1e afspraak gync.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Citroentje93, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Vandaag mijn eerste afspraak gehad en ben er echt lichamelijk moe van ofzo. Zoveel informatie gekregen in 1 keer dat ik er gewoon moe van ben geworden haha.

Ik wilde testen op pcos maar hoogstwaarschijnlijk is dit niet het geval, er is een uitstrijkje gemaakt inwendige echo en bloed geprikt. Aankomende week spermaonderzoek van mijn man. Vervolgens 8 dagen na de eisprong moet ik weer laten prikken en dan over 4 weken alle uitslagen binnen.

Super spannend en eng tegelijk. Inwendige echo zag er goed uit gelukkig.

Wie nog meer onlangs de 1e afspraak gehad en hoe heb jij dit ervaren ?

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Spannend, hoor! Ik ga duimen voor goede uitslagen van alle onderzoeken.

Wat is eigenlijk de reden dat je al na zeven maanden zelf proberen bent doorverwezen naar de gynaecoloog?

manaolana en Chocoladetaart vinden dit leuk.
  3. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Dankjewel! Mijn zus heeft pcos en we waren aan het kletsen en zij gaf aan dat mijn symptomen overeen komen met die van haar. Dus ik heb de huisarts gebeld een afspraak gemaakt en gevraagd " hoe kan ik weten of ik pcos heb of niet " toen had ze gelijk een afspraak gemaakt maar had totaal niet verwacht dat ze nu op alles gaan controleren. Ik ging er heel nuchter naar toe met de gedachte inwendig echo en thats it. Trouwens ik ben in januari gestopt dus nu 9 maanden verder en 8 rondes verder heb mijn handschrift nog niet bijgewerkt gelijk ff doen

4. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Herkenbaar hoor! Toen wij na anderhalf jaar proberen bij de gyn terecht kwamen vond ik dat ook een ingrijpend eerste gesprek.

Waarom was je bang voor PCOS trouwens? Zo onregelmatig is je cyclus toch niet? Zeker als je nog maar 7maanden van de pil af bent is dit een prima cyclus hoor.

Citroentje93 vindt dit leuk.
  5. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja geen idee eigenlijk mijn zus was erg van het ja gewoon voor de zekerheid kijken of je het hebt want ik heb het ook en wist het een lange tijd niet etc. Dus met die gedachte ben ik de afspraak gaan in plannen. De huisarts had mijn cyclus bekeken en vertelde me dat het geen kwaad kon om even te kijken. Persoonlijk wist ik niet eens dat ik doorverwezen zou worden naar gync ik dacht dat de huisarts dit zelf deed haha

6. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Oh ik zie dat we elkaar kruiste. Ik weet nu ook weer wie je bent, naam verandert?
    Fijn dat het inderdaad geen pcos is, zoals de meeste toen al noemde. Geruststellinf van de gyn is de beste geruststelling die er is!

7. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja klopt R.....iemand herkende me me bijna op de forum hahah dus heb gevraagd aan de beheer om naam te wijzigen. Ja idd had ook niet verwacht dat ik gelijk al moest bloed prikken en zaad onderzoek van mijn man etc. Maar goed maakt ook niet uit ben zowiezo van plan om zeker nog een paar maanden zelf te proberen.

Deel Deze Pagina