Vreemde menstruatie

Discussion in 'Anticonceptie' started by sanex, Feb 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanex

sanex Actief lid

Aug 15, 2006
    191
    0
    0
    Heey meiden,

Zoals sommigen al weten kamp ik al een tijd lang met buikklachten. Moet hiervoor de 28e ook weer naar de gyn voor een second opinion. Maar nu ben ik ong 3 weken geleden ongesteld geworden terwijl ik nog helemaal niet in mijn stopweek zit, dit heeft 2,5 week aangehouden en daarna stopte het ineens. De ene dag had ik nog veel bloedverlies, de andere dag ineens niks meer. Maar ik moest 3 dagen later eigenlik weer ongesteld worden, maar ben dit dus niet geworden. Heb gewoon mijn stopwek gehad, en ben vrijdag weer begonnen met de pil, maar ben toch niet ongesteld geworden. Iemand hier misschien ervaring mee ofzo? Vind het zo vreemd ineens. Heb ook constant het gevoel dat ik ongesteld ga worden, echt die krampjes, maar wordt het gewoon niet. Heb wel al 2 dagen last van 'witte vloed' wat ik normaal nooit heb. Snap er niks meer van. :( En ik durf hiervoor ook niet naar de huisarts, want die wordt ondertussen ook wel gek van mij denk ik.

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik zou gewoon naar de huisarts gaan als ik jou was.
    Daar krijgt hij immers voor betaald ;)

Klinkt in ieder geval allemaal heel raar en ik kan me dan ook goed voorstellen dat je je afvraagt wat er nou allemaal aan de hand is.
    Ik zou het gewoon nog een keer bij je huisarts voorleggen.

3. sanex

sanex Actief lid

Aug 15, 2006
    191
    0
    0
    Jazit nu toch te denken om tussendoor toch weer even naar de HA te gaan, want ben ondertussen alwéér ongesteld terwijl ik dat helemaal nie hoor te zijn. En heb ook veel écht zwart bloedverlies gehad. :S Ik snap echt niet meer wat er allemaal gebeurt in m'n lijf.

4. sanex

sanex Actief lid

Aug 15, 2006
    191
    0
    0
    Wordt zo gek van alles. :S wat duurt wachten toch lang als je allerlei klachten hebt en niet weet wat het is. Het is nu gelukkig bijna donderdag, maar wordt helemaal stapelgek. Heb de laatste tijd ook echt gruwelijk last van een opgezette buik. Soms zelfs zo erg dat ik het gevoel heb dat mijn buik open gaat scheuren om het zo maar even te zeggen. XD En de volgende ochtend ben ik weer bijna net zo plat als dat ik altijd geweest was. Maar na een paar uurtjes gaat mijnalweer opzetten, en at terwijl ik helemaal niet veel eet, want heb bijna geen honger. Kan op mijn werk ook iedere dag mijn brood weggooien om 6 uur, omdat ik het weer eens niet op heb. :S
    Wou dat het nu al donderdag was. :(

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    kan het me voorstellen hoor.
    Herken wel iets. toen ik nog de pil slikte had ik tussen mijn twee ongi's door vaak ook nog bloedverlies. Niet heel heftig, maar soms wel helder rood en vaak bruin.
    Nu ben ik 4 maanden met de pil gestopt en nergens last meer van! ben trouwens ook wel tig keer naar de ha geweest er voor. Elke keer weer een andere pil geprobeerd maar hielp niet!
    succes in iedergeval!

6. sanex

sanex Actief lid

Aug 15, 2006
    191
    0
    0
    Nou, ben vandaag weer naar de gynaecoloog geweest. Heel lang gesprek gehad + allrlei onderzoeken weer. Ze kon niks zien, maar dat wilde niet zeggen dat ik geen pijn had, en het dus tussen mijn oren zat, of dat er echt niks zat. Nu moet ik stoppen met de pil en heb ik andere pilletjes gehad waar 1 stofje uit de pil inzit zeg maar. Dus niet alle stojes. En die moet ik even 3 maanden proberen, en daarna weer terug om te kijken of mijn buikpijn daardoor wel minder is geworden, omdat dat met de pil niet het geval was. Wordt mijn buikpijn door deze medicijnen wel minder, dan kan het misschien toch endometriose zijn. Dus moet nu weer even afwachten tot 15 mei.

Share This Page