ik het voor doe ;) Maar tot ik zwanger zou worden wilde ik genieten, kan immers lang duren he.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier kerst ene dag bij mijn moeder en zusje (vader werkt met de kerst), andere dag zij bij ons, o&n ook bij hun eten daarna teurg naar huis

Deel Deze Pagina