Gestopt met de pil wordt niet ongesteld maar veel afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kuipje, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuipje

kuipje Nieuw lid

12 mei 2012
    2
    0
    0
    Ik ben 29 maart gestopt met de pil en werd 2 april ongesteld, wel veilig gevreeën maar nu nog steeds niet ongesteld, maar ik heb de laatste week veel afscheiding, voelt alsof ik ongi ben en af en toe buikkrampen erg veel last van gevoelige tepels. Graag wil ik weten wie hier ook last van heeft of gehad heeft.

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Je bent net gestopt met de pil dus je cyclus kan nog niet helemaal op orde zijn, het is heel normaal dat je niet gelijk de volgende maand ongi word na het stoppen met de pil. :)

3. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Kan idd zomaar nog ff duren.
    Ik had ook allerlei klachten vant ontpillen dus is normaal.
    Succes.;)

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Je hormoonhuishouding is één grote bende wanneer je stopt, en je lichaam zal weer moeten omschakelen nu er geen kunstmatige bloeding meer is. Het heeft bij de meeste vrouwen wel een jaar nodig voordat het weer op orde is, natuurlijk zijn er mensen die eerder een regelmatige cyclus ervaren.

Dit hoort naar mijn idee allemaal bij ontpillen, niets om je zorgen over te maken dus.

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ontpillen duurt superlang. Zelfs als je cyclus weer in orde lijkt te zijn, kan je ineens nog een maand ertussen hebben zitten dat het langer of korter duurt. Ik kan er pas sinds vijf maanden de klok op gelijk zetten, terwijl ik al bijna twee jaar geleden gestopt ben. Deze maand loop ik wel weer negen dagen uit ondertussen, maar dat komt denk ik omdat een eitje weer niet wilde springen. de dag na NOD getest en was negatief, dus we wachten maar af.

Anyways, je lichaam zit ingenieus in elkaar. Probeer geduldig te blijven ;) En als je het niet vertrouwd, dan test je even toch?

6. Mar2BMam

Mar2BMam Actief lid

12 mei 2012
    203
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je last hebt van afscheiding dat er uit ziet als rauw eiwit (rekbaar), dan kan je je eisprong hebben gehad! Dat geeft ook nog wel eens een pijnlijke buik. Wel wat laat, maar zoals de rest zegt moet je lichaam ontpillen en kan je ei dus op zich laten wachten, soms wel maanden. Hopelijk ben je snel in een goede cyclus!

7. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    hier ook nog steeds wachten op ongesteldheid, klote he dat wachten!!! al zit ik niet op die troep te wachten maar tis voor een goed doel natuurlijk!! :) alleen word ik dat w88en zo zat
    maar ja dat zal iedereen wel hebben. Gelukkig is de hoofdpijn al een paar daagies wat minder (had het 4 weken lang elke dag)

<op het wachtbankje>

8. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Hoi Kuipje, maak je niet druk dit hoort er helaas allemaal bij! Ik ben 29 februari gestop, precies een maand later dus, en ben nog maar 1x ongesteld geworden. Deze cyclus duurde 52 dagen....! Ik heb nu hoogstwaarschijnlijk eergister m'n eisprong gehad en wordt dus hopelijk over 2 weken (niet ;)!) ongesteld. Dat zou betekenen een cyclus van 40 dagen. Geen pijl op te trekken dus!

Ook ik had in die eerste cyclus heel veel wit slijm wel 2 weken lag, echt niet leuk meer! Nu valt het mij op dat dat inderdaad vooral rondom mijn ovulatie is (geweest).

Succes met afwachten en probeer dingen goed bij te houden, dat geeft mij wat meer rust :)

9. kuipje

kuipje Nieuw lid

12 mei 2012
    2
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Van de week voor de zekerheid toch maar een test gedaan en was negatief (had ook niet anders verwacht). Op mijn 14de (ben nu 27) ben ik aan de pil gegaan omdat ik erg onregelmatig ongi was, kan dit ook een reden zijn dat het nu niet makkelijk op gang komt? Graag hoor ik jullie ervaring hiermee.

Deel Deze Pagina