Hi Dames, Zoals jullie weten loop ik al een tijdje met wat probleempjes over mijn ongesteldheid/misschien zwangerschap/de pil/etc. Nou ben ik al bij de dokter geweest en heeft ze een uitstrijkje gemaakt van mijn baarmoedermond. Aanstaande vrijdag hoor ik of ik er iets mis is met de cellen en gisterenochtend hoorde ik al dat ik geen SOAs heb De HA vertelde tijdens het maken van een uitrstrijkje dat mijn baarmoedermond wel erg gevoelig was en meteen bloedde toen ze voor de tweede keer zo een wattenstaafje erin stopte. Volgens haar zag ze dit vaker bij vrouwen die aan de pil zijn. Als er niets mis zou zijn met de cellen en indien ik geen SOAs heb (wat ik dus niet heb), zou ik maar naar de gyneacoloog moeten gaan om de adertjes dicht te laten branden. Dit omdat ik afgelopen maand tijdens de pil (niet vergeten niets) bloeding had op de dag dat de innesteling zou moeten zijn en ook wat bloedde nadat we seks hadden (dit was nadat ik bloed zag, dus die 'innestelingsbloeding' en bloed na seks stonden los van elkaar). Hele tijd gedacht dat ik zwanger was, ook omdat ik van alles voelde aan mijn borsten (heb ik nu nog last van!). Alle testjes waren negatief dus ik legde me erbij neer. Er was iets mis met mijn hormonen dacht ik.... Nu ging ik gisterenavond naar de wc en zag 1 druppel bloed in combinatie met slijm. Verder houd ik al een tijdje mijn afscheiding in de gaten (na het uitstrijkje) en heb echt continu last van witte vloed. Echter dacht ik hier gisterenavond verder niet aan... Net kwam het weer in me op en ik raakte direct al in paniek... Dit omdat ik gisterenavond geen seks heb gehad, waardoor die spotting (1 druppeltje) dus niet daardoor geweest zou kunnen zijn. Ik net natuurlijk van alles berekenen en ja hoor.. Volgens verschillende sites zou ik gisteren/vandaag/morgen mijn ovulatie gehad moeten hebben (als de pil zijn werk niet doet). (Dom: vanochtend seks gehad, maar toen dacht ik er nog niet aan) Ook had ik gisteren en vanochtend wat van die steekjes in mijn onderbuik.. Voornamelijk rechts. Dit heb ik nooit meegemaakt! Afgelopen dagen heb ik de pil niet slordig ingenomen en daardoor denk ik nu dus dat mijn pil de eisprong niet meer onderdrukt... Herkent iemand dit?
Niemand?? Uitslag van de cellen zijn binnen... Niets mis mee, helemaal in orde dus . Nu heb ik een verwijsbriefje gevraagd aan de HA voor de gyneacoloog. Dit is natuurlijk niet meer normaal en indien ik een afspraak wilde met de dokter, moest ik maar even wachten tot vrijdag (ik loop hier nu al een maand mee, daag!)... Dus nog even wachten tot de dokter bevestigd om naar de gyneacoloog te gaan.
Echt niemand ? Afspraak staat met de Gyneacoloog! Vrijdag 14 feb *zucht*.. Volgens de assistente heeft de gyneacoloog erbij gezet dat hij/zij mij binnen drie weken wil zijn... Blijkbaar wil hij/zij mij graag behandelen
De vorige maand dacht je al zwanger te zijn en nu deze maand al weer? Wil je graag zwanger zijn? Want die indruk krijg ik wel namelijk. Je hebt het over innestelbloed (terwijl dat juist minder vaak voorkomt en niet iets is wat standaard voorkomt als je zwanger wordt!). Bij beide zwangerschappen heb ik geen innestelbloed gehad. Vervolgens denk je dat je ovulatiebloedingen hebt. Meid, ik denk dat je gewoon doorbraakbloedingen hebt en dat heeft niks met zwanger zijn of worden te maken. Je huisarts kon ook niks vreemds vinden (gelukkig). Hopelijk kan de gynaecoloog je wel gerust stellen.
Ik begrijp ook niets van je verhaal. Ik heb het diverse keren gelezen, maar vind het een onsamenhangend verhaal. En daarbij, je bent aan de pil, dan heb je toch geen ovulatie(bloeding) of innesteling(sbloeding)? Volgens mij beeld je je van alles in.